- Proxmox VE
- Gmail
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- VPN topic
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dokee78 #71296 üzenetére
Én (montin) nemrég váltottam 2.2-es gumira, előtte csak 2.0 körülieket használtam terepre.
Merevfarú gépem van és ég és föld a különbség a 2.0 és a 2.2 között az utóbbi javára, minden tekintetben.Ha elbírja a vázad (értsd: a gumi és a váz között marad elég sárférőhely) akkor én mindenképpen 2.2-est ajánlok, annyira sokkal jobbak a tulajdonságai a 2.0-nál terepen. Ha V-féked van mint nekem, akkor lehet hogy eresztened kell a nyomásból, hogy egyáltalán ki tudd venni a gumit, de szvsz. bőven megéri a bohóckodást.
Defekt ellen, ha a bicajod nem napi közlekedésre, hanem terepezésre, túrázásra van, akkor én LATEX belsőt ajánlok. Drágább mint a normál butil, de egyrészt könnyebb, másrészt ezzel sokkal nehezebben kapsz szúrt defektet. A hátránya az, hogy _minden_ túra előtt kell valamennyit fújni és nyomásra állítani a kereket, annyira gyorsan ereszti a levegőt magától.
Konkrét típust nem tudok mondani, majd kinézel magadnak valamit.
Külső gumit keresek:
-5.000 alatt
-26 2.0 és 26 2.2 között
-Terep 80% Aszfalt 20% vagy Terep 50% Aszfalt 50% inkább előbbi
-reflex csíkos,de inkább defektvédelem legyen.COUNTRY MUD 26X2. 0
CST Crusader Comp 26x2,1
CST Caballero Comp 26X2,25Vagy valami Rubena,Kenda?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen