Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
A logitech kormányok szervizével / garanciájával kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Vennék most egy Logi G27-et, használtan, elvileg garanciás.
Ha esetleg gond lenne a kormánnyal a garancia csak az adott bolton keresztül megy (egy eléggé névtelen bolthoz szól a gari) vagy kereshetem közvetlen a logitech-et is és ők intézik a garanciát, akárhonnan származik?
Illetve mik kellenek a garancia érvényesítéséhez? Garanciapapír? Számla?
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Eddie141 #126 üzenetére
Értem, köszönöm, ezek szerint akkor ha rajta vannak a serial kódok és megkapom hozzá a számlát, akkor nyugodtan megvehetem
És itt nincs olyan, mint a telefonoknál, hogy vannak a bolti garis telefonok, amik csak az adott boltban érvényesek, ahonnan vettem őket, és vannak a gyártói garanciásak, amiket mindegy hol veszek, ha gond van vele, közvetlen a gyártót kereshetem.
A logitechnél ez akkor minden esetben így van, minden kormányuk úgymond gyártói garis?üdv
-
werszomjas
őstag
Megosztanám rendelési tapasztalatomat, aki esetleg nem gondolna rá.
Ha a hivatalos logitech weblapról rendeltek, miután a terméket a kosárba raktátok érdemes felül a pénznemet HUF-ról EUR-ra váltani és úgy kifizetni a végösszeget euro-ban, akár több mint 10 ezer forintot is lehet ezzel spórolni (a napi árfolyamtól függően)
Működik természetesen forint alapú magyar bankkártyával, mivel a bank átváltja az euro-t.
üdv
-
werszomjas
őstag
-
-
werszomjas
őstag
Szinte minden logitech terméknél van szervizelés.
Egyébként bárhogy szidják a logitechet, azért én mégis csak azt olvasom, hogy sokaknak még manapság is küldenek vadi új csere terméket, a régi meg természetesen maradhat, és az 50%-os logitech kuponokat is szórják kifele, azért az is elég korrekt sztem
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Ránéztem picit az apróra, tele van vadi új, 2év gyári garanciás, bontatlan G27-el, biztos vagyok benne, hogy majdnem mind kuponos, vagy csere termék
üdv
-
werszomjas
őstag
Hmmm, logitech webshop-ból nem tudja valaki hová lettek a G27-ek?
Kifutott széria? Jön valami új? Vissza lettek hívva valami gyári hiba miatt? Vagy csak simán készlet hiány?
üdv
-
werszomjas
őstag
Másnak azt mondták csak készlet hiány.
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz jozsi252 #489 üzenetére
Kb 1 hónap múlva fogod visszakapni a kormányodat azzal az indokkal, hogy a hibát a tesztelés során nem tapasztaltuk....
Én áprilisban küldtem el nekik a G27-et, mert nálam meg nagyon hangosan kopog, plusz ha jobbra eltekerem a beállított szögig, ahol kezdődik a ffb , ott visszaengedésnél kattan egyet a kormány, ugyan ezt balra nem csinálja.
Kereken 1 hónap volt, hogy vitte és hozta a futár és nem csináltak vele semmit, annyit írtak, hogy nem tapasztalták ezt a hibát, talán süketek
Írtam a Logitechnek, hogy nem vagyok megelégedve velük, visszaírtak, hogy akkor el kell nekik küldeni, valahova a külföldi szervizükbe, ahol szintén megvizsgálják, de ugye az is minimum 1 hónap lenne sztem, most meg pont benne vagyok egy ligában, szóval én nyáron elküldöm nekik, kíváncsi vagyok, ott mi lesz az eredmény. A lényeg, hogy nem cserélték, nem javították meg, mondván ez ilyen
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Fancy-boy #495 üzenetére
Igen ez az, kb fél éves, és nincs széthajtva egyáltalán, én is elég szomorú vagyok, a fele ennyibe kerülő DFGTnek nem volt ekkora és ilyen hangos holtjátéka, de ami a rosszabb, hogy a fixit szerint ez teljesen normális
A logitech meg nem csinál semmit, mondván ők a fixit-re tudnak csak hagyatkozni, ha ők azt mondják jó, akkor jó........
Mindenesetre nyáron elküldöm a Logitech szerviznek, hátha ők meghallják a hibát.
üdv
-
werszomjas
őstag
-
werszomjas
őstag
válasz Frenky89 #638 üzenetére
Hú, a váltó fül nagyon nem jó, az tutira hibás, már hívhatod is Botondot, bár úgy is a fixIT-hez irányít, számíts rá, hogy néhány hétig nem lesz kormányod emiatt, és majd számolj be kérlek mi van, kíváncsi vagyok, hogy a fixIT ezt hibának veszi-e, saját tapasztalat és az itt olvasottak alapján a G27-eket nem szeretik cserélni / javítani, mondván, ők nem tapasztalják a hibát.
cila1> szerintem az mind1, hogy kitől vetted én is a hivatalos logitech webshopból vettem a kormányom és engem is fix-ithez irányítottak.
Fancy-boy> na igen, nagy csalódás ez, és gondolom akkor Frenky89 már az upgrade verziót kapta, ha most rendelte, úgy látszik a minőség visszafelé halad a loginál
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Frenky89 #641 üzenetére
Az utóbbi időben nem volt kapható, mert elvileg kiadták a G27-nek valami újabb verzióját, arra gondolok.
Ha most vetted, akkor azért egy próbát megér, ez egyértelmű gyártási hiba, azonnal cserélniük kéne, azért próbáld meg, most ha megpiszkálod, elvész a garancia.
Nem tudom mikor vetted át, de ott van még a 8 napos visszavásárlási garancia is, ez azért már mégis csak vicc
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Frenky89 #643 üzenetére
Én biztos megírnám nekik, hogy most vetted kézhez, és gyári hibás, linkeld nekik a videót, ráadásul úgy tudom, ha gond van egy termékkel, 3 napon belül hiba esetén kötelesek cserélni, de ebben nem vagyok biztos, ez lehet csak személyes vásárlásnál van.
Szerintem ezt így fogják neked cserélni, ha még most írsz.
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz Vasinger! #864 üzenetére
Nem.
Vagyis elvileg nem, az olvasottak alapján, sokszor van ilyenkor az, hogy az elküldés után hetekkel az állapot "felfüggesztve"-re változik, te érdeklődsz (mert persze neked kell), hogy miért, és akkor fogják kérni a szükséges iratokat. Számla / garilevél.
Gondolom ha nincs, akkor visszaküldik
Honnan van a termék? Mert egyébként az azonosítók alapján látniuk kéne, hogy garis-e még.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
válasz keegangerike #901 üzenetére
Hello.
FixIT-nek sztem vágólapra van téve ez a "mi a hibát nem tapasztaltuk" duma és nyomják a CTRL+V-t mindenkinek
Keresd fel a logitechet, mondd meg, hogy fixit-es kör megvolt, nem oldották meg a hibát, ami amúgy továbbra is fenn áll, ez után rendelnek majd neked egy UPS futárt, megadod címed, neved, UPS futár felveszi, elviszi Hollandiába és kapsz újat helyette, vagy javítják, ezt nem tudom, de mindezt gyorsabban csinálják majd, mint a fixIT.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
Hívd fel a Logitechet (a magyart), mondd meg, hogy az egér már megjárta a fixit-et és nem szeretnéd újra elküldeni nekik, mert lassan dolgoznak, de legalább szarul.
Ekkor elkérik az adataidat, másnap érkezik az UPS futár, és elviszi a Holland központba a hibás terméket.
Majd küldik helyette az újat, mindez gyorsabban lezajlik (Magyarország - Hollandia - Magyarország fuvarral együtt), mintha a fixitnek küldenéd el országon belül.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
werszomjas
őstag
A fixit csak egy kötelező és felesleges kör, nem tudom honnan szedték az ott dolgozókat, de ez a "hibát mi nem tapasztaltuk" ez nagyon megy náluk
Írj levelet a logitechnek, írd meg, hogy a fixitnél már járt, természetesen sz*rt se csináltak vele, linkeld a videót, hogy az egér amúgy rossz, és a logi küldi az újat.
üdv