- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #206489 üzenetére
Nekem az automata klíma állásban, úgy néz ki mintha nullán lenne a ventilátor, de igazából megy csak magának szabályozza
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #206671 üzenetére
Nekünk volt, hogy gy a kereskedő nem ragasztotta fel új autóra és elveszett a címke. Ez úgy tűnt fel, hogy a rendőr elvette a pár ezer km-es autó forgalmiját a matrica hiánya miatt. Okmányiroda legyártotta az újat gond nélkül.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Biqci
aktív tag
válasz MC Pite #206667 üzenetére
Az a helyzet, hogy sehol nem ír speciális akksiról. A gyári tipus alapján ami 38B19L-MF mindenhol normál akksikat hoz fel. Az eredeti Furukawa, de ilyen a Yuasa, Varta stb. Sehol nincs utalás a speciális igényre. Pont ahogy Qru is írta
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #206667 üzenetére
Biqci:Ja, hibrid, addig nem jutottam . Akkor AGM erre nem vonatkozik, csak általánosan.
CactuS: Akkor vagy itt balfaszoskodtak, vagy már enélkül is mehet az új matrica, passz.
Itt (Esztergom, kb 8 éve) jó darabig ment a cécó, parkolás, matricák átiratása, elég nagy szívás volt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gombinyó
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #206736 üzenetére
Manualis klimaval meg csomo extra nelkul is parades? Mire hasznalhato lesz - kozeleben se a kepen lathatonak! - raugrik meg minimum fel milla… eleve a digitklima+teli csomag 220ezer, fenyezes 145, sotetites 45, (sok varosozashoz elso radar 95), derektamasz 15, sialagut+hatso kartamasz 25, szerintem igy 2021-ben az esoszenzor is alap dolog, amihez viszont kell a keyless (es a digitklima), ami 35+135. Aszongyahogy otajtosban 5,849-rol, kombiban 6,149-rol indulunk, plusz 715ezer a fenti plusz felszerelesek… forgalomba helyezes 250-300 korul.
Szoval ja, kibebaszott draga az uj auto…bandus: nem azt mondom, hogy S-klasse, de eloben sokkal jobb, mint igy a kepeken.
Gombinyo: en nem felnek a Toyota turbos motorjatol most se Az biztos sokkal hasznalhatobb, mint ez a nyomateksivatag…
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #206768 üzenetére
Nekem ugye a turbos i30 elott szivo 1.6gdi elantra volt, elvileg 135 loval. Na most az egy dolog, hogy nyomatek nincs, de forogni se szeret, egyszeruen mindig gyengenek erzodik. Ellenben a Splashben mindig vigyorogtam, tok jo lelkes a motorja, vidaman forog a szabalyzasba, veszi a lapot, tenyleg jo hasznalni. Gyenge? Az hat. De nem
faj. Az elantra meg papiron “jol megy” a kategoriajaban, de nem szeretheto a motorja. Ez az 1.5dpi meg gyengebb nyomatekban es loeroben is, az auto nehezebb, szoval sietosoknek nem valo.
Biztos benne van ebben a velemenyemben az is, hogy az elantrahoz kepest viszonylag eros/nyomatekos sajat autoim voltak, hozzaszoktam ahhoz, hogy 2000-3000 fordulat kozott mindent megold az auto megorulesen innen. Szoval nem azzal van a baj, hogy ha dolgozni kell a valtoval, csak ez ne az alulmotorizaltsag miatt legyen -
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #206768 üzenetére
A Suzuki 1.2-es DualJetje pont ugyanilyen megoldással operál 2013 óta.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #206775 üzenetére
Ezt előbb nem találtam:
https://www.autosvilag.com/tesztek/7231-hyundai-i30-wagon-1-5-dpi-comfort.html
Arra számítottam, hogy a károsanyag-szigorítások nyomán egy visszafojtott, kelletlenül gyorsuló, inkább hangos, mint lendületes autót fogok vezetni, amit megkönnyebbülés lesz visszaadni. Ehhez képest az első néhány kilométer összeszokást követően már a városban kitört belőlem az „Ejha, ez nem is rossz” érzés. Már nagyjából 1 500 – 2 000 fordulattól van annyi nyomaték, hogy a gázpedál lenyomására az autó érezhető gyorsulásba kezd, ha pedig tovább pörgetjük, egész fickósan elindul. Nem fogja persze soha felszaggatni az aszfaltot maga alatt, de útakadály sem lesz autó soha. Ebben valószínűleg a hatos kézi váltó első néhány fokozatának rövid áttételezése is segít, de tény, hogy pl. körforgalomból kifelé kettesben, hármasban nem várt lendülettel indul meg. Az alapmotornak még pályatempóban sincs oka szégyenkezni, 130-ról hatosban is tud gyorsulni, ráadásul ugyan soha sem marad észrevétlen, de a 3 500-as fordulaton pörgő motor a remek zajszigetelésnek is köszönhetően egyáltalán nem ordít.
Hyundaii30Wagon53Persze 5 személlyel, csomagokkal megrakva nyilván csökken ez a kraft, ám hétköznapi használatra tökéletesen alkalmas. A motor nemcsak nagy sebességnél, pályatempóban, de országutakon, városban is hihetetlenül csendes, finom járású, a hatfokozatú váltó pedig precízen, bár egy kissé hosszú utakon jár. A gép a hatodikat már akár 50 km/óránál is mindenféle kínlódás nélkül elviseli, így a városi forgalom lendületét simán lehet tartani vele. A 110 lóerős szívómotor szolgálataiért cserébe nem is kér sokat: az M5 autópályán sík terepen és szabályos 130 km/órára állított tempomattal 6,3 litert evett, míg országúton 90-100-as tempóban 5,5 literrel is megelégedett. Városban, Szegeden használva az autó 6,4 literes átlagfogyasztást írt. ki.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #206781 üzenetére
Hackival beszéltük, hogy ô megvette aliról a csomagtérbe való hálót, mint ahogy minden épeszû ember tette volna, én meg inkább háló nélkül vagyok, amíg nem találok gyárit.
Ez így jött, a lémyeg az az apró halvány felirat: Ricambi Originale.
Lybrahoz a kiegeszitok osszesen, kb az auto aktualis piaci ertekenek felelnek meg, de van, amit ki sem bontottam, hatha lesz 10 ev mulva egy hozzam hasonlo, a 20 oldalas kiegeazito katalogusbol csak a hutolada es a nyakkendo hianyzik, ora is van.
Elfogadtam már, hogy nem vagyok normális. :D[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz MC Pite #206736 üzenetére
Csak az alapban a műszerfal egy hányadék és + 350 eFt hogy kinézen valahogy és akkor már 5,5M Ft és még se egy alufelni, de nem is tudd kérni, csak két felszereltséggel feljebb, sokkal több extraval inkább a tipot vettem 4,4M Ft-ért, pedig már volt pár hyundaiom és kia is volt/van a családban, meg nekem is és az 1,5 dpi csábító volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #206768 üzenetére
Nekem kerek 1 ora a szintidom a telekre Bubival is (170/230) meg a Skordeval is (190/400). Pedig Bubi biztos nem hozza a papirformat a Skorde meg erosebb mint papiron. Addig engedem a lovakt amig biztonsagosnak erzem. Mondjuk Bubibol a power hianyzik a Skordebol meg a rendes hajtaslanc. Megneznek egy 4x4-es Superbet de az csak egy szinttel feljebb kerheto.
Amugy nincs bajom a szivomotor karakterrel, ha lenne nyilvan turbost vettem volna. Van osszehasonlitasi alapom mert Bubi elott B5.5 1.8T es Superb 1.8 TSI-t hajtottam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #206775 üzenetére
1.0t-gdi-t nem vezettem, fel se merult opciokent Szvsz egy ekkora bodehoz a kenyelmes haladashoz keves egy chipelt 1.5-1.6 szivo is, ha agyig irod se lesz olyan nyomateka, mint egy turbosnak. Meg ugye gariidon belul nem celszeru csipszelgetni…
autopalyas fogyasztas: 5liter korul tudja az 1.5t-gdi tempomattal, duplakuplungossal
Vezesses cikket olvastam, de ugy voltam vele, hogy engem nem vernek at igy, hogy megvan az 1.5t-gdi, foleg azt gondolom, hogy kell ez a teljesitmeny, hogy jol menjen. Persze, biztos hasznalhato a dpi is, csak soha ne akarj vele sietniQru: azt akkor kezdik adni, amikor elfogy a mostani kiosztas vagy adott datumtol? Lehet mi is eselyesek vagyunk, ha asszonynak osszejon a villanyos (ioniq vagy e-golf facelift)
[ Szerkesztve ]
-
válasz MC Pite #206792 üzenetére
Telefont pénzt nem vittem le, csak a gyereknek kell matrac, labda, vizi fegyverek csatázni, törölköző, inni, ennivaló stb
tboldi, de most miért? amúgy nekem is megfordult a fejemben, már megint autókat nézek
De egy autóra már bejelentkeztem, annak már van rendszáma, de nem tudom mikor lesz az enyém, meg nézegetek ezt-azt, veloster, 1,6 t, genesis 3,8 v6 stb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz MC Pite #206905 üzenetére
Nem próbáltam iphonet, korlátoltnak érzem.
Garázs: nálunk az ajtó mindkét szárnyán van 1-1 szellőző alul és 1-1 felül. Nem dunsztolódik be az autó, másnap reggelre biztosan leszárad.
És mivel félig a domboldalba van ásva, másrészt a társasház földszintjét foglalja, így kellemes a klímája: ma reggel 22 C volt, télen az eddigi leghidegebb 10,5 C volt (jellemzően 20-21 nyáron, 11-12 télen). -
Integrale
veterán
válasz MC Pite #207020 üzenetére
Ring of Kerryn mindegy mivel mesz, az igyis-ugyis szep, at a szoroson meg a nemzeti parkon fantasztikus. Annal csak a Wild Atlantic Way jobb, hihetetlen minosegu ut, pazar latvannyal.
Lybranak '99 ota mind a 4 ablaka le-fel automata, tetoablakkal egyutt. Elso generacios A3-nak is az FL után. Aztán 2000 kozepen par gyarto megszuntette ezt a funkciot, Mercirol lehetett ilyet olvasni, meg az Alfarol FL 159 es W202-es C Merci pl nem vezerelheto taviranyitorol, elobbi kifejezetten gaz, amikor mar a 75-os is felhuzta mind a 4 ablakat tetoablakot es antennat kp zarral.
Mas:
Bereltunk egy Peugeot 3008-at, es legurultunk Bulgariaba, remekul fogyaszt az auto, de az, hogy 1500-as fordulattal erolteti fel magat 70-nel emelkedon, fajdalmas, egy fokozattal lejjebb lenne jo, de visszarakja a magasabba. Sport moddal egy fokkal jobb, de ugy meg nagyobb gazra feleslegesen bogeti.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #207035 üzenetére
A Leon kombi nincs “közel annyira nagy”, mint egy 5er belül, akárhogy is nézem. Csomagtartóban nagyobb a kombi a szedánnál, de néhány év Golf és A3 után örültem, hogy egy F10-ben jöttem haza franciáktól szakadt térdszalaggal, felpolcolt lábbal (4 fővel és egy Border Collieval), és nem az A3-ban.
-
Biqci
aktív tag
válasz MC Pite #207054 üzenetére
Azért ott sem rossz az a 8+ Tudok olyat, ahol inkább 10, szintén nagy kerékkel, sőt a hűtő is lett cserélve olyan dupla vastagságúra, mert a hegyekben tempóban már melegedett
Qru ha így marad az is jó 40 literes a tankja amúgy.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Snoop-y
veterán
válasz MC Pite #207117 üzenetére
140-nel az a 10 liter az eleg verlazito arra a mokusmotorra.
12 literes atlaggal jottunk mo iranyba fullra pakolva 3 szemellyel egy 4 meteres szetszedheto medencevel tujakkal, egy fotellel es egyeb nyalanksagokkal megrakva. Ha jol szamolom a csillagrombolo majdnem 2x olyan nehez mint a Megane…
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #207150 üzenetére
Ez talán még közelebb van ahhoz, amit látni szoktam az enyémben: [link]
Lehet itt a kombiság is javít(mint a Leonnál is), meg a normális olaj, tiszta motor; passz.
Picassonál még szórakoztam méricskéléssel, itt már nem[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz MC Pite #207360 üzenetére
En eszak-olaszo.-ba jarok (tavaly volt SLO is) es en sem megyek Sz-Sz, egyreszt sok az egy het, masreszt en sem mennek turnusvaltaskor. Tehat a 3-4nap itt, majd ott trljesen jo szerintem is.
Babikaval ugye most balaton.
Irtam ugye, hogy nem vagyunk pakolos csalad. Mult heti elso kimozdulasnal szerintem a nejem tultolta, megertem bepakolni
Holnap hajnalban indulunk ujra (mindegy, mikor mennenk, de a gyerek ugyis fel fog ebredni, etetes, akkor meg mar el is indulhatunk), kertem, hogy kevesebb legyen a cucc, merthogy tenyleg minden is van a balatonon nekem meg az aktataskam is befert a hetvegi taskaba a munka cuccaimmal (mert dógozni szabadsag alatt is kell)Viszont! Ezzel az autoval kicsit gyorsabban tudom abszolvalni az M7-est (ha nincs beallva), felfedeztem egy csillagkaput, amivel Nemetorszagon at erkezem meg.
I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz MC Pite #207387 üzenetére
Bár egyelőre csak egy gyerek, de jelenleg én is az egyterűek mellett vagyok elköteleződve.
A C4 picasso, számomra borzasztó kívül és belül is.... (pedig ezek lennének elfogadható áron)
5008-ból az új tetszik, csak motor nincs normális.
Espace, amikre ráfagytam, de egyelőre ott is kevés az értelmes motor.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #207447 üzenetére
Nyilván a többi részéhez, nem ehhez. De időben is előbb volt meg a javítóstift, mint hogy elszabták volna az elejét, azelőtt még ahhoz is passzolt.
Le kéne, ja, de a lökhárítót is, nem csak a sárvédőt, és most célszerűbb lenne inkább anyum leendő autójába fektetni azt a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MC Pite #207416 üzenetére
Nem vezettem, igazából a kinézetére értettem, hogy számomra borzasztó. A bele olyan baltával faragott 90-es évekbeli kisbusz feelinget kölcsönöz. (a grandban már ültem utasként, nem adja).
A külseje szimplán nem tetszik, még egy kis multiplát is fel tudok benne fedezni (bár lehet ezt az első lámpák elrendezése teszi).
Tehát szigorúan a kinézete, ami borzaszt, a praktikumával nem tudok vitatkozni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz MC Pite #207472 üzenetére
Még júniusban csináltam egy 4,8-as átlagot 108 km-es távon [link], akkor kértem fel a tisztelt összegyűlteket, hogy csináljon valaki 1.4 / 1.5 TSI-vel egy 3,9-est minimum 100 km-es távon. Azóta is várom. (Hibriddel nem ér, nekik 2,9 kell. PHEV, BEV nem játszik.)
Neked majdnem összejött, igaz nem 1.4 / 1.5 TSI-vel, ill. 2 részletben.
(Rosszul emlékeztem, ezért írtam, hogy 0,8 l/100km-rel megvertél, valójában 0,7-tel.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen