- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz aero. #138006 üzenetére
Ki van ez talalva a gyarban eleg jol. Egy eletkepes kompromisszumra van szukseg a fogyasztas es a visszavaltas nelkul dombon fel, kozott.
Hacki87 Bravoja jo pelda erre, facelift elott 130/4000rpm volt, utan pedig 130/3200, 5.-ben megolte a dinamikat, pedig kifejezetten virgonc volt elotte az auto, ha mar beultek paran, akkor autopalyan maximum tartotta a tempot emelkedon."Bad reklám is reklám too"
-
-
-
-
stickermajom
addikt
-
stickermajom
addikt
válasz aero. #138518 üzenetére
Etikátlan és paraszt dolog, ezt aláírom. Viszont azokat egyszerűen nem tudom megérteni, akik személyes sértésnek veszik, ha valaki levillogja őket. Legalább akkora parasztság belemenni a játékba, direkt feltartani, fékezgetni, stb. Rengetegszer látni ezt a forgalomban és én is tapasztaltam amikor sajnos nagyon sietnem kellett.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz aero. #138859 üzenetére
Én is viszem az alkatrészt. AutoDoc (sicc tudom csőves egy cég... ) nagy akciózott és a Gates hosszbordás és Bosch szett nagyon jó áron volt most! Vízpumpa is (Hepu) 6400 volt csak.
Emiatt is volt az alkatrés vadászat, ekkorát még sose szívtam eddig motor alkatrészekkel (pedig kevéssé ismert koreai gép) mint a Golf alkatrészeivel, mindenből volt vagy !5-6! méret és verzió.Valami V6-os Lexus áll a mi szerelőnknél is igaz annak az eleje totálozva volt a látottak alapján...
Azért az is durva, hogy az adott szerelő emiatt befejezte a vitt alkatrésszel való munkát...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz aero. #138861 üzenetére
Sok oldala van persze, értem én a gyártás mögött álló fejlesztést is ami a költségeket emészti fel stb, de még 31%-os kedvezménnyel is nevetségesnek tartom, hogy egy hosszbordás feszítő görgő (csak a görgő!) SKF az ~5500 Ft, az egészben van egy önkenős csapágy és 1,5 dkg műanyag...
Üresjárat ennél a srácnál sincs sőt nem győzött szabadkozni... azt dumáltuk meg ha kézben lesz minden hívom a hét végén (e hét) és elfelejtkezett róla, bevállalt még egy gépet szó nélkül mondta nem gond kedden vigyem és egy vagy két nap alatt meg lesz.
Nem méregettem... de azért a ház és hátul a műhely nem arról árulkodott, hogy a napi betevőt kéne összetennie ebből mint maszek melóból.
@Saint_ Jóska Bátyám... láttam már pár kokányoló sufni szerelőt a motornak köszönhetően. A kedvencem a mondom valamit csak ne kérdezgess típus... de az se volt piskóta aki a Bridgestone gumit fikázta és nem tűnt fel neki miért ugatok, hogy az a gátló cserés (kagylósan kopott a hátsó gumi... télen itthon lett emelve és gátló cserélve)
De a csapágyat fagyasztó / kalapács / zsír megoldással cserélő sem volt piskóta tavaly előtt, szépen fordultam is ki onnan.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Coyot
őstag
válasz aero. #138861 üzenetére
Népszerű téma ez. Én inkorrektnek tartom az egész alkatrész és szerelés bizniszt ebben a formában ahogy most tetőzik. Azt meg végképp, hogy nem engedi a szerelő a hozott alkatrészt. Nem értem miért kell titkolni hogy mennyit keresnek a szereléssel, a korrekt az amikor megmondja ennyi a munkadíjam kerek perec, aztán döntsd el hozol-e alkatrészt vagy hozzak neked, ha nem akarsz te magad keresgetni és akkor az egész dupla árazás mehet a kukba.
Én is ugyan abból a forrásból viszem oda neki mint ő maga rendeli, ráadásul ugyan abból a rendszerből válogathatom ki az alkatrészt mint ő: unix, bárdi, stb.. Vannak pesze speckó esetek de itt most az általános helyzetről van szó.
Egy biztos inkább megyek olyan szerelőhöz aki meg meri mondani, hogy x a díja és hozhatod a cuccot mint aki x/3-ért dolgozik, de az alkatrészen keresi a nagy lóvét.
Má' nem
-
Micsurin
nagyúr
válasz aero. #138870 üzenetére
Bzz onnan jött mindenem. Csak a vízpumpát tartom veszélyesnek de csak nem lesz gáz a Hepu pumpával.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz aero. #138870 üzenetére
Ez milyen márka volt? Golfban úgy 50 ezerrel ezelőtt lett cserélve a "nagy" szilent az első lengőkarokban, de valami mintha kopogna. Lemförder lett rendelve, ami kiderült, sima jelölés nélküli egyszerű cucc, az alkatrészes is meglepődött. Mondjuk a kormány gömbfejeket nem kellett még cserélni nálunk, viszont már láttam, hogy a gumiharang kezd elöregedni, talán az lesz... (Bezzeg traktorokhoz lehet külön porvédőt kapni, smh )
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #139150 üzenetére
mondjuk azért úgy tűnik, hogy a srácot is levették egy kicsit. azért a kuplung+dmf 560-ért elég erősnek hangzik.
kuplungkészlet 80, dmf 180 kauffernél. 100-120k-ba csak belefér a csavarszett, váltóolaj és munkadíj, hova tűnt el 180-200ezer Ft?aero: pont ezért írtam, hogy levették egy kicsit mondjuk addig nincs baj, amíg tud hozzá mosolyogni, meg hát nem kell mindenkinek utánanéznie, hogy mennyi a valós költsége a beavatkozásnak ja meg árajánlatot kérni se kötelező
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz aero. #139150 üzenetére
Persze nem az összegekkel volt bajom. Ha valaki nem szemfüles jól letudjak húzni, ahogy azt ezzel a sráccal meg is tették. Én inkább azt tartom viccesnek, hogy "129k km" után már kéttömegüt kellett cserélni kuplunggal. Gyanítom több lehetett benne mint amit az óra írt. De hát tudjuk, hogy itthon nem létezik autó 200k km felett
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
tboldi
nagyúr
válasz aero. #139525 üzenetére
Tapasztalataim szerint leginkább autófüggő, hogy melyik app jó. A WagonR-nél például ki tudok olvasni olyan élő adatot a DashCommanddal, amit a Torque-kal nem. iOS-en meg a Car Scanner tűnik a legjobbnak, csak a kezelőfelület elég együgyü.
szerk.: Ja, és Vgate iCar 3 WiFi-m van, ájfónnal kevés BT-s kütyü működik együtt, ezzel nincs gond. Lengyelországból rendeltem, mert véletlenül sem akartam, hogy az esetleges tört szoftveres CD-melléklet miatt megfogják a vámon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- EA Sports WRC '23
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eredeti játékok OFF topik
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen