- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Hali! Van egy Logitech bill+egér kombóm. Viszont csak a billentyűzet van meg hozzá, mert egy másik Logitech egérnek az unifying usb csatijával használom. Ez korlátozhatja a garanciámat? Törvényben lehet erről szó, hogy szükséges-e a garanciához a termék tartozékai? A gyári egere sz*r volt. Odaadtam valakinek ajándékba az az igazság. Vettem egy jobb egeret és azzal a vevővel használom csak a billt a szettből.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Mate
nagyúr
Egy próbát megér, de ne csodálkozz, ha visszadobják. Gondolom, ha ajándékoztad, akkor ismerősnek ajándékoztad. Vagyis könnyen visszakérhető, kölcsönkérhető a dolog.
Önmagában azzal, hogy másik vevőegységgel használtad, az nem lehet gond.
Esetleg mellékelheted a mostani egered adatait, amivel bizonyítod, hogy azért nincs meg, mert drágábbat használsz.
-
Thomas$
csendes tag
Hali! Van egy probléma..megint. Ha fel akarom hívni a központot az mondja ilyen számon az előfizető nem kapcsolható...tegnap mert meghibásodás volt akkor most mi a ló...sz van? Lassan felgyújtom ezt a kormány meg a központot hogy nem tudják felvenni a telefont...
-
Black Dragon
addikt
Valahogy én is így vagyok ezzel, 16-án rendeltem tőlük egy G430-at, azóta várok rá, hogy elpostázzák. Pénteken már nem bírtam cérnával, és felhívtam őket,hogy mivan már, legalább írnának, hogy sorry várjál még egy hónapot, de semmi. Hát a srác sokat nem tudott hozzá tenni a dologhoz, mondta 27-ére van kiírva postára, de azóta se történt semmi, cserébe adott egy 35% os kupont. A termék nem volt raktáron amikor megrendeltem, de azt hinné az ember, hogy fél hónap alatt csak érkezik nekik valami szállítmány...
-
Frenky89
őstag
Tőled kérték, hogy küld el a régit? Pontosabban küldik érte a futárt?
Nálam is hasonló mizéria volt. Hétfőn reggel jöttek érte, másnap - mikor Vecsésre ért a csomag -, akkor írtam nekik. Pénteken itt volt az új. Ehhez képest az ügyintéző azzal akart lerázni, hogy minimum 3 hét (kimegy, megnézik, várni kell, visszajön), max. 2 hónap, mivel nincs raktáron...
-
Thomas$
csendes tag
válasz Black Dragon #709 üzenetére
Nekem mondták hogy nézzem minden nap a logi honlapját és ha van raktáron azonnal hívjam őket és kiküldik....
-
Kimke96
csendes tag
thomas én tegnap rendeltem egy G27-et a logitech honlapjáról 35%-os kuponnal,és írták,hogy már szállítják nekem ki(péntekre ittvan),úugyhogy nem értem hogy neked miért kell várni...
-
Frenky89
őstag
Szerintem Hollandiába viszik - már, ha a Logi-val intézted nem pedig a FixIT-tel - és szintén szerintem addig nem kapsz újat (kvázi látatlanban bemondásra), amíg legalább a UPS oldalán nem látszik, hogy a futár elvitte a régit.
Kimke96: Azért kell várni, mert ha pár napon belül küldenék az újat, akkor mindenki vissza akarná küldeni, így meg van esély rá, hogy egyesek elbizonytalanodnak és nem kell cserére pazarolni a készletet.
[ Szerkesztve ]
-
szimasandor
csendes tag
Sziasztok! Megmondaná valaki hogy mi lenne az a "Kapcsolattartó személy" a FixIT service regisztrációnál?
-
ConnorG
csendes tag
válasz szimasandor #717 üzenetére
A sajat neved.
-
ConnorG
csendes tag
Elnezest a sok hozzaszolas miatt.
Az e-commerce es a fulfillment raktarak minden nemzetkozi kereskedelmi cegnel kulonbozo dolgot jelentenek, az RMA raktarkeszlet es a kereskedelmi kozott pedig maximum akkor van osszefugges, ha mindketto kifogyott es uj szallitmanyra varnak. Ha mar raktarozas van, akkor alap esetben nincs atjaras, kiveteles eseteket pedig backlognak hivjak, es akkor ezres tetelrol beszelunk. Ilyen esetben ez egyben azt is jelenti, hogy az RMA keszletbol nem fog hianyozni az az "ezres" tetel amit atemelnek a kereskedelmbe.
Samsung, Sony, LG eseteben pl. a WiFi csatlakozok, 3D szemuvegek, taviranyitok a TV-hez lehetnek ilyen termekek az alacsonyabb ertekuek (<80-100e HUF) mellett, Logitech es egyeb hasonlo szorakoztato-elektronikai termekeket arusito cegeknel pedig szinte az osszes termeknel elofordulhat ilyen.
Tehat ebbol kovetkezik, hogy olyan eset nem fordulhat elo, hogy a termekbol van meg "par darab" RMA keszleten, de azt rendelesre tartogatjak. -
veterán
Elvileg a Gamepadom ( F310 ) holnap fogja elvinni a futár, mert az egyik mikrokapcsoló elhalálozott. Majd leírom hogy mire jutottam a FixIT-el. Remélem nem lesz semmi gond, mert a hiba értelemszerűen egyből jelentkezik.
iPhone 13 Pro Max
-
szimasandor
csendes tag
Sziasztok! A Logitech G9x egerem meghibásodott. Visszaküldeném gariba de az igénylőlap nekem kinai. Valaki elmagyarázná hogy kell kitölteni?
-
veterán
válasz szimasandor #728 üzenetére
Szia
Felső sávba van egy olyan hogy RMA létrehozása. Arra rákattintasz, és onnantól értelemszerűen ki kell tölteni.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz Black Dragon #731 üzenetére
Mindenképp megírom .
Közbe olvastam a topicba hogy neki is ilyesmi gondja volt. Remélem nekem is cserélni fogják. Ennyire gyenge konstrukció lenne ez? Vagy csak szimplán szériahiba. Fene se tudja. De reggel az lesz az első hogy felhívom őket. Mivel ez már egy másik G930 füles nekem, mivel az első amit tavaly márciusba rendeltem a logitól, annak pár hónapra rá elcsesződött a hanszórója, mert az egyik halkabban szólt mint a másik.
Ehhez meg amit küldtek, nem kaptam, az égvilágon semmilyen papírt sem. Úgyhogy érdekes tortúra lesz ez a holnapi nap úgy érzem.
Közbe meg épp most van garizás alatt a FixIT-nél a F310-es gamepad, ott meg 1 mikrokapcsoló halt meg.
Valamint nem utolsó sorban a Logi billemnél a nyilakkal is van valami, mert néha nem érzékeli mikor lenyomom. Úgyhogy mostanában meg vagyok áldva a Logitech termékeivel, rendesen.
iPhone 13 Pro Max
-
Black Dragon
addikt
válasz jozsi252 #732 üzenetére
Amit a srác is mondott, hogy Botond nevű sráccal beszélt, nekem is ő intézte mondhatni a problémámat, mondjuk nekem nem garanciális gondom volt, hanem hogy nem küldték még a G430-as fülest, és elnézést kért, majd adott egy 35%-os kupont.
De ha nem őt kapnád, akkor is sok sikert a dologhoz, csak sikerül.
-
veterán
válasz Black Dragon #733 üzenetére
Köszi, remélem sikerülni fog, és nem kell csalódni a Logiban. Van tőlük már jó pár dolgom. Amíg a FixIT nem jött közbe, elég gördülékenyen lehetett intézni a garis dolgokat. De nem számít, remélem nem lesz most a fülessel semmi gond.
Attól hogy el van repedve, viszont iszonyatosan jól szól ez a füles, szeretem nagyon. Mind játékra, mind pedig zenére nagyon jó.
Amúgy te közvetlen tőlük rendelted a G430-as fülest, kupon nélkül?
iPhone 13 Pro Max
-
Black Dragon
addikt
válasz jozsi252 #734 üzenetére
Nekem is van/volt jó pár dolog tőlük, és továbbra is bizalommal fordulok feléjük, szeretem a márkát, és a termékeiket.
Volt nekem is kb 2 éve G930-om, használtam is sokat, de végül leálltam a komolyabb játékokkal, elég volt rá egy 15k-s füles is, bár ezt később megbántam, de hát cserébe lett egy kis pénzem, meg sokat szarakodott wireless üzemmódban a 7.1, valami nem tetszett neki, bár az nem derült ki mi, de már nem is számít.
Közvetlen tőlük rendeltem, csak az angol oldalról, ott olcsóbb volt kb 1500ft-al átszámítva, és ebből még lejött 15%, volt még régebbről egy kuponom.
-
veterán
válasz Black Dragon #735 üzenetére
Én azt vettem észre hogy amikor be van kapcsolva a füles, és akarok küldeni iPhone-ról vagy iPad-ről valamit a gépre, akkor sokkal lassabban küldi, illetve van hogy félúton meg is akad a küldés. Szóval nekem csak ennyi zavaró van, de ez semmiség.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Black Dragon #735 üzenetére
Felhívtam őket, és mondtam hogy a már kiküldött füleshez semmilyen dokumentumot nem kaptam. És akkor mondta egy nagyon kedves hölgy hogy küld 1 mailt, arra válaszolva küldjem el a hibáról a fotót illetve a ref számot kinyomtatva mellé rakva, és akkor válaszolnak.
Ez meg is történt, lehet hogy már ma is fognak tudni mondani valamit. Jelenleg itt tartok.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Fancy-boy #738 üzenetére
Nem, látom nem érted. Tavaly márciusban amit vásároltam G930-at az hibás lett pár hónapra rá. Majd ezek után én kaptam gariba egy másikat, tavaly 7. hóba. Na amit kaptam, erről nem kaptam semmit sem. Sem a profilomba nincs róla bejegyzés hogy garanciális csere lett, illetve amikor a futár hozta akkor sem volt erről semmilyen papír hogy gariba lett cserélve.
Szóval ennek a cseréjét mindenképp a Loginak kell intézni, mert erről a jelenlegi kütyüről nekem semmilyen papírom nincsen.
Természetesen tudom hogy a profilomban ott vannak a számlák mert már sokszor rendeltem közvetlenül tőlük. De a gariban cserélt cuccról semmi nincs. De a supportos hölgy természetesen egyből látta a saját rendszerükbe hogy csere volt.. Illetve hogy régebben hibajegyet vettem fel hogy az első rossz.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Tszaky
csendes tag
Helló!
Logitech G25 kormányba lévő panelre lenne szükségem.
Ha valakinek van bontott alkatrésze, vagy olyan kormánya, amibe jó az elektronika, kérem írjon.
Előre is köszönöm.
Üdv, Tibi -
addikt
Sziasztok! Még egy kérdésem volna! Vettem egy cégnek több egeret és kaptam is számlát róla, meg külön jótállási jegyet. Viszont egy darabot megkaptam a munkámért cserébe a cégtől ajándékba. Javítási vagy csereigényt csak a jótállással lejelenthetem a FIXIT-nél ha baj van? A számlát már leadtam a cégnél és nem igazán van lehetőségem visszamenni elkérni, hogy lefénymásolhassam, ez túl későn jutott eszembe...
SP!T
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Kimke96
csendes tag
Hello!Az lenne a kérdésem,hogy vettem egy Logitech G27-et a Logitech oldaláról,de amikor kihozták se számlát,se garanciapapírt nem kaptam hozzá,a számlát később letudtam tölteni az internetről,de ha valami baja lenne hogyan tudom legaranciáztatni?
-
addikt
válasz Black Dragon #743 üzenetére
Lehet hülye kérdés lesz, de hol lépek be? Sehol nem sikerült! Már regisztráltam a termékem minden féle bejelentkezés nélkül. De mást nem találok.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Meg van a regisztráció, meg be is léptem, de valaki leírja részletesebben ezt az egészet? Mert nem igazán értem...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
veterán
Ezeket az egereket közvetlenül a Logitech.com-ról rendelted, vagy pedig itthoni kiskerből/nagykerből van? Csak mert ezeket itthon szerezted be szerintem, mert amit a Logitól rendelsz ahhoz nem jár garijegy, így a számlát fölösleges is ott keresned.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Black Dragon
addikt
Ha nem úgy van ahogy a kolléga mondta pont az előbb, akkor itt rámész a korábbi rendelések pontra, ott belépsz az e-mail címeddel és a jelszavaddal, majd ki fogja adni egy sok menüpontos oldalt, ott is a korábbi rendelések pontra mész ami felülről a harmadik ha jol tudom, és ott látni fogok a rendelésed, ha tőlük rendelted, és a számla ott fog rád várni kinyomtatásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- További aktív témák...