- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Programozásról_szubjektíven
- Milyen routert?
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Opera böngésző
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2109 üzenetére
1 Minek utána mindkettővel van személyes tapasztalatom, úgy gondolom, nyilatkozhatom az ügyben. Neked is van?
2. Azt írtam, hogy a kompresszoros tuning után megeszi a most kapható turbós RS4-et.
3. Az nem érv, hogy az Audi az Audi, még ha csupa nagybetűvel írod, akkor sem. Mert a Nissan meg Nissan.
4. Az Audi RS4 lényegesen drágább autó, mint a 350z, emellett másra is van. Én is csak az élmény részét hasonlítom össze - mást nem is igen lehet. Élmény szempontjából a 350z nagyságrendekkel jobb. (Eleve a powerslide, ami ez RS4-en fizikai képtelenség.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2111 üzenetére
Limitált az RS4. Az új nem lesz az. Ettől félnek is a rajongók. Btw fogalmam sincs, kivel keversz. Honnan veszed, hogy én soha nem vennék németet?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2109 üzenetére
már bocs, de ez nagyon LOL
mert hogy az audi... hehe
15 milla a Z, az rs meg vagy 28
tegyük fel hogy ráköltök még egy 10 millát a z-re eredeti japán alkatrészekkel.
azt hiszem hogy még a legbrutál tuningú mtm audi is elsunnyog szégyenében.
kb semmi nem szól az rs4 mellett.
de már szimplán stock állapotban sem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2113 üzenetére
miért rúgják fel?
mindig is a pörgős, szívó motor volt az igazi, örömautózás szempontjából.
a németek elkorcsosultak, azt hiszeik hogy bebasznak egy turbot meg mehetnek 300zal az autópályán és az a király ha ennyivel mennek nyíl egyenesen. meg a fan is ennek örül.
csak éppen a turbo egy kényes szerkezet ha tetszik ha nem, és soha nem lesz olyan kiszámítható, spontán mint a szívómotorok.
a bmw volt az egyetlen európai gyártó, amelyik valahogy kitartott a szívó motorok mellett. és az M gmbh meg pláne szívó mocikat dobott piacra.
az audi szimplán ''rájött'', de mondhatnánk úgy is, megirigyelte a bmw sikerét. ahogy a mercedes is úgy tűnik megint szívómotorozni fog.
arról nem is beszélve hogy nem éri meg a turbo semmilyen formában racionálisan gondolkodva....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz #16741888 #2143 üzenetére
Azért van kivétel.Olyan kocsi,amit nem rontottak el.
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz #16741888 #2132 üzenetére
ezt tőlük kérdezd meg.
talán mert olyan fogyasztása lenne a boxernek hogy kutya sem venné meg.
továbbra is úgy gondolom, hogy sokkal jobb autó lesz szívó motorral, pláne ha végre raknak mellé egy használható manuál váltót, bár kétlem, a bmw is csak smg-vel adja már az m5-öt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #2260 üzenetére
Itthon is van ám hasonló tudásu S2-es, kb 550paci körül lehet:Bővebben: link
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2356 üzenetére
itten vannak új passat árak:
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #2360 üzenetére
szerintem még piaci bevezetés alatt van, nemsokára biztosan nyílvánosak lesznek.
ja, megtaláltam a 350z a sárban a szőke tyúkkalt videón
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2426 üzenetére
az meg semmi. allitolag a lexus rx 440h hajtaslancat at akarja venni a porsch is a cayannebe, igy megszuletne az elso benzin-elektromos porsche... de a dizel kombi jaguarok koraban mar barmi megtortenhet
mod: elsokerekes soros negyhengeres dizel kombi jaguar
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2464 üzenetére
ennel mar nem tud tobbet a dacia de minek ennyi paci? mire lehet ezt a kocsit azon kivul hasznalni hogy trelerrel kiviszed gyorsulni, majd a palya vegen visszarakod a trelerre, hazaviszed, es megnezed mi szallt el benne
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2471 üzenetére
nyilvanvalo hogy a kipuffrendszer vagy a futomu, amit lehet nagyobbra meretezni az lehet markas es tartos, de 2300 ccm-bol ueber 500ps. az nem hogy 300k km-t de sztem a 30k-t is csak ugy viszi el hetkoznapi hasznalat alatt, ha tojast raksz a gazpedal ala. masreszt egy ilyen kocsit mar tudni kell vezetni, es allando osszpontositast igenyel szerintem. reszben ezert se annyira praktikus munkaba jarni
gyorsulni is jo, de egy kis hegyi utnal sok-sok szerpentinnel meg egy csomo dombbal, szerintem nincsen jobb. inkabb egy impreza wrx sti mint ez
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz #16741888 #2424 üzenetére
Hol laksz? Gyere pályára és megmutatom.
Csak arra kérlek,hogy ne csúcsforgalomban induljunk,mert ölni nem szeretnék.
És még annyi,hogy az S8-asban profi krapek ült,a bömbinkben pedig apám,aki már gyakorlott a rendőrmenekülésekben,meg ő száguldós,de óvatos.
Kb 110-130-ig együtt voltak (de már akkor is a bömbi vezetett),de innen az audinak ennyi az ereje és a bömbi rendítetlenül repült fölfelé a sztrádán 200 fölé.
Nemtom ki mennyire járatos itt gödön,de egy röpke saroktól sarokig 170-et mentem kb 20-ról és meg tudtam állni és befordulni. A pulzusom persze 180/220,de akkor is Qrvajó!!! -
B.Kox
tag
válasz #16741888 #2596 üzenetére
Már miért ne bírnák áttétellel?? Amikor ezek a vasak legmagasabb fokozatban 90 utazótempójukkal mennek akkor alig forog valamit a motorjuk. SZVSZ simán viszik a 160at, és ezt már több kamionostól is halottam.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #2660 üzenetére
Vhogy nem is vagyom ra, ultem bennuk eleget es nem vagyok toluk hasraesve. Akinek meg szaraxik a valtoja esteleg csereljen olajat benne, bar ha mar keson cserel akkor lehet mar vmi mast is kell, pl szinkrongyurut...de neha csak egy olajcsere is csodakra kepes.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo IV
- Battlefield 2042
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Asztalos klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elite: Dangerous
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs