Új hozzászólás Aktív témák
-
JegesEmber20
aktív tag
Üdv!
UK-s amazonról, ha veszek bármilyen logitech terméket, itthon tudok intézkedni? Ugye kb mindenki tudja, hogy brexit, így már nem EU-tag. Szóval gari felejtős?
-
Frenky89
őstag
válasz JegesEmber20 #1402 üzenetére
Mindenki tudja, hogy a britek csak arról döntöttek, hogy ki fognak lépni. Maga a kilépési folyamat egy hosszadalmas valami. És egyébként is az EU tagság nem biztos, hogy összefügg a garanciával.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Na, velem is elkezdett szórakozni a jó hírnek örvendő Fixit... Egy Logitech G29-es kormányt küldtem nekik garanciális javításra. Mindent tökéletesen becsomagoltam, és a legtetejére tettem a garanciajegyet, illetve a vásárlást igazoló blokkot. Tegnap elvitte a csomagot a futár. Erre ma jön egy email, hogy felfüggesztették a garanciális ügyintézést, mivel a csomagból hiányzik a vásárlást igazoló blokk és/vagy a garanciajegy.
Ezek most tényleg le fogják tagadni, hogy ott volt a dobozban minden papír, csak azért, hogy ne kelljen foglalkozni a hibás termékkel???
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1405 üzenetére
De. Viszont azóta megtalálták. Ez is érdekes, most azt írják, hogy meglett a garanciajegy, meg a blokk is, de - idézem: "Ezen dokumentumokat nem tudjuk vásárlást igazoló dokumentumnak elfogadni."
Ezek kik???? Na, írtam egy terjedelmesebb választ, kicsit sem visszafogva magam, mert az holtbiztos, hogy ezt most már nem hagyom annyiban. Érdekes nem? Egy kis dobozban először nem találják a papírokat, aztán mégis meglettek, de azok meg nem jók. Enyhén röhej, amikkel ezek próbálkoznak, most tényleg. Ezt most már nem fogom elengedni, ha kell, felnyomom ezeket mindenhol ha a továbbiakban nem járnak el tisztességesen. Teljesen világos, hogy simán leszarják az ügyfelet és ki akarnak bújni a kötelezettségeik alól. Döbbenet, hogy ilyesmi egyáltalán előfordulhat...
-
#96349952
törölt tag
válasz Bélaaaa #1406 üzenetére
A gáz és fékpedál elkezdett önálló életet élni. Valami kontakt hiba lehet, nem tudom, a gázpedál akkor is adta a gázt sokszor, amikor nem volt rajta a lábam, a fék pedig akkor is fékezett, amikor szintén hozzá sem értem. Ezen kívül mag a "perec" is elkezdett kis mértékben lazulni, kotyogni.
-
ANDROID???
addikt
válasz #96349952 #1407 üzenetére
Van egy telefonokkal (stb-vel) ügyködő szerviz ugyanezen minta alapján működtek, talán picit javultak, vagy tudja fene.. mindenesetre, érdekes, hogy ilyen dolgokat megengednek maguknak, biztos élveznék ők is, ha velük az orvos akárki így viszonyulna
Külföldön mernek ilyet tenni ugyan? Nem hiszem -
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1409 üzenetére
Segáz, Logitech supportnak is írtam egy terjedelmesebb levelet, kibontva az ügy minden részletét, képernyőképekkel, mindennel. Hátha odahatnak egy kicsit. A MM ügyfélszolgálatának is írtam, csak a biztonság kedvéért, és már írom a fogyasztóvédelmis megkeresést, bár az hosszabb ideig tart, mert "formahelyesre" kell készíteni. Nem hagyom én ezt annyiban.
-
#96349952
törölt tag
Érdekesen alakul a sztori.
Tegnap este rájöttem, hogy nekem az MM a vásárláskor küldött egy e-számlát. Na, ezt továbbítottam a szerviznek. 9:40-kor jött egy mail tőlük, köszönik a számlát. 13:55-kor pedig még egy levél, hogy a csomagot feladták a futárszolgálattal. Adtak egy linket a csomagkövetéshez, de csomagszámot már nem kaptam. Most akkor ez mi? Laza 4 óra alatt sikerült produkálniuk a problémát, megjavították, tesztelték és kész is, vagy hogy?
Van egy érzésem hogy pont olyan állapotban kapom vissza a terméket, ahogy elküldtem... De akkor még nem lesz vége a sztorinak. A futártól pedig csak úgy veszem át a csomagot, hogy előtte kinyitom és ellenőrzöm, hogy mindent hiánytalanul visszaküldtek. Bizalom ezek után zéró.
-
H.Ezredes
őstag
válasz #96349952 #1412 üzenetére
Szerintem Vadi újat fogsz kapni.... Nálam nem g.ciztek... Lekopogom akkor,hogy szerencsés voltam... Semmit nem mondtak nekem se csak kaptam az értesítést,hogy elküldték a csomagot. Reméljük,hogy vadi újat kapsz ezek után.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
#96349952
törölt tag
Hát úgy legyen srácok, köszi a jókívánságokat. Amint megérkezett a csomag, megírom, hogy jártam.
-
#96349952
törölt tag
Na, visszakaptam a cuccot. Nem kaptam újat. Mentem néhány kört, jónak tűnik, de ez majd hosszabb távon lesz egyértelmű és biztos. Szerintem kipucolták, biztos tele volt porral.
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1417 üzenetére
Azt még nem néztem, de jó, hogy felhívtad rá a figyelmem, mindjárt megvizsgálom!
-
Richie141
tag
Helló!
Bár már korábban is írtam, de van egy gariztatásra szoruló Z906-os mélynyomóm. Garancialapot azonban nem kaptam hozzá, szerintetek, ha csak e-számlát küldök a fixitnek azt elfogadják? -
-
Richie141
tag
válasz #96349952 #1420 üzenetére
Igen, pont a te kommentedet olvasva gondoltam, hogy rákérdezek erre. Én biztos agyf*szt kaptam volna a helyedben . A másik dolog amitől félek, hogy a Faxit (érted, mert fucks it) visszaküldi javítatlanul arra hivatkozva, hogy nem találtak hibát. Ugyanis a basszus egyszerűen meggyengült, már nem olyan mély, torz is kicsit, meg néhol csúnyán dübörög. (Korábban a reflexnyílás is zizegett, ezt is írtam korábban, de ez még októberben megszűnt valahogy . Szóval ők lehet csak annyit fognának fel, hogy ''jééé hisz ez szól, küldjük má' vissza''.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Na, most neki tudtam ülni kicsit több ideig tesztelni, és hát sajnos a problémák ismét előjöttek. A Fixit semmit nem csinált ezzel a kormánnyal.
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1424 üzenetére
Írtam nekik.
-
goro1000
aktív tag
Ezt az emailt küldte a Logitech.
Tisztelt László!
Ez egy automatikus értesítés, amellyel igazoljuk, hogy visszaküldési központunk megkapta az Ön RMA-csomagját, és szállításra kiadta a csereterméket.
Èn semmilyen csomagot nem adtam fel nekik.De ugy látszik hogy küldik az új z623at.
-
ANDROID???
addikt
válasz goro1000 #1429 üzenetére
Nyugi, küldik a csereterméket = kapsz egy másik darabot az eredetit meg kukázhatod kb.
Le lesz írva minden a köv mailben, de ameddig oda nem ér ne hajíts ki semmit az a biztos.
Ettől kezdve ugyanezen termékhez a Fixitnek nem lesz köze a Logi közvetlenül intézi, a csomag leghamarabb pénteken lesz nálad, a UPS hozza majd Hollandiából.. Esetleg, ha valami nem ok vele a Loginak kell jelezni ugyanott.. -
goro1000
aktív tag
válasz ANDROID??? #1430 üzenetére
Na az jó lenne ha péntekre itt lenne.Azt kell mondjam nagyon korrektek azt mondták a telefonba ha 10x elromlik akkor 10x adnak új készüléket amíg tart a garancia a termékre.
-
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1435 üzenetére
"Nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenségért.
Kérjük, lépjen kapcsolatban a szervízzel reklamálni a kormányt és követelni ennek cserejét. Köszönjük a megértést."
Logitech Customer Care.Keressük meg együtt a "türelem" szót.
-
#96349952
törölt tag
Kb. egy hete írt a Logitech. Elkértek minden adatot, számla másolatot, címet, tényleg mindent. Állításuk szerint a "garanciális ügyintézés megkezdéséhez". Ez volt egy hete. Azóta mély kuss, pedig már kétszer rákérdeztem, hogy most akkor mégis, mi a f@sz van... Kajak kezd elegem lenni.
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1439 üzenetére
Hogyne már. 1 hónapja szórakoznak velem, megy a csomag ide-oda, hozzá sem nyúlnak, írogatnak, és nem történik semmi. Ez is csak ebben a telibevert, szarszagú országban történhet meg, hát hol máshol... Nagyon elegem van már ebből a hányinger felfogásból ami itt mindenben megnyilvánul.
-
#96349952
törölt tag
Valaki meg tudná adni a Logitech itthoni ügyfélszolgálatának a telefonszámát? Sehol nem találom. Nem hagyom lerázni magam. Most már azért sem.
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Kinntről rendelt Logitech egerem néha furcsán viselkedik. Középső gombot néha duplán veszi, illetve egyes mozdulatokra hallani a leválasztás hangjelzést, de működik tovább. Ezek alapján kérhető a garanciális javítás / csere? Ehhez vissza kellene küldeni mindenképpen?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1443 üzenetére
Ezt most nem írtad komolyan... Erről regélek már hetek óta, hogy a Logitech Support-tal állok kapcsolatban, de tökölésen kívül eddig nem sokra jutottam velük. Legutoljára elkérték a termék részletes adatait, számlát, ez volt kb. két hete. Azóta írtam nekik két érdeklődő levelet halál udvarias hangon, és azokra már nem válaszoltak. Két hete nem történik semmi. Szerinted ha most ismét írok nekik, hogy adjanak egy telefonszámot, akkor hirtelen csoda fog történni? Ne már...
(Az is egy vicc, hogy a magyar hivatalos oldalon nincs telefonos elérhetőség kitéve. Ja de van, holland központtal, hát köszike... Milyen support már ez...)
-
ANDROID???
addikt
válasz #96349952 #1444 üzenetére
Ez nem neked ment
Mondtam türelem, ha megint írsz megint hátrébb kerülsz az ügyeddel. Sajnos előreveszik aki hamarabb ír, legalábbis ezt írták nekem korábban, hogy "csak magammal tolok ki" (na nem ezekkel a szavakkal)...Azonban, ha jól emlékszem van arra is lehetőség, hogy telefonon megkeressenek, engem kerestek telefonon is anno...
Remélem jó a telszám..
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1445 üzenetére
Ja, bocs. Köszi a segítséget.
(De nem hinném, hogy úgy kellene ehhez a dologhoz hozzáállniuk , mintha valamiféle szívességet tenne nekem a Logitech. Van egy általuk gyártott, 100 ezer forintos termék, ami most a dobozban pihen, mivel selejtes. Ne legyen már szívesség, hogy megjavítják vagy kicserélik...)
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1447 üzenetére
Nem Neked szól ez az egész, ne értsd félre, Te csak segíteni akarsz, tudom. Azt kifogásolom ebben az eljárásban, hogy vigyázzak, mert ha megint írok, hátrébb kerülök a sorban. Valami ilyesmi jött le abból, amit írtál. Szóval ha rákérdezek, akkor bosszúból hátrébb tesznek? Na már... Erre írtam azt, hogy ne nekem kelljen koldulnom már, és ne legyen már az, hogy azért, mert érdeklődök, egy ügyintéző hátrébb sorol...
A rossz terméket pedig nagyon szívesen elküldöm nekik, nincs ezzel semmi gond.
-
ANDROID???
addikt
válasz #96349952 #1448 üzenetére
Értem már mire gondolsz, de ők nem rosszból írták, hanem csak, hogy ne lepődjek meg, ha emiatt később kerülök sorra, én fogalmaztam csak úgy "magammal szúrok ki", szóval türelem. Max telefonon érdeklődj, ha az nem jön össze, akkor a Supportnál kérd a telefonos visszahívást..
-
#96349952
törölt tag
válasz ANDROID??? #1449 üzenetére
Rendben, és még egyszer köszönöm. A segítségedet és a türelmedet is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...