- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135132 üzenetére
Így.[link]...tehát a váltót kikerülve.KMC láncnál egy szemet hagytam +ba,meg az old6ó láncszemet...de csinál6od váltóba fűzve is,megfeszíted ameddig lehet,és még engedi a váltó,majd ráhagysz egyetlen szemet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135222 üzenetére
a formám szerint nekem is szépen kussban alapoznom kéne, de... ez arra is jó, hogy legközelebb lássam, fejlődtem-e, és milyen irányba
A sárhányóról jut eszembe, hogy a képemen ott figyel az ass-saver... hát, legközelebb nem röhögtetem ki magam vele, halottnak a puszi ilyen körülmények között .
gyenge fröcsögésnél még talán ér valamit, illetve most is számíthatott, mert köüzvetlenül a nyeregnél nem lettem ANNYIRA sáros, de a táskám már merő sár volt.
Apropó táska: szerettem volna megszabadulni tőle, de csak-csak annyi apró cuccom volt, hogy kellett. Majd ezen még okosítok, mert át lehet rakni egy részét nyeregtáskába, vázra, zsebekbe, stb, de ehhez rutin is kell, hogy tudjam, mire van szükség. Pl. miniszerszám nélkül elképzelhetetlennek tartom az elindulást, aztán lehet hogy fölösleges.
A legnehezebb tétel egyébként a pótbelső volt... A latexektől még nem tudom, mit várhatok, menet közben tetszik, de nem tudom, fogja-e rendesen a folt, és ilyen esőben foltozzon akinek 3 anyja van, eleve csak az indul, akinek kettő .
Szóval féltem, hogy ha defektelek, akkor szopóka, egy normál belsőt vittem magammal. Na, ezt valszeg az első pár út után megspórolom, ha megtérek a Stans vallásra.
ZolkoWot olvastátok a sekély tócsák maratonjáról.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135233 üzenetére
nekem most az elemlámpa/bicska tokok jutottak eszembe, persze valami combosabb darab, hogy elférjen benne. [link]
A tegnapiról már ki is kerültek az eredmények, 30-ból 24. lettem, na ezt kell lejjebb szorítani jövőre ;-) De meg is nézem majd, mennyi idő ment el a ragadós-anyázós szakasszal, mert én úgy éreztem, hogy végtelen.
JA, kulacstartós szerszámtároló nem játszik? Én régen nem foglalkoztam vele, aztán valamiért már elkezdtem szemezni velük, de végül nem hiszem, hogy veszek, hacsak nem... arra jó lenne nekem is, hogy amikor tudom, hogy elég egy kulacs, akkor átdobom egyik bicóról a másikra, és nem húzza a hátamat. Wow, ennyiért nem is kell olyan sokat gondolkodni..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135222 üzenetére
Nem csodálom, hogy nem vagy elégedett sárban azokkal a gumikkal. Olyan, ami mindehova jó nem nagyon lesz. Maxxis sárgumi.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135233 üzenetére
Nekem ez tetszik, de most épp egy ennél jóval egyszerűbb Birzman is tökéletesen teszi a dolgát.
https://barbieripnk.hu/
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #135263 üzenetére
SPD:
Én úgy 1993 óta használok SPD-t, az első pár napot leszámítva alig volt gondom a ki- vagy belépéssel. Ez inkább csak apró köves agyagban vagy télen szokott para lenni, akkor is főleg belépni nehéz. A mostani versenyen egyszer sem estem vagy volt gond a ki/belépéssel. Kilépés az már teljesen ösztönös, még az utcai cipőt is oldalirányba rúgom le . Nekem előtte az a valódi "klipszes" megoldás volt, ahol a szíjat ráhúzod a cipőre, és lelépésnél kézzel kioldod. Ehhez képest az SPD ég és föld volt szabadságban.
Ettől függetlenül ha valamelyik irányban nagyon lenne leesni, mert van 5 méter sziklahasadék egy szűk technikás lejtő mellett, akkor ott nem feltétlenül csatolom be, viszont rengetegszer előfordult már, hogy az SPD-vel tudtam csak a bringán maradni, mert utolsó pillanatban adott annyi pluszt, hogy vagy vissza tudtam húzni a hátsó kereket valamelyik irányból, nem dobott le egy benézett bucka, vagy még át tudtam mászás közben emelni/pörgetni valamin.
Az viszont tény, hogy a kerékpárkezelési technikádat tönkreteszi. Tavaly nyáron külföldön bérelt bringával mentem egy elég köves ösvényen, taposóval. Izzadt a homlokom rendesen, hogy hogy kapjam fel a hátsó kereket.
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135305 üzenetére
Ki kell venni ugyan az első kereket, de igen, elfér. Ha nem vagy szívbajos, akkor még 1 bringát rá lehet rakni, csak érdemes bőven kibélelni, hogy ne csesszék össze a vázak egymást. Ja, 2-es Priusom van, az 1-esbe tuti nem fér, 3-4 pedig még nagyobb.
(#135306) 6030D: Akkor végre valahára hasznát vehettem volna a mosómnak.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
szabolcs.sz
tag
válasz jjeahh #135227 üzenetére
Gratulálok a teljesítményeitekhez, még gyalogosan is szép, nem hogy bicóval. Én is huszonéve járom a Kárpátokat gyalogosan, és mostanra érett meg a gondolat, hogy márpedig kerékpárral is el kell menni a legjobb helyekre. Igen ám, de hol van a legjobb ? Pl. a Bukura nyereghez észak felől nem szívesen indulnék el, de az elmondásokból, meg amit a helyszínen 3x láttam, meg a térképen, pl. Poiana Pelegii felől, délről szívesen vállalkoznék rá. Tudtok valami jó montis fórumot, strava csoportot, akár románul, ahol infót, trackeket szoktak megosztani, beszélgetni ? Amúgy meg itt is megoszthatnánk, jjeahh, a te trackjeid is néha szájtátva nézem a straván
-
szabolcs.sz
tag
válasz jjeahh #135322 üzenetére
15-20 éve a román kallerok a "rugalmasságukról" voltak híresek. Pár éve is megvolt ez, akkor már a legál irányba, amikor elmondtam nekik, hogy nincs jegyem és úgy léptem át a határt Békéscsabánál, mert lekéstem a a csoportot, azt mondták, semmi gond, megvárnak, amíg Aradon veszek jegyet, mert náluk kápéért már nem lehet, és büszkén kihúzták magukat. De becsszó megvár a vonat, csak hagyjam fenn a hátizsákom, és addig vigyáznak rá. És tényleg, így volt
Amúgy egy [link] kerékpárszállító táska 280 lejért, és bármelyik román vonaton viheted, nem ? én simán mennék a helyedben Brassóba, vagy a Kelemenbe, ott már 2000m+ is van bőven, beszar*s kilátással. Kelemen ráadásul nem is sziklás, sok szekérút felmegy a gerincre.
-
szabolcs.sz
tag
válasz jjeahh #135330 üzenetére
nem kell azt a táskát sehova se dugni. Minden székely kocsma meg magazin mixt nyitva van legalább este 10-ig. leadod, meg a rendelést is, hogy tartsanak készenlétben egy üveggel a kedvenc sörödből, mire megérkezel. Bár amúgy az eldugás is simán jó, patakba, faodúba, stb. Hegymászó túrán szoktunk ilyet csinálni, pl sört, konzervet a vízbe, egy kő alá, és amikor megérkezünk, ott vár, meg nem kell cipelni. simán jó.
-
szabolcs.sz
tag
válasz jjeahh #135330 üzenetére
A Király-kő gyalogosan se egyszerű, kb 4 út van, amin fel lehet menni, a két vége meg középen két irányból. és víz nem sok van odafenn. Viszont melletted -alattad integetnek a vitorlázórepülők. A Hagymás - Egyes kő is jó meredek mészkőszirt, ott régen voltam, de emlékszem feltáró szekérutakra, meg az út, ami átvisz a Gyilkos-tó felé, az elég jó, igaz, végig 1-1 völgy. Ezért is írtam a Kelemen-havasokat. Amúgy jó ötlet, persze viszont is, Szegeden a síkságon, vagy Nógrádban a dombokon is tekerhetünk, ha éppen erre támad kedved jönni, pl a Medvés-kör
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135354 üzenetére
hehe, jó terv, csak hátha nehéz úgy eladni egy biciklit, hogy nem lehet tekerni a hajtókart
más: bájkhuszonnégyen szembejött, ha ebben a minutában rendelnék onnan, elgondokodnék erősen: [link] Ennek a régebbi mintájú változata van, és elég jónak tartom az apró mintás kategóriában, hátha ez is jó, és az ára elég vonzó. Ráadásul az 2,1-esben is olyan széles érzésre, mint a 2,25-ös Schwalbe, mérve csak azt tudom, hogy a 2,1-es Sch-nél jóval szélesebb. Mondjuk ahogy nézem, a szokásos Racing Ralph, meg Rocket Ron sem sokkal drágább az alap hajtogatós verzióban, a TL-easy, ami már 40 EUR fölött van, és nekem ez volt a fejemben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #135365 üzenetére
Nagyon én sem találtam külföldi oldalakon, amit furcsállok kicsit, ha már ennyire nyomják a Cape Epic-kel is. Aztán lehet, hogy a német webshopok nem engedik be a nemnémet konkurenciát?
ZolkoW: nekem úgy hozták személyesen, de például a linkelt oldalról biztos rendelhetsz, az jó áron is van. A szélességgel én annyira nem szoktam foglalkozni, hogy méregessem, most nincs is nálam a bringa, de ha itt lesz, és nem felejtem el, akkor lemérem neked. Bár szerintem felesleges, mert mérni csak fent lehet, tapadni meg lent tapad, amikor súly van rajta, így igazából szűzhóban kellene végiggurulni (egy kerékkel), és ott lemérni a mintát, nem? Ami érdekes a Kratosban, hogy talán ívesebb (kisebb a mintázat sugara, ha lenézel fentről), így első keréken egyenes futásnál nincs akkora ellenállás? De ez csak találgatás.
A másik ember nem te vagy.
Mintázat az egyénfüggő, mindenki mást szeret. Kefének szoktam olvasni a beszámolóit, meg Straván nézni mit írogat, ő például vasárnapra isteníti a Rocket Ront (1,5 bar-on). De ez is olyan, ahogy írja is: "jó, mert kontrolláltan csúszik"... na most egy átlag user szerint ez lehet, hogy rossz, mert csúszik..Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #135383 üzenetére
Egyik ismerősnek ez van SR Suntour SF18 AURON RC2 PCS, mikor láttam hogy mennyi az ára, leesett az állam. Pff rettenet teló, egy kalapot sem ér, nem hogy a belevalót.
Lassú, túl puha v túl pattogós, nincs olyan hogy jól mozog, vagy állandóan felüti vagy annyira kemény hogy csak ugrásoknál mozog. Egyáltalán nem szereti, én csak párszor próbáltam, de akkor még azt hittem valami olcsó bóvli, szóval nem is figyeltem rá nagyon, elfogadtam h szar, és én egy REBÁHOZ viszonyítom, nem egy top FOX Factoryhoz.
Én biztos hogy nem szívatnám magam ismeretlen v mondjuk úgy nem elég népszerű alkatrészekkel, amiket úgysem tudnék szervizelni.
RS hez mindenkinek van alkatrésze és mindenki ért is hozzá, olyan mint a dacia, vagy most már inkább opel astra, bármi baja van, tele a roncstelep alkatrésszel, és egy félnótás szerelő is megjavítja mert naponta megfordul a keze alatt.Szerintem az ilyen drágább cuccoknál érdemes felmérni azt hogy merre laksz, és mi lesz ha szervizelni kell, pl a telót és tagot ugye akkor is kell ha nincs baja, tehát hiába vennél egy zsivány modellt, ha azt a környéken v esetleg még az országban is alig ismeri valaki, rá fogsz fázni.
5-8 éve volt egy Tamron teleobim, amit megkoccantottam, egész pestig kellett menjek hogy valaki egyáltalán ránézzen, még ma is megvan h 1 órát bolyongtam valahol a pillangó téren zugló környékén, mert nem válaszolt senki a telefonszámra, és még nem volt okosteló, meg mobilnet...
Ezt nem csak neked írom, szerintem más számára is érdemes ezt átgondolni, mielőtt nagyon egyedi és drága cuccra költené a pénzét.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135393 üzenetére
A Markhort én is amolyan nagyon belépőnek tartom,mint mondjuk a RS Judy-t.Láttam,elég alapnak nézett ki,műanyag zárókarral,stb. A Machete már a Marvel Expert/Pro stb. kategória.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135523 üzenetére
Én két napja megyek valami sárnehéz belsővel, rendesen szenvedek. Nemcsak a tömeg, a tapadás miatt is. Tegnap nem ért ide a DPD a Bike24-es csomagommal, remélem ma befutnak vele.
Önts bele nyugodtan 90 ml folyadékot, meg reszelj bele fékbetétet (v-fék gumi).
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135601 üzenetére
A 20 eurós Nobby-t felejtsd el. Én elhasználtam egyet, annyit is ért. Inkább áldozz rá többet szerintem, de érjen is valamit az a gumi. Csúszik, nem tapad meg, tényleg rossz.
(#135602) jjeahh: egy pozitívuma azért volt. Felkerült tubelessként, utána se rátölteni, se pumpálni tervezetlenül nem kellett, frankón tartotta a nyomást, nem engedte a tejet, defektem sem volt vele soha (vagy nem tudok róla). Megjött a Maxis Forekaster, kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135607 üzenetére
A Cube-on Rocket Ron volt elöl és hátul is, abból is az olcsó, 20 EUR változat. Nem igazán voltam olyan szinten, mint most, a bringa is totál más, de úgy rémlik, hogy nem egy Nobby tapadás tekintetében, de ez szerintem a mintázaton is látszódik.
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135601 üzenetére
Nem tudom, a nálam tapasztalható károkból mennyit okozott a sár, és mennyit a magasnyomású (autó)mosó, de az biztos, hogy az a sár a középcsapágyon belülre csakik lassú, kitartó munkával kerülhetett, nem pedig a mosás két perce alatt .
A kerekek használtan kerültek hozzám, előtte nem tudom, mennyit gurultak, de több évesek. A hátsónak szépen forog a tengelye most is, az elsőnek meg sem mozdulnak a csapágyai.
A teljes váltást ismerőstől vettem, ami egy szezont használta előtte, reggel pont beszéltem vele, azt mondta, 1000-1500 lehetett benne, én talán 500-at ha hozzátettem ehhez, tehát a 2000 km körüli futás reális a láncnak. Biztos ártott neki a sár, de nem hiszem, hogy egyik napról a másikra amortizálta le (előtte nem tudom, mikor mértem, de akkor még nem ment bele a 0,75-ös mérő, most viszon kissé erőltetve belemegy.)
A váltógörgők tuti, hogy most nyíródtak ki, szintén nem forognak el.
A középcsapágyat újan vettem, de gagyi csapágy lehetett benne, fém porvédővel, és csupa rozsda is (ZTTO - szerelhetőség plusz, tömítés mínusz)
Bike24-en összeadva 46 EUR a legolcsóbb Enduro csapágyakból a 6 db cseréje.
Tanulságos, ez is megvolt, "iparis" kerékből is szedtem ki végre csapágyat ennek köszönhetően, legközelebb saras versenynél ez is a mérleg egyik serpenyőjében lesz
Azt hozzátenném, hogy ezt nem számítom "csak simán saras verseny"-nek, ez azért több volt annál...nevezzük dagonyánakNobby: egyetértek az előttem szólókkal, nem te panaszkodtál korábban, hogy a Schwalbe szerinted csak középkategóriás gyártó? Az alapabb gumijai alapján ugye mi más is alakulhatna ki az emberben... mondom ezt úgy, hogy nekem drótos Nobby van, és nem tudom, milyennek kéne lennie a jobbnak, márhogy a minta alapján pont ezt vártam, de inkább más mintát akarok
A fent említett cimbi szerint a TL Easy-t kell venni, és sosem lesz bajom velük.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135611 üzenetére
A szélesség miatt miért aggódsz,hisz az kizárólag a kinézetén változtat? Ha tapad,és jók a vélemények egy gumiról,mit számít,hogy a 2,3" az nem pont 2,3 x 2,54 cm lesz a végén a tolómérővel?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135617 üzenetére
Nehéz lehet belőni,hisz a felni szélességétől,meg a nyomástól is függ,továbbá ha ráülsz,már megint más lesz a felfekvő felület szélessége.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #135601 üzenetére
Én rendszeresen használtam a fatet télen a hóban, latyakban, sárban, semmi baja nem lett. Viszont a mostani dagonyamaraton betett, az első és hátsó kerekekben nekem is minden csapágyat cserélni kell (6 darab összesen), gyakorlatilag állt a sáros víz az agyakban belül. Érdekes, de a középrész megúszta, és a pedálokba sem jutott be a sár, hiába, a PD-M520, ha jól teletömöd zsírral, gyakorlatilag tengeralattjáró .
Valószínűleg a kerekek is jobban viselkedtek volna egyébként, ha ellenőrzöm a tömítéseket, mert szétszedés után gyakorlatilag szárazon (zsír nélkül) voltak. Persze lehet, hogy ez a téli havas, latyakos utak hatása is valahol, kimosódhatott is akár a gyári kence, ha volt. Én egyébként minden út után lemosom teljesen a gépet, és nem nagynyomásúval, hanem csak óvatosan. Már csak azért is, mert lakásban tartom a bringá(ka)t, megölne az asszony, ha sárosan áttolnám az előszobán .
Ha most bekerülnek az új csapágyak, akkor alaposan tömítek mindent Motorex 2000-es zsírral, az nálam nagyon bevált ilyen célra (is). Mindezen felül a kormánycsapágyat is át kellett pucolni, de az kónuszos, így ezen nem is lepődöm meg. Tönkre éppen nem ment, de ha majd cserélni kell, iparis változatra váltok itt is. Pucoltam a droppert és a telót is, ezeket csak becsületből szerencsére, mert egyikben sem találtam port, de jobb most megejteni az 50 órás szervíznek megfelelő szétszedést, mint hogy sáros olajban mozogjanak a becsúszók. Szombaton megyek a csapágyakért, betolom a helyükre őket, ahogy az időjárást nézem, a következő tekeréseken kapják majd az ívet rendesen .
Amúgy ha nem dolgoztam volna korábban éveket bringaszerelőként és lenne meg még az alapvető szerszámok túlnyomó része itthon, elég sokat sírtam volna. Így szerencsére a hat csapágy (kábé egy 10-es, mert nem a legolcsóbb kínait vettem azért) és némi zsír/olaj/pucoló árából megúszom. Bringát meg szeretek szerelni.
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #135669 üzenetére
Squirt-et nem próbáltam, de most tesztelem 1 hónapja a Muc Off C3 Dry olajat és eddig nagyon pozitív a story. Mondjuk esőben nem tekerek vele mert állítólag pillanatok alatt lemossa....(arra ott a Wet verziója). De a lényeg az, hogy kb ahogy a squirt-nél tapasztaljátok semmi trutyis szennyeződés nem képződik és 400km megtétele után fémtiszta marad a hátsó sor is...gyerekjáték takarítani...ja, és semmi hangja. Terephasználatról nincs tapasztalatom. Egyéb előnye, hogy szuper az illata mikor kenem a láncot
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135681 üzenetére
Jó na,csaltam egy kicsit,ez mosás és kenés után ilyen. Van nekem is olajom,[link],de azt csak extrém esetekben használom,már teljesen elszoktam a lepotyogó,majd mindehol szétkent zsírsártól...olyannyira,hogy a lánc gyári kenését is alig bírom kivárni lemenjen. Ezektől a vékony kenőanyagoktól van a láncnak egy halk dorombolása,de ez a legkevesebb egy tiszta kinézetű,levételt sosem igénylő lánc érdekében...nekem már egyenesen hiányozna,tiszta íbájk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135745 üzenetére
én azt honnan tudhatnám?
max akkor csörren, ha lerázom a vizet a bicikliről,de tán még akkor sem :)Hasaggymeg: köszi, ilyesmire gondoltam, bár mintha nem 100%-ban egyeznének azzal amikre emlékszem, ámbár ez sem volna meglepő.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szkink
aktív tag
válasz jjeahh #135750 üzenetére
Hát én már nem tudom melyik lenne jó,van márkásabb (cateye) van alis,különböző konstrukciók (régebben még írtam is hogy meg vagyok velük elégedve) de rázósabb terepen mindegyik feladta,az itteni infók miatt gondoltam teszek egy próbát ezzel is hátha.
(#135751) xy.zsolt: néztem én is az újabb kialakítást ezt de most az akcióval megfogtak
(#135753) parkr: Húúúúha hát annyiért ne is legyen vele gond
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #135745 üzenetére
Idén jöttem rá a titokra, hogy mi kell ahhoz, hogy soha se durva köves úton, se ugráskor ne csörögjön a lánc. Shimano helyett kuplunk-os rendszerű Sram váltót kell használni. Nem kell se láncfeszítő, semmi. Nem zörög, nem csörög, kussban van a helyén. Másik bringámon a 10 sebességes shimano xt szuper shadow és tök jól vált, de a durvább rázkódásoknál már az is csörög. Az sram gx eagle és ez valószínűleg az összes eagle-re igaz ha szándékosan provokálom földhöz csapkodom akkor se ér a vár közelébe se.
Ebben úgy néz ki jobban áll a sram és nagy szívfájdalmamra a shimano a 12-es rendszerekben is több év / generáció késésben van. -
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #135862 üzenetére
Ezek az elso egytanyeros szettek miert olyan jok? Nem probaltam meg, azert kerdezem. A ket tanyeros meg okes volt, bar a nagy attetel ott is hianyzott nekem. AM -el persze nincs ertelme, de XC kozben neha jol jon. Sulyban okes, megsporolod az elso valtot mindenestul, es -2db tanyer. fel kg biztosan lejon.
Don't Tread On Me
-
Gabesz984
tag
válasz jjeahh #135882 üzenetére
Húh. Köszönöm a sok, gyors választ, igyekszem mindenre reagálni.
Igen, terepeznék is, imádjuk az erdőt, szóval miért ne. Az, hogy mennyit az elválik. Zărneștben voltunk a tavaszi szünetben. Bérelt bringákkal, családdal tekertünk a hegyekben, 30km megvolt napi szinten. Jól éreztük magunkat, szóval lenne igény itthon is.
#135883 zsocy: Gondoltam rá. Melóhelyen örzött, zárt parkoló van, ott nincs veszélyben. Itthon meg a garázsba teszem, szóval nem félteném. Van egy olcsó, régi bicó itthon azt használom most. Ilyen boltba menős, játszóterezős bringának megtartom.
(#135884) Csokicsibesz Köszi megnézem. Igen, a Bergusonba voltam a múlt héten, megnézem akkor őt is.Remélem van náluk a boltban. Illetve 5 percre van a Merida Concept Store, ott biztos van kiállítva.
#135885) ivana Egyet értünk, ha csak munkába járnék vele, akkor nem is ilyet néznék. A fenti leírt felhasználással is túlzásnak érzed? Nem igazán vettem az elmúlt 10 évben bringát, olvastam sok tesztet és néztem sok videót, annyi sok információ érhető el, nehezen igazodom el, hogy hol lenne a határ, amit még érdemes megvenni, de nem is gagyi. Szeretném huzamosabb ideig használni, ezért keresek valami jobbat.
Iphone 6, IPad Mini, IMac
-
emiki6
veterán
válasz jjeahh #135880 üzenetére
Vegyél ilyet
Mondjuk elég HC lennél póló nélkül egy ilyenben...Az van, hogy szombaton balatonkerülés és nem tudom mit vegyek fel. Az a baj, hogy az aerofit aláöltöző és a nyári edzőfelsőm (adidas techfit chill) között elég nagy a hűtéskülönbség, kicsit tartok tőle, hogy vagy megsülök vagy szétfagyok. Egy sima pólóval mondjuk át lehetne hidalni, de nem akarok 4 felsőt vinni és állandóan öltözködni. Itt tényleg a legbiztosabb a 3 vékony réteg lenne, ami 5 - 25 fokig működik a lehámozások által.
Jelenleg a leggolyóállóbb megoldás ha felveszem a techfit-et, rá az aerofitet, arra pedig vagy egy pólót vagy a téli futófelsőm, ami kicsit vastagabb, mint az aerofit és idővel lehámozom magamról, de akkor is félek, hogy az aerofit levétele nagy ugrás lesz.
Vagy beszopunk egy esőt és azt se tudom mi lesz akkor.
Hétvégén egy 95km-rel (20-as átlaggal) rákészültem )és meghaltam). Az már biztos, hogy az egyik leg kellemetlenebb élmény lesz reggeltől estig tekerni.[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Notebook hibák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen