Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz dokee78 #71296 üzenetére

    Én (montin) nemrég váltottam 2.2-es gumira, előtte csak 2.0 körülieket használtam terepre.
    Merevfarú gépem van és ég és föld a különbség a 2.0 és a 2.2 között az utóbbi javára, minden tekintetben.

    Ha elbírja a vázad (értsd: a gumi és a váz között marad elég sárférőhely) akkor én mindenképpen 2.2-est ajánlok, annyira sokkal jobbak a tulajdonságai a 2.0-nál terepen. Ha V-féked van mint nekem, akkor lehet hogy eresztened kell a nyomásból, hogy egyáltalán ki tudd venni a gumit, de szvsz. bőven megéri a bohóckodást.

    Defekt ellen, ha a bicajod nem napi közlekedésre, hanem terepezésre, túrázásra van, akkor én LATEX belsőt ajánlok. Drágább mint a normál butil, de egyrészt könnyebb, másrészt ezzel sokkal nehezebben kapsz szúrt defektet. A hátránya az, hogy _minden_ túra előtt kell valamennyit fújni és nyomásra állítani a kereket, annyira gyorsan ereszti a levegőt magától.

    Konkrét típust nem tudok mondani, majd kinézel magadnak valamit.

    Külső gumit keresek:
    -5.000 alatt
    -26 2.0 és 26 2.2 között
    -Terep 80% Aszfalt 20% vagy Terep 50% Aszfalt 50% inkább előbbi
    -reflex csíkos,de inkább defektvédelem legyen.

    COUNTRY MUD 26X2. 0
    CST Crusader Comp 26x2,1
    CST Caballero Comp 26X2,25

    Vagy valami Rubena,Kenda?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák