Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolty28
tag
válasz f3rdzs0 #1264 üzenetére
Én mindaddig azon gondolkodtam, hogy megveszem az 50 ezres oxelo könnyen összecsukható rollerét, amíg nem hallottam meg, hogy ugyanúgy csörömpöl, mint a jelenlegi Town 7 XL, így lemondtam róla
Tudom nehezebb összecsukni a 30 ezrest, de annyi felárat nem ér nekem, hogy a lecseréljem, hű rollerem egy könnyen összecsukhatóra.
Új Letöltés - A friss hírek és letöltések paradicsoma: https://ujletoltes.hu
-
Hyperion
senior tag
válasz f3rdzs0 #1329 üzenetére
Lökni lehet, de a KERS miatt elég hamar lelassul. Ha kikapcsolod akkor könnyebb, de nyilván a súlya miatt nem egy kellemes dolog.
Nálam előfordult már hogy kb 1KM-el a cél előtt lemerült. Kikapcsoltam és hagyományos módon használtam.
Utána a trepnin lévő lábam fáradt el, gondolom a magas felépítés miatt sokat kellett guggolni és ezért.Nem lehet húzni, legalábbis nem kényelmes hosszú távon.
@Dorian
Akkor nincs gond! A többi rész amit mutattál simán vállalható.
-
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #1532 üzenetére
ja majd en is applikalok ra valamit, de egyelore jo lesz igy ahogy van. probalom majd nem nagyon lemeriteni, mert az kinyirja az akkut viszonylag gyorsan, Li-ion aksikat nem celszeru 20% ala meriteni, de tegnap is kijott nekem 10 fokban 13-14 km, es volt benne emelkedo rendesen, szoval az boven eleg. jobb idoben tudhat 15 km-t is, tobbre nincs is szuksegem.
(#1533) freddirty: majd szokom. felfujhatot semmikepp sem akartam. itt jok az utak, bicikliut is van dogivel, azt a par kisebb katyut es padkat meg kibirom siman. tegnap mondjuk direkt toltam macskakovon, terkovon, foldes-kavicsos uton is kiprobalni, hogy ha szet kell esnie, inkabb most essen szet. oda jobb lenne a jobb csillapitas, de kisebb kerulokkel es parhuzamos utcakkal siman elkerulom azt is. csak azert kerdeztem, hogy ez normalis-e hogy ilyen, mert furcsallottam. de akkor normalis. azert majd fujok a telokhoz olajspay-vel, hogy kicsit jobban csusszon, meg lehet, hogy engedek majd a hatso telon kicsit (bar pont az nem veszes).
-
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #1538 üzenetére
teljesen jo lett, ezt majd en is meg akarom csinalni, mert kozepen az a kis csik keves szerintem. meg azt is, amit BLACK csinalt, hogy leragasztani szeles szalaggal a sarvedo alatt es az egyeb helyeken a reseket, a froccseno viz miatt. lehet jobb is, mint a szigeteloanyaggal szorakozni, a nagy reszehez ez is eppen eleg.
szerintem az akku visszajelzese nem sokat jelent, nekem volt, hogy egy komolyabb emelkedo utan 1 kockat jelzett, mintha ures lenne. a feszultseg sokkal megbizhatobb szerintem, irta valaki korabban, hogy hany voltnal jar a vegen a toltottseg (berobi78 es Vertigo irta le).
tehat 42V a 100%, 33V-nal meg 5 km maradt, 30V-nal nagyon visszavesz, 1-2km maradt, 29V-nal ures, kikapcsol. en tegnap asszem 33-34V korul voltam, amikor lement a 13-14km.
amit meg meg akarok csinalni ez alapjan a leiras alapjan, hogy valahogy atallitani az 1-es sebesseget 10km/h-ra, mert meg az is tul gyors azokon a helyeken, ahol nagy visszaforditok es emelkedok vannak az utamon. a 2-es kb jo utazosebesseg, ha forgalom van (nalam olyan 20km/h korul), a 3-as pedig a no limit, nekem is 25-26km/h.
[ Szerkesztve ]
-
Fishor
senior tag
válasz f3rdzs0 #1760 üzenetére
Így, hogy felhívtátok múltkor a figyelmem, hogy ez kicsi, kompakt nekem is el kezdett tetszeni. De amíg nem olyanra gyártják, hogy összecsukva függőlegesen felállítva neki tudjam támasztani a mellettem lévő ülésnek, addig több kényelmetlenséget okozna, mint hasznot. A buszon amin járok nincs ülés alatti rész (ahol én ülök) ezért szoktam magam mellé támasztani. Ha lefektetem, akkor meg a lábamnak nincs helye.
Üdv: Fishor
-
freelanced
addikt
válasz f3rdzs0 #1767 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
És ez a Town 9 EF V2 meg a 7 EF V2? Ezekkel van esetleg tapasztalatotok? Aztán lehet, hogy maradna a Town 7 XL igazából, de kíváncsi vagyok megéri-e a többletköltséget az előbbi kettő, nem akkora a különbség.
Jónak tűnik ez a Xootr is, viszont 100.000 körül látom, annyiért lehet, hogy hamarabb ugranék bele egy Xiaomi 365-be, eléggé jónak tűnik az árához képest. Ha valaki tud az utóbbiról valamit azt is szívesen meghallgatom!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
BITBOYS
addikt
válasz f3rdzs0 #1836 üzenetére
Szocializálódni kell még a témában, mint pl drónokkal kapcsolatban is.
De a tiltás semmire sem jó, fejlődni kell a közlekedésben, és ez az alternatíva az egyik legjobb megoldás, lassan hosszabb távolságra is.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
válasz f3rdzs0 #1838 üzenetére
Na az ilyen főcímek az igazi hangulatkeltők Váratlan új veszély fenyegeti a városlakókat
Bazzeg, mindig démonizálni kell valakit vagy valamit, csak így lehet olvasottabbá tenni egy blogot, hírt, stb..
Most éppen a bringásra is veszélye a roller, agyrém.A gyalogosok vagy a bringások általában nem hallják, ahogy a hátuk mögül közeledik feléjük egy elektromos rolleren közlekedő társuk, csak akkor veszik észre, hogy majdnem ütköztek egy ilyen járművel, amikor egy röhögő tinédzser, egy kínai turista vagy egy francia üzletember a roller szűk fellépőjén állva eldönget mellettük...
Ez a cikk mást sem akar, csak felhúzni az embert. Egyoldalú baromság az egész, az igazság eltorzításával megspékelve.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
djadji
senior tag
válasz f3rdzs0 #1895 üzenetére
Nekem egy hosszútávú utam volt (oda-vissza, szval 2). Mindkét esetben 12 km volt 40 perc. kb fele városban, a többin jól haladós részek voltak. Nekem bejön.
MÁS: Sisakot szeretnék a rollerra, de nem akarok venni egy bazi nagyot, ami motorra való, S1-en hülyén festene, ráadásul jobb az ha látok-hallok rendesen. Van valakinek jó ötlete, elérhető áron, amit lehet is használni?
MÁS: valaki írta fentebb, hogy az S1 hátsó felfüggesztését kellene keményenyíteni? Nekem lágyítani kellene, mert ha ugrok rajta csak akkro mozdul meg.
[ Szerkesztve ]
http://djadji.fw.hu
-
-
Dorian
félisten
válasz f3rdzs0 #2049 üzenetére
(#2048) Tin:
Hosszú beszámolót ne várjatok tőlem, nem az én műfajom, de szívesen válaszolok mindenre.Valószínűnek tartom én is, hogy elírás az a 60. Jobb is, mert 30-nál többel menni ilyenekkel elég veszélyes, de tudom, hogy ha lehetne megtenném
Céges parkolóban térkő van, csak 2-3 kört mentem, de teljesen jó menetkomfortot éreztem.
Kijelzőt meg funkciókat még nem is néztem, majd megismerkedem vele.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Ksix
tag
válasz f3rdzs0 #2049 üzenetére
Hát azok az „indexek” elég gagyik, van egy kis gomb a közepükön, egy benyomásra villognak, újabb nyomásra viszont nem kikapcsolnak, hanem folyamatosan világítanak, és még egyszer nyomni kell, hogy kikapcsoljon. Szóval inkább a láthatóság növelésére jók, mintsem irányjelzésre. És sajnos kikapcsolt állapotban is működnek, így háromszor kellett a falnak támasztani a rollert, hogy ne villogjon. Szerintem jobb lenne, ha nem is lennének.
Amit meg 60 km/órára lehet állítani, az csak a sebességkorlátozó, de attól még nyilván nem fog annyival is menni, főleg, hogy végtelenre is lehet kapcsolni. -
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #2210 üzenetére
en ha jol emlekszem meg a 15A-sbol kaptam. de akkor mar ertem, miert panaszkodtal, mert ez meg a komolyabb emelkedon is konnyeden ment. igaz, eleg sokszor elporgott a kereke, foleg nedves uton, cserebe gyorsult rendesen. valoszinu pont emiatt nem volt az igazi a fekje sem, azert valtoztathattak rajta. meg gondolom az akku kimelese miatt. gondolom amit te kaptal, abban mar kevesbe terhelheto az akku, azert vettek vissza a vezerlojet is.
(#2211) djadji: vegyel olyan rollert, amin van. nekem sose kellett, a tapososat sem haszaltam soha 150 km alatt, mielott eladtam, mert hosszabb, kiszamithato uton kozlekedtem. varosban viszont halal lehet igy menni.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz f3rdzs0 #2269 üzenetére
Én saját útvonalamon azt tapasztaltam, hogy járdán sokkal szarabb menni. Út esetleg zötykölődős, a járda meg sima, de a járdán a keresztbe felgyűrődő dilatációk a legveszélyesebbek. Rollernél az alap, hogy folyamatosan nézed magad előtt az utat, h időben ki tudj kerülni, fékezni tudj.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
TomMusic
őstag
válasz f3rdzs0 #2276 üzenetére
Ja, 100 - 150-nél többet nem adnék érte. Főleg hogy tavaly a Xiaomi rollert 90-ért lehetett még megvenni, most meg 130 (bár lehet az a kisebbik teljesítményű volt).
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Tin
veterán
válasz f3rdzs0 #2347 üzenetére
Emlekszel, te meselted anno. En meg megtalaltam azt a videot. Mindenki ugyanarra jut: minden szopas, kiveve a dragabb megoldas. Persze, sok a 15e, ha ugy nezed, de ha ugy, hogy kikapod a regi kereket, berakod az ujat kereken 30 masodperc alatt, akkor azert nem. Es meg mindig ott a regi tartaleknak. Igazad volt, tenyleg nem eri meg ezen sporolni.
(most attol tekintsunk el, hogy a nyakamon maradt a kerek) -
TomMusic
őstag
válasz f3rdzs0 #2360 üzenetére
ez már tipikusan az a táv, ahol nem mondanám hogy kényelmes rollerezni
Na most elbizonytalanítottál, én pont azért vennék, mert elegem van mindenféle közlekedési opcióból és pont 10km-re van a munkahely.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
stellaz
addikt
válasz f3rdzs0 #2366 üzenetére
Ecseri és a határ út között érdemes inkább a zágrábi utcában menni, alacsony a forgalom és jó az út. Ott én simán lent mentem az úton a rollerrel. Bringával is arra szoktam menni.
9-10 km nekem is 40 perc volt, hiába mentem sok helyen az úton, annyi a lámpa, gyalogos, magas padka, jobbkezes, hogy képtelenség jelentősen jobbat menni. Biciklivel is 30-35 perc legalább forgalomban, pedig azzal 35-38-at is megyek és csak az úton.
Sima roller pedig 50 perc.[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
DigitXT
félisten
válasz f3rdzs0 #2790 üzenetére
Ha jól értelmeztem a szkópon látottakat (képminőségért bocs, illusztráció), akkor
ez a 11A-es történet lényegében annyi, mintha nem nyomnád teljesen a gázt, így
nem csak lassabbnak érződik, hanem ténylegesen lassabb. Nem gyorsul úgy, és
a végsebessége is kisebb, mivel 80% körül dolgozik csak. (Aztán lehet, tévedek.)B-L-A-C-K: na igen, és ugye ha picit emelkedik is, mindjárt többet zabál ekkor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz f3rdzs0 #2794 üzenetére
Van egy végsebesség beállítás a menüben, alapból 25/30 szokott lenni, és azt
simán átírhatod. Azért a 11A-es megfutotta a 28-29-et alattam, az első utamon.
(A korlát beállítása 30 km/h volt.) A Lágymányosira a bicikliúton 20-szal felvitt...
Azóta persze nem tudom, lassult-e, mert már "nincs" km órám... De majd lesz!
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mikrotik routerek
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó