Új hozzászólás Aktív témák

  • masholnap

    senior tag

    válasz realsaw #3060 üzenetére

    igen, igazad van, de ettől még a support és a szerviz ordítóan szar, és az marad akkor is, ha jó gépet fogsz ki. mi indokolja azt, hogy 3-ból kétszer selejttel küldték vissza a gépem? miért húzódozik a support egy radikálisabb problémamegoldástól, mikor már negyedjére van visszaküldve egy új gép? a lenovo felelős a szervizért, a lenovo felelős a supportért, viszont abban, hogy a i7-es proci egy frankó cucc, azért nem "felelősek", csak kihasználják. amiben a lenovo a felelős, abban nálam elvérzett.

    én nem bánom, ha emiatt nem vásárol valaki y580-t.
    azt látom, hogy sokaknál teljesen rendben van a gép, de épp ezért nem is tapasztalták a járulékos szolgáltatás visszásságait, és bizony az árban a garancia is benne van.

Új hozzászólás Aktív témák