Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
17 óra körül megérkezett a kód. Egész gyorsan dolgoznak, eddig ez pozitívum.
A válaszlevél viszont új ügyfélnek nem nyújt túl sok információt, főleg az 5. pont:
"5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.)"
Először is a szervizközpont rövid i, másodszor HOGYAN fül sehol sincs a honlapjukon.
Ahogyan szintén zavarnak azok a cégek, amikkel nem lehet telefonon kapcsolatot létesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
AlexWolf
senior tag
Én nem a magyar supportnak írtam, mert gondoltam, ha az is úgy működik, mint minden support itt, akkor semmit nem érek vele. Angolul írtam le mindent, hiszen a garis cuccomat is a hivatalos oldalon vettem és Hollandiából szállították ide.
Nem tudom lesz-e foganatja, de erősen megcsappant a bizalmam a Logitechben. Félelmetes, hogy hagyják azt, hogy ilyen kókler cég javítsa a több 10e Ft-os cuccokat. Gondolom úgy volt vele a szerelő "A kis köcsög majd 40ezres fülest használ és még garanciában javíttatni akarja? Kapja be!"
Azt nem tudom, hogy ebben a helyzetben van-e lehetőségem fogyasztóvédelemhez vagy ilyesmihez fordulni. hiszen külföldről rendeltem a cuccost, de azt egy magyar cég "javította".
Ilyenkor mi van? Vonatkozik rájuk bármilyen fogyasztóvédelmi jogszabály?AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
AlexWolf
senior tag
Nekem is rengeteg cuccosom van tőlük. De lehet a következő generáció váltásnál már inkább más cég termékeit részesítem előnyben.
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
AlexWolf
senior tag
Már egy ideje szemezek más gyártókkal, de mivel eddig nem volt bajom a logitech-kel (MX1000-es egerem még mindig működik pedig már majd 10 éves, MX518-asom is) nem vásároltam mástól. Pedig van pár jó cég még a piacon és sok olyan gyártó is, akik eddig ugyan nem gyártottak pl egeret, de most igen, és jót!
Meglátom mi lesz az eredménye a lentebb részletezett ügyemnek, de ha nem rendezik megfelelően, akkor van még más gyártó is a placcon.AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Fancy-boy
addikt
Én többször hívtam őket, szinte rögtön kapcsolnak. Max. 15 másodperc.
Azért jó, mert nem kell fölösleges köröket futnod. Ha valamit félreértenek, rögtön eltudod mondani.
Ha telefonon hívod őket, szerintem annak is nyoma marad. Legalábbis amikor először telefonáltam, kérdezték be vagyok-e regisztrálva, mondtam hogy még nem, és telefonon keresztül meg is csinálta a profilom.De természetesen megértem a te álláspontodat is.
[ Szerkesztve ]
-
MrDrake
tag
Én ma kaptam egy csere g27-et már új dobozban, miután a fixit nem tudta megcsinálni a kormányom, az újat elvileg márc. 13-án gyártották, szóval lehet hogy ez már egy új revízió (bár nem biztos még nem bontottam ki, a dobozon ez állt). És bocs a linkért, de nem enged közvetlenül képet feltölteni.
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amúgy megpróbáltam ma azt is hogy a G27-es kormányt vigye ki egy UPS futár, nézzék meg, aztán küldjenek helyette egy másikat. De ezt teljes mértékben ellenezték. Tehát mindenképpen a FixIT...
Fura mert 2 hónapja hívtam őket a G930-al kapcsolatban, és ott mondták hogy akkor küldenek érte futárt, majd küldenek csere darabot. Csak akkor nem küldettem ki, mivel használtam napi szinten a fülest. És ezt ma meg is említettem hogy 2 hónapja lehetett volna lehetőség a G930-nál, és akkor most is azt mondták hogy azt is a FixIT hez küldjem.
húú mondom de nehéz eset vagy, 2 hónapja akkor miért lett volna rá lehetőségem.
Illetve te is mostanában a FixIT-hez küldöd, nem pedig a logitech-hez?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Fancy-boy
addikt
Pff.
Hogyne lehetne hibáztatni.
Az ember nem ezért fizet. Ők egy nagy cég, ilyet nem engedhetnek meg maguknak.
Nem kell ennyire elnézőnek lenni. Még ha csak pár nap csúszásról lenne szó.Vagy szerinted most először jelentek meg új cuccaik? Régebben nem volt nagyobb átalakítás?
Nagy seggberúgást érdemelnek. Attól még, hogy neked küldtek pár új cuccost, nem kell rögtön elájulni.
[ Szerkesztve ]
-
Barett 50cal
senior tag
És szerinted hova viigyem? Mert irtam már nekik de azt mondták, ellenőrizzem az elemeket meg a vevőegységet.. Mondom köszi, sokra mentem ezzel. Szóval ha mondanátok egy helyet az jó lenne! Számlám már sajnos nincs meg de doboz és minden más igen!
üdv!
Time you enjoy wasting, isn't wasted time
-
cila1
aktív tag
Nem igaz,hogy annyi garancia van rá amennyi a gari papíron van.
Magyar törvények szerint a boltnak 1 év garanciát kell vállalni az eladott termékre.
Ha az lejár akkor sincsen gond mert jelen pillanatban a Logi 3 év garival árulja a G27-et.
A Logi mondja is ha felhívod,hogy 1 évig a bolthoz kell menned ahol vetted és utána mehetsz hozzájuk érvényesíteni a gyártói garanciát.
Vannak kivételes esetek amikor nem boldogulsz a boltal mint én sem tudtam és akkor a Logi kézbe veszi az ügyedet. -
poli27
veterán
Ezt rosszul tudod!! A Logitech minden termékére a kiírt garanciát alkalmazza,független attól, hogy hol vetted!!Csak az számít mi van a dátumon a vásárláskor ennyi!Sőt nekem volt olyan egerem, amit ők cseréltek gariba 3 éve és lejárt a gari 2 hónapja és elromlott!Mondtam is Botondnak mi a szitu,tudjuk e javítani vagy valami, és megkukkolta náluk még garis volt és küldtek egy újat!! De vettem már mást is G27 et 1 év garival boltban, és érdekes mikor a bal shifterje elromlott, és jeleztem mi a szitu cserélték, és csak a számlamásolat kellett, nem érdekelte őket hogy a bolt 1 évet vállalt rá!
[ Szerkesztve ]
-
lorincmate
tag
Beszéltem én velük, és jelenleg én is abba a fázisba vagyok hogy várom a futárt. A garanciajegy számra meg beírtam, hogy N/A de végül is elfogadták. Szépen előkészítettem a csomagot ahogy írták, meg ahogy azt te is írtad. Így jöhet az a futár addig meg be kell érnem a rég Z323 hangfalammal.
[ Szerkesztve ]
F4 modul
-
cila1
aktív tag
Hát onnan tudják,hogy ha te vásárolod a nevedre+címedre akkor veled vannak kapcsolatban.Ha én megveszem tőled a terméket és én akarom gariztatni vagy esetleg küldenek egy újat akkor azt a te címedre küldik mert a termék száma a te neved alatt van regisztrálva náluk.A termék száma szerint letölthetem a számlát e az a te neved és a címedre fog szólni.
Ha nem hiszitek el akkor hívjátok fel a logit és ezt fogják elmondani amit az imént leírtam. -
Frenky89
őstag
Rákérdeztem, hogy mégis mit jelent náluk az a valamivel később, aztán majd a válasz függvényében eldöntöm, hogy várjak-e x sok napot, egy jó kormányra vagy elégedjek meg a mostani nyikorgóssal.
Ja, és nem nevezném magam garis ügyfélnek, ugyanis bőven nem telt még el 8 nap a kézhezvétel óta.
[ Szerkesztve ]