-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz RexpecT #240391 üzenetére
Alapvetoen kerekparok eseten historikus okai vannak a peremes felninek (eredetileg gumiperemes kulsok voltak). A fo oka, elvileg hogy ne forduljon le alacsony nyomason a gumi a felnirol. Gyakorlatban ez nem igazan tortenik meg, pl. van itthon egy csepel sr-26-om 63-bol azon perem nelkuli alu felnik vannak, megis mukodik.
-
ivana
Ármester
válasz Ringman #240416 üzenetére
Shimanot soha, nagyon gagyik a felnifék pofáik. A koolstop meg a legjobb, bár a fekete picit lighty az igazi a lazac színű. Az terepre is jó (igazából száraz időben simán blokkol), de a fekete is bőven jó. (Nekem mindkét vintage montimon ezek vannak, a városibb fekete, a terepre meg lazac.)
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #240452 üzenetére
Mondjuk tény, hogy tapasztalatlan bringások számára veszélyes lehet, viszont a teljes lehetséges fékerő rendelkezésre áll. Egy tárcsafék is simán állóra fékezi a kereket...
#240462 flash- Milyen rendszer? Inkább használtan vegyél valami egyszerű shimanot, a joytech ipari hulladék szint. Max. iparisat ha van, a kónuszos gyárilag szar.
-
ivana
Ármester
válasz flash- #240467 üzenetére
Igazából egy sima exage agy is jobb, mint a joytech Plusz azért egy tricolor 600 a mai napig jó agy.
(#240470) f4lcon Kezdőként lehet, de ez a keverék direkt ilyen. Nem véletlen a vintage montisok kedvenc fékpofája. Ez normálisan használható akár egy ujjal is.
(#240477) jjeahh A shimano nem szar, csak szervízigényes. (Mondjuk tourney-vel még nem találkoztam.) A legjobb a campa, de régi shimanoból is vannak azért jók. (Legalábbis outi vonalon.)
-
ivana
Ármester
válasz fulton #240805 üzenetére
Eléggé fordítva ülsz a lovon. Lábközéppel tekerés Mi lesz a következő a sarok? Alapból ami nem ilyen libakergető fos, hanem rendes verseny geos outi vagy akár egy XC monti ott nem fogsz lábközéppel tekerni, mert kanyarodáskor beleér a kerékbe a lábad.
Anno a gumikra is azt vallották "minél keskenyebb annál jobban gurul" Ez nem igaz, régen is tudták, hogy azonos nyomáson a szélesebb gumi gördül jobban. Csak régen nem volt azonos nyomás, mert nem tudtak olyan felnit és gumit gyártani. Plusz a profik szingóval mentek amúgy is.
és itt a nagyobb távokra gondolok Ezek a hosszabb távok [link]
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #258992 üzenetére
A B csavar befolyasolja a valtas sebesseget, szoval azzal lehet probalkozni. (Alapbol az allit lancfeszesseget es valto sor tavolsagot egyben). Plusz a lanc hozza is fontos, ha nem megfelelo az is okozhat ilyesmit.
Ha az nem eleg (#258993) andrisbandi hozzaszolasa is jogos, erdemes megnezni egyenes-e a cucc. Getto modszer Fontos: gyorszaras shimano kerek kell, vagy hasonlo. A campa peldaul tuti mas, de egyaltalan nem standard az a menet a shimano 100%, hogy jo.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz FireKeeper #259133 üzenetére
Ha már az ember bringát rak össze akkor nem látom be mi értelme lenne valami fostalicska, kétes minőségű kínai vázra építkezni. A váz a kerékpár lelke, a lényeg. A többi csak sallang.
-
ivana
Ármester
válasz Lacerta #260746 üzenetére
A kónuszost sem lehet "beállítani", ha szar akkor minimum a golyók kukába valók, de gyakran a kónusz is.
A műszaki szempontról meg annyit, hogy a motorkerékpárokat is ilyen csapágyakkal szerelik kb. a 30-as évek óta. Ha ott működik akkor bringán is működni fog. És teszi ezt több ezer km-en keresztül hozzányúlás nélkül.
(#260735) f4lcon A shimanoval a fő baj, hogy borzasztóan elavult design, a kazetta test kialakítása pedig elég szerencsétlen megoldás. A campa legdrágább agyai a mai napig kónuszosak, de nem menetesen illeszkedik a kónusz (ez '98 óta néz így ki):
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #261599 üzenetére
Hátsó váltás csere Teljes szettről beszélsz, nem? Az fékváltók, váltók, hajtókar minimum. De lehet benne van a fék is. 200 eurót bőven megér, nem egy kategória ez a két szett.
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #261713 üzenetére
Ez irtó nagy marhaság, megnézem azt aki megmondja, hogy 27.2-es vagy 31,6-os a nyeregcső ráülve Ha határon vagy akkor meg mindig a kisebb vázat kell választani, ez nem kérdés.
Ha kényelmetlen a gép rugós nyerget kell felrakni, a nyeregcső rugózás nem tartós és drága is. Egy rugós brooks még akkor is nyereg lesz amikor a vázből már harmadjára csinálnak sörös dobozt.
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #262090 üzenetére
Motorolajat pls senki ne rakjon lancra. Eleg gyakran talalkoztam ilyennel regi bringaknal, kuka egybol. Nem lehet leszedni sem.
(#262145) Hasaggymeg 25Nm az nem tul sok azert, pl. auto kerekcsavarjai 100Nm. De pl. egy hatso sorhoz, pedalhoz etc. minek kategoria. Ahova kell oda meg nem 13 ezreset kene hasznalni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Így építsd a billentyűzeted!
- Xbox Series X|S
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hálózati / IP kamera
- ASUS ROG Ally
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen