Új hozzászólás Aktív témák
-
jubilleum
senior tag
-
ANDROID???
addikt
válasz Cartman002 #1550 üzenetére
Garanciás még, így ez nem kérdés.
-
mrgreen
csendes tag
Sziasztok, Brain fórumtársunk még aktív? Kettő G930-al kapcsolatban próbáltam volna vele kapcsolatba lépni de semmi reakció.
-
envagyok
veterán
Sziasztok,
Van egy logitech vevőm : logitech cordless mouse and keyboard receiver USB\VID_046D&PID_C505
Nem kicsi nano méret, hanem még a régi nagy.
Az lenne a kérdésem, hogy meg lehetne azt hekkelni, hogy menjen más logitech egérrel, billentyűzettel?Köszönöm
Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
Richie141
tag
Sziasztok, egy sürgős választ kérnék valakitől az alábbira.
Szóval írtam a Fixitnek, hogy újra elkezdett torzítani a hangrendszer 5 napra rá, hogy visszakaptam tőlük javítva, és kértem, hogy küldjenek egy csereterméket. Ma viszont kaptam tőlük az automatikus e-mailt, hogy elfogadták a reklamációmat, készítsem össze a csomagot, és holnap jön érte a futár. Oké......most akkor küldjem el nekik még egyszer?? A Logitechnek is írtam már korábban, az volt a válaszuk (fentebb is lehet olvasni), hogy ha nem tudják másodjára sem megjavítani akkor küldik az újat. Eddig nem úgy volt, hogy már az első javítás után küldik? A futárnak elmondjam, hogy ez a helyzet, vagy tényleg csomagoljam össze és adjam fel újra? -
Richie141
tag
válasz ANDROID??? #1557 üzenetére
Rendben, úgy lesz nagyon köszi a gyors választ
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
G29 vásárlás előtt volnék. Olvasva a kolléga "kálváriáját" és a YT rendszerében látva a sok hibás darabot, ha kezdésnél már rossz azonnal cserélnek, vagy ebben is végig kell taposnom amit a kolléga megjárt?
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
vaakuum
addikt
sziasztok!
Adott egy g500 típusú nem mai egér. Van olyan játék, ahol a görgő előre és hátra görgetését nem lehet semmire beállítani. Gonoltam az egér driverében beállítok rá mondjuk home és end funkciókat, és azzal talán működhet, de az egér driverben nem találtam ilyen opciót, csak a görgő lenyomáson lehet változtatni. Ennyire gyenge lenne a logitech drivere, hogy ilyet nem lehet beállítani, vagy én néztem be valamit?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Richie141
tag
Helló!
Múlt héten megkaptam a vadiúj Z906 csereterméket. Alapos tesztelések alapján megállapítottam, hogy a mélynyomója bizony egy rakat szar (ennek is). Gyengébben szól, mint az előző... Már írtam is a Logitechnek, Aleksandra válaszolt, hogy küldjem el a PID számát vagy az S/N számát a csereterméknek. Leírtam csak az SN számot, és fényképet is küldtem róla a mélynyomó hátuljáról. Erre Aleksandra ezt a választ küldte:
''Kérjük, adja meg egy képet, ahol látható a termék szorozatszámát és legyen melette egy papír cetlin kézzel irott esetszámmal.
Várjuk szíves visszajelzését.''
Egyrészt alig bírom értelmezni ezt a nyelvtanilag helytelen mondatot, másrészt meg mi a franc az az esetszám és hol találom?
-
kosadzki
csendes tag
Sziasztok,
van köztetek olyan vagy ismertek olyat aki tud vagy foglalkozik logitech egerek görgőjánek és görgő kapcsolójának javításával/cseréjével?
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni
-
Richie141
tag
Valaki tudja a Logitech magyarországi tel. számát? Van egyáltalán? A hivatalos oldalon csak angolt találtam.
-
norby91
tag
Sziasztok..
Adott egy Logitech g35 füles... Átnéztem már mindenhol, de sehol sem találom a PID vagy S/N számot...
Az M/N és a P/N megvan, a fejpárna alatti részen volt...
Lebontottam kézzel a fülpárnákat is hátha az alatt, de nem nyert.. csavarokat nem bontanám meg, hátha akkor meg az lesz hogy belepiszkáltam és azért ugrik a gari..
Valahol rajta kell lennie, de eltűnt?! :
Egyszerűen nincs rajta, s enélkül meg nincs garis ügyintézés azt irták...Valaki tud használható tippet adni hol nézzem meg?
Előre is köszi
-
Goldmember01
tag
Üdv!
Van valakinek tapasztalata Logitech Magyarországi szervizével (Miskolc, rma fixit)? Hétfő este bejelentettem az oldalukon egy igénylést, jött az automatikus e-mail a teendőkről (futár 1-2 munkanapon belül jön, készítsem elő a csomagot úgy, hogy kell...) majd biztonság kedvéért küldtem nekik egy mailt, mert bizonyos dolgokat sem a Súgóban, sem pedig a leírásokban nem találtam. Már itt furcsa volt a dolog, mert egy ilyen nagy márka magyarországi szervizének ne legyen egy telefonszáma, amin lehet érdeklődni... Nem csináltam gondot ebből hétfő este, gondoltam kedden érkezik válasz a mailre. Semmi nem történt, szerda (ma) reggel viszont már jött az üzenet, hogy érkezik a futár. Na most én nem hiszem, hogy szívesen odaadnám a futárnak az egeret, hogy vigye el egy olyan szervizbe, aminek se egy telefonszáma, sem pedig e-mailre nem válaszolnak. Küldtem még egy üzenetet a rma fixitnek de semmi, majd lemondtam a futárt és egy újabb üzenetben a szervizeltetési igényemet is.
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy vajon én voltam ebben az esetben túl szkeptikus vagy ugyancsak nem megbízható a Logitech magyarországi szervize. Amúgy a problémám egy G303 típusú egérnek a nyomógombjaival van. Dupla kattintást érzékel egyszeri kattintásra, a jobb oldali gomb már szinte egyszeri kattintást nem is végez, a bal oldali egyelőre ritkábban csinálja ezt, de egy gamer egérnél - ugyebár mondanom sem kell - ezek a problémák használhatatlanná teszik. Furcsálltam, mert külföldi barátaimnak az ottani Logitech support szó nélkül küldte az új terméket, ha garanciális volt a termék... ehhez képest az itthoni...pff. -
ANDROID???
addikt
válasz Goldmember01 #1569 üzenetére
Picit visszaolvasol és máris megtalálod mennyire remek ez a "szerviz". 1. megrendeled a futárt, 2. elviszik ügyködnek rajta (vagyis nagy valószínűséggel jól elb@sszák, esetleg kicserélik egy másik használt azonos típusú termékre) visszaküldik neked, belehányva egy dobozba, annak ellenére, hogy te előtte nagy gondossággal kibélelted a dobozt, 3. bepipulsz ezért ezek után keresed a Logitech-et akik kérnek szla másolatot fotókat a termékről ilyesmi, és nagy valószínűséggel küldenek neked egy másik terméket"cseretermék" megfogalmazással (a régit le sem tojják marad nálad, kidobod akármi..) és az már működni fog
Mindezt röpke min 2 hét alatt fogod lefolytatni, addig is keríts egy ideiglenes egeret. -
Bélaaaa
őstag
válasz ANDROID??? #1570 üzenetére
Pontosan, jól megfogalmaztad.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
veterán
Pár napja eltört a K120 billemnek az egyik füle, az amit ki kell hajtani hogy megemelje a hátulját. Logitechet felhívtam egyből hogy tudnának-e esetleg segíteni, erre szerencsére nem a FIXIT-hez irányítottak, hanem küldtek egy mailt válaszba elküldtem nekik az adatokat.
Ja másik.. nagy nehezen megtaláltam a számlát, hát 3 nap múlva jár le a 3 év gari, úgyhogy szerencsém van. Ettől függetlenül kíváncsi vagyok hogy jóváhagyják-e a cserét emiatt.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz ANDROID??? #1574 üzenetére
Félreérthetően írtam le uccsó mondatot. Arra értettem hogy ilyen kis hiba miatt jóvá hagyják-e a cserét. Az ügyfélszolgálatos mondta hogy azzal semmi gond hogy 3 nap múlva jár le.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz ANDROID??? #1576 üzenetére
Cserélhető persze. Na majd beírom hogy mire jutottunk. Szerintem jöv hét kedd szerda fel már fogok választ kapni hogy jóvá hagyják-e a cserét. Igaz nem tétel, 3200 ft-ért tudok venni egyet, de ha már van lehetőség akkor inkább cseréltetném.
Elfogyasztottam pár billt idáig, de ez a K120 vált be a legjobban. Aránylag halknak is mondható, könnyű lenyomni is a gombokat, ergonómiára is megfelelő, nem is túl széles, szóval ha venni kellene akkor ilyet vennék újra.
iPhone 13 Pro Max
-
ANDROID???
addikt
válasz jozsi252 #1577 üzenetére
Szerintem itt kezdődnek a billentyűzetek.
Az egér meg az m560-tól felfelé. -
veterán
válasz ANDROID??? #1578 üzenetére
Az az igazság hogy billentyűzet terén nincsenek nagy igényeim. Teljesen fölösleges lenne egy mechnikai pl. Viszont egér terén egy Logitech G502-t használok, szerintem a Logi egyik legjobb egere ez! Bár nyilván van aki vitatkozik ezzel, de nekem ez rettentő módon bevált. Akár a kiosztást nézem, a fogását, minőséget, meg úgy mindent.
Egérpadnak egy sima Steelseries szövet padot használok, mondjuk ezt mostanában le akarom cseréni, de lehet hogy ugyanúgy szövetet fogok venni.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Jött is mail hogy jóváhagyták a cserét. Korrektek voltak nagyon hogy nem a FIX-IT-hez irányítottak, illetve hogy elfogadták ilyen gyorsan a teljes bill cserét.
iPhone 13 Pro Max
-
mateoo
csendes tag
sziasztok
lenne nekem Logitech Z5500 5.1 es rendszerem és a Control Pod kijelzőn csak fekete csík látszik és nem szól valaki tudna nekem Budapesten megbízható szerviz mondani ahol megtudnám javítani ?
-
RAMy
tag
Helló.
Olyan problémám van, hogy 1 hónapja az Aquaból vettem (40k helyett 30k volt) egy Logitech G703-as egeret, most 1 hónapnyi nem folyamatos használat után (mivel alig vagyok itthon) 1-2 napja meghülyült a görgő, össze-vissza ugrál, felfelé görgetve lefelé, lefelé görgetve felfelé megy. Borzasztó idegesítő, így kb. használhatatlan, egy minőségi egértől nem ezt vártam... A közel 10 éves G5-öm bezzeg a mai napig hibátlanul működik!
Rágugliztam, a Logitech Support Reddit oldalán találtam 2-3 témát is, ahol elég sokan panaszkodnak ugyanerre a problémára. Mit lehetne tenni, egyből írjak nekik vagy próbálkozzak előbb az Aquanál? Utóbbinál pofátlan összegeket elkérnek az oda-visszaszállításért, ahogy elnéztem...
[ Szerkesztve ]
-
Hocsika
tag
Sziasztok!
A hétvégén elromlott a Logi G403-as egerem. Be van regelve a felhasználóm alá logitech oldalon, és elvileg elküldtem a garanciáztatási kérelmet szintén a logitech oldalon. Viszont nem jött még róla semmi, még az sem, hogy kaptak-e ilyesfajta jelzést, hogy én gariztatni akarom. Milyen gyorsan megy ez? Érdemes lenne felhívni a központi számot? -
Hocsika
tag
válasz ANDROID??? #1586 üzenetére
Már a hétvégén. De akkor várok 1-2 napot.
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok!
Alkatrészt lehet rendelni/venni a logitechtől? K800-as billentyűzethez kellene egy pótbillentyű, mert sajnos letörtek a pöckei, így nem tudom visszapattintani. (nem garanciális már)
Ha ilyen igényem van, hol/hogyan vegyem fel velük a kapcsolatot? A webldalon csak garanciális ügyintézés van feltüntetve, amiről tudom, hogy a FixIt intézi, lehet velük kellene beszélnem inkább?
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
Hocsika
tag
Sziasztok!
Sikeresen elküldtem az egeret a fixit-be. Viszont én az egér vásárlásakor nem kaptam számlát hozzá, csak egy papírt, amin az egér adatai vannak, rendelésszám, logitech-es fejléccel. Csak ezt a fixit nem igazán fogadta el, így most felfüggesztették a garanciális javítást. Pedig a logitech supportos srác megnézte a rendszerben, és látta, hogy mikor lett vásárolva az egér. Az egeret én használtan vettem.
Most akkor mit csináljak? Logitech store-ból lett vásárolva az egér. Aki vette az kaphatott valami számlát róla? Vagy esetlegesen a logitech store-ban feltüntetett vásárlásról egy print screen elég lehet a fixitbe, hogy a garanciális egeret végre megcsinálják? Tanácstalan vagyok... -
cochy
tag
Bocsánat, nem szervizes téma.
Van egy G510-es billentyűzetem. Letört a jobb oldali kis műanyag támasztó lába.
Tudok ilyet valahol utánrendelni, venni? -
RAMy
tag
Nos, eddigi tapasztalataim:
- Logitech support baromi lassú, egy hét levelezésbe telt, mire felfogták, hogy női névvel mégsem user error a gond, hanem valóban a termék hibás. Azt is úgy, hogy végül már küldtem egy videót is a problémáról, nem mintha nem tudnék érthetően fogalmazni... Rendben, át lettem irányítva a szervizhez.
- FixIt szerviz: Két napon belül gariigény benyújtása után küldték is a futárt, egér visz, megjavít, pár nap múlva visszaküld... Most melóból hazajövet után örömbódottá, egér végre működik újra... Ja, nem! Az egérgörgővel volt a gondom, azt megjavították, viszont az összes többi gombbal elcsesztek valamit, ugyanis egyik sem működik! Ez így mégis milyen munka? Konkrétan még jobban elrontották az egészet. Arra már nem volt idő, hogy le is tesztelje a drága szerelő?
Borzasztóan fel vagyok háborodva, mert lassan egy évtizede hű vagyok a márkához, erre alapból kapok közel 40 ezer forintért egy hibás vackot, aminek a görgőhibájáról úgy tesz a supportos kolléga, mintha még sose hallott volna, majd a szervizben még jobban tönkre is teszik, mint volt... Ez konkrétan röhej így.
Valakivel történt már hasonló?
[ Szerkesztve ]
-
RAMy
tag
válasz ANDROID??? #1597 üzenetére
Már írtam a szerviznek, hogy javítsák ki, amit elcsesztek, akkor ezt mondjam vissza inkább?
-
RAMy
tag
válasz ANDROID??? #1599 üzenetére
Írtam a Logitech supportnak, hátha...