- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Programozás topic
- YouTube
- Bittorrent topik
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Qtya123 #40487 üzenetére
Én szinte gyerek voltam, amikor beleszerettem a galantokba. Amikor a 8gent először láttam, 18 lehettem.
Iagazából elnézve, hogy sokan mennyire nem tudják eldönteni, milyen autót szeretnének, nem tudnak megállapodni, szerencsésnek tartom magam, hogy ebbe a vasba mennyire beleszerettem.
Nem tudom, lesz-e másik autónk, de ha lesz is, Ő marad
De ízlések és pofonok. Minden esetre nekem ez a nagy szerelem
Azt mondjuk sajnálom,hogy a micu nem vitte tovább a galant vonalat (vitte, de hagyjuk. Egy 9. generáció még volt, de az már nem az eredeti vonal. US verzió)
Volt pl ilyen koncepció is:(#40490) tomcsi23
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Qtya123 #40635 üzenetére
Naja.
A suly sokat számít.
Mondjuk ha a kuvik is könnyebb lenne, sokat számítana.
Lehet kidobom a potkeret, meg ugye valami konyebb felnit se ártana nézn a kisebb rugozatlan tömeg miatt.Mod: szerintem az IS-en is sokat segítene egy csipsz.
Ja basszus, fogyozni kell, így 90- kg korul 😂
Bár a min. a 85 kg a 184 cm-hez, így inkább csipsz kell a kuviknak 😉[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Qtya123 #40952 üzenetére
Nonamet ne vegyel, szerencsetlen esetben a telefont is tonkreteheti. Amit erdemes keresni, ar-ertekben legjobbak: blitzwolf, ugreen. Ebayt hanyagold kicsit, nagyon sok a fake cucc, banggood.com illetve gearbest ahol ezeket megleled es jo shopok. Regisztralsz mint ebayen, paypallel fizetsz es orulsz
-
barnam_
nagyúr
-
-
lenko
aktív tag
válasz Qtya123 #41791 üzenetére
Nekem bejön ez, saab_9-3_2.0_ts_aero -t nézegettem, 1éve, de azóta fent van. Szerintem túl drága.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #42439 üzenetére
Nyomatékban is van változás, és nagyon könnyen veszi a fordulatot, és 3000-től jobban megindul. Pikk-pakk elforog a pirosig.
Szerintem jó befektetés, mert viszonylag olcsó. Mondinál a szívó oldal a gyenge pont, és lehet ezért markáns a változás. Gondolom nem minden autó reagál rá egyformán.
Szívó hang nincs, bár valamit hallok, ami eddig nem volt. Szívóhang a direkt szűrőkkel markáns, de ott meg más probléma van, mert a motortérben levő meleg levegőt szívja be, ami nem túl ideális. RAM air-t kell csinálni neki ami macera, és a motorháztetőt kinyitva gányolt megoldásnak tűnik.
Itt is lehet szívóhangot kreálni, ha kivágod a légszűrőház alját. Csak itt megint az a gond, hogy egy részét a motortérből szívja, ami nem jó. Ennyit nem ér a hang.
De csak K&N-t vegyél. A többinél nem biztos hogy megkapod ezt a szűrőhatást, és ez akár veszélyes is lehet.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
HoaryFox
őstag
válasz Qtya123 #43074 üzenetére
Az igen
Takarítónő: "Not my f*ckin job"
(#43099) Qtya123: Eddig akárhova mentem, mindig én álltam be a kocsival. De mondjuk ez user fail volt, hát nem tud óvatosan beállni azzal az autóval? Jó, lehet automata volt, azzal nem tudom, hogy lehet szépen finoman beállni, mert sose vezettem még automatát, de csak nem lehet olyan bonyolult
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #43459 üzenetére
Abszolút igazad van.
Szerintem továbbra is áll az a szabály, hogy az autód értéke ne legyen több, mint hat havi fizud. És ha nem üzletköző, ügyvéd és hasonló vagy, akinek a jövedelme főleg jutalékból származik, akkor az előbbi hat havi fix fizura értendő, és nem januárban számolandó az épp kivételesen jó bónusz után.Ebből pedig tökéletesen látszik, hogy mennyien járnak erőn felüli autóval itthon.
A lakosság 99%-ának egy fapados új Golf is a lehetőségein kívül van, még ha a házaspár együttes jövedelmét számoljuk is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Qtya123 #43459 üzenetére
Ez meg már megint eltér attól amiről beszélünk. De újra leírom, megvan mindened, ház, nyaraló, f@szom tudja mid, van havi fix jó jövedelmed nettó 1 milla, nincs hiteled, van a bankszámládon 100 milla ami csak is arra van hogy esetleg vegyél belőle valamit amire vágysz (mivel nem akarod befektetni se, és újra leírom megvan már mindened)...Na most nehogy már ilyen feltételek között egy 30-40 milliós kocsit ne vehessél magadnak ami a vágyad...Ilyen alapon sose vegyél semmit, ne is élvezd az életet...
Amitől meg most te beszélsz, az az hogy XY ember példa rá hogy 100 milliót hogy b@szott el...Úgy hogy esze ágában sem volt dolgozni, vett ezt azt, elajándékozta, és utána pislogott mi van. Na itt nagyon nem így lett felvázolva...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #43481 üzenetére
Az meg, hogy egy idősebb és mondjuk 1 milliót érő autó nagyobb eséllyel történő meghibásodása esetén a szervizköltségek miatt a vége anyagilag rosszabb lesz, mint egy 2-3 millás autónak, szerintem hülyeség és sok ember szemében kifogás keresés/önnyugtatás az újabb autó megvétele érdekében.
Tudod, én szerelem is a verdákat, engedd meg nekem, hogy saját tapasztalataimból azt mondjam, hogy rosszul gondolod.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Qtya123 #43520 üzenetére
Mondjuk én pont fordítva látom ezt. A mostani 3-4 éves típusokkal kapcsolatban elég sokszor olyan számokat hallok nagyobb hibák esetén, hogy lehidalok. A mostani 10-15 típusoknál meg egy komolyabb probléma is jó eséllyel orvosolható emberibb összegből (ami mondjuk a kocsi árához képest nem biztos, hogy elhanyagolható).
Másik oldalról viszont egy 3-4 éves autón sok minden talán még nem romlik/öregszik el, de egy 10-15 évesen már csomó apróság csere érett lesz.
Összességében szerintem esélyes azért, hogy egy 10-15 éves kocsi fenntartása még mindig olcsóbbra jön ki, mint az árkülönbözet egy 3-4 éveshez képest, de komfortban is el kell fogadni, hogy idősebb a járgány.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #43520 üzenetére
Hozz egy bármilyen 10 éves autót, összeírjuk, mit kell cserélni hogy egyenértékű legyen egy 3 éves állapotával, amit rendesen szervizeltek, és meglátod hogy majdnem annyi, és eladásnál azt a pénzt többet nem látod. Tudok olyan autót, amin ezeket a dolgokat kicseréltem. Megbízható, de akkor is öregebb, kisebb tudású, kevesbé biztonságos, hangosabb, mint egy fiatalabb. Ezeket mind meg kelkl fizetni. Nagyn patent állapotban lehet tartani egy akár 15-áves autót is, csak nem biztos, hogy megéri. Az elsô koccnál a biztosító szénné avultat rajta mindent, neked meg úszott a jó autód és a beleölt pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Qtya123 #43524 üzenetére
ezen részével veled kell egyetértenem. az öreget kirakni, eladni, csak mert már öreg, jönnek a bajok, nagyon nem okos gondolat. ahogy írtad is, az árkülönbözet miatt egyáltalán nem okos lépés.
a fiatalabbra a teljesítmény adó is drágább, szerintem összességében drágább fenntartani a fiatalt.
szóval ez az alap vitának egy külön ága lesz, amin ti csámcsogtok.
de maradjunk a 6 hónapnál!
nem, ne maradjunk. van aki így, van aki meg úgy gondolja. de szerintem nem kellene ezzel a totálkáros nyavalyával etetni a népet. az más kérdés, hogy ha autót vesz, legyen még a zsebében nagy szervizre, váratlan kiadásokra, gumikra, mindenre... ez oké. de ezt a 6 hónapot nagyon el kellene felejteni, mert pont semmi értelme sincsen.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #43524 üzenetére
Szívó benzinnel talán egy árban lesz a különbözet, talán..én javarészt turbós autókat javítok, ott már nem ilyen szép a helyzet. Mert ugye ahhoz, hogy üzembiztos legyen, le kell cserélni az összes csövet, folyadékot, gumi alkatrészeket. A motortérben lévő csöveket arany áron mérik. Nem ritka a 150 euró/darab.
A példáid addig igazak, míg nem akarsz az autóval hosszabb útra menni. A 10 éve az otthoni környéken futkosva üzembiztos autó minden nyűgje ki szokott jönni 1-2000km pálya után.
De tudod, mit, gondolj amit akarsz. Látom, hogy nem lehet ész érvekkel sem meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Qtya123 #43524 üzenetére
Tudod mikor vennek attol autot, aki 13 evig nem költött ra semmit es most cserel egy feket, amitöl ki van akadva
En azt latom kb mind1 milyen autot veszel, ha tul van 3-4-5 even utanna folyamatosan lehet ra költeni....persze meg lehet sporolni sok mindent, ami aztan majd evekkel/km ekkel kesöbb triplan fog ostorkent csattanni
En mindig ugy adom oda a kocsit a szerelömnek, hogy minden legyen tuti, ne erjen meglepetes. Felet sem kellett volna költenem az autora....csak en nem igy tartom karban, hogy jo a fek, addig, amig meg pont megvan az elöirt kötelezö mm....aztan ha mar nem igen fog, akkor valahogy okosban a legolcsobbat hekkeljük ra....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #43599 üzenetére
Neee. Nem ezt írtam. Azt írtam hogy azzal a 10 éves autóval, aminek otthon a környéken mászkálva semmi baja sincs, az esetek nagy többségében az első hosszabb kiránduláson jönnek ki az elhanagolt részei. Nem is érdemes veled vitatkozni, mert mindenről sziklaszilárd véleményed v an és sajátosan értelmezel mindent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #43599 üzenetére
Minden 10 év fölötti autónak van valami nyűgje, aminek nincs, azt nem nézték át rendesen. Sokszor csak apróságok, persze vannak extrán széthajtott példányok.
A baj az olvasási módoddal van, ha azt írom, hogy :
Egy 10 év fölötti autóra nagyobb eséllyel kell többet költeni a rosszabb állapota miatt, ami a korából fakad, akor ezt olvasod:
Egy 10 év fölötti autó rosszabb. Összerakod a kulcsszavakat és a saját verziód alapján válaszolsz, hogy ez hülyeség, neked van otthon 3 jó. Elbeszélünk egymás mellett.
MunezXBK Én nem lennék ilyen nyugodt, megvan már a galiba oka, vagy megy még a találgatás?
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Qtya123 #44056 üzenetére
Minden számít. Férfi vagy nő, fővárosi vagy "vidéki" cím, kor...
Stb stb(#44052) w333
Biztositas.hu-n szoktam nézni, aztán a legolcsóbbat meglesem közvetlenül az adott biztosítónál.
Ahogy írtam is, allianz-nál számít, ha előre kifizeted az évet, postánál nem volt ilyen kedvezmény.
De akkor is érdemes. Nem kell vele év közben bajlódni.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz Qtya123 #45457 üzenetére
Ez a te hibád is, ha ilyen emberkéket szállítok szökőévente 1x(vagy távoli ismerős akinek nem tudom milyen az ajtónyitási szokása), akkor hagyok akkora helyet, hogy full kinyíljon az ajtó, és még akkor is legyen vagy 10 centi a 2 auto között.
(#45447) hurenzon Lidl-nél elég szélesek a kijelölt helyek, és a legszélső hely szélére kell állni(a vonalon legyen az egyik oldal), ha valaki még a vonalra is áll közel melléd, akkor se tudja az ajtót rányitni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Bögre
aktív tag
válasz Qtya123 #45856 üzenetére
IS250 -ben elég bolondbiztos a menetstabi. Vezetéstechnikai tréningen csak a "pedáltáncot" eljárva (meghatározott sorrendben fék és kézi(láb)fék) tudtam teljesen kikapcsolni és megforogni vele.[link] Ha a gombot hosszan nyomva van csak deaktiválva, bizonyos sebesség felett visszakapcsol. Közúton még soha nem kellett beavatkoznia.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #45861 üzenetére
Hát havon, emelkedőn snow módban sem tudsz elindulni, túl hamar megfog. Bár a sperr lehet, segítene benne, akkoriban még nem volt alatta, mikor 2014 elején besz..tam az ónosesős hétvégét úgy, hogy egy meredek zsákutcában álltam háttal.
Szerintem normál módban izomból nem tudod megforgatni, max úgy, hogy ha valami megdob, és már nem tudja megfogni, de hagyni semmiképp nem fogja.
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Qtya123 #46870 üzenetére
Szerintem nem a jelenlegi helyzettel van a legfőbb baj, hanem azzal, hogy nincs változás és véleményem szerint nem is nyitott a "rendszer" a változásra. Nem egy embertől hallani nap mint nap a panaszokat a
problémákkalmegoldandó feladatokkal kapcsolatban, de nincs megfelelő fórum, ahol érvényesíteni lehetne ezeket. És most tegyük fel, hogy aki panaszkodni tud, annak van megoldási javaslata is. Persze ez csak a saját véleményem.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Qtya123 #46870 üzenetére
Megnyugtatlak nalunk nincs atirasi dij se
Fogom a V5 doksit kitoltjuk egyik peldany az uj tulaje masik az enyem aztan postara adom a DVLA-nek hogy eladtam a verdat es keszen is vagyunk.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- nVidia tulajok OFF topikja
- Yettel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen