- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #129148 üzenetére
Agy pontos típus -> robbantott ábra - > cikkszám. Ebay-en elég sok minden van, de van olyan, hogy bolt is meg tudja rendelni.
Hasaggymeg: hol vetted? Nem is láttam még ilyen festéssel.
Itt a tavasz, dagad a ... Race King az asszony bringáján. Szokás szerint szopó volt levenni a drótos külsőt, elgondolkodtam, hogy az út szélén vajon megéri-e sz*pni azért a pár ezer Ft-ért. Ez a bringa aztán végképp messze áll a grammozástól, de azért kíváncsi voltam és méregettem. Még megvannak a Focusom gyári belsői, foltozva, azt tudom, hogy könnyűek, ezért azokat akartam belerakni. Erre kiderült, hogy a gyártó az alap bicóikba is Schwalbe 19B (180 g) belsőt rak, így ment vissza az eredeti. Hátra az általam már használt Race King ment fel (laza 45 perc alatt kivakartam belőle a Mitas tejet), előre pedig az októberben vásárolt új, hajtogatós. Volt itt vita, hogy ki kell bontani, vagy sem. Most vágtam el a kötözőt, kihajtogattam, már a földön is kör alakú volt, felszerelve sincs semmi gondja. Pik-pakk felment, még vissza is kellett szedni, mert addig szórakoztam, hogy feliraton legyen a szelep , hogy fordítva raktam fel. Szintén öröm, hogy nem drótos.
Csak külsők cseréjével fél kg-mal lett könnyebb a bringa. Jelenleg 3800 Ft-ért kapható, így szerintem simán megéri cserélni még úgy is, ha a gyári noname gumi nem kopott.
A gyorszár/tárcsafék kombót meg mindig elfelejtem, milyen szopó. Éljen az átütőtengely!ivana, ZolkoW: a fenti bringán olyan a felni, hogy sima, merőleges az oldalfala, és van benne vájat, mint a felnifékesnél. De full feketére van festve. Lehet, hogy a Rodi/Concept így adja olcsón a gyártóknak, ők meg eldöntik mibe építik?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #129169 üzenetére
14,5 kg Abból a kerék a harmada.
Amikor megvettük, akkor leírtam (előző hszben linkelve), hogy miért ez lett, illetve komoly terepet sem fog látni. A váltónak semmi feszítése nincs, ledobod 15 cm-ről és csattog. De ha zavarni fogja, akkor teszek rá egy váltót pár ezerért.
Mi az agya típusa?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129187 üzenetére
Elhozatal előtt cseréltettem 1,75 slickre,így a szélessel nem mentem egy métert sem.Akkorjában még csak zasszonnyal nyomultam leginkább,meg egyedül is 80-90%ban aszfalton...még rá is fizettem a Rapid Rob és Tour Ride közötti különbözetet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #129196 üzenetére
A borda- és válltöréstől én is tartok, mert mégicsak belső szervek környékén lévő vékony csontokról van szó, de amúgy egyáltalán nem olyan vészes. Egy izomszakadás, egy ízületi vagy ín probléma sokkal rosszabb és fájdalmasabb, mint egy egyszerű törés (nyilván a szilánkos, csavarodós, combos téma megint más). Mondom ezt úgy, hogy már megszámlálhatatlan dolgot törtem el magamon.
Egy boka vagy kéztörés tök simán kiheverhető, sőt, mindkettővel hazasétáltam már. A kislábujj törtés meg olyan, hogy be se kötik, egyszerűen nincs vele teendő, amíg az nem 90 fokban áll. Jó esetben ezek maradéktalanul gyógyulnak, ellentétben a szakadós, gyulladós dolgokkal. Ha nagyobb sérülést szenvedsz, akkor az sokkal inkább legyen szimpla törés, mint bármi más
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129284 üzenetére
Jó lesz az,ne engedj a trendnek.Olcsóbb,bütykölhető és szervizelhető.Ott pl.nejemé picit kottyan.Na akkor most mi az anyámat csináljak? Cseréljem azonnal,máris újra költve rá? Hagyjam még valameddig ? (nem én kell tűrjem,hogy érzem a kottyanást ) Meddig hagyjam? Na de a másik rág egy kicsit,azzal mi legyen? Zsírozni,tisztítani nem tudom,hézagolás állítás nuku,mi legyen? Áhhh,macera...vagyis hurrá lecsurgott ez is fentről,de a csapágyak,persze,a mugli pénztárcájához lettek illesztve,így sz@rok.Ha egyszer belevágok a csapágyas mizériába,biztos felkészülök a témában és utánanézek valami komolyabb csapágyaknak amire esetlegesen cserélem majd a gyáriakat.Sajnos egyre sz@rabb minden,most fejeztem be egy belső cserét,mely tartott vagy...70 percet. ...tegnap vásárolt új Conti belső lyukas volt az illesztésnél. Eredeti Tip-Top foltragasztó sz@r,nem ragad fel a folt,amiről aztán, végre rendesen felragasztva másik ragasztóval, nem jön le a védőfólia.Minden új,napokban vásárolt.Röhej!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #129280 üzenetére
Iparist egyszerű a legtöbb esetben. A DT és Mavic kerekem is hasonló. A kazettatestet kézzel le lehet húzni a tengelyről. A saját tengelyével ki lehet ütni a régi csapágyat. Az újat behúzatod egy menetes szárral és fakötésű alátéttel vagy ami kell. Ez lehet dugókulcs is. Én azzal csináltam. Be is lehet ütni ha kell. Nekem a végén kellett, pedig az új csapágyat lehűtöttem a fagyasztóban illetve a kerékagyat megmelegítettem 60C-ra. Ennek ellenére szorult. Be kellett ütnöm a végén. Persze lehet venni gyári esztközöket, de az zsebbe nyúlós.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #129249 üzenetére
Ezt a kereket csak akkor vedd meg, ha nem tervezel sokat a jelenlegi bringáddal. Az a 24 küllő egy hátsó kerékben nekem nem tűnik elegendőnek és akkor még 29-es is, szóval szerintem nem lesz hosszú életű. Az 1200 gramm, pedig elsőre soknak tűnik, de a belépő Shimano kerékagyak nyomnak vagy egy tonnát.
Az ipari csapágyas kerekektől meg nem kell félni, a legtöbbjükben az útszélén egy izmosabb bottal és egy darab kővel megoldod a cserét, vagy összeraksz egy ilyet ahogy a többiek is emlegették.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #129296 üzenetére
Mavic Crossone kerékszettet használok 3 éve, először egy 29-es gépben szolgált, most a gravelben csapatom vele. 82-90 kg közt szoktam mozogni, nagyon jól bírja a strapát, pedig nem szoktam kímélni. Nagyon merev kerékszett!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #129296 üzenetére
Amit kinéztél, nézz utána, hogy otthon szerelhető-e. Ha igen, akkor nem lesz gond.
A Giant CX-em hátsó kereke is szerelhető volt otthon. Kellett volna vennem hozzá egy nagyobb méretű imbusz kulcsot. 14 körülit. Azzal lehet bontani a kazetta testet. Eladtam a bringát mielőtt szükség lett vona rá. Az előző DT-t és a mostani Mavic-ot simán kézzel széthúzom. Csapágyat kiütöm a tengellyel. Be a másik és kész.
Az én kerekem is 24 küllős a CX-ben. Nem ugratok, 75kg vagyok. Kapja azért szolídan a terhelést terpen a lefeléken. Semmi baja. -
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #129302 üzenetére
Tudni az előéletüket ezeknek a kerekeknek, amiket a videóban mutattak? Azért csak így a semmire nem alapoznék. Én is láttam már jó pár törött Giant vázat, az enyém még is egyben van, pedig kapja rendesen a terhelést.
Más: a kotla téli bringámmal főleg dolgozni járok esetek többségében terepnek. A bajom az, hogy az Enduro gépemhez képest nagyon hegyes a fejcsőszöge, nem igazán érzem magamat komfortosan a bringán. Ha felhúzom az ülést és magasabban ülök, akkor egyenesen úgy érzem, hogy áttudnék esni a kormányon egy-egy nagyobb akadályon átmenve. Ezen valahogy lehetne segíteni? Teleszkóp cserén gondolkoztam kezdésnek, mert a mostani merev villaként funkcionál, ami csak hozzádob ahhoz az érzéshez, hogy átfogok esni a kormányon. Szóval egy 120-as telót mennyire lenne tabu belerakni egy XC vázba? Konkrétan egy levegős és egy rugós 120-as XCR villa állna rendelkezésemre, ha cserélni akarnám a mostanit. Esetleg váz cserén gondolkoztam, valami régi döntött UMF vagy Kona?!
-
Varoz
őstag
válasz jjeahh #129313 üzenetére
Köszönöm a tippet!
A 44-32-22 az tökéletes szerintem, most 42-es a nagytányérom.Valami műanyag sárvédőre van tipp? Van egy egyszerű felpattintósom a vázra, de a váltóbowden miatt nem tudom felrakni. Talán a nyeregcsőre kellene valami.
pc360Nem azt írtam, hogy ennyit ér a bringa!
Ha filléreskedés a célom, akkor megveszem a legolcsóbbat jófogásról. Hanyagoljuk ezt kérem![ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
apholyon
aktív tag
válasz jjeahh #129438 üzenetére
Nem hogy dombok, de hegyek A Meridát speciel itt találtam olcsóbban.
Sajnos nem tudom, hogy mekkora különbség van a felszereltségben, ahogy írtam, csak rákeresni tudok, de fél milla alatt mindent lehúznak kb. Nagyon sokat pedig nem szeretnék fizetni, mivel nem versenyszerű használatra kell.
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
apholyon
aktív tag
válasz jjeahh #129445 üzenetére
Konkrétan bármi játszik, ezért kértem segítséget / tanácsot itt a fórumon.
Szívesen fogadok bármilyen tippet, pozitív és negatív kritikát egyaránt. Nyilván a cél, hogy egy hosszú távon használható bringát vegyek magamnak, ami az igényeimet kielégíti.
@Massmurderer: semmi gond, nem én terveztem Mondjuk nálam a festés nem annyira fontos, persze ennyi pénzért jó volna, ha tetszene... és ez nekem sem a kedvencem.
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
beleriand72
tag
válasz jjeahh #129445 üzenetére
Kolozsvár nagyon jó, többször voltunk kosárcsapatot kísérve. Tavaly kinnt voltunk egy hétig a kosár EB alatt, nem volt semmi kiköltözött plusz vagy ezer magyar szurkoló, bárhova mentünk csak magyar. Bulgakov volt a központi hely nyitástól zárásig többszázan ettünk ittunk folyamatosan. Előtte voltunk Nagyváradon ott is sikerült találnunk tiszta magyar kocsmákat, éttermeket, éjszaka sem unatkoztunk.
Magyar árakhoz képest minden olcsóbb volt szinte mindenhol.[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
beleriand72
tag
válasz jjeahh #129453 üzenetére
Gratulálok a fesztiválhoz, kiváló zenészekhez. Tamást szeretjük, Djabe-t, European Mantrát főleg :-)
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
apholyon
aktív tag
válasz jjeahh #129453 üzenetére
Sajnos én is abból élek, ami a topic leírásban van + google. Nógrádban túl sok bringabolt nincs, bár Bp. is csak másfél óra. Ugyanakkor nem mennék minden felkészülés nélkül nézelődni, kvázi időpazarlás volna... hiába tetszik külsőre, tényleg, például két Shimano váltó között sem tudok érdemben különbséget tenni. Azt viszont nem szeretném, hogy megveszek egy bicajt aztán - ahogy jósoltátok - pár hónap után kiderül, hogy kevés. Persze a ló túloldalára sem szeretnék átesni, egy fél millás bicót nagy valószínűséggel nem használnék ki maradéktalanul. Azért ilyen piszok nehéz ez: nekem kell tudnom, hogy mire van szükségem, de én ezt nem tudom "lefordítani" technikai felszereltségre.
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
ivanicsm.93
tag
válasz jjeahh #129433 üzenetére
Használt kerékpárt még nem néztem, valamiért én inkább kiadnék (nagyon nehezen) 100-140 ezret egy újra amiről tudom, senki nem hajtotta szét és garanciát is adnak.
Hasaggymeg: Rendben, köszönöm a segítséget.
ivana: Lebeszéltetek a KTM-ről. Márka miatt úgy gondoltam jó kerékpár lesz de ha valami régi típus, x évvel ezelőttről talált alkatrészekkel akkor inkább Cube Aim Pro 2018.
-
apholyon
aktív tag
válasz jjeahh #129465 üzenetére
Nagyjából így volt, az alábbi paraméterekkel érdeklődtem: elől-hátul hidraulikus tárcsafék, használható első teló, lehetőleg min. Shimano váltók/fékek, 200k alatt, erdős / hegyi utakra főleg. Aztán ebből születtek a fentiek.
@Hasaggymeg: Igen, ahogy írtam, BP elérhető távolság, csak már vannak kétségeim afelől, hogy 200k alatt kapok olyan új bringát, ami passzol az elvárásaimhoz (pedig ezt az összeget szánnám rá).
@6030D: Nógrád megye - Salgótarján. Aki ismerős errefelé: Karancs, Salgó, Pécskő leginkább a cél..
Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129636 üzenetére
Egyből tetszettek mikor az elsőket megláttam az úton,akkor saját műveletlenségnek tudtam be,hogy nem ismerem a márkát.Aztán utánaolvastam és kiderült tényleg viszonylag új gyártó. Montikkal indult,de ma már mindent csinál,és ott van a világ élmezőnyében kerékpárjaival.Érdekes,hogy mára áraik szépen felkúsztak,de még ma is jónak mondhatóak,érezhetően olcsóbbak a nagy neveknél mint Giant,KTM,Specialized,Cannondale stb.(Amúgy ez a Meridára is érvényes.).A ragaszkodás a klasszikus formához nekem is tetszik.A Reaction,vagy Elite gyönyörű kerékpárok,de Acid is pofás,de Aim-ben is van szép.Még a 2019-es csúcs merev-farú kerékpárjuk is tiszta egyszerű,de pofás....na reklámoztam eleget őket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gigicuci
senior tag
válasz jjeahh #129668 üzenetére
Szia!
A 35 km/h jó lehet mert trekkingel a saját órám szerint olyan 28-30 körül haladtam általában.Ha ezt tudja ő is akkor jó lehet.
Még egy kérdésem lenne: van olyan CUBE aminek 3*9 a hajtása de a hajtókar kialakítása nem "átütőtengelyes" vagy vmi ilyesmit mondott. No a lényeg, hogy ez amit linkeltem az merevebb azt mondták érezni a különbséget. Ez a való életben tényleg annyira számít? Köszi
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #129707 üzenetére
Itt mostanában olyan szél van, hogy érdekesen jönnek az átlagok. Tegnap tök örültem neki 31 km/28,3 átlag, repül a szekér. Aztán visszafelé már éreztem a sunyi szelet. Hazafelé átlag: 23,6
Majd idővel neked is csökken, ha figyeled, meg úgy edzel. Én tavaly kezdtem, nyilván még magasabb is volt, aztán mindig csökken.
Ha szörnyülködni akarsz: deicide, 30 km/h / ~100 bpm, és ez már 1 éves adatMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #129733 üzenetére
nézd meg pár másik webshopban is, gondolom ugyanolyan 'kiszerelésben' forgalmazzák. ha több helyen írják, hogy jár mellé, akkor jó eséllyel a rose is adja hozzá.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129733 üzenetére
Tényleg szerver error. ...szerintem ha nem írja akkor nem adnak.
(#129731) IMIIKE1998 ...ha nagyon előrehajolok nekem is kényelmetlen,de hát nem mész folyton a kormányra feküdve,vagy igen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest