- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Amazon Prime Video
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Adobe Photoshop
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Vírusirtó topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #45910 üzenetére
ahogy Te is írtad, nem tuti hogy a nagyok fejlesztik... a kisebbek meg szeretnének piacot, és eladási számokat! Innentől nem biztos hogy nekik nem áll érdekükben "robbantani egyet"!
aki először használható verziót hoz ki, az kapja a legtöbb rendelést! utána nyilván jön a többi gyártó is majd sorban...
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Kornel #45978 üzenetére
Összességében jó állapotúak a gokartok a normális helyeken, de nem azonos minden. Azért nem kell 1 másodperces különbségre gondolni, de a legrosszabb-legjobb között 5 tized azért szokott lenni. Viszont ennél is fontosabb, hogy be van-e melegedve a motor és a gumi (1, akár 2 másodpercet is jelenthet), illetve a legfontosabb, maga a pilóta.
Értelme ettől még van, de legalább 2-3 turnust kell menni úgy, hogy mindig mindenki másik gokartba ül.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz Kornel #45984 üzenetére
+1, én mennék
Viszont a Silverkart így drága, ha pályát ki akarod bérelni. Az 1 órába kb csak 6 futam fér (tehát egy ember 3 futamot tudna menni, ami drágább, mintha csak úgy betoppannál, vicc).
G1-ben kicsit jobb a foglalási rendszer, plusz ott hétfőnként a 3 futamos jegy csak 4k.
(#45981) EQMontoya: Ugyan nem járok gyakran, utoljára is kb 1 éve voltam a gokartringen, de nem volt bajom velük.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-v-
addikt
válasz Kornel #45978 üzenetére
Úgy nincs értelme versenyezni, hogy valaki kifog egy lenullázott gumit, a másikon meg zsír új van.
Én csak úgy fun szempontjából gondoltam, tudod ez nem vérre megy nem versenyezni gondoltam gokartnal testsúlyban is 10 kiló(k) elég sokat számítanak ám és gokartokban is nagy a különbség.. szóval eleve nem tudom mennyi értelme lenne. A G1 szerintem jópofa, mert csúszik mint a picsa.
(#45981) EQMontoya:
Egy tisztességes NC 3M, azért az nem a világ, ennél sok drágább autó van a topicban is.Rendes autónak. Ezt innentől ne is ragozzuk tovább
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46250 üzenetére
Csak annyi, hogy ne egy Connectbe tegyék be... lehet a max megengedett össztömege 2-2,5 tonna mérettől függően. Mit kínlódhat benne az a kis kávédaráló motor? Csak abba gondolj bele, hogy a 10 gen Civic is 2 benzinessel kapható 1.0-1.5 turbó... A kicsi kb mint a 8 gen 1.4 annyit érhet, a nagyobbik már használhatóbb!
Tedd rá a mérlegre a Connectet meg a Civicet! -
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #46236 üzenetére
Akkor most lesz töltő is úton-útfélen? Meg lesz hatótáv növelés is? Biztos jó dolog az elektromos kocsi, eddig én sok pozitívat hallottam, ugyan saját tapasztalat még nincs. De az is tény szerintem, hogy jelenleg -legalábbis ebben az országban- rohadtul nem vagyunk szerintem berendezkedve erre.
Egyébként egy érdekesség kicsi más témában, amire most bukkantam. Kicsit magas az ár nekem, amennyiért sikerül ezt kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46946 üzenetére
most láttam egy egy új HRV-t az Aldi parkolóban nagyon szép volt, a fiam is kibökte...
Azért ez a Kia sem rossz(sőt ), ezzel a fogyival meg végképp! Az alapár sem annyira gáz, bár a Vitara 4-től indul, majdnem fullosan kerül 7-be. Abban is jó a motor (ahogy írták végre egy nem agyonbonyolított, tartós darabról van szó), bár az autó hátuljának rajzolásánál elfogyott a cerka meg az ötlet, marha ronda lett..
Az Fb csoportban nem vagyok ott, milyen fogyikat hoznak a srácok?
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46949 üzenetére
Leírtam már, de azért reagálok rá...
Én 50-50%- ban használom városban és az M0-áson. Tudok könnyű lábbal vezetni (mert napi közel 100-at megyek), ameddig le tudom vinni még ép ésszel és normális használattal, az computer szerint 5,7, valójában inkább 6 liter, mert csal a mocsok . (holnap megnézem hogy az első közel 3000 km-ert mivel abszolváltam)
Ezek mellett nem ennyire használom úriasan, néha el-elrúgom üzemmelegen 5-6000-ig, de akkor inkább 6,0-6,5 lesz a fogyi.Hosszún 100-nál le lehet vinni 5,2-5,5 közé ez biztos , sokszor előfordul, hogy az átlagom az M0-án lemegy a vegyes üzemben 5,5 -re..( és nem 20 km használat után ). De nagyjából ahogy írtad is, ez csak duma, ahhoz már dízel kellene hogy ilyen fogyikat produkáljanak! Meg tényleg minek Honda? Vegyen 1.6-os Ford TDCI-t azt le tudtam vinni 4,2-re is
Mod:
Munyez: komolyan ? Volt a Honda találkozón olyan mint az enyém, de abban xenon volt... de mosó nem!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam topic
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen