- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
-
lukaszokni
aktív tag
Valaki tekert már le Bp-ről Balatonra?
Melyik utat válasszam? Igazából a biztonság miatt kérdem, de effektíve annyi barom van az utakon, h bármikor meg lehet halni, szal statisztikailag érdekel csak, h melyik útvonalon lenne kisebb az esély a bajra, hol lenne nagyobb a biztonságérzetem ,
7-es út, vagy 1-es út?[ Szerkesztve ]
mAtx4ever!
-
planbmokus
senior tag
válasz lukaszokni #4153 üzenetére
Én valamelyik héten megyek fel az új cuccaimért Csepelre, másnap jövök haza Litérre.
Én az Érd-> Velencei-tó-> Székesfehérvár ->/ Régi 7-es -> Balatonakarattya/ vagy a /Sárszentmihály-> Berhida/ vonalat választom."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
deicide
veterán
válasz lukaszokni #4153 üzenetére
A 7-es úton a Velencei tó partjától egészen Székesfehérvárig tilos kerékpározni, ahogy Fehérvár majdnem teljes területén is, mert van kerékpárút, ezen kívül az útvonal jó, annyi kitétellel, hogy nem mennék Sárszentmihály/Berhida felé, mert arra jóval dimbes-dombosabb, mint Fehérvár-Lepsény között a 7-es.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zebu
addikt
válasz lukaszokni #4153 üzenetére
Két éve én Etyek - Lovasberény - Fehérvár - Berhida - Papkeszi vonalon mentem.
Így mentem:[link]
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz sanzi89 #4142 üzenetére
Az iparis agyaknak nincs különösebb karbantartási igénye. Ha tönkre megy a csapágy, kiszeded, bepattintod az újat és mehetsz tovább.
A kónuszos agyak ha rendesen karban vannak tartva szinte végtelen futási teljesítményre képesek. Ha szeretsz bütykölni utóbbi, ha nem előbbi választás szerencsésebb. -
lefkosia
őstag
Akinek esetleg lenne eladó VDO Z3 órája, kérem jelezze privátban
The Truth Is Out There
-
Muton
addikt
tegnap a rómain vadul megfordult egy autó, és a manőver közben majdnem elütött. utána is szóltam, hogy baz'meg. erre lelassított, lejjebb húzta az ablakot amikor odaértem, és bocsánatot kért. ilyennel sem találkoztam még, szerintem gyakran nem is fogok.
hazafelé meg tök ciki volt, mert rájöttem, hogy ritka nagy proli módon szóltam utána... nem ejtettem a d betűt
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
deicide
veterán
válasz lukaszokni #4162 üzenetére
A 811-es Lovasberény és Fehérvár között kicsit úthibás, de azért kerülgethető, a többi szakasza jó. Pont hétvégén lesz arrafelé egy 100km-es teljesítménytúra.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
D.Orion
veterán
Nos végre hozzájutottam egy Selle Monte Grappa Liberty XXL nyereghez. Előző tulajdonosának nem vált be így megvált tőle, remélem nekem nagyobb sikerem lesz vele. Már csak idő kéne, hogy kipróbáljam, több, mint egy hete nem tudtam 20km-nél többet menni, időhiány miatt.
[ Szerkesztve ]
-
lukaszokni
aktív tag
válasz deicide #4163 üzenetére
Előzőt véletlen tettem offba.
Akkor erre lélekben felkészülök, köszi.
Pár úthiba miatt nem indulnék el montival, nehéz, kevesebb fokozat, majdnem dupla annyi idő lenne sztem.
Bevallom, tudatosan az első 100km-em lesz. Városban, egy nap alatt biztos volt már ennyi méretlenül, de az csak császkálás jobbra-balra. Bármi történne, viszek pár kiló szerszámot, sose lehet tudni.mAtx4ever!
-
deicide
veterán
válasz lukaszokni #4167 üzenetére
Nem hosszú az úthibás szakasz, 1-2km max, azon kívül makulátlan
Hát, legalább pótbelső, gumileszedő, alapszerszámok legyenek, persze.
Ha már összességében tekertél együtt ennyit, akkor nem lesz gond, legfeljebb többször megállsz pihenni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
venember83
nagyúr
Húsz colos Merida 96 jó áron: [link].
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Doki-HUN1978 #4171 üzenetére
Van ezek közt a nyergek közt érdemi különbség?
Most egy ilyesmit használok [link] , ha jól nézem ez olyan középkategória.
Nem lyukas alul,de van benne egy rés, ez akarja a prosztata kímélést szolgálni?
Már azon is gondolkoztam,hogy valami city bikeos nagypapis ülés kéne, azok tűnnek a legkényelmesebbnek.
Csak elég hülyén nézne ki a Cross tour-on[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Sirandrish
legenda
válasz -HajTömeg- #4173 üzenetére
"Már azon is gondolkoztam,hogy valami city bikeos nagypapis ülés kéne, azok tűnnek a legkényelmesebbnek."
Én vettem egyet és nagyon puha a popimnak
"Csak elég hülyén nézne ki a Cross tour-on"
Csak amíg nem ülsz rá...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Zebu
addikt
válasz lsebestyen #4172 üzenetére
Nekem is pobt ez jutott eszembe. Kedves, hogy elismeri a hibát, agy elnezést kér. Sajnos, ha már öszetörted magad akkor már kicsit késő...
-
Sirandrish
legenda
válasz lsebestyen #4172 üzenetére
Tőlem nem!
Még tizenéves kis padlócirkáló voltam amikor gondoltunk a barátaimmal egy nagyot és elmentünk bicajozni.
Már hazafelé tartottunk amikor elég komoly forgalommal találkoztunk, de hát egyenesen mindenki tud menni úgy hogy maradtunk az út szélén és tekertünk...én mentem legelöl!
Egy csuklós busz ért mellénk és hát mindenki mellett szépen el is haladt aztán jöttem én...vagy én mentem túl gyorsan amit erősen kétlek 12-14éves fejjel vagy a busz túl lassan, de elég sok idő volt míg elment mellettem...igen ám de kicsit elnézte a sofőr és túl korán kezdett e besorolni elém így a busz utolsó 2 métere gyönyörűen elvitt magával..borultam olyat mint két ház természetesen..busz megáll..én félig alatta fetrengek.
Leszáll a sofőr..rám néz..majd a busz oldalára és elkezd velem ordibálni hogy a bicajom gumi markolata egy 25centis fekete sávot húzott az ő gyönyörű sárga buszára.
Nyilván nyálas ujjal le lehetett törölni de ő mégis úgy látta jónak hogy az amúgy is az úton pityergő gyerekbe ő mentálisan még belerúg vagy 2-t, biztos ami biztos alapon.Már felnőttem azóta de még mindig úgy félek a forgalomtól mint a tűztől...van hogy órákig keresem a megfelelő útvonalat csak hogy ne kelljen forgalomban mennem!
Szerencsére komolyabb bajom az ijedségen kívül nem történt, de az tuti hogy nem felejtem el soha!
Hja és itt jegyezném meg hogy rengetek autós megállt és kérdezték hogy miben segíthetnek, szóval innen is köszönöm embertársaimnak!
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
venember83
nagyúr
-
Syd69
aktív tag
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #4177 üzenetére
A rögzítésen még dolgozni kell! Mert így csak minimális súlyt visel el. Meg ha esetleg mást is csinálna az ember alváson kívül....
Mellesleg a kereket és féket is rakni kellene a villába, hogy könnyebb legyen az ágy áthelyezése, valamint hogy megmaradjon a helyén, ha nem szeretnénk hogy máshol ébredjünk, mint ahol lefeküdtünk."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Alchemist
addikt
válasz Sirandrish #4176 üzenetére
Ezért nem célszerű teljesen az út szélén menni... és amikor egy hosszú jármű előz, érdemes enyhén ráfékezni (ha előtte legalább 25 km/ó volt a bringa sebessége).
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Sirandrish
legenda
válasz Alchemist #4180 üzenetére
áááá..25? Dehooogy! Jó ha 15el gurultunk..
Nem volt ugyan Km órám de kizárt dolog hogy 25el bírtam volna tekerni...most sem bírokMeg amúgy tizenpár éves fejjel pont arra gondoltam hogy mi lenne célszerű..ugyan
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Muton
addikt
ezek a karbon vázak, alkatrészek amúgy mennyire tartósak? nem nagy rizikó egy több éves, valszeg rendesen meg hajtott vázat venni? nem törik szét az ember alatt az első nagyobb bukkanón?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
csƵ
őstag
Most egy 6-os racsnim van hozzá, meg egy Shimano Tourney váltó. Ezeket meg akarom hagyni, majd később a racsnit egy 8-asra cserélni. Csak annyit szeretnék, hogy egytányéros legyen a hajtóművem.
zoli03: igen, négyszögtengelyes.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
8 fokozatot (de 6-ot se nagyon) tutira nem fogsz tudni egy tányérral váltani, mert simán leesik a lánc. A legegyszerűbb, ha fent hagyod az első váltót fix pozícióban, és akkor nem fog leesni, igaz a váltási tartomány végei felé darálni fogja a láncot. Vagy láncterelő, láncfeszítő, mint a DH bringákon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
válasz lukaszokni #4153 üzenetére
Elsőnek mennél ilyen távot?
Felejtsd el!
Főúton bármi bajod van, meg kell állni meg se tudsz!Gyorsan verd ki a fejedből!
Nem ugyan az a terhelés tekerni 4x 40 percet pihenőkkel mint egybe 4-5 órát tekerni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
csƵ
őstag
válasz venember83 #4191 üzenetére
Nincs szükségem első váltóra. De úgy alapból váltóra sem nagyon, mert nem szoktam használni. Akkor meg minek legyen rajta?
A hátsót is azért akarom rajta hagyni, hogy egyszerűbb legyen az átépítés, de nagyon nem tűnik így sem komplikációmentesnek. -
lukaszokni
aktív tag
Nekem is elol egy tanyer van, hatul 8, Alivio siman viszi mind a nyolcat. nem daral semmi sehol.
Most van rajta lancfeszito elol, de egy darabig nem volt rajta. Akkor az volt a legnagyobb gondom, h hatra fele nem tudtam tekeri a hajtokart, mert abban a pillanatban ledobta a lancot. De valtani tudtam.4193 ludsimon: miert ne tudnek? Leszallok a biciklirol es bemegyek a kukoricasba belsot cserelni. Viccet felreteve, imadom a kihivasokat es mar nagyon ra vagyok keszulve. Barmi van, van aki kocsival ertem jojjon.
[ Szerkesztve ]
mAtx4ever!
-
nagyúr
válasz lukaszokni #4195 üzenetére
Erről írtam pont.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
csƵ
őstag
válasz lukaszokni #4195 üzenetére
Küldenél nekem egy képet erről priviben akár?
-
sanzi89
addikt
válasz venember83 #4151 üzenetére
Normál csapágyat szétszedem, zsírzom, beállítom, ezekkel semmi gond nincs. Csak arra gondoltam, hogy az iparis csapágyaknak nem-e kisebb a gördülési ellenállása? Főleg ha nem a gyári csapágyat vesszük, hanem valami drágább csapágyat (pl. SKF) abból is valami kis gördülési ellenállásút, esetleg rám szakad az OTP és kerámia vagy félkerámia csapágyat? Vagy nem ad annyival többet, mint amennyibe kerül és átlag felhasználásra felesleges? A gyári Shimano Deore váltógörgők helyett vettem Acor iparis váltógörgőt, hatalmas csalódás volt... Gyárilag szorult, sokkal nehezebben lehetett tekerni és hiába a csapágykinyomó nem lehetett sérülés mentesen cserélni, így kuka lett a vége. Pedig elég drága volt...
@superecneB
Köszi a választ, ha esetleg a fenti témában is tudnál vélemény mondani jó volna. Köszi!"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #3953 üzenetére
Végül Schwinn Csepel Elite TX51 2011 lett 67k-ért. A boltban csak 18-as vázméret volt, hétfőn hozzák a 20-as méretet. A Capriolo Roadster Tour-hoz képest kicsit jobbak az alkatrészek, de tényleg nem sokkal, plusz talán mintha a váz is egy kicsit igényesebb volna - hátsó kerék papucsa pl -, illetve nem kell használt bringát hajkurásznom a bringacseréhez valamint pár ezressel olcsóbb. De egyébként kicsit csalódás, a Caprine Epik 50 váza azt hittem egyáltalán nem különleges, de ezekhez a 70-80k környéki bringához képest ordít a különbség.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."