-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Stravas teljesitmeny tippelgetes mennyire pontos? Altalaban 200 watt kornyekere tippeli az atlagot a normalisabb tavokon, amikor ertelmes allapotban vagyok.
Everybody lies.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #71546 üzenetére
Az is jó kör lehetett. Nekünk az első nap 130, a második 90 km volt (Tihannyal). Szigligetre bementünk mi is, de csak boltot keresni, ami persze zárva volt... Én is jobban szeretem a terepet, de ha zötyögni akarok, akkor erdőbe megyek, nem az aszfaltos bringaútra.
A fék meg a fékezéstől kopik... kevesebbet kell fékezni, akkor nem kopik.
A váltógörgő csodás, de remélem valami drága vázon volt, és büszke rá a tulaj, hogy nem b'twin-t hajt, mert az gagyi.
fpeter07: Csömörön azért mondjuk úgy, nem volt éppen száraz a pálya. Érdemes rákeresni a Búr Zsolt és a Buruczki Szilárd fb-ján a kis videóikra, hogy egy profi mit szenvedett a pályán, mit művelhetett egy amatőr. Ráadásul utána a fél bringát újra kellett építeni, ahogy olvastam sok helyről.
joysefke: érdekel a blogod, merre találom? Underworldre nem megyek, mert havi 1 versenyt terveztem, és az most a Mátra lesz. Egyébként nagyon tetszene, mert érdekes pálya. Főleg, ha meleg van, akkor a 15-20-fokról a rámpa végén kiérsz a 30-35 fokba, sötétből a világosra, az is jó lehet. Csúszik igen, de lent inkább lassabban mennek, szűk kanyarokkal ahogy néztem, ha elcsúszol, nem nagyot esel, csak időt vesztesz. Meg feltartod a többieket.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz korcsillio #71550 üzenetére
az a nyeregcső elég fura.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dokee78
félisten
-
Vanka
tag
válasz korcsillio #71555 üzenetére
Már voltál megnézni ?
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #71557 üzenetére
Értem. Nem az a baj, hogy gyorsan lefelézel, hanem hogy lassan kanyarodsz.
Na mindegy, én nem is bánom, hogy kibírt ennyit egy sima fékbetét alattam, kíváncsi leszek ezek a félfémek mennyit bírnak. Bár a tárcsa tényleg nem nagyon szereti, mert azért néha nagy fékezésnél berázkódik, de ezt csak aszfalton érezni. Olyan, mint kocsiban az ABS.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Vanka
tag
válasz korcsillio #71560 üzenetére
Én megnézném,ez korrekt hozzáállás.
A váltó szett ha szép ,is ér annyit szerintem. -
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #71546 üzenetére
Lol. Nincs elkopva a görgő. Az ilyen szerencsétlen alá nem adnék bringát.
Maxi
-
Halkow.
senior tag
Régi országuti vásárlásán töröm a fejem, csak egy valami nem tetszik a régi kormányfej arra gondoltam, hogy mi lenne ha átalkítóval 1/8-as ahedesre alkítanám, így lejjebb kerülne a kormány nem tudom így mit okoznák,(lehet a geot és kényelemnek nyekk lenne) szerintetek?
-
atok666
őstag
válasz Pttypang #71551 üzenetére
Ebben a videoban van rola szo. Optimalis feltetelek eseten - sikon, szel nelkul, szoloban, pontosan megadott bico sullyal stb. - nagyjabol okesan tippel. Persze eleg sok fugg a bringatol, a ruhadtol stb. Szoval eleg soktenyezos a dolog.
200W az olyan ~30as atlag korul van outin optimalis feltetelek mellett +-
(viszonyitaskepp nalam 50km-en, 32.3kmh atlaghoz mer a garmin 225 wattot)
Atok
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #71546 üzenetére
Részvétem!
Cris99...Dunakeszi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #71562 üzenetére
Pilis meg a legnehezebb pálya, elvileg. Én ott két kört mentem 55 perc alatt, ami kb 9 km Igaz, a felkészülésem gyakorlatilag nulla volt, de már a pályabejárásról úgy jöttem vissza, hogy "bammeg, ez mi?". Nagyon durva, technikás pálya.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Runner_fxr #71546 üzenetére
Én eddig úgy gondoltam, hogy a váltások miatt a felső van jobban nyúzva, erre az alsó van kerekre koptatva O_O
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
válasz -=RelakS=- #71574 üzenetére
Az alsora a hosszabb lancvonal miatt tobb terheles jut szerintem, meg koszosabb is.
Everybody lies.
-
imyourfriend
őstag
válasz korcsillio #71550 üzenetére
Nem rossz gép, 1-2 dolgot cserélnék rajta aztán tekerném ha ilyen gépet szeretnék.
-
korcsillio
addikt
válasz imyourfriend #71576 üzenetére
Van egy ismerősöm aki azt mondja csak alu vázasat vegyek,de az jóval drágább lenne és én nem szeretnék 50től többet szánni rá.
-
Halkow.
senior tag
válasz Runner_fxr #71546 üzenetére
Nem semmi az a halára kopott görgő
Mondta pár ismerős, hogy a claris nagyon kopik de, hogy a Tiagra is ennyire el tud kopni... -
ígyvanferi
addikt
válasz korcsillio #71577 üzenetére
Ne hallgass az ismerősödre!
-
IMIIKE1998
őstag
Üdv megint!
Nos, a bikemag fóruma elég inaktív, úgyhogy megint itt vagyok. Ma megint tekertem egyet a merevvillás Sixteamemmel, hát, nem túl jól bírja a terepet, a váltóval megint mehetek a szervizbe, alig bírok vele váltani, baromi nehéz tekerni a kart. Megkérdezem tehát újra: milyen mtb-t vegyek 130k körül? Új és használt is érdekel(lehetőleg Debrecenben). Erre érdemes lenne ránézni, jó lehet, megér ennyit? Vagy ha ennyire csak trágyát lehet kapni fullyból ennyiért, akkor elgondolkozom a hardtailen is.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #71580 üzenetére
Ezt a biciklit már kérdezted. Elég olcsón adják, nem is túl fiatal, ha értesz hozzá, érdemes lehet megnézni. De én felkészülnék rá, hogy a teleszkópok nincsenek jó állapotban, a hajtás el van kopva teljesen, fékeknek is biztos van valami baja (legalább légtelenítés+betétcsere), szóval szerintem nagyon sokat kell rákölteni.
-
imyourfriend
őstag
válasz korcsillio #71577 üzenetére
Én 15ezerért vettem az első belépő szintű acélvázas bringámat, olyan bringát amelyet mostanában 80-100-120ezer forintért hirdetnek hasonló állapotban. Szóval megvettem aztán ráköltöttem közel 200ezret mire kicseréltem rajta mindent, majd eladtam 14ezer km után alig 60ezerért.. úgy érzem nem volt valami jó vétel utólag, persze nagyon szerettem a bringát mert egy kényelmes acélvázas paripa volt de legközelebb alap felszereltséggel hajtanám. Miután megvettem a mostani bringám, ez sem valami nagy szenzáció de számomra egy kiváló gép a strada 3500-as ktm picit felturbózva. Más árkategória, te majd eldöntöd hogy komolyan szeretnéd-e venni vagy sem, szerintem már csak azért is jó vétel mert ki tudod próbálni relatíve olcsón az országútik világát, nem úgy mint mások kik megveszik a legújabb 2x11 ultegrával szerelt modeltt 7-800ezerért és mennek két kört majd felakasztják a falra hogy ez nekik nem megy. Jól tudom, nem egy ilyen embert ismerek s vannak páran a környéken is. Nézd meg jól, teszteld le a bringát de a vázat a lehető legjobban nézd át azt ajánlom.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #71582 üzenetére
Ahogy korábban írták, ennyiért nem nagyon kapsz normális fullyt. Ha kevés a pénzed, merevet kell venni, vagy bekockáztatsz egy olcsó fullyt, aztán mondjuk még a felét ráköltöd, hogy használható legyen (ha szerencséd van, mert akár sokkal többe is lehet a felújítás).
A Scottban pl egy tíz éves Tora van. Minimum lehúznám a lábát, aztán megnézném belülről is, mennyire van elkopva. Nem tudom, hogy mit jelent az eladónál a felújítás, én csak a saját szememnek hiszek. A rugóstagról nem sok mindent ír, valószínűleg nem mostanában volt szervizelve. -
korcsillio
addikt
válasz imyourfriend #71583 üzenetére
Ha minden jól megy ma megnézem és ha tetszik elhozom
-
salieri.
őstag
válasz korcsillio #71586 üzenetére
Ennyi pénzért ettől sokkal jobb gépeket is lehet kifogni ,csak nyitott szemmel kell járni,az eladó mindenképp jól jár ha eladja 50 k-ért . Pl ez : [link] Reynolds 531 csövekkel, kép alapján RX100 vagy Pezsgő 105 szettel.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz korcsillio #71586 üzenetére
Reméljük sikerrel jársz.
(#71587) salieri.: Puch Reynolds 531-es vázszettel vettem annó az első bringát, szimplafalú acélfelnivel szerelt és ax600-as szett volt rajta, nagyon tetszett az ax600-as már duplaforgáspontú fék bár volt 1-2 hely ahol épphogy sikerült lefékezni vagy megállni mert fékhatása az nem volt az igazi.
-
salieri.
őstag
válasz korcsillio #71588 üzenetére
Amit képen mutattál egy petákot sem ér. 1 forgáspontos fékek "aero kerekekkel", újra szinterezett váz ( elvesztette az értékét ) ,Ez nem az a bringa amivel meg lehet szeretni az országúti kerékpározást .Minimum RX100-as szettel nézegess gépeket ilyen árban,neves csőgyártóval, Columbus, Reynolds, Oria.
Általában ezekre egy zsírzás kell ,valamint 2 gumi és mehet is a tekerés, gyakorlatilag elpusztíthatatlanok ,még bennük van az anyag ,nem úgy mint a mai agyonkönnyített szettekben.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
addikt
Könnyen el lehet venni a kedvem...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz korcsillio #71591 üzenetére
Nyugi,nem hajt a tatár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Üdv!
Ehhez a keróhoz tudtok egy jó első teleszkópot ajánlani?Szerintem nem tökéletes,amivel megvettem,kottyan is,koppan is,mozog az egész(bár alig)
A lényeg,hogy terepre nem járok,az utak minőségét ismerjük,azt kellene csillapítani minél jobban.A fékek is ferdén állnak,azt is cserélném,de majd csak az új villán. -
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #71585 üzenetére
Valaki?
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #71585 üzenetére
Miért akarsz lépcsőzni 20-30 métert? Eleve mire akarod használni pontosan a bringát?
MTB kategóriák, nagyjából (egyáltalán nem részletes, nem belekötni):
- hobby: újonnan 200e Ft alatti kerékpár, ami túrázni tökéletes, de keményebb igénybevételnél már előjönnek a hátrányai. Értelem szerűen minél drágább, valószínűleg annál jobb a váz anyaga és a felszereltsége
- XC hardtail: versenygeometriás váz, fekvősebb rajta ülni, viszont kimondottan mászásra van tervezve, de lehet vele lejtőzni is bátran, bírja a 0,5-1 m-es letöréseket is. Inkább már 250-300e Ft felett kezdődik, felszereltségtől függően. Használtan 120-150 e Ft-tól.
- AM/enduro/trail: "túrázós fully", ezt szeretnél, csak nem lesz abban az árkategóriában, amit akarsz. Vagy nagyon nagy szerencse kell hozzá, vagy nagyon nagyot fogsz szívni az utólagos szervizeléssel.
- DH: arra nincs pénze senkinek, hagyjuk.... (Túrázni nem is jó, mert senki sem cipeli fel a hegyre.)Nézz XC versenyekről képeket, videókat, esetleg menj ki a közelben egyet személyesen megnézni. Bőven elég lesz neked szerintem egy olyan bringa is, bírja a gyűrődést. Lépcsőzésnél pl a kerékszett is kap bőven, abból sem mindegy, milyen van rajta.
Utolsó: a hirdetés Mo.-on csak a kezdet. Elmész és a kerékpárok fele olyan állapotban lesz, hogy nem veszed meg, vagy nem annyiért, amiért hirdetik. Ha valami tetszik, menj el, nézd meg, esetleg vidd el szervizbe, ahol átnézik, és kifizeted az átnézés költségét. De legalább nem buksz rajta 10-20e-ket, hogy használható állapotba hozd.
Mikulásbá: első körben szedd szét, tisztítsd, zsírozd, rakd össze. Ez nem sok pénz, ha így sem jó, akkor kell cserélni. Mi az, hogy ferde a fék? A pofa vagy a test?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Azért azzal vitatkoznék, hogy a DH-ra nincs pénze senkinek. Egy elnyűhetetlen régebbi DH gépet olcsóbban megkapsz, mint egy értelmes Endurót vagy AM gépet, de többe biztos nem lesz.
VEGA DHAzért az Endurót már nem sorolnám a "túrázós fully" kategóriába, az már inkább lefelére van kihegyezve, esetleg a full carbon csúcsmodellek alkalmasak túrázásra.
-
korcsillio
addikt
válasz Hasaggymeg #71592 üzenetére
Jön lassan a rossz idő sajnos és előtte még pár km-t akartam menni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest