- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Mesterséges intelligencia topik
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A marketingen segít spórolni az AI
- DIGI kábel TV
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz hardcore334 #206136 üzenetére
Nem lángszóró, hanem gázlámpa ennek a neve. Nem érdemes ilyet venni, a legjobb a szúrós palack, mert az a legolcsóbb. Viszont egyáltalán nem biztos, hogy le tudod vele szedbi az éket vagy a pedált. Az éket viszonylag könnyű lefúrni, egy rendes éles fúróval. A pedál nehezebb ügy. Lehet érdemesebb szerezni egy négyszöges egysebi hajtást.
-
ivana
Ármester
válasz hardcore334 #206157 üzenetére
A tengely az cromo acél, azt nem fogod tudni normálisan megfúrni. Az ék az ilyen biliacél, azt kell fúrni, nagyon puha. Elég vékony fúróval és megroppantod.
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #206172 üzenetére
Tapasztalat, hogy ez nem mindig segít. Annyira puha az anyag, hogy nem lehet normálisan megütni, mert beleáll a hidegvágó, de nem mozog a cucc. Nyilván így szét lehetne verni, csak sokáig tart, szétfúrni egyszerűbb.
A csak akkor működik erős túlzás, akkor jobban működik. Pl. autónál simán szokás melegíteni futómű csavarokat ha össze van rohadva és segít. Pedig az acél-acél szintént.
-
ivana
Ármester
válasz hardcore334 #206178 üzenetére
Mi az, hogy más típus? Úgy alapvetően nem és nem is nagyon kéne. Ugyan olyat sem egyszerű szétszedni.
-
ivana
Ármester
válasz magickonfig #206259 üzenetére
Placebo, amit megérzel menet közben az olyan kb., hogy egyet sem forog. Inkább az lehet, hogy az új kerék kevésbé feszes, merev ezért picit jobban nyaklik. Elég tág határok között jó a küllő feszesség, egy outi kereket pl. merevebbre szokás fűzni mint egy montist.
-
ivana
Ármester
válasz velizare #209149 üzenetére
Ne már. Értem én, hogy a sok noob topon megy a városban, de azt hegynek felfele érdemes 10-15-el...
(#209114) spanyoll Biztos megfelelő méret volt? Mindenki 55-56-os outit vesz először, de ha magas vagy az kicsi, ha alacsony akkor nagy. Kosnál a centik is számítanak. +-1cm fér bele felsőcső hosszban.
-
ivana
Ármester
válasz spanyoll #209153 üzenetére
A nyak fájdalom a hajlékonyság hiányára utal, ezen tud segíteni pl. a jóga. Az üléspozíció nem kormány függő, normál esetben XC montin úgy kéne ülni, mint az outin hoodon. A bringák igen kis százaléka van így beállítva. Hosszabb távon (20km+) nagyon nem szerencsés egyenesen ülni, szétszedi a hátad.
(#209154) bardi Fura, nekem mindkét ősmontim fekvősebb, mint az outik hoodon A nyereg feletti kormánytól frászt kapok.
Ilyen 10 perces utakra én csepellel megyek, mert azon kényelmes a nyereg, lehet meg tolni utcai ruhában is. Meg azon nincs SPD, bár gondolkodtam, hogy poénból kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bardi #209159 üzenetére
Azért a trail vagy allmountain elég más, mint az XC. Amúgy ha a fék jobb outin, mint ősmontin akkor a fékpofa a gond. A canti jóval erősebb a legjobb patkóknál is. (Régi sárnehéz record, meg chorus van mindkét outimon az hírlik ez a csúcs fékerőben.)
(#209166) velizare Sokat megyek a körúton ugyanis itt lakom. Elindulni úgyis hoodon kell szóval nem látom a problémát. Topon, hogy állsz ki az induláshoz?
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #209356 üzenetére
Fordítva ahová a 28-as jó, oda a 25-ös is Amúgy a 90-es évek beli vázak sokszor nem fogadnak 28-ast, gyakran már a 25 is necces.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #209419 üzenetére
Érdekes egy szerzet az biztos. Minden csepel rajta, a váz is mutat csepeli jegyeket (lásd hátsó háromszög). Viszont ez a villa igen furcsa, bár a sárvédő felfogatás lehet házi megoldás. Milyen középcsapágya van? Nem hiszem amúgy, hogy '40-nél korábbi, más volt még a geo a 30-as években. Azelőtt meg végképp (nagyon magas fejcső, nagy tengelytáv etc.)
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #209481 üzenetére
Ez nagyon jó ötlet.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #214414 üzenetére
Campa Az nem imbolyog semmit.
-
ivana
Ármester
válasz ::Trunks:: #214848 üzenetére
Konkrétan áztattad RO-55-ben? Meddig? Mert az simán megeszi Plusz lehet a hideg zsíroldó + RO-55-ből lett valami még ütősebb cucc.
-
ivana
Ármester
válasz ::Trunks:: #214860 üzenetére
Bazz, az arra van, hogy ecsettel felvidd a kezelendő felületre Szóval 60 perc foszforsav nem csodálom, hogy megette a láncot. A hidegzsíroldót is hagyd meg a tűzhelyre. Láncot takarítani meg vegyél petróleumot vagy lakk benzint.
-
ivana
Ármester
válasz tknof1871 #214900 üzenetére
Ez egy frikciós első kar, oda rakod ahova szeretnéd, váltani érzésre kell vele. Ha leesik a lánc a vágállást be kell állítani a váltón.
(#214906) TomMusic Nem igazán, alapból annak ott nem nagyon kéne mozogni soha. Egy normális agyban általában jól illesztett. Az lehet, hogy gagyi az agy és azért érzed. Vagy a normális mozgását tartod túl soknak, mert kell lennie holtjátékának a rendszer miatt.
(#214908) RexpecT Én kb. mindenhez mol liton 2ep-t használok, ezekkel a bringás zsírokkal nincs jó tapasztalatom. Loctite nem kell a váltógörgő csavarnak, nem szokott lelazulni, elég ha zsírozod a menetet.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #215751 üzenetére
Kiindulva abból, hogy mit tud művelni a dolog belsővel én inkább nem próbálkoznék a tubelessel.
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #216162 üzenetére
Amikor rakod fel akkor hajlakkot kell alá fújni, az jól csúszik amíg meg nem szárad, de szárazon tart.
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #217214 üzenetére
Ha nem terepen vereted nagy gondot nem okoz a colos fejcsapágy. Feltéve, hogy valami normális és nem a kínai biliacél.
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #217223 üzenetére
Azért ilyen ocsmány, mert AHEAD átalakító van benne. A rendes colos stucni nem csúnya. Bár az állíthatós stucni szvsz a legnagyobb hülyeségek egyike.
(#217226) MPowerPH Jó alu már most sincs. Jó acél még létezik és fog is.
-
ivana
Ármester
válasz Nihed555 #217344 üzenetére
Esetleg ebikeről érdemes rendelni ilyen kis tételben. Olcsó gumiból leginkább CST-t érdemes venni, az emberi minőség. Esetleg a mitas/rubena amivel még jó tapasztalataim vannak. A vee rubber az ultra gagyi szokott lenni. Van most valami "Freedom", nem hangzik jól A kövi lépés a CST után az 5-6 ezres conti.
(#217345) Narxis Icetoolz alá ne add, de inkább parktool, shimano. Vagy mérheted sublerrel is, ahogy a campa ajánlja.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Nihed555 #217349 üzenetére
Nem az egyik 584mm átmérővel rendelkezik, a másik pedig 622mm. Vagy a felnid pontatlan, vagy a külsőd, vagy mindkettő Első körben én cserélnék valami értelmes defektvédelemmel rendelkező külsőre. Ha könnyen leszedhetőt akarsz akkor pedig hajtogatósra. Bár mindkettő együtt elég borsos.
(#217350) f4lcon Hagyjuk már. Egy városi gépre, trekkingre meg hasonlókra tök felesleges a szokásos minimál CST-nél jobb gumi. Se nagy sebességgel, se rendes terepen nem mész ilyenekkel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Jövedelem
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Sweet.tv - internetes TV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen