- eBay
- Windows 10
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Disney+
- Max
- ASUS routerek
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #44279 üzenetére
Ez a keményebb. Gyárilag csak a Type R kiváltsága volt, de nálatok a webshopok nem tesznek különbséget.
A mai világban senki nem garantál semmit. Bármiből ki lehet fogni hibásat. Nem véletlenül nincs gari kis hazátokban a futómű alkatrészeire. Szarok az utak. Ha vigyázol az autóra, szar úton nem hajtasz gyorsan, kerülöd a kátyúkat, akkor sokáig jó lesz bármilyen gátló. Az enyémben még a gyári van. 155 000km és 4,5 év, de mondjuk ha látom hogy szar az út, akkor lassan megyek...főleg mivel a nehéz dízelmotor hamar szétver maga alatt mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #44307 üzenetére
Es az miert faj neked, ha 2 ev utan tonkremegy? Emlekeim szerint max. masfel evente cserelgeted az autot, meg meg se vetted ezt kb. es mar nezted az ujat ... ha gari ido alatt beszarik, akkor cserelik ugyis, utana meg eladod ugyis... de leglabbis nem nagyon ertem, hova akarsz hirtelen az orokkevalosagnak gatlot venni, amikor eddig ellentetes volt a mentalitas, na vegulis nekem mindegy
Szerintem nem kell ez az arconporges, meg kell venni a gyari sachsot bele es szevasz, ha meg kenyelmesebb kell akkor olyan autot venni[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #44322 üzenetére
Az atomenergia is szennyez, es az aramot sem nulla emisszioval allitjak elo az eromuvekben.
Akkor a kimerulo futoelemek lennenek a problema okozoi, tarolas, aztan az abbol fakado kornyezeti artalmak, villamoseromuvek szennyezese sem elhanyagolhato, (elektroszmog, magasfeszultsegnek is tarsitanak artalmakat)
Varosok ugyan tisztabbak lennenek, mert a kibocsajtas helye atkerul lakatlan teruletekre, viszont hosszu tavon az elettani hatasait annak sem ismerjuk, lehet artalmasabb lenne a sok sugarzo panel a foldben, tobb eromu nagyobb kockazatot is jelent, akar meghibasodas, akar egy termeszeti katasztrofa, de a napjainkat tekintve egy tamadasi felulet is lehet.* ez semmi tobb, csak gondolatok, illetve korabbi tanulmanyaim soran tobb ponton is erintettuk ezt a temat, szoval nem a kisujjambol van.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz
Kornel #44563 üzenetére
Ne ultessel. Futomuvet csinaltasd meg es probald beadagolni magadnak hogy az a kocsi ugy jo ahogy van.
Ezzel a motorral meg ECU-val ez nem sportkocsi. Es piszkalas utan se lesz sokkal jobb.
Amit rakoltenel azt rakjad felre a kovetkezo verdaraNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #44580 üzenetére
de nekem most csak finom chip van, lesz az még írva, csak a kuplung miatt (meg mert siettünk) vigyázósra lett rakva
az a baj, hogy már megszoktam a plusz lovakat, úgyhogy kell valamit megint okosítani rajta.
meg ugye úgy lenne egzakt, ha padra raknánk mindkét autót és tudnánk, hogy a te 142,8 lóerős és 177 nyúlmókusos civiced meg úgy, mint az én 157,2 lóerős és 339,4 nyúlmókusos alfám
ma még jön egy beszartok-poszt
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #44580 üzenetére
Azt hittem ennél komolyabb számokkal megy a raccsing itt, így már felmerek majd menni én is.
két autó már biztos van a 25 éves technikám mögött.
Mondjuk látom lesznek módosítások, nekem sajna semmi okosítás nincs a motoron és nem is lehet többet kihozni belőle, mint a gyári
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #44582 üzenetére
220 ló sosenemlesz, amíg nem turbósítod
No, és akkor a beszartok-poszt:
Szomszéd megvette a Fisker Karmát a Porsche 911 helyett, hogy elférjenek benne családilag. Egész vicces autóipari vegyesválogatott a kocsi. Egy ex-bmw-s tervezte, bmw benne a tükörállító (meg szerintem az ablakkapcsoló is), opel a motor és a kormánykapcsolók. Belül minden bőr, e-h fűtött, de szellőztetés nincs. van benne kb 20 cm2 fabetét, némi alaméneum, a többit tényleg bebőrözték, nettó. ajtók telibe, műszerfal alja-teteje, kardánalagút, minden. csomagtartó alig van, olyan suzuki swift méret talán, csak nem bővíthető és nem kalaptartó van, hanem csomagtérfedél. szóval sílécek mehetnek a tetőre, takarni a napelemeket, merthogy az is van. a hifi elég brutál, az autó nagyon futurisztikus, ugyanakkor pár helyen manufakturális.
képek:[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #44591 üzenetére
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.
Mi a francnak?
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Hát van is áruk
MM100 hány tíz forinttal is drágább a simánál? Nehogy azt hidd ez az előgyújtás dolog annyit hoz ám, hogy összefosod magad
cserébe fizeted az ezresekkel több benzinköltséget.
Számomra is rejtély, egy 1.8as fűnyíró polgári változatnál minek akarod ezzel szopatni magad, de már nem lepődöm meg semmin -
Bögre
aktív tag
válasz
Kornel #44584 üzenetére
Általában read only vagyok, de tényleg érdekel. Őszintén, ér szerinted annyit +10-15LE, amennyit elkérnek érte? Ha erősebb autó kell, erősebbet kell venni. Azt a 15LE többletet két nap alatt megszokod (Ahogy megszoknád a +50 -et és a +100-at is. Lexus előtt volt WRX -em is, a 230LE -t is megszoktam és nem éreztem már kiemelkedően soknak) és újra kevésnek fogod érezni, ergo ablakon kidobott pénz lesz. Futómű ugyanez a történet. Teljesen felesleges egy egyébként hétköznapi közlekedésre szánt, nem túl izmos autóra locsolni a pénzt, abban a reményben, hogy sokkal sportosabb lesz, esetleg több élményt ad. Inkább tedd félre az erre szánt pénzt, és vegyél később egy másik verdát a civic helyett/mellé!
-
w333
félisten
válasz
Kornel #44580 üzenetére
Felejtsd el ... inkább egy másik autó, soha nem fog úgy gyorsulni mint egy diesel, egy 110LE Golf 3 is odavág neki ... miért ? mert diesel = nyomaték !
140Le és a 174Nm nagyon kevés, inkább egy komolyabb turbot tennék rá !
Nekem volt ugye Pug 406 2.0 HDi (90Le) és 520i ... Hdi -t erősebbnek éreztem !
(#44596) Bögre
Nem a lóerővel van ott a baj hanem a nyomatékkal ... 174Nm amit 4300 fordulaton ad le majd 6300 el is fogy, nekem a Vectra 170Nm de már 2700 -nál megjönn a teljes nyomaték és kb. 5400 -nál fogy el, de őszintén még így is kevésnek érzem, turbót kéne rá rakni de nem ér annyit az egész (majd a köv. autó) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Bögre
aktív tag
válasz
Kornel #44600 üzenetére
A Type-r -rel sarkitva, de arra akartam kilyukadni, hogy ha most nem szereted az autot, akkor 400-500eFt rakoltese utan sem fogod. Nem lesz akkora valtozas, hogy utana nyugodt szivvel azt mondhasd, megerte. Nem veletlen, hogy mindenki megprobal lebeszelni rola.
IS tenyleg passzentos, de nem nagyobb a hely egy civicben sem. Ha legkozelebb kimegyek topiktalira, magadra allithatod az ulest es meglatod.
9g futomuve azert jobb, mint a 8g, en jobban szerettem az egesz autot. (A valto meg hab a tortan, az is jobb, pedig a 8genben sem volt mar szar.) Ha teheted, azert probalj ki egyet, mielott leirod. -
Bögre
aktív tag
válasz
Kornel #44603 üzenetére
Ne terpeszkedj!
Azert a 90+ meg a tervezett parszazezres fejlesztes kozott van egy 4-5x szorzo, amit egy esetleges eladasnal senki nem fog megfizetni. (A "nagyjabol eldontottem, hogy megtartom" nekem azt sugallja, hogy nem tul eros elhatarozas ez. De te autod, te dontesed. Az IS elado, ha meggondolnad magad
)
-
-
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #44631 üzenetére
És akkor mi van, ha egy auto 2002-es lesz. Összedől a világ gondolom.
3M-ért veszel 120e km-el. Ha abban nem férsz el akkor semmiben(öcsém 185 cm magas dévid hatlábhossz lábakkal, és fekszik benne). Nem mellesleg a motor karban tartva zokszó nélkül elfut 400e km-t. Az előző E36 328-at 410e km-el adta el. Köszöni szépen jól van.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
trassher
addikt
válasz
Kornel #44641 üzenetére
Pedig még azt sem mondhatom, hogy túl hosszúak a lábaim csak épp a cipőméretem 45-46. Ahhoz, hogy kényelmesen tudjam használni a gázt mindenképp kifelé fordul a térdem és a combom is ugye mert a jobb lábam is jobbra néz. Valahogy így mint a képen. Rajzból kettes voltam, bocs.
Redmi Note 7
-
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #44662 üzenetére
Pont ezért férnél el az E46 M-Pakettes ülésben, az nem tart ennyire össze(én lötyögök benne a háttámla résznél az ülőlap jobb mint a golfomé), és a combtámasz része is hosszabb.
(#44669) Integrale Mutass egy eladót is...
E46-nál hátsó híd tud rohadni, megoldás? Garázsban tartottat kell venni.
Továbbá 28 ill. 30as szívó benzinest, a többi nem motor.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő