- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vírusirtó topic
- Router gondok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Videó stream letöltése
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fulton
addikt
válasz fulton #239114 üzenetére
Van itt egy nagyon érdekes és hasznos tanulmány a gumi abroncsok szélességéről - sebességükről - miegymásról, akit érdekel "lapozzon bele"
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #239121 üzenetére
Egy újat és érdekeset találtam benne.
A versenyeken engedve van a jóval kisebb kerék. Ami maga, és a gumi is könnyebb.
Mégsem választja senki, mert versenyzői szinten sem számít a kerék súlya annyit, amennyire eltúlozva hisszük. Ha lényeges lenne ez a kis súlykülönbség, akkor a kisebb kerekesek sorban nyernék a versenyeket...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #239126 üzenetére
Attol fugg... Ha ugyan akkora meretnel maradva adunk lejjebb a tomegbol, es nem csak ilyen 50g -ot, akkor azert az rohadtul megerzodik. Ezert nem nagyon van ertelme a kerek mereten valtoztatni, bar pl. MTB -nel nagyon kozkedvelt lett a mullet felallas. Hatulra megy a konnyebb es jatekosabb 27,5", elol marad a 29".
Aki mast allit, az nem erezte meg a kulonbseget, frissen lecserelve, vagy pedelecen ul. A bringan ha sulyt akarsz faragni, a kereken lesz a legerezhetobb. 100g mar jelentos tud lenni, mig egy karbon kormannyal sporolt 100g valszeg az eletben nem lesz eszreveheto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz fulton #239124 üzenetére
Na q **. Visszaírtak a kellys. Nem ajánlják 7 baron használni azokat a felniket basz*i. Vehetek uj felnit átfűzni pffff. Ezt jól beneztem most jutott eszembe. Ez igy már nem happy. 4-5 bar lett tervezve...szép (én meg toltam 1 évig vele 90 psin) azt írták balesetveszélyes így használni még ha egy darabig el is megy vele....hoki..nemhiába annyi az ára.
Ez így el* az egeszet. Mert venni felnit meg átfüzni...pf. pénzkidobas ha lesz uj bringa..amire am is felraknam a kúlsöt..de így akkor ez tolodik honapokat h kilrobaljam
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz fulton #239135 üzenetére
Meg kellene még egy váz, karbon villa, koskormány, fékváltó is arra a csepelre
Ne marháskodj már ezzel a felnivel is, vegyél egy olcsó alu országútit a méretedben és kinyílik a világ!
Eskü még az spd mizériát is végig nyomom veled, csak lépjünk már előre[ Szerkesztve ]
-
jojjer94
csendes tag
válasz fulton #239146 üzenetére
Igen,ezért is szerelek magamnak, mindent amit csak lehet. Amúgy is műszaki beállítottságú vagyok, szóval érdekel minden ami mechanika/elektronika.
Persze tudni kell, hogy hol a határ és mi az ami már meghaladja a képességünket ( nem csak kerékpár szerelésre gondolok). -
Ringman
nagyúr
válasz fulton #239096 üzenetére
Azt a kormány csapágyat nem egy nagy meló megcsinálni...pláne ha kosárban vannak a golyók. Nekem külön voltak, de teljesen meg oldható..időben sem vészes.
jó, csak kellene hozzá egy 32-es kónuszkulcs is, 32-es villáskulcs még van itthon, de mellé kellene még egy.---
na mindegy, először tubelessíteni kellene a gyári cube/alexrims felniket, kíváncsi vagyok sikerülni fog-e, a topikgazda tapasztalata sem túl jó ezzel. -
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #239211 üzenetére
Nem kell.
#239210Speedy007...nem letapad és pumpálni kell, hanem nem akad be és ezért a 3-4 váltás helyett először kevesebbet majd egyáltalán nem vált csak többedik próbálkozásra. Egy tisztítással megoldódhat, de ha nem akkor kuka, valami eltört, elkopott benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #239215 üzenetére
Saját példámból mondom, hogy onnan fogod észre venni, hogy kopott, hogy egyszercsak elkezdenek a fékpofák kb. 2x olyan gyorsan fogyni, mint addig.
Onnantól van még néhány ezer kilométered, amíg elreped a felni, nekem ez 5-6000km körül volt, de vékonyabb falú felninél / nagyobb guminyomáson valószinűleg ennél lényegesen kevesebb lesz. -
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #239225 üzenetére
Félreértesz, nekem 5-6000km volt azután, hogy elkezdett 2x olyan gyorsan kopni a fékpofa.
Előtte kb. 20.000-et ment a felni. Aztán még 5-6000-et úgy, hogy már ette a pofát, és a végén elrepedt. Az utolsó kb. 3000km-en már láthatóan homorú volt a perem.
26"-os vastag duplafalú felni ( Bikepositive Acrobat Pro ), kb. 4 barra fújt gumikkal, hegyi használatban. -
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #239260 üzenetére
Azért nem te leszel az első, akinek felnifékes outija lesz, ha felnifékest veszel majd. Meg az a 9 bar a max., nem kötelező annyira fújni. Meg szerintem úgy van megadva ez az érték, hogy van még benne tartalék. Azért nem úgy működik, hogy 9 barnal még oké, de 9,1-nél elpukkan .
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #239257 üzenetére
Pedig nem csúnya bringák vannak használtban is [link] . Tudom, ez nem a te méreted, de biztos találnál hozzád valót.
Én sem vagyok híve a használt cuccoknak, se venni, se eladni nem szoktam semmit, meg nem is akarok belevau-vauzni a dolgodba, de magának a gondolatnak adhatnál egy esélyt.
Hiába tudsz majd elvinni tesztkörre egy bringát, annyi alatt nem biztos, hogy el tudod dönteni, kell-e vagy sem. Az nem egy hosszútávú használat, nem ad reális képet. Lehet, hogy akkor úgy érzed, pont jó, később meg kiderül, hogy mégsem.
A linkelt bringa pl. karbonváz+villa, full ultegra szett, újszerű állapot, 550 ezer. Ugyanilyen újban kb. a duplája, és egyáltalán nem biztos, hogy hosszútávon szeretni fogod. Mindkettőt el tudod adni, ha nem válik be, csak az egyiken rossz esetben buksz 50 ezret, a másikon meg 350 ezret, na ez a nem mindegy.
Ha most vennél egy hasonló felszereltségű bringát, használnád fél-egy évig, annyi idő alatt kitapasztalnád, hogy mire van szükséged. Ráérnél utána beleugrani egy milla feletti gépbe.
Tudom, egy használt nem "olyan", egy vadiúj bringa unboxingjának megvan a varázsa, és nem is azt mondom, hogy ne vegyél újat, csak azt, hogy megtapasztalni az outizást, a teljesen másfajta üléspozíciót, másfajta kormányfogást, meg minden mást, amiben egy outi különbözik a csepeledtől, na arra egy használt - de felsőkategóriás - bringa tökéletesen jó lenne. -
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #239257 üzenetére
Én értem hogy miért szeretnéd kipróbálni mielőtt veszel egy ilyen drága gépet. Azt is hogy nem szeretnél használtan. De én a helyedbe ha másért nem hogy felüljek egyre biztos néznem a használt piacot. Ha megvárod a tavaszt, félő nem lesz bringád csak nyár közepére jó esetben.
Szóval hajts le pár felest hivj fel pár használt bringát és vagy tudodni fogod mi kell vagy veszel is egyet -
andrisbandi
őstag
válasz fulton #239307 üzenetére
Cheap Wheel, Expensive Tyre Vs Cheap Tyre, Expensive Wheel!?
https://www.youtube.com/watch?v=4gggQj3y3BINemrég volt linkelve, milyen mesés különbség van egy félórás tekerésnél az olcsóbb, de normális, meg a jó drága keréknél, és külsőnél...
kb többet számít jó nyomáson mész e
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #239260 üzenetére
Elég sokáig használtam felnifékes országúti bringát, többnyire 8-9 barra fújt kerekekkel. Sose volt olyan problémám, hogy túlkopott volna a felni és szétnyomta a guminyomás. Haveroknak se. Kissé túlparázod ezt a kopásproblémát. Igaz, te tulajdonképpen mindennel így vagy
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #239280 üzenetére
Zsir uj Cannondale Synapse, Ultegraval, tarcsafekkel, integralt Garmin radarral, felaron.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #239383 üzenetére
2 év.
Szezononként, vagy sok defektenként rá kell tölteni. Tartani az ajánlott mennyiséget. Montinál 80ml.De a nagy nyomás miatt lutri.
Talán sima gumibelsőbe töltve ki lehetne próbálni 4-5 barig.
Afölött úgy rémlik még senkinek nem tömített.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #239387 üzenetére
Természetesen össztömeg. Nem is duplázhatod, mert honnét tudnák, hol a súlyközéppont, és melyik kerékre menni esik belőle? Illetve változik használat közben is. Ha egykerekezel, vagy valami megdobja egy pillanatra a bringát, akkor csak fele lenne a terhelhetőség? 55kg?
Amúgy meg nem tökmindegy neked az a 110kg? Ha cementeszsákot teszel a csomitartóra akkor sincs meg.
Végül pedig eleve egy óvatoskodó becslés csak, hogy elháríthassák a felelősséget, azt a 110kg-t akkor is el kell bírnia, ha egy 90 kilós delikvens teljes felszereléssel bohóckodik valami falusi játszótéren, szóval ha csak normálisan tekered, akkor bír az sokkal többet is.
Néha ezerrel túlgondolsz dolgokat, néha meg jössz ezekkel a teljes blőd kérdésekkel. Nem is értem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz fulton #239381 üzenetére
Hát, én még csak most raktam össze az új kerékszettet a tubeless Tufo gravel külsőkkel, de már most érzem, hogy könnyebb hajtani a bringát, mint a sárnehéz túrakülsőkkel. Szerintem legalább 5 km/h-t gyorsultam, mert most földúton repesztettem annyival, mint a másik szettel aszfalton (vagy csak lejtett az út hátszéllel). Csak azért nem többet, mert a gyerekülés konzolja felfogta a szelet
Egyébként a túrakülsőkben is van Slime-om, mert egy időben zsinórban kaptam a defekteket, és nem mókás szerelgetni.
Na mindegy, ezt érezni kell: ahogy az SPD pedálnál, a kerékszett / külső cserénél is csak egy dolgot bánok, hogy nem léptem meg előbb.
Ugyanitt Cube (Alexrims) EX21 kerékszett eladó
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #239450 üzenetére
Most akkor mi van, 1 km-t mentél harminccal és azt ráhúztad a 100km-es körödre mint átlag? 😳🤭
#2394396030D...az is elég szemétség, hogy nem mutatod meg már amikor még csak gondolkodsz rajta, hogy jól lehúzhassuk, és megmondhassuk mi mindent kell AZONNAL cserélni rajta, de az, hogy miután megvetted azután sem már egyenesen szadizmus.
#239452varsam...ez a 0,5% ez egyre viccesebb számomra annál is inkább mert míg CN6100 (Deore) láncom kábé 3 hónap/1000-1200km után lenyúlt 0,5%-ra, a 8100 XT -be mostanában, 1.5 év/8500 km után tudtam beletuszkolni a 0,5% oldalát a Decas mérőnek...mely mondjuk valóban nem a legélesebb kés a fiókban (mármint a Decas mérő), de hát csak nem változtatja méretét napszak függvényében.🤔 Van egy olyan érzésem, hogy a 0,5% az már-már a láncgyártás hibahatárán táncol, mert ekkora minőség béli különbség nincs a világon. Nézem éppen, hogy pont 8 hónap alatt és 4500 km után nyúlt le 0,7%ra, míg az azóta is menő XT láncom immár 15,5 hónapos/9700km-es és így ránézésre még van benne 1-2 ezer km a 0,7%-ig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Kutya topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Subaru topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...