- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Reklámblokkolók topikja
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz barnam_ #45207 üzenetére
Bármi lehet vele, csak ugye a képek alapján nem egy lerugott fospisztoly benyomását kelti. Nem mintha ő vagy én autót akarnánk most venni csak figyelgeti az alfákat aztán szemet szúrt neki.
necsak: Ha keveset használod az sem tesz jót a csatlakozásoknak. A gumitömítéseket az olaj keni amit a gáz áramlása juttat el ahova kell. Ha sokáig nincs használva akkor a tömítések kiszáradhatnak és akkor megindul a gáz amerre lát. Egy klímás műhelyben megtudják keresni neked a szivárgás helyét.
Redmi Note 7
-
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #45224 üzenetére
nálunk a 17-ben is rengeteg jobbkezes utca van... jobban belátható, és korrektül táblázott szakaszokon is tojnak az elsőbbségre, mert az az út amelyen a balról érkezők közelednek szélesebb, mint az attól jobbra eső utca! Nem egyszer volt rá példa, hogy csak azért nem ütötték ki alólam a kocsit (gyerekekkel hátul! ), mert valóban megálltam amikor láttam hogy esélytelen azon a 15%-os lejtőn lefelé megállni! Nincs közlekedési kultúránk - ha tetszik ha nem!
-
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #45766 üzenetére
amikor sokat jártam arra, akkor mindig óra szerint jártam 130-cal (Focus II), sosem jött csekk! Nem tudom milyen vas van alattad, de egy 5-öt biztos csal, így könnyen lehetsz 10%-on belül... szerintem ne aggódj!
2 hónapja óra szerint 105-tel szaladtam bele a 90-es budafoki korlátozásba (kihangosítóval telefonáltam) - nem jött semmi! Szerintem ne aggódj...
45764#:: szívesen mondanám hogy lenyomná Alonso-t, de akárhogy is nézzük a jelenlegi F1 egyik legjobb pilótája (nem, kifejezetten nem szeretem F.A-t!!)
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz barnam_ #45852 üzenetére
hát a kuplungrúgás hol maradt? Amúgy engem is meglepett nemrég, eddig sima difivel mentem, majd bekerült a sperr, aztán 40-nel kanyarodtam, kanyar után autó állt az útszélén, tovább kanyarodtam stagnáló gázzal, majd úgy megindult, hogy én is meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz barnam_ #45852 üzenetére
Anno mikor megvettem az IS-t az első héten kanyarodtam ki egy kereszteződésből és kezdett esni az eső. Az a fajta, amikor még csak összenyálkázza a port az úton. 2-ben teljesen nyugodt kikanyarodás mellett úgy elkezdte rakni a seggét, hogy csak néztem.
Nekem nyitott difi van benne és nincs kipörgésgátlóm. Kíváncsi vagyok sperrel hogy viselkedne.Tényleg EQMontoya, Neked gondolom van benne SNOW gomb, meg kipörgésgátló. Mennyit fognak ezek rajta egy havas úton? Elmegy így is keresztbe esőben/hóban bekapcsolt állapotban, vagy teljesen megfogja? (Elsőkerekesnél tudom milyen, de olyan hátsókerekest sosem vezettem még amiben lett volna kipörgésgátló, így nem tudom elképzelni mennyire fog meg, mikor dolgozik.)
-
félisten
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz barnam_ #46746 üzenetére
Ezzel az elmélettel akkor van baj, amikor két hónap múlva behal a befecskendező rendszer. És megint ott lesz, hogy ha már ezt megcsinálom, akkor tuti jó lesz, de ez soha nem lesz már igazán jó, és ezt ő is érzi.
230 000km-nél még bőven a saját turbóját kellene nyúznia. Valaki ezt elhanyagolta és vagy széthajtotta.
Nálam van egy voks az eladás mellé. Ha nem gyári új turbót kapott, akkor a felújított hamarosan hallatni fog magáról. Ördögi kör.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz barnam_ #46746 üzenetére
Ahogy érdeklődtem olyan 100 körül lenne az alja ha csak tömítéscsere, aztán onnan fölfele a gtk-ig.
Érzem én valahol mélyen, hogy el kell adni, csak kérdés, hogy ha feltüntetem a hibát ki veszi meg és mennyiért, ha nem tüntetem fel, akkor annak milyen következményei lesznek a jövőben... Mindenhogy szopó ez most. -
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #46924 üzenetére
Szerencsére a szívómotorokkal kapcsolatban nemcsak nekem ez a véleményem... Meg a turbósokról sem...
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz barnam_ #47537 üzenetére
Csak 1x, de utána rögtön mentem vissza 2x, mentem egy karikát, jó/rossz tulajdonságom egyike, azonnal észreveszek minden hibát, és rendellenességet.
(#47539) Declare
Rögtön utána észrevettem ezért, max. 3-4km-t tettem meg így.
Csak akkor állíttatok, ha cserélnek pl. szilenteket. Egyébként, ha jó minden sosem szoktam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kornel
veterán
-
-
-
-v-
addikt
válasz barnam_ #48718 üzenetére
Belvárosban elég olcsó a 15k/hó Egyébként ha ideiglenes lakcímnek bejelented ahol laksz, ugyanúgy semmit nem ér, csak állandóra jár parkolási jog .. költözés: már óbuda is fizetőövezet, meg lassan minden, ami eddig nem volt az ott szép lassan bevezetik nem triviális, hova lehet költözni, ami megfelel ennek a szempontnak, és mondjuk lokációban sem teljesen az ellentéte az eddiginek. P+R-ek sehol, ha ingázol agglomerációból rohadjál meg és dugd fel az autódat, ha bérelsz és van autód és nem külvárosban laksz rohadjál meg és dugd fel az autódat költözéshez még, amilyen bérleti díjak lettek, ha ma piaci áron keres valaki, az jó eséllyel jóval többe lesz pluszban mint 15, ahhoz képest amit mondjuk régebb óta bérel értelmes áron
Belvárosban ma a bérlek autóval sztori piaci áron az úgy kezdődik, hogy 120k (plusz rezsi)-ért valami luk, meg 25k-ért valami garage, hogy tudjon hol álni a fostaliga.
[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz barnam_ #48905 üzenetére
És az baj hogy ha egy 45Ah 450-es akksi helyére veszek egy 56Ah/480-at?
Mármint tudni fogja tölteni rendesen az autó, meg nem baj hogy nagyobb az indító áram?(ez egy Skoda Fabia 1.2-be menne.)Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #48973 üzenetére
Mert aki kiköhög évi 3-400k-t az nagy eséllyel vigyáz is a kocsijára. A bevétel egy dolog a kiadás meg egy másik.
mod:
modflow:
Nyáron voltam Bögrével egy egésznapos tréningen. Az ér vmit az ilyen párórások kb csak arra jók, hogy belekóstolj de igazán tanulni nem nagyon tanulsz belőle semmit mert nincs időd begyakarolni a dolgokat.
A vészfékesnek meg pláne nincs értelme ha újabb autód van, mert úgy is a vészfékasszisztens fékez helyetted. A fellocsolt műgyantán, rántópadon kikapcsolt esp-vel... Na ott már tanulsz is valamit.
Veszélytelen, üres betonplacc max a bólyát kaszálod el ami knt van. Olyan szituba nem kerülsz ahol borulnál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
válasz barnam_ #49030 üzenetére
Motor kopottságától is függ a dolog ... az 5W -el már nem biztos hogy lesz ugyan olyan kenése a motornak mint a 10W -el !
Az is lehet hogy 5W -al már csattogni fognak a hidratőkék, persze azt tesz bele amit akar de ennyi km után az 5W szerintem már kevés lesz neki !
Na igen 23 éves Merci azt még úgy hívták hogy "autó" ugyan ez nekem is a 23 éves Vectra ... ha zsír újonnan lehetne kapni biztosan hogy vennék egyet !
Régen arról szólt az autógyártás hogy az örökkévalóságig tartson egy autó, de rájöttek hogy ebben nincs pénz, így most az alkatrészekből élnek !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Magnum_
nagyúr
válasz barnam_ #49064 üzenetére
Stay cool. Ott a szmajli. Egyebkent en azon a velemenyen vagyok, ha surun van cserelve az olaj, akkor akar meg bardi is mehetne bele (persze magamnak nem ), magyarul mindenki azt ont az autojaba, amit akar, a Mannol olaj az en alaposan koruljart valasztasom volt, nem bantam meg.
Btw van egy haverom, szep A5 cabrioja (is) van. Namost o nem Mann szuroket vesz sosem, hanem Mahle/knecht es ehhez ragaszkodik hozza mindegyik autojaba. Ez csak egy pelda.
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen