-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Én is köszi a talit, jó volt “új” arcokat társítani a nevekhez, illetve a pogi is mennyei volt.
Senki nem említette (eddig), de köszi Coxer a “búcsú” fly-by-t az M1/M7-en, szépen ropogott, igazi buliwagen! -
Szada85
aktív tag
BÚÉK mindenkinek!
-
Szada85
aktív tag
Mivel egyéb kalandok miatt pár hetet tolódik az autóvásárlás, a túl sok idö révén abba a hibába estem, hogy újabb bugyraiba merültem a mobile.de portálnak, és eljátszok pár egyéb típussal is, mint pl:
- Kia ProCeed GT 1.6 turbicsekk (204Le), van kézivel is, vagy automatával (nem erre írták, hogy problémás?).
- Hyundai I30N (5 ajtós és Fastback is van, sima és Performance is), kézivel föleg,
- Ford Focus ST (2.3 Ecoboost, kézivel, bár erröl a motorról semmit nem tudok, Tse korábbi tapasztalatait leszámítva),
- Octi RS is be-beúszik a képbe, ha hosszabb távú családi csapásméröben gondolkodnék.Ugye a mostani "legvalószínübb" állapot egy FL-es 2019-20-as FL Cupra lenne, ott szintén vannak kézivel és DSG-vel is a parkolóban, emellett találtam ma a fenti típusokat, egyik-másikat lehet elballagok megkóstolni a rendelkezésre álló idöben.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #291396 üzenetére
Nem hiszem, Cuprából is van a kosárban 5 ajtós (a kéziváltósok java ilyen), most november óta mászkálunk feleségem 8gen Civicjével, eddig egyszer sem volt kicsi, pedig két hétre mentünk haza most karácsonyi csomagokkal együtt. Nyilván ilyen szempontból "all-in-one" megoldásnak egy puttonyos jobban passzolna, de szerintem egy 5 ajtóssal se megyünk falnak, ha most pár évig az lenne. Ezért is van mindenféle is versenyben.
-
Szada85
aktív tag
Köszi a véleményeket, alapvetöen a VAG vonal felé tol, hogy már szinte az összes nyügje (és megoldása) ismert a generációnak, van szerelö hozzá, diag, pár tartalékalkatrész is, a Kia/Hyundai/Ford vonal számomra szüz terep, így az aknákat sem ismerem, de olvasok kicsit utána, a Proceed formája egészen bejön, a beltér is egy fokkal jobb, mint az I30N bele, annál viszont a "huligánkodós" stílusa miatt nézném meg.
Pár környékbelit elmentettem, lehet elugrok megnézni majd öket, ha az idö engedi. -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #291688 üzenetére
Ami biztos, hogy a kettö közül egyikük hazudik: [mobile.de link].
Se az évjárat, se a km, de még a szín sem stimmel.
De lehet csak valaki "megtréfálja a cimboráját" amaz telefonszámával... -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #291704 üzenetére
Pár hete volt talán cikk is a magyar hirdetésröl, akkor lestem meg a mobile-t (jónéhány autót hirdetnek magyarországról is a mobile-n), illetve van jópár cég, akik amolyan közvetítöként hirdetnek pl. otthon is autókat úgy, hogy az autó maga külföldön van, kíváncsi voltam, mekkora árréssel dolgoznak "ennél" (voltak már csúnya különbségek egyszerübb modelleknél is), akkor találtam az eredeti hirdetést.
-
Szada85
aktív tag
válasz norbert1998 #291795 üzenetére
Azért ne keverjük a dolgokat, amit Munez is ír (és talán valóban joggal b*ssza fel a helyieket) az az, hogy a Németországba "menekült" ukránok letelepedés óta kapják a támogatásokat: (Bürgergeld 5-600€/fö, gyerek után párszáz €/gyerek), mellette pedig az állam fizeti a lakbérüket, az EÜ-járulékot, biztosítást, nyelviskolát.
Nem egy videó is van a témában, hogy egy 2 gyermekes ukrán család havi szinten "kap" 3500-4500€-t ilyen formán, miközben egy halom dolgozó van, aki közel sem keresi ezt meg, és az ilyen támogatások pedig a dolgozók által is befizetett adókból megy, akik meg közben fizessék a saját albérletüket, ellátásukat, stb... Így azért már érthetöbb a németek frusztrációjának egyik alapja.Van nem egy kollegám, akik annak idején befogadtak magukhoz ukrán menekült családokat, tavaly év végén többük is mesélte, hogy 80%-uk azóta sem dolgozik, nem is keres munkát, hiszen akkora összeget kapnak az államtól havonta, hogy "nem éri meg nekik" elmenni dolgozni, mert így is vígan eléldegélnek... közben pedig egyre több szolgáltató zümmög csökkentett üzemben, mert létszámhiány van egyre több helyen.
Ami viszont a topikban sokkkkal fontosabb, hogy:
8gen 1.8 fogyi továbbra is kellemesen 6 liter körül megáll. -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #291812 üzenetére
A reggeli munkába menös zsúfolt pályás leszedált kisnyugdíjas üzemmódban például (pályán 100-110 körüli valós sebességgel klíma nélkül) 5,7-ig is sikerül letolni, a rövidebb, költözködéses dombozós kanyarokban 6,2-6,3 körül volt az alja.
16"-on gurul most az autó, a pakolászás miatt pici plusz nyomást is toltam bele, lehet hangyányit az is segít.
-
Szada85
aktív tag
válasz norbert1998 #291813 üzenetére
Nem kell öket elüldözni, csak nem szabad ész nélkül nyakra-före osztogatni a pénzeket, hanem be kell öket terelni a munkaeröpiacra, van közöttük biztosan sok szakmát tanult, akár magasan is képzett ember is, viszont amíg itt is öntik rájuk a jutipénzt, addig érdekük sem lesz elhelyezkedni. No de téma itt off.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #291939 üzenetére
Most miért mondod, hiszen végre az egész front jelvény is világítani fog nem csak a motorháztetö-rés, ezek az igazán fontos dolgok egy modern autóban 2024-ben. #hányósszmájli.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #292757 üzenetére
Már több új(abb) autónál feltünt (talán új Puma, új Corsa ha jól rémlik), és most a G8(.5)-nél is szembetünö, hogy mennyire "apró" szegmens jut a féklámpának az egyébként termetes hátsó lámpatestben.
Már a fotón sem feltétlen feltünö a két szélsö (a helyzetjelzö fénye mellett), oké a kiegészítö 3. féklámpa eléggé látható, ettöl még fura trend:
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #292836 üzenetére
[Ez egy elég kerek YT-videó hanggal meg N e-shittes próbakörrel.]
Értem, hogy a gyártók szerint ez a jövö(?), de ez a generált hang (meg a választható hangszínek) valami borzasztó tónusú, mint valami elb*szott videójáték a 90-es évekböl.A videóban azért nem látni akkora rángatást, mint mondjuk egy SMG váltós cuccnál, gondolom csak sikerült minöségi fordítást csinálni megint.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #293034 üzenetére
Én nagyon max 1liter tartalék olaj és 1liter fagyállóval készülnék, VAG családban nem lenne újdonság, ha egyik-másik fogyogatna.
Ennél komolyabbat úgysem fogsz magad szerelni, föleg mivel garis, lízinges autód van.
De "saját" autónál nálam még volt vontatókötél, 10/13-as villás/racsnis (leggyakoribb méret autós vonalon, pl. akksihoz jó lehet), egy ilyen apró bitfej-készlet, egy marék gyorskötözö, télen egy pléd, pár keksz/jobban elálló nasi (ha mondjuk egy teljes pályazárba szaladna az ember). -
-
Szada85
aktív tag
Cupra csoportban azért volt, aki "kulanz" szerzödéssel legalább részben át tudta vállaltatni a vízpumpa cseréjét a gyártóval.
Illetve amit megnéztem december elején Cupránál - ott megnézéskor picit alacsony volt a szint, kértem a tulajt nézesse meg az amúgy is esedékes idöszakos szervizen - is a decemberi szervizkor kiderült, hogy a vízpumpa szivárog, január elejére kapott idöpontot, gariban cserélték neki. Február végéig garis még az autó.
(Még nem tudom, megvegyem-e, bár így mostmár a WaPu is új benne, meg kb. minden szerviz. )
-
Szada85
aktív tag
válasz Corsa02 #293833 üzenetére
A német Cupra csoportban több esettel fut elvileg egy "ügy" a Shell-lel, a nagynyomású pumpára menö csö belsö borítása feloldódott, aztán pumpát, injektorokat szépen eltömített, sorban derültek ki a tulajoktól, hogy mind kizárólag V-Power 100-zal jártak.
Egyelöre várják a Shell válaszát. -
Szada85
aktív tag
válasz Corsa02 #294242 üzenetére
Én E Kadett GSi-vel kezdtem a "budget hülyegyerek autó" címü Jackass részt.
Utána az F GSi-nél már próbáltam jobban lavírozni a rozsdatengerek között, érzésre egészen jól sikerült, de az idö vasfoga mindegyikkel szemben nyer, most kéri a törödést, aztán remélhetöleg élete(m) végéig kitart majd már a kasztni, be van készítve pár kilonyi viaszos üregvédö Liqui Molyéktól, nem lesz vele spórolva.
-
Szada85
aktív tag
válasz realist #294267 üzenetére
"Vagy vannak ajánlottabb vizsgaállomások ahol 1 Deák Feri átadása nélkül sem okoz problémát?"
"Újabb" autóval talán nem lesz akkora roller, de érzésre (Bp és vonzáskörzetében) egyre kevesebb ilyen hely maradt, extra fosás van mindenhol a Mozaik utcai bukta óta...Ismerös elvitte egy elözetes átnézésre az (igaz, OT-korú) autóját, már ott el akarták meszelni a hátsó (modellspecifikus) Bilstein B6 gátlók miatt, a mondat ami elhangzott: "sárga színü, az biztosan nem gyári, így tuti nem megy át"...
(A Bilstein-nek ugye senki nem szólt, hogy egy szuverén középhatalmi homokozóban nem lehet csak úgy használni a világon mindenhol máshol elfogadott, engedélyezett alkatrészeit. )
-
Szada85
aktív tag
Kis autópiaci update:
Ízlelgetésképpen ma meglestem [ezt a kéziváltós Cuprát], kíváncsi voltam mit tud, plusz a kereskedésnek volt minden is készleten (i30N, Octavia RS, mindenféle GTI), úgyhogy több legyet ütöttem egy csapásra.Na de a Cupra, 2017-es, majd 100 ezret futott, 300 ló, 6-os kézi, FWD.
Tavaly július óta hirdeti a kereskedés ~25 ezer €-ért, sok érdeklödö nem lehetett, ezt hüen tükrözte az autó külsö állapota, vastagon koszos volt, a peremeken már zöldülö (mohásodás?) foltok, a motortérben hálóvá összeállt por fogadott, egyik kulcsban az elem halott. Emellett a bal hátsó ajtó mögött levert festék - fél körömnyi méret - már vasig rozsdásodott, a szép barna elég kontrasztos látvány volt, szerviz/inspekció esedékes, ezt az autó is lelkesen kijelezte.Van cserébe némi tuning, koptató, hátsó diffuzor, meg egy KW Gewinde jól letekerve.
Téli gumi van az árban, nyári felárért sincs, a feketére fújt felnit már megkezdte a só.A próbakör kellemes, maga a váltó szerintem meglepöen szórakoztatóvá tette az autót, nyilván állóból agyonveri egy 4Drive, de menet közben jól terelhetö a technika vele, a power több, mint sok, a 235-ös téligumik hamar feladták, bár a Hankook nem versenygumi, ezt eddig is tudtam.
A rövid kaland végén azért kíváncsiságból megtudakoltam, mennyire akarják eladni az autót, de hamvába halt próbálkozás volt, az ár betonfix, hiszen ök 1 év garanciát (is) adnak az autóra, úgyhogy ez ennyibe kerül, semennyi alku nincs.
Érdekes, hogy egy relatíve befagyott piacon, fél éve a telepen porosodó, látszólag érdeklödö hiányában mégis kitartják az árat, és semmilyen alkura nem nyitott.
Na mindegy, ha már volt a telepen, megnéztem az i30N-t is, de -számomra- annyira müanyag a belseje, és annyira boyracer a hangja, hogy nagyjából el is dölt, hogy "daily"-nek számomra már "túl sok", de a próbakör után nagyjából értem, hogy miért van akkora bázisa, amekkora.
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek bevált "Faraday doboza/tokja" Kessy-s kulcs tárolására (mondjuk éjszakára beletenni)?
Van egyáltalán haszna (Casco van, az nem téma)? Neten elég ellentétes véleményeket olvasni.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #295547 üzenetére
Igen, több kínai toknál látni "panaszt", hogy néhány hónap után "elveszti" az árnyékolását a cucc, 10-20€-s daraboknál talán nem annyira nagy gond, de másrészt nem egészen értem, miként tudja elveszteni a képességét..
Tényleg csak megnyugtatásképp kellene, van Casco az autón. -
Szada85
aktív tag
Case closed, kicsit tovább tartott, mint terveztem, de közben Karácsony, költözés, az autón is kellett az eladónak még dolgoztatnia, közben megnéztem párat, de ennek volt a legtisztább az előélete:
(Felnik átmenetiek, bár az Audi kupak így is triggereli a szemem, keresem az alternatívát.)[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #295897 üzenetére
Köszi mindenkinek!
@F_Zolee:
A piaci árak alján sikerült elhozni, olcsóbb volt, mint az otthon hirdetettek úgy, hogy ez valamivel fiatalabb és kb. fele annyi méter van benne, mint azokban.@Tsebacsi:
Automata lett végül, kéziböl alig van találat, ami van azok nagyja pedig jóval többet futott, ezt már megnéztem decemberben, most lejjebb vitte a srác az árát (lépéskényszer karrier-migráció Mexikóba), tettem neki egy ajánlatot, amit elfogadott, így belementem.
Üvegtetö (eleve e nélkülit kerestem), Beats-tucctucc (ez talán egy hangyányit hiányzik, másrészt mondjuk nem vagyok audiofil) és a CarPlay (idövel pótolható) nincs benne, azon kívül "volle Hütte", nyóckerék, elsö tulaj, újkora óta minden szervizszámla nyomtatva és digitálisan megvan, decemberben friss inspekció, januárban gariban cserélt vízpumpa, mellette új gyertyák és hosszbordásszíj, tavaly év végén új fékbetétek elöl-hátul.
@Qru:
Elvileg valami "Magnetic Tech" szürke, napfényben szebben csillog, szürt fényben ennyit tud, az elözö Dynamic Grau színe az b*szó volt, ebböl már csak kopottfehéret árultak, de annyira szimpatikus a csomag, hogy belefért, a felni színe érzésre talán még lehúzza picit, még nem tudom, mit kellene alá löni.
@szöröscica:
Nem egy X6M, de "erre fussa", a 4Drive teszi a dolgát amikor kell, a gyári 4,9-es 0-100-at még nem próbáltam, olajcseréig nem is tervezem. -
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #295924 üzenetére
CP majd idövel, alapvetöen eddig is megvoltam nélküle, most elsönek egy olajcsere jön, levegö/pollenszüröt már hétvégén kicseréltem, utána szerintem kap egy DSG olajcserét is (hiába írnak 120k-s intervallumot a DSG7-re, sokallom), illetve az akksi is még az elsö, idén szerintem azt is megújítom, ne "kopjon miatta" a váltó sem.
A hifivel elvagyok egyelöre, a régi Cuprában volt gyári mélynyomó hátul, az érezhetöen testesebben szólt, de mixeket hallgatni teljesen elegendö ez az alap cucc is (a maga módján).
Nyárra megvan a gyári 19"-os szett (bár el-eljátszom a gondolattal, hogy elegendö lenne nyárra is a 18"), télre még meglátom, hogy maradjon-e ez a MAM szett (rendes kupakkal), vagy nézzek valami mást, sok Cuprához adtak Borbet Y-t, az egészen bejön.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz grizlisandor #295973 üzenetére
Köszi Neked is!
Igazából az erönövekedés nem hasbavágó, +20Le és +50Nm van az újban, plusz az összkerék, és +1 fokozat.
Ami rögvest érezhetö, hogy az összkerékkel már le tudja vinni az erejét az útra, nem kapirgál, mint a régi a FWD hajtással, cserébe eddigi pár nap alapján olyan 0,5 literrel többet iszik. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #295951 üzenetére
Egyelöre még elég friss, pár napnyi, hétnyi használat után majd tervezek valami részletesebb beszámolót firkantani.
Ami eddig biztos, álljon itt egyben:
2019 februári az autó, már OPF-es modell, 300 ló, 400Nm, 7-es DSG és összkerék. Gyári minden, marad is.
"Tageszulassung"-os vas volt, ~20km-rel az órában vette meg a srác (tehát igazából elsö tulaj), bejáratta, azóta Ö használta, ~65 ezer km-rel vettem meg most.
Heilbronn melletti faluban élt a srác, ezért 90%-ban városon kívül/autópályán járt az autóval, ennek van persze nyoma némi kavicsfelverödésekkel a motorháztetön/szélvédön, de ezzel együtt tudok élni, az elözö Cuprám ennél sokkal csúnyább volt, mi is sokat fogunk vele pályázni, lakkstift lesz rendelve majd.Nyári szett gyári 19" felnin, még 1 nyaras Conti SportContact6-tal, a téli 18"-os MAM felni Bridgestone gumikkal 5-6mm-rel, ezt egy kollegájától vette át (Audinál dolgoznak, innen a kupak).
Összes szerviz/inspekció terv szerint, teljes dokumentáció (digitális szervizkönyet kinyomtatta, mellé a szervizelések számlái is megvannak), 40 ezernél Haldex-olajcsere megvolt, most 60 ezernél új gyertyák, hosszbordásszíj, illetve elsö-hátsó fékbetétek lettek cserélve.
A decemberi 60 ezres inspekciónál kiderült, hogy hütöfolyadék szivárgás van (ez EA888gen3 átok), ezért még garanciában cserélték januárban (5év/100ezer km-es gari kiterjesztést vett rá a srác), kedves fórumtársunk megleste, és elvileg már a javított vízpumpa/thermo-egység került bele, bízom benne, hogy ez végleg megoldja a dolgot. (kop-kop-kop).Extrából, ami nincs az a tetöablak, a Beats-hifi, és a CarPlay.
A "hagyományos extrákon" kívül van még ACC, automata távfény (nem mátrix, csak le-fel kapcsolgatja), sávtartó assisztens, front asszisztens, digitális müszerfal, tolatókamera, Kessy.Használat, fogyasztás, mindennapi tapasztalatok ahogy írtam, majd picit késöbb, ha már összeszoktunk.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #295986 üzenetére
Haladáskor (tehát nem állóból) már a 280 lovas Cupra is böségesen gyors volt, mondhatnánk, hogy már az is felesleges (de ilyen nem mondunk, ugye ).
Zeperfs szerint a 300 lovas állórajtos "versenyben" amit az elején összeszed azt az elönyt örzi végig (illetve 200 felett jobban bírja szusszal), de rugalmasságban (40-140, 80-120) eléggé fejet mennek, gondolom a plusz lovakat meg nyúlmókusokat 100 felett már "megeszi" az összkerék "terhe". -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #295993 üzenetére
Igazából "kompromisszumos" megoldás, mert pl. az összkerékre nem igazán van/lenne szükségem, de a FL-et DSG-vel csak az elsö évben (2017-2018 eleje) adták FWD-ként, utána már csak összkerékkel volt, így ha "fiatalabb" autót keres az ember, akkor csak 4Drive van.
A 7-es DSG egyelöre felemás élmény, vannak nagyon kellemes feature-jei, meg pár egyelöre furcsasága, de még kicsit gyüjtöm a tapasztalatot, mielött véleményt formálnék.A "szürke" színhez meg ennyit, kerestem pár "napfényes" fotót (netes találatok, amíg én is tudok prezentálni a sajátomról valamit megfelelö idöjárás mellett), ezeken talán látszik, hogy van egy kékes-metálos beütése:
Árnyékban pedig inkább tünik sima szürkének valóban. (Ez a bronz felni egészen tetszik, megy az embléma bronzjához.) -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #296231 üzenetére
Mennyire érdekes amúgy, hogy míg a vezetés közbeni mobilozás föbenjáró bün, addig az újabb autókban egyre nagyobb tabletek (gyakorlatilag felnagyított mobilok), egyre több bizbasz vezetés közbeni használata teljesen rendben van (a törvény szerint)...
Aztán lehet idövel majd menet közben "zárolniuk" kell a gyártóknak a kijelzöket, ha azon fog a user tiktokot meg messengert nézegetni.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #296734 üzenetére
Az a "baj" (ha jól emlékszem még a H Astra müszerfalra), hogy ott nincs mutatós vízhöfokjelzö, csak egy LED, ami jellemzöen már csak akkor jelez, amikor "piros zónában" lenne a mutató.
Ebböl kiindulva ha villog, akkor már nem kicsi a baj.Ettöl függetlenül egy ilyen problémából fakadó esetleg kuka motor érdekes jogi kérdés, hogy kinek a felelössége teljes egészében, vagy részben.
-
-
Szada85
aktív tag
Csak a hengeres “szűrőbetétet” használom, ahhoz lett készítve egyik végére egy lezáró elem, a másik végére pedig egy adapter egy régi “direktszűrőből”, ezzel passzol a gyári szívócsőre.
Csavaros, szétszedhető, így cserélhető benne a hengeres betét.
(itt még egy kezdetleges “hővédő lemezzel”). -
Szada85
aktív tag
A régi direktszürö-talpon volt két furat (a szürö hengeres testén belülre esnek), azon át lett vezetve két menetes szár (hosszában végig a szürö mentén fut), a záró elemnél és a direkszürö-adapternél pedig 2x2 anyával vannak rögzítve.
Remélem jól le tudtam írni, képem sajnos nincs kéznél, ha találok késöbb bedobom majd. -
Szada85
aktív tag
Le akartam cserélni a Cuprán a kopottas rendszámkeretet most is "vékonykeretesre" (a simple-fix-es megoldás nekem nem annyira jön be, a keretmentes tépözáras/mágneses dolog pedig immár illegálisnak számít Scholzlandban), nagyon ment a plateholder.de marketingje, úgyhogy gondoltam adok neki egy esélyt én is.
A weboldalon az értékelésnél sem áll rosszul, bár van közte néhány, akik a keret méretére panaszkodnak, de "egyszeri esetek" mindig vannak, gondoltam.
Már a felszerelés sem volt egyszerü, de ezt betudom annak, hogy a Cuprán f*sz helyre fúrták valamiért a gyári lyukakat, már eleve a kereten kellett késsel bövítsek pár furatot, hogy a végén úgy, ahogy felmenjen.
Az alsó-felsö karmok szépen közrefogják a rendszámot, de a két szélsö patent (illetve eszerint maga a keret hossza) egy jó 1(-2) mm-rel hosszabb, mint a szabvány, és így berakva a rendszámot a jobb szélsö karom éppenhogy tized mm-en fogja csak a rendszámot:
Aztán kíváncsiságból összemértem az elözö (Fast mile) rendszámkerettel, úgy még ijesztöbb a diffi:
Most megnéztem a weboldalát a Plateholdernek, és az ottani képen is ilyen csodásan fest, de eddig nem tünt fel:
(ott is alig éri el a rendszámot a jobb oldali karmantyú (végülis így a weboldalon sem hazudnak ).
Egyelöre visszaraktam a gyárit, hétvégén megpróbálom a "Fast mile"-os kerettel, de azért 23€-ért picit csalódás a dolog. -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #297952 üzenetére
Ha megteszed, hogy meglesed, esetleg lösz róla egy fotót, arra kíváncsi lennék.
@Tothgera30:
Ilyesmire is gondoltam mellé igen. Még van 1 régi "Fast mile" keret, hétvégén felpróbálom azt (azon is kell a furatokat kicsit tornázni, nem tudom, hogy sikerült ilyen furán felfúrni az gyári lyukakat, a fehér Cuprán minden elsöre klappolt) -
Szada85
aktív tag
Szerintem elöbb-utóbb mindenhol trend lesz, értem, hogy a Nexen, Rotalla, Laufenn is "gumikat" gyárt, ami nem robban fel az elsö tempós kanyarnál, de azért amikor GTI-kre, Cuprákra, S/RS Audikra való (gyári) kerékszettet hirdetnek ilyen gumikkal, ott picit megröccennek a fogaskerekek...
De a legtöbb "felni-shop" is jellemzöen noname gumikkal hirdetett szetteket árul kleinanzeigenen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen