Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Ti leszoktátok valahogy zárni a rollert? Én eddig nem, bevittem simán a boltba, OXO-t viszont nem fogom, rendeltem most egy ilyet hozzá, remélem jó lesz.
-
Rogio
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap akadt meg ezen a szemem: Kugoo S2 pre-prder
Amiben más:
- lyukacsos kerék a tömör helyett
- 7,5Ah-s aksik
- lámpák a fellépő alján és a kormány végén (vagy valami piros izé) -
Tin
veterán
Kugoo S1 is.
az IP54 viszont:
- 5: Por ellen védett (nem károsító mértékű behatolás megengedett)
- 4: Fröccsenő víz ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)tehat ugyanaz. ugyanugy szigetelni kell, hogy franko legyen. ez ugyanaz, mint az S1, csak mas gumival, nagyobb akkuval, meg par prizmaval.
ebbol talan van akinek az akku jelent valamit, illetve a lyukacsos kerek/gumi. de abban meg eppen az a jo, hogy csereszabatos.
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
szerintem azok csak fény vissza verő matricák, nem lámpák.
bár érdekes hogy alapból a kijelzőben van index led
szerintem ez kb pont annyival drágább hogy kicsit nagyobb az akksi és más a hátsó gumi (nem hiszem hogy az a lyuggatott cucc jobb egy etwow kéreknél)
ha valaki újonnan vesz, érdemes meggondolni, de még egy hónap mire elérhető, addigra meg már a nyár nagy része el is ment.
f3rdzs0
-
Fishor
senior tag
válasz f3rdzs0 #1760 üzenetére
Így, hogy felhívtátok múltkor a figyelmem, hogy ez kicsi, kompakt nekem is el kezdett tetszeni. De amíg nem olyanra gyártják, hogy összecsukva függőlegesen felállítva neki tudjam támasztani a mellettem lévő ülésnek, addig több kényelmetlenséget okozna, mint hasznot. A buszon amin járok nincs ülés alatti rész (ahol én ülök) ezért szoktam magam mellé támasztani. Ha lefektetem, akkor meg a lábamnak nincs helye.
Üdv: Fishor
-
gizmoboy
csendes tag
Sziasztok! Van egy sportos női kollégám, aki egy Oxelo Town 7 EF v2 rollert tervez venni hamarosan magának, és azt hiszem, majd a lányának is valami hasonlót, de mondtam neki, hogy érdemes megfontolni más márkákat is, hátha vannak jobb alternatívák. Mit tudtok ezzel kapcsolatban tanácsolni neki? Esetleg valamelyik Spartan márkájú jobb lehet?
Szempontok: könnyű, egyszerűen összecsukható, jól kezeli az úthibákat.
Nekem még nem volt manuális rollerem, így még nem tudom, azoknál mire kell figyelni. Viszont egy Xiaomi M365-össel járok dolgozni tavaly ősz óta, már 600 km felett járok, és nagyon szeretem. Két defektet kaptam eddig: egy hátsót és egy elsőt. Úgy tűnik, úgy történt, hogy mindkétszer kidörzsölődött a belső gumi. Talán időnként rá kellett volna néznem a keréknyomásra Köszi a válaszokat előre is: gizmoboy -
freelanced
addikt
Üdv!
30-40 körül milyen rollert ajánlanátok felnőtt, városi használatra?
Köszönöm!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
f3rdzs0
senior tag
-
gergo7311
csendes tag
válasz freelanced #1766 üzenetére
A Dechatlonos rollerek nem rosszak, bár az IGAZI felnőt roller egy Xootr MG, 360 (!) Kg terhelhetőséggel, magnézium vázzal, stb.
Gergő-Budapest
-
djadji
senior tag
Csak mondom a saját tapasztalatomat:
HA valaki ki akarja levegősre cserélni a hátsó kereket, akkor 2 dolgot javaslok
1: Olyat vegyen amihez kap tengelyt is. Összevissza szopok vele, de még mindig nincs késza tengelyem.
2: Sztem olyat érdemes venni amire lehet rakni féket is. Bowdennel, tárcxsával.. vagy éppen V-fék mint a bringákon, de sztem egy féket célszerű lenne rárakni.http://djadji.fw.hu
-
freelanced
addikt
válasz f3rdzs0 #1767 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
És ez a Town 9 EF V2 meg a 7 EF V2? Ezekkel van esetleg tapasztalatotok? Aztán lehet, hogy maradna a Town 7 XL igazából, de kíváncsi vagyok megéri-e a többletköltséget az előbbi kettő, nem akkora a különbség.
Jónak tűnik ez a Xootr is, viszont 100.000 körül látom, annyiért lehet, hogy hamarabb ugranék bele egy Xiaomi 365-be, eléggé jónak tűnik az árához képest. Ha valaki tud az utóbbiról valamit azt is szívesen meghallgatom!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bdanyy
addikt
válasz freelanced #1770 üzenetére
Ha gondozasmentes rollert szeretnél, akkor ne m365 legyen 🙂 ha szereted moddolni, javitgatni a cuccokat, akkor mondjuk jó lehet.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
B-L-A-C-K
titán
válasz freelanced #1772 üzenetére
Van, és most rendeltem elő, Inokim OXO, csak picit drágább...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz freelanced #1774 üzenetére
Szerintem ha kezdő rollert veszem Kugoo S1, M365, ES2 közül bármelyiket veheted, bajok az összessel lesznek, de ezek alap rollerek.
-
BITBOYS
addikt
válasz B-L-A-C-K #1775 üzenetére
Ezeket én kerültem, de ha már választani kellene akkor talán ES2.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Bdanyy
addikt
válasz freelanced #1772 üzenetére
Arra szerintem mindenképp jó, hogy ki tudod próbálni viszonylag olcsón, mennyit könnyít a mindennapi utazásban egy elektromos roller.
Apróbb hátrány, hogy nincsen teleszkóp, így a rossz utakat érdemes elkerülni vele. Jóval nagyobb mint egy hagyományos roller, nem lehet kicsire osszecsukni, a kormány nem hajtható le. Buszra felvinni meg sem próbálnám, kisebb autóknál a csomagtartóba nem fér be.
néhány száz km után letorhet a sárvédő, magával rántva a feklampat. Joesetben csak beleer a feklampakabel a kerekbe menetközben, így egy idő után ledaralja azt. Többen nyomtatnak hozzá sárvédőrogzitot, ami orvosolja szerencsére mindkettőt.
Mivel nem tömör a kerék, így defektet lehet kapni, van aki elmegy 1000kilometert hiba nélkül, van akinél első héten már belsőt kell cserélni. Ez nem túl egyszerű, foglalkoznak vele pár helyen, bár otthon is meg lehet csinálni. Érdemes 4-4.5baron tartani a kerekeket, persze ez a terheléstől függ, kinél mi az ideális.
A kormány egy idő után elkezd lötyögni, erre hezagolot lehet kapni, hogy újra stabil legyen. Van, hogy a kormány felső része billeg csak, meg kell húzni.Szerintem ami a leginkább gáz, hogy előfordulhat, hogy menetközben kezedben marad a kormány 🙂 ennek több oka lehet, a v1.2 elottiek zarnyelve akár 5-600km után elfárad, majd egyszercsak eltörik. Elvileg függ tőle, hogy mennyiszer zárod, nyitod. De ez az ujabbakkal is előfordulhat. [link] Sajnos ezenkívül is van pár alkatrész, ami a zárnál el tud törni. ezekre vannak erősebb potalkatreszek, de a nagyrészük garanciavesztessel jár, ha WayteQ garis rollert veszel. Amit meg a meglévő zarra tudsz feltenni extraként, az több mint 100€ mire Magyarországra ér az áfa miatt 🙂 [link]
Ahogy sok elektromos roller, ez sem szereti az esőt 🙂 Kapható hozzá nyomtatott "esővédő" a bekapcsológomb illetve ledek melletti hézaghoz, ott könnyen be tud azni.
Alternatívának hasonló arkategoriaban a kugoo s1, ninebot es 2 van még (amik könnyen elérhetőek és van velük tapasztalat), de azoknál is akadnak problémák. Kompakt roller kategóriában az e-twow, inokim light sokkal minőségibb, de többszörös áron vannak.
Szerk: mobilrol kicsit nagy fába vertem a fejszem ezzel a kommenttel f12kor 😃
Amit nagyon szeretek benne, hogy a fék erős. Cserébe azt is utána kell állítani időnként, hogy jól fogjon.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
f3rdzs0
senior tag
válasz freelanced #1770 üzenetére
en sima town 7et vettem, az a legjobb ár érték arány szerintem. van rajta teleszkóp meg fék, de nem túl nehéz. a 7 ef csak annyival több hogy könnyebb összecsukni, de nem éreztem hogy meger nekem plusz 10 ezret.
szerintem ez az a dolog amit érdemes kipróbálásra bízni, hogy melyik tetszik, és azt venni
szerk :egy összefoglaló tényleg lehet nem ártana (mind elektromos mind sima rollerre)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
dz99
újonc
Sziasztok!
KUGOO S1 Pro roller vásárlásán gondolkodok. Használta valaki már hegyes, dombos terepen? Sajnos nekem kb. 2-300 méter szintet fel kell mennem hazafelé melóból, 100kg körüli súllyal. Mik a tapasztalatok?
Érdekes, hogy erősebb a motorja mint a Xiaomié de nyomatékban meg szegényebb az adatlapok szerint (amit néztem) Elírás vagy valóban így van? Tudom, hogy a forgató nyomaték nem egyenlő teljesítmény, de villanymotornál mégis szokatlan ha a nagyobb teljesítményű nyomatékszegényebb...
köszi
-
mekkGyver
aktív tag
A nyomaték nem csak a motor teljesítményétől függ, de a megadott paraméterek is megtévesztőek. Sok függ attól, hogy mekkora áramot tud leadni az akkupakk, de még a kábelek vastagsága is sokat számít. A motor hivatalos teljesítményét nem tudom, hogy lehet megállapítani, de az biztos, hogy impulzusszerűen lényegesen nagyobb teljesítményt engednek meg a rollernél. A kugoo-nál nincs lehetőség applikációval figyelni, de a xiaominál igen. Gyári szoftverrel ez 500W lehet, de egyedit feltöltve akár 1000W is beállítható, de biztonságosan max. 700-750W-ot érdemes. Nincs összehasonlítási alapom, de én már második nap feltoltam rá egy tuning szoftot, a 120 kilómat nagyjából sík terepen szépen viszi melegedés nélkül 28-30 körüli végsebességgel. Tartósabb emelkedő azért biztosan megizzasztja a motort.
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
djadji
senior tag
Na kész lett a ballnos kerék a Kugoo-hoz. Csak egy kört mentem vele. sztem nem lett lassabb, dea a komfortérzet ég és föld. Vagy még jobb!!!! A defeketre kíváncsi leszek.. de amugy sztem nagyon jó lett így. Pedig még nem is elég keméyn a kerék, csak ahogy a alli-ról megjött.
http://djadji.fw.hu
-
mekkGyver
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #1793 üzenetére
Én is estem motorral egyszer. Kereszteződés előtt fékeztem, törmelék volt az úton, enyhe kanyar, kerék kicsúszott, kb. 30-40 km/h. Motor jobbra, én balra el. A sisakom meg se karcolódott, bőrkabát a vállamat megvédte. De a térdem... A farmer beleolvadt a húsomba, egy hónapig nyújtott lábbal ültem le még a wc-re is. Kötözésnél ordítani tudtam volna. Ha nem lett volna protektoros kesztyűm, akkor a tenyerem is hasonlóan jár.
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
-
Tin
veterán
skacok valaki leírná ide hogy miket érdemes szigetelni a kugoo s1-en meg hogyan? képek, videók, youtube segédlet, minden jöhet!
előre is köszi!
-
mekkGyver
aktív tag
Dualtron Thunder 100km/h. 80 felett már rendesen fosik rajta a csávó.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
B-L-A-C-K
titán
Én ezeket csinàltam:
- Kijelzőt teljesen lebontod, és körbe szigeteled az illesztési pontoknál (FBS-t használtam)
- Vezérlő részt (kormány aljánál ahol van az a műanyag), azt leszeded, szintén körbe szigeteled. A vezérlő alatt a fém részen van egy rés végig, azt is.
- Kereket kiszereled, leszeded a 2 oldalát, és szintén körbe kened.
- Talp alatt elől, van egy műanyag rész, azt is körbe kened.
- Hátsó rugónál van egy gumi tömítés, azt is körbe kened.
- Hátsó lámpa: sárvédőnél vágd szét kábelét, lámpát csavarozd ki a helyéről, tapétavágóval válaszd szét a lámpát, szedd ki belőle a ledet, a 2 csavartartót törd le (le fog törni idővel, és csörögni fog benne), nyomd tele félig tömítővel, és tedd vissza a ledet, a lámpát rakd össze tömítővel (míg megköt szigetelővel fogasd össze). A kábelt meg úgy rakd össze majd hogy lezsugorcsövezed végig a rugóig.Nagyvonalakban ennyi, ha normálisan megcsinálod nem nagyon tudja víz érni a kellemetlen részeket