- AutoCAD
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #68154 üzenetére
Hazafele nem igazán Waze-elek, a rakpartot ritkán érdemes elkerülni (általában "jó" is északfele), a Szentendrein meg ismerem a kerülőutakat anélkül is. Ahol igazán szívás szokott/tud lenni az Békás, két idióta lámpa és a Megyerihíd alatti körforgalom felújítása gyilkos ilyen tekintetben. Nagyátlagban (elmúlt 4 év) kényelmesen tartom a 40 percet a hazautakon (ez éjjel forgalom nélkül 30).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #68164 üzenetére
Ezt a hisztit ... Ha a Margit hídnál lejössz a rakpartról, akkor nem kell amúgy fölfele kerülni arra mostani forgalomra 30 percet ír kereken, szerintem péntek délután az kb. pont ugyanolyan ... ha meg a 30 perces utazási idővel bajod van, akkor mivel nincs Budapesten? a sarki kisboltba lemenni az még belefér időben?
Amúgy meg nagyszerű villamosok járnak arra .. batyin lerakod a rakparton az autót aztán átszállsz ...[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #68167 üzenetére
Nekem a múlt héten, 3 órát mondott a Waze 220km-re, úgy, hogy ebből 38km meredek, szerpentines szakasz át a hegyen, és csak 60km pálya...kvázi lehetetlen.
GMaps is annyit mond, mint amennyit csinálni szoktam, de nem épp papi tempóba nyomom[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #68188 üzenetére
Nem adott útszakaszra vett átlagtempóval számol, ha van elérhető adat?
"Nyilván 170+ tempó mellett én is hoztam rajta Miskolcig kb. negyed órát, de ez elég kivételes alkalom volt, nem tartom normálisnak, hogy bárki így közlekedjen általánosan."
M7-esen mindig találok valakit, aki ilyesmi tempóban autózik, szerintem annyira nem ördögtől való ez. Én mindenesetre szorgalmaznám a korlátemelést (a korlátlanságot is, de ahhoz nincs vezetési kultúránk), szerintem a 130 kevés, én egy 150-nek örülnék. Persze nem egy M1-esen, de az M7 szerintem teljesen jó állapotú ehhez, nincsenek benne durva kanyarok, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #68190 üzenetére
Aligha lenne ebből bármi is. Nem technikai korlát van rég ahogy írod.
1: nincs közlekedési kultúránk hozzá, se elméleti felkészültség (130-nál is kijön eléd a 92-vel előzni a kalapos Suzukis a 90-el haladó terót).
2: az EU-s irányok pont a sebességcsökkentés irányába mutatnak (tévesen akárcsak a környezetvédelmi szabályaik).
De mondjuk egy 140-es korlátot én is bírnék...
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #68224 üzenetére
s ennek mi köze az automatikus záráshoz?
Csomi nekem csak bentről nyílik, illetve kulccsal vagy kulcsról távirányítóval.nekem nem.
de olyan felesleges dolgon peregsz.
nekem prio ez a feature.
neked meg a napfénytető. tökre elfogadom, fogadd már el te is nekem.I humbly and respectfully decline™
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #68232 üzenetére
Szenttel értek egyet, nekem nagyon nem szimpi, ha nem tudom kívülről kulcs nélkül nyitni a csomitartót. Továbbá most te mész a piaccal szemben, ha ez balfasz megoldás lenne nem lenne már jópár éve minden autón így. És nem, nem koszos a nyitó, mert rejtett helyen van, a kulcsot pedig reggel berakom a zsebembe, este kiveszem, közte pedig eszem ágában sincs hozzányúlni.
Kornélnak: Részemről ezek közül Vitara, kérdés nélkül.
Extrás téma: Na a napfénytető pont az, aminek örülök, ha nincs. Nincs vele bajom, sőt szeretem, de túl sok modellnél hallom problémásnak (Giulia - szélzaj, Passat, Golf - nyikorog pl.).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #69132 üzenetére
Amcsi modell a Spec B, igen. EJ25-ből ki lehet fogni olyat, amin cserélték a félig zárt blokkot zártra. Az EJ20-asok még nyitottak voltak, vastagabb fallal, a 25-ösök félig zártak, de vékonyabb a faluk - ez szokott problémát okozni, de jellemzően gyári értékeken azért elmennek jó pár évig.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
adalbert1
veterán
válasz EQMontoya #69196 üzenetére
Régebben nem tudom, hogy kinek a vesszőparipája volt ez az ökölszabály, de a milyen autót vegyek topicba én is bedobtam, mikor még csak kerestem a jelenlegi autómat. Szerintem alapvetően nem hülyeség (persze mindenki maga tudja, hogy mennyi fér bele neki), én is olyan autót vettem végül, aminek az ára ez az összeg alatt volt.
Kornél: akkor az SX4 lesz a végső befutó? Nekem külsőre a Vitara egy fokkal jobban tetszik, igaz a belteret/anyaghasználatot nem néztem.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #69281 üzenetére
"Futóműben mi olyan nagy dolog az A6-ban?"
A "szokásos", ami adott a kategóriában: elöl-hátul 5 lengőkar alapból, opcionálisan adaptív légrugó. Ég és föld az MQB-nál megszokott és egyébként elég jó elöl MacPherson - hátul 4 lengőkar kombóhoz képest. Elég disztinkt egyébként a Passat - A4, nem úgy tűnik, de egymás után ülve a kettőben nem kérdés, hogy melyik a magasabbra pozícionált, az útfekvés, a zajok-hangok mind-mind mások.
A bubunál egy a baj: milyen fogyasztással jár az az értelmes összkerék?
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #69453 üzenetére
Milyen kamat? Mennyi most a jegybanki alapkamat? Kuszaszem eddigi munkáját alapul véve, a most nullához konvergáló kamat is hamarost negatív lesz mint az EURO esetében.
Azok aki megtehetik hogy mindent is fizetnek a jövedelmükből, élvezzék és örüljenek neki. Én pl nem hiszek a nyugdíjban. Az egy kérdés h az eddig félretett pénzt az állam lenyúlta. De maga a tény hogy folyamatosan emelkedik a nyugdíjkorhatár, jó esélyt vetít előre a nyugdíj előtti elhalálozásra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #69786 üzenetére
Mondjuk a PD elemek sem túl olcsóak. Engem inkább olyan szempontból "varázsol el", hogy mégiscsak újabb technológia, de valahogy a mérnöki munkából a tartósságra való törekvés ezek szerint elmaradt (hogy mi miatt, az persze nem annyira egyértelmű, legalább az én fejemben).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #69786 üzenetére
A magas nyomás elvégzi a dolgát. Padlógázon jóval 2000 Bar fölött van a nyomás ezekben a befecskendezőkben a legújabb generációnal(van ahol eléri a 2500 Bar-t)
BigBlackDog Törekednek ők... de a környezetvédelmi normák pontosan az ellenkező irányba mozdítják a mérleget. Ahhoz, hogy tudja az euro6-ot, kell a 2300Bar, na most ilyen nyomásnál meg nem lesz tartós. Az ős, adagolós, szent 1.9 TDI 250-300Bar-al működött, az tartós volt...
Nem lehet mindent, vagy tartós, vagy környezet barát, bár legyártani sem épp környezetkímélő ennyi befecskendezőt, de az EU a kipufogóból kiáramló 0,1%-ra veri, nem érdekli őket, hogy a repülők, meg a gyárak tonna számra tolják az arcunkba a mérget. Az autó lassan már levegővel megy csak. Télen nálam az első 5percben nem jön sem füst sem pára a kipufogóból. Ami kijön a motorból, megy is vissza.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #69902 üzenetére
Nem tudjuk melyik Oktáv, nem tudjuk mit jelent a "nem fértem el a vezető mögött", de ezek alapján panaszkodsz, hogy kicsi a lábtere. Ültem én már F10-ben úgy, hogy a vezető üléspozíciójával konkrétan az egyik oldalra nem tudtam beülni, de ezek alapján nem mondom azt, hogy kicsi a lábtér, mert mögöttem focizni lehet.
Még egyszer mondom, kategóriájának legnagyobb autójáról beszélünk. A szedánnak alapból 590 literes a csomagtartója...
"5 méteres mid-size sedan 3m tengelytávval? Még az F10 is kisebb, pedig az nem mid-size."
Hanem micsoda? Az 5-ös sose volt full-size, a 7-es az. A G30 már közel ott van pár centikről beszélünk.
(#69903) Pumma: Jaja, de a Jettánál még nagyobb is. Van ott hely rendesen. A Superbben meg szabályosan el lehet tévedni hátul.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #69929 üzenetére
Ez a melyik auto melyik kategoriaba is tartozik, meg mekkora a tengelytav, meg melyik is a nagyobb stb. is egy epuletes tema, ami idonkent ujra meg ujra felbukkan akkor mindig elojon az oktav, hogy akkor az most melyik is, meg a bmw nadenerohogtesselmaraharmasazmilyenkicsi, utana hogy naigendeatechnikaelvesziahelyet meg hogy a superb most akkor mi stb. stb.
Meg itt mindig be szokott kapcsolodni, hogy most akkor melyik is a premium, nadenerohogtesselmarazegyesbmwnempremium ... deigenmerafokuszhozkepest stb ...
Kezdjuk el szerintem a flamet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen