-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Azert ez a V90 volvo eleg jol nez ki ...mar ha valaki egy anyahajoval akar közlekedni
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #24104 üzenetére
mi az hogy ennyire?
Ha pl lenne benne csak 50k km, amit varosban napi 15x inditasbol/leallitasbol, dugoban araszolasbol szedett volna össze, bekokszolodott egr el az lenne a jo?
En is sokkal inkabb egy sokat futott fiatalabb autot vennek, egy keves, de idösebbel szemben...plane dizel eseteben.
(#24105) EQMontoya es mi baja lesz egy 2 literes dizel motornak üzemmelegen a palyan a 180 tempomattol? Ha ceges, akkor az olajcseret megkapja rendesen, ha sokat palyazik akkor akar a 30k km es ciklus sem vilag vege....maganszemely aki meg sporol meg az olajon is es tölti bele a tescogazdasagos legolcsobb olajat, tankolja a roman gazolajat feketen es soha nem pörgeti 2000 föle, az egy fokkal sem jobb szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #24109 üzenetére
150-160k km futott dizel autorol indult a beszelgetes, 400k km röl nem volt itt szo.
Masik meg semmi ugras nem volt. Az a Te velemenyed, ez meg az enyem Csak az a baj, hogy sokan vannak ezzel igy, mint Te is es ezert csavargatjak a km orakat . Ha ugyan ez az auto 10 eves lenne, akkor bomba jo vetel lenne, mert 160k km/ 10 ev = kb 16k km per ev...ez igy szuper...de jajj, ha csak 3 evesen van benne akkor nem kell, mert akkor sok
En azon a parton allok, hogy inkabb legyen sok km benne, mert akkor lehet elni azzal a feltetelezessel, hogy jo uton futott, sokat üzemmelegen. Kuplung, fek, valto, futomü jo allapotban, lerakodas mentes motor. Persze lehet, hogy Bp-n taxizott, meg az is lehet, hogy valami falabu hasznalta es minden reggel, hidegen raalt a padlogazra, mert kit erdekel....ez is benne van.
-
Declare
őstag
válasz #94529552 #24130 üzenetére
Azt a kerdest csak azert irtam, mert en azon a velemenyen vagyok, hogy egy dizel auto ami robog a palyan töredeket sem hasznalodik el, mint amelyikkel minden nap a bp-i dugoban araszolnak. Hiaba lesz az elsöben evi 60k km az utobbiban meg csak 30k mondjuk....de ezt mar kiveseztük
Az meg hogy, hogy jön össze: pl területi kepviselö, sales-es, epitesvezetö akinek egyszer Sopron ba kell 1 evet ingaznia, legközelebb Nyiregyhazara....van azert sok szakma, ahol rendesen pörögnek a km-ek
-
Declare
őstag
van valakinek ötlete arra, hogy mitöl lehetett az, hogy reggel nem fogott a fekem 1-2 kmig? Egeszen erösen be kellett nyomnom, hogy lassuljon a kocsi es akkor is messze nem ugy fogott, mint kellene es huzott is a kocsi oldalra 2-3 km t mentem igy es epp az amugy is utamba esö elsö szervizhez akartam bekanyarodni, kitettem az indexet, fekeztem es minden rendben volt...szoval bekanyarodtam egy kis utcaba, lehuzott ablaknal probalgattam a feket es minden normalisnak tünt
reggel ilyen 1 fok volt kb, ködös, szemerkelö esös idö, de sem a kocsi, sem az utak nem voltak lefagyva....tegnap hasonlo idö volt de tiszta jeg volt az auto is, meg az utak is, de a feknek semmi baja nem volt....ezt azert irom, mert most azon gondolkoztam, hogy esetleg bejegesedett a tarcsa de igy meg soha nem jartam es ha be is jegesedett volna, akkor tegnap kellett volna ezt tennie, nem ma
barkinek barmi ötlet?
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #24165 üzenetére
mult evben, amikor vettem az autot, a feket rendbetettek, mert a jobb elsö fgott egy picit. Ez gyakorlatilag azonnal megtörtent, azota nem volt semmi bajom a fekkel.....hogy a fekfolyadekkal mi van.... azt se tudm, ezt hol lehet megnezni....meg fogom nezni...siman benne van a pakliba akkor, hogy soha nem volt cserelve es akkor, akar ez is okozhatta ezt ezek szerint....megkerdezem a szerelömet majd.
Most volt novemberben a müszakin, ott ugye ellenörzik a fekeket es minden tökeletes volt. Ettöl függetlenül ennek a csere kerdesnek utannajarok, köszönöm
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #24178 üzenetére
Nem vagyok ford tudor fel sem tünt, az biztos, hogy 19", metal feher, led lampa, meg most megneztem neten es 211 loerö volt...több mint valoszinü, hogy "vignale". Az ülesei viszont nem olyanok voltak, mint a kepeken, ha a "vignale" ra rakeresel, hanem ilyen alcantara jellegü, mintha szövettel lett volna kombinalva....de nem full bör....baromi kenyelemes volt es szep is....de ennyi penzert ....ami mellette allt 26.000 euros mondeo egesz gagyi volt utanna....nem ereztem a "kell" erzest egyaltalan.
A masik brutal dög, meg amit most fönököm kapott par napra, az uj q7 S line, full extra hat az valami döbbenet megint. Embertelen az a gep....az ejjellato kameraval, led müszerfal, sajat wifi, tv, az üles, design...bah...birnam, ha ez lenne a következö, mert ha a masik kettö epp nincs bent, mi is megkapjuk a q7 est
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #24198 üzenetére
Szvsz egyszerüen erre megy a vilag, hogy minden bonyolodik es több hozzaertes kell a dolgokhoz...akinek meg ez nincs meg, az megtanulja igy vagy ugy....vagy nem hasznalja az adott technikat.
A telefon is regen milyen volt? (hogy a peldaddal eljek ) volt egy egysoros lcd kijelzö meg par szamgomb, aztan kesz....ma meg pornot is nezhetsz vele, ami virust pakolhat a telodra es miközben a sparban NFC-vel fizetsz a mobiltarca appoddal közben valaki a virust felhasznalva lenyulja a bankszamlad egyenleget....de ettöl meg nem a telefongyarto a felelös....szvsz.
Ugyan ez az autokkal. Sajna (vagy nem sajna) meg kell tanulnia mindenkinek, mi is az a turbo, egr, mire erzekeny, mire kell figyelni stb...aki nem teszi meg az megszivja. Hogy ez jo vagy nem az jo kerdes...szvsz bezarva
-
Declare
őstag
válasz bitpork #24240 üzenetére
Remek Molly is benne van azert bizom benne, hogy amit en szoktam venni az valoban made in liquy molly..hatha jobbara nem a nemet piacra teritettek a rohadekok....
(#24245) sto1911 nyilvan a trafipaxok a balesetmegelözesert vannak....tiszta sor... nem ertem, Te is miert nem az M1 hiradot nezed, akkor megtudnad mi az igazsag es nem lazonganal mint a köllni video....2003-bol
-
Declare
őstag
Mekkora kiraly ez az uj A4
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #24249 üzenetére
Tartom, hogy a botrany miatt nem
(#24251) Mágus2: nem kell mindig örületes nagy dolgokat kitalalni, vagy csinalni, sokszor szerintem pont a kis, elsöre eszrevehetetlen reszletektöl lesz valami nagyon kiraly
(#24252) Tsebacsi nem voltak elajulva töle a teszten, amit olvastam...a q7 eleg egyertelmüen jobb volt pl motorikusan is, extra listaban is....meg elöben a hatulja nem is szep...ez mondjuk szubjektiv
(#24255) [rvilike] az a kormany 10/10 nekem
(#24257) Qru nagyon klassz
(#24263) EQMontoya szvsz pont, hogy nem csak beerte, hanem vannak dolgok, amiben megelözte...pl a matrix led, a komfort üles, meg van meg par dolog asszem....mondjuk nincs benne pl tavolsag tarto tempomat, mint a golfban, ez blama.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #24269 üzenetére
Az eu szabalyok ugyan azok, mint a Q7 re es az jobb lett, szoval ezzel nem lehet takarozni. (ha ugye nem derül ki, hogy a Q7 40x annyi karosanyagot bocsat ki )
Az A4 nek eddig sem kellett szegyenkeznie, eleg sok innovacio került bele folyamatosan....a volvo viszont 100 eve nem nyult az xc90 hez....jo, hogy sokat lepett elöre...picit ez igaz az opelra is. Szoval szvsz szep es jo a volvo xc90, de nem latok benne semmi ev autojat.
En annak ellenere, hogy bmw fan vagyok, most a primet az audi a4/a6/q7 viszi nalam....meg baromi tetszik is a formavilag.
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #24274 üzenetére
igaz...en ezt a Liqui Moly -t leirni soha nem tudom....szerencse, hogy ha elkezdem bepötyögni az amazon-on, az kidobja a mar az elejen, mire gondolok
(#24278) Tsebacsi a tesztekben, amik a q7 vs xc90 röl szolnak, csak egy pont a hengerszam...sok mas dolog van ami miatt mindenhol a q7 jobb.....hozzateve ujra, hogy franko az xc90 is.
-
Declare
őstag
Azt elfelejtitek, hogy azert, mert valaki tolja neki a palyan, nem kell parasztnak is lenni. A Nemet autobahnon pl a hamburgi regioba elhoznek minden tanulo vezetöt gyakorolni es egy kis vezetesi kulturat magaba szivni. Amikor 130 al elözöd a kamionokat, megjelenik a semmiböl a porsche/ferrari/bmw....barmi...követesi tavolsagon megvarja, amig megelözöd, majd ha le tudsz huzodni nyelgazzal eltünik.
Ahhoz kepest nincs több baleset, mint otthon, pedig itt is vannak öregek, meg lengyel rendszamos parasztok....csak a többsegnek nem szall el a töke, mert olyan autoban ül, ami 200+ al tud menni, nem ezzel kompenzal es persze a müszaki allapot is megvan a többsegnek...persze minden tarsadalomban megvan mindenfele reteg....önkentes rendör, meg irigy hala a jo egnek itt sokkal kevesebb.
Olyan kellemes ugy autozni, hogy ha akarod tolod neki, ha akarod nem, ha sietni akarsz, akkor mehetsz, nem kell trafipaxokat lesned, nem akar mindenki mindenhol lehuzni
-
Declare
őstag
válasz bitpork #26045 üzenetére
Azert a mai autok döntö többsegevel a 160-180 nem egy eletveszelyes hazardirozas. 130 nal ugyan ugy kaphatsz egy szerencsetlen defektet, vagy ugyan ugy kiszaladhat valami vad, ami utanna mar csak a szerencsen mulik, hogy hogy vegzödik.
Szerintem a vezetesi moral es a kultura sokkal fontosabb kerdes, mint a km/h. Itt a nemeteknel en is gyakran megyek 160-180 al, mint sokan masok, de soha nem volt meg izzaszto helyzetem ebböl. Ellenben a szlovakoknal a jobbrol elözö idiotabol igen, vagy ha megyek 140 tempomattal es jön a seggembe es villog, amikor mellettem van a kamionsor, vagy eppen tömve van csurig az M7 nyaron....ezerszer veszelyesebb, mint a nemeteknel 200 al menni.
Lehet ezzel vitatkozni, meg nem egyeterteni, nem baj az , viszont ha ennyire csak a sebessegen mulna minden, akkor a svedeknel a balesetek szama kereken 0 lenne, a nemeteknel vegtelen es otthon is csak alig-alig lenne. Nem tudom a pontos statisztikakat, de azert komolyabb összeggel mernek ra fogadni, hogy nem ez az arány
Jah es mondom ezt ugy, hogy 10 eve vezetek es 0 azaz 0 büntetest fizettem...
-
Declare
őstag
válasz bitpork #26056 üzenetére
" vezetési kultúra alapja hogy betartjuk a szabályokat."
ezt irtam a legelsö mondatomba, ha elolvasod nem arrol irtam, hogy otthon szlalomozz 200 al a tömött M7-en.
2 eve döntöen itt közlekedem a Nemeteknel, azt tapasztaltam, amit leirtam. Az, hogy Te hol tapasztaltad az agressziv tolast es villogast, azt nem tudom, de mar csak azert sem ertem, mert eleg komoly kamera halozatuk van es eleg komolyan ramennek arra, hogy az agressziv soföröket kiszedik (villogni, dudalni csak veszhelyzetben)....ettöl függetlenül tartomanyokon belül is jelentös különbsegek vannak, nem veletlenül irtam hamburgot.
[link] itt egy statisztika, most kivancsisagbol rakerestem. Ha pl rakattintotok Nemetorszagra, majd utanna a "view statistics", akkor alul kivalaszthato a "countries comparaison". Ha a sebessegen mulna minden, Nemetorszagnak kellene az elen lennie....nem beszelve az örült nagy forgalomrol amit az autobahn bonyolit....azert ök sem hülyek....ha annyira para lenne, nem engednek a szaguldast.
Persze autozni veszelyes, 180 al veszelyesebb, mint 100 al, ez nem kerdes....de ettöl meg mashogy latjuk a kerdest, de nincs ezzel baj
-
Declare
őstag
Ugyan ezt tapasztalom.
Az meg ugye a masik, hogy ha az ember nap mint nap hasznalja, nem lesz ujdonsag erzes a "no speed limit" es nem akarja mindig nyomni, ami a csövön kifer. Ha a környezö orszagokban sem lenne limit, meg kevesebb baleset törtenne szvsz. Nem 1-2 emberke jön el a nemetekhez csak azert, hogy padlogazon csapathasson a verdaval....ezek az igazan balesetveszelyesek, nem az aki nap mint nap hasznalja es neha 180 ra allitott tempomattal tesz meg rajta par 100km szakaszt, mert nincs kedve a szüksegesnel többet ülni a kocsiban.
-
Declare
őstag
válasz trassher #26097 üzenetére
Baromira nem egyszerü felmerni a sebessegeket, szembe, meg hatulrol ....otthon azert meg veszelyesebb 200 al haladni, mert az ember nem szamit ra. Az autobahnon, azert ha este belenezel a tükörbe es jön valami nagyon xenon vagy nagyon lila led, akkor meg 2x atgondolod, hogy na vajon ez 250 vagy sem....
Veszelyessegi faktornal meg akkor elkezdhetünk megint beszelni arrol, hogy elvenni a jogsit az öregektöl, a nagyon fiataloktol, a magas vernyomasosoktol, a varandosoktol.........nincs erre megoldas sajna. Esszel kell menni gyorsan is meg lassan is.
(#26091) Qru neki nöni fog a kötelezö
-
-
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27939 üzenetére
"nehéz bármilyen szempont alapján kiemelni az Astrát"
azert ennek nezz utana üles, motor, led lampa (kulcsszavak )
nekem pl az a mazda tetszik a legkevesbe....a 6os gyönyörü es jo, bar a 2.0 benzin motor 165 loval es 210Nm el azert nem egy vilagmegvaltas. Palyan most sielesnel 12 literrel haladt, 4 emberrel, boxal...nem rossz, meg nem is 100 tempomat , de semmikepp nem
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27948 üzenetére
Nem Nemetorszag, Olaszorszag, vegyes felhasznalas, de voltak 160 as tempok es volt lepegetve...de nyilvan azert nem a padlon allva 11+liter lett a 2000+km ut vege....de mondom tele kocsi+box....szoval azert nem lehet kiabalni, de semmikepp nem olyan ertek amiert tapsolni lehet...a teljesitmeny tekintetben. Ettöl meg "kellene" kategoria, baromi jo auto....de semmi orias bravur nincs a skyactive motorban....gyönyörü hang, turbo nelküliseg (ezert ma divat rajongani) ez klassz, ez vitathatatlan.
Astra:
- pont nem a dizelre gondoltam. Az 1.0 turbo benzin pl allitolag könnyen lehet best a kategoriaban (azt hiszem csont uj fejlesztes....meg nyilvan ez majd idövel fog kiderül)
- a Led lumix lamparol több tesztben olvastam, hogy felsöbb kategoriakat megszegyenitöen jol müködik
- az üles nem hogy nem hokedli, hanem ugyancsak leveri a kategoriat (pl golf) es felsöbb szegmensel vetekszik.....pl egy 15 millios mondeoba nem tudsz ülesszellöztetest kerni, mig az astra ergo üleseben van
- sulycsökkentes valoban menö, de ezzel max behozta a konkurenciat, ez teny
Illetve nyilvan benne van, hogy dijazzak, hogy komolyat fejlödött (alvaz, motorok, fenti extrak) es egy ütökepes konkurencia lett.
szerintem klassz, hogy megkapta....
Volvo pl mi olyat tud felmutatni ami a kategoriajaban wow? Az üveg valtogomb az csecse, biztonsagban erös (de a q7 se sz@r ), motorikusan viszont a tesztekben a konkurencia altt vegzett.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #27962 üzenetére
Hatulja pl az xc90 nek elöben nekem nem tetszik kepeken szep volt....
Azert motor es motor közöt is van különbseg a ford 1.0 ja is jo, de lehet az opel könnyebb motort csinalt, jobban hangoltak...akarmi...passz, valamiert kiemeltek a teszten amit olvastam
Mazda 6 fogyi az meg ennyi...nem tudok mit mondani, el lehet hinni vagy sem, en mindenesetre nem lepödtem meg....max annyiban, hogy nem hozott csodat, de csodak ugye nincsenek. A box thule volt, nem kocka de a nyomatek ugye az szivobenzines, szoval ha elözni akarsz/forgalom ritmusat felvenni, akkor taposni kell....ez akkor lett volna erdekes, ha van egy hasonlo kaliberü auto hasonlo teljesitmenyü tsi motorral. Szerintem az is megevett volna ennyit.
En azt vettem eszre, hogy dizelnel pl nem lehet nagy fogyasztas különbsegeket elerni....de benzinesnel igen komoly elteresek erhetök el.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28018 üzenetére
Nincs sajnos ilyennel összehasonlitasi alapom, egyszer mentem egy nemet utat 1.4 tsi A3 al egyedül, takarekos üzemmodban az volt 7,5-8 liter körül. Ha most ebböl indulok ki, akkor itt 2.0 liter motor, sokkal nagyobb összsuly, tetöbox es nem sporolosban....+3-4 liter? Siman. Jah es csekk nem jöt, szoval azert nem esz nelküli vezetesröl van szo. Atlag fogyija amugy 8 liter környeke üresen. Ehhez ne jöhetne hozza 3-4 liter a fenti körülmenyek között?
Nyilvan nem kell elhinni, nekem is van sok minden, amit nem hiszek
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28028 üzenetére
Nincs sok mazda 6 azert a spritmnitoron, nem az en autom, csak beszelgettünk az atlag fogyirol is. Ezt a 8 litert ugy ertsd, hogy abba belefer. Föuton ovatoskodva gurulva siman 6.x a fogyi. Ellenben varosban, vagy ha lepkedve van, akkor ez gyorsan emelkedik.
Elfelejted ezt a dolgot, hogy oke a kocsi könnyü, de adj hozza + 4 felnöttet sifelszerelessel, tetöboxal. Hozzajön azert a 19 es teli kerekek is es oke, ha gurul az auto, akkor kisebb a fogyi, de minden egyes gyorsitas sokkal több benzint nyel.
Tenyleg nem ertem a csodalkozast
milyen szamot varnal amugy?ezt közben beszerkesztetted....mi pont azt beszeltük, hogy franko a fogyi a körülmenyekhez kepest. En az 1.7 dizel astrammal 8 liter körül volt a top fogyasztas, amikor valoban sietve kellett haza mennem....es ez dizel es egyedül, boxnelkül.....
mind1, igazabol, nem akarok senkit meggyözni, a mazda egy baromi faja auto es ha alaki benzinhuszar az biztos eljar atlag 7 literrel...csak akkor minek vesz egy olyan motort, ami 3000 fölött kezd el zenelni es elni?
[link] van azert itt aki lepipal minket is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28090 üzenetére
attol függ, hogy 95 ös vagy 98 as, netan 100 as benzint tankoltal e
(#28088) focvis szoval akkor mar el van lepegetve a szaja a kis golfnak? varakozasaidhoz kepest hogy ertekeled? 1.4 tsi utan (az volt ha jol emlekszem) mennyire wow (igy egy kis idö utan) ?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
tutira uj ember lett
(#28112) focvis ugy ertem, hogy azt mondod, hogy igen, ez kell es a következö is legalabb ennyi pairipa, de inkabb több, vagy oke, nagyon kiraly, de pont azert mert Te sem az a tipus vagy aki kilinccsel elöre közlekedik mindenhol, a következö lehet inkabb egy picit szerenyebb, picit gazdasagosabb kocsi lesz
En amikor szoktam a barataimmal beszelgetni, hogy azert legyen mar 200 lo a következö kocsi, akkor nem egytöl jön a valasz, hogy jah, marha fontos lenne neked a napi par km munkaba, par km varosi jöves menesre....cserebe fizess ki sokkal többet az autoert, fizess több adot, szervizt, üzemanyagot....mindezt azert, hogy amikor mondjuk ahhoz van kedve az embenek odalep neki a palyan es megkerget egyket "sporttarsat" vagy csak elvezi, hogy gyorsul, huz, elrugja magat....(legyen mondjuk 20%-nyi felhasznalasa az en esetemben ) vilikenel valszeg ez felkuszik 85% ig, ott azert mar megeri a befektetes
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #28143 üzenetére
Na ez valoban szep es a kep is jo amugy
(#28146) brumi1024 hat erre mit lehet mondani...megertem...ha meg az M betü is ott figyel, akkor meg
a digitalis müszerek.....ez a jövö, ez van, baromi praktikus es szokhato, de stilustalan
(#28149) EQMontoya v a kek amit latsz csak az also info csik halvanyan...ha fel van kapcsolva a lampa a többi resze borostyan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #28665 üzenetére
Nem tudom, csak ertelmetlennek gondolom...ha van egy EU -s rendszamod, amin rajta figyel, hogy H, D...akarmi, akkor mi ertelme lenne egy matricat meg felragasztani? A rendszamon levö orszag jelzes picit komolyabb es hivatalosabb "igazolas", mint egy tesco-s matrica
A regi rendszamoknal, amikor nem volt rajta, hogy milyen orszag autoja, akkor ok, legyen felnyalva a matrica....de eu s rendszamnal csodalkoznek, ha kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez a fenyezes gyari? Vagy fuj volt mar? Csak ezert kerdezem, mert irod, hogy tavaly lett polirozva, hat ahhoz kepest baromi karcosnak tünik....meg olyan furcsa homalyos/hullamos a tükrözödes tenyleg nem sertegetes vagy kötekedes vagy ilyesmi, csak igy hogy 1 eve polirozva lett......elegge meglepö....csak azert kerdezem
(az ajtonyitas meg.... ....sajnos sok ilyen igenytelen van....en sokszor ha olyan melle/ele/möge parkolok, amin latszik, hogy igenytelen a gazdaja, mindig csinalok fotot a kocsirol/rendszamrol....nem tudom, ha megnyomna/huzna egy ilyen, akkor a fotoval mennek e valamire, szerencsere nem jartam meg igy....de a lelkemet megnyugtatja )
-
Declare
őstag
nem tudom milyen az az akril, lehet azert van akkor ilyen különbseg.
A metalnak is megvan a hatranya amugy....mosni es tisztitani könnyebb, de ha javitani kell, akkor az nehezebb. Nekem pl a motorhaztetön az autopalyas nagyobb köfelverödesek latszanak sokkal jobban, mert a festek, amivel bepöttyögtettem a metal fenyezestöl elüt azert.....de meg mindig jobb, hogy mosasnal latom közelröl, de legalabb nem rozsdasodik a lyuk
az viszont tuti, hogy automosoba mosatot a kocsit, mert azok a körkörös karcok maskülönben nem keletkeznek....1 ev alatt meg ennyi plane nem tessek kezzel mosni, vagy textil mosoban...ez egy opel, megerdemli....nem holmi japan lemez....
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz deicide #28775 üzenetére
Az ha remeg a kormany lehet azert is mert valamiert rosszul kopott, vagy volt rajta valami kosz/lerakodas szerintem. Ilyenkor ha jol tudom fel tudjak szabalyozni a tarcsakat es az megszüntetheti ezt.
(#28781) [rvilike] arra mondtak, hogy ez egy uj opc....ott meg könnyen be lehet dumalni egy tarcsa cseret, hisz ugyis nyomja neki, ugyis elhiszi, hogy elfogy, a szerviznek meg ugyis jol jönne pont az ev elejei uborkaszezonba egy fekcsere de lehet csak rosszindulatu vagyok szegeny szervizzel szemben
-
Declare
őstag
Arra vonatkozoan adatokat/statisztikat, hogy milyen autokat (mondjuk marka/evjarat/ertek) keresnek leginkabb otthon a hasznaltautok között, szerintetek lehet talalni valahol?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #29350 üzenetére
Dacia + öreg soför......a legkemenyebb parositas. nehez kerdes ez, hogy hol es hogyan kellene meghuzni a hatart
-
Declare
őstag
válasz bitpork #29353 üzenetére
Ö azert eleg korrekt, de kevesen gondolkoznak igy szvsz. Meg ugye ez nem csak kor függö....siman lehet, hogy van olyan, aki mar 70 eves koraban sem alkalmas a biztonsagos vezetesre
Mondjuk azt nem ertem, hogy egy ilyen eset utan, hogy engedhetik tovabb az lenne a minimum, hogy azt mondjak, hogy kedves uram, önnek itt a vezetes befejezödött.....mert az hogy valaki felmegy az autopalyara veletlenül rossz iranyba, az meg oke tud lenni....elnezhet barki barmit....de hogy nem veszi eszre, nem tünik fel a dolog es boldogan haladok szembe a forgalommal ez azert egy eleg erös jel.
Nemet radioban pl napi szinten többször mondjak be, hogy hol, melyik palyan haladnak szembe a forgalommal. es ugye mindenhol öregszik a nepesseg, egyre több az öreg soför is...
Közuton is idegölöek....altalaban itt a bazi nagy merci terepjaroban, vagy kombi E classban ülnek (tipikus nyugger auto 10 böl 8 biztos 70+ os) es megy 60 al a föuton es feltart mindenki, forgalom miatt elözni nem lehet....ez napi szintü dolog. Vagy ugy kanyarodik ki az Aldi parkolobol, hogy semerre nem nez....radudalsz, eszre sem veszi....szinte nincs olyan het, hogy ne talalkozna az ember ilyen szituval.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen