Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Runner_fxr #38258 üzenetére

    Ez így (hülyeség) butaság. A 26-osok eleve akciósan mentek, mennek, tehát 50k-t (vagy többet) is bele lehetett alkudni, míg 27.5-esek jóval magasabb áron keltek el. Ergo veszel egy 26-ost, veszel hozzá két kereket, és kész a 650B. Összköltséget tekintve, gyári kereket eladva, olyan 15-25k ráfordítással. A 650B vázak láncvillája nem minden esetben hosszabb mint 26-os vázaké, mint írtam van hogy ugyan akkora (általában 420mm a 26-osoknál, de 422mm, és 425mm-es is jellemző, ami már 27.5-eseknél etalon). De szigorúan hozzáteszem hogy merevfarúakról beszélek. 29er pedig nagyon nagy kedvencem, egyszerűen imádom, de csiki-csuki kanyarokban, egy sáros-fás, erdős résznél a legtöbb 26-27.5 leveri. Össztelósban persze ezzel nem szabad kockáztatni, ott eleve sárosabb részen van használva a gép, több rugózó, mozgó pont, nagyobb sárférőhely kell, amit ez a megoldás nem tud teljes mértékben lefedni.

    Szerény véleményem az hogy hosszabb versenyeken 29er-é a jövő XC-ben, síkabb sziklás részeken, viszont susnyásba és sárba/mocsokba, esetleg rövid etapokon már nem mindenhol fér el. Ettől függetlenül ha most lenne egy best/buy 29er, simán megvenném a 26-os (későbbiekben talán 27.5) mellé.

    Mindegy, téma lezárva, mindenki azt vesz amit akar... ;)

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák