-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz Runner_fxr #278277 üzenetére
Nekem elöl világ életemben 11 golyós agyaim voltak, bár nem kétlem, hogy létezik 10 golyós. A gyártók mindenesetre általában törekednek gördülőcsapágyaknál páratlan számú gördülőelem alkalmazására, mechanikai szempontból az a kedvezőbb.
Zöld motorex = shimano ( "premium" ) zöld zsír = Autol TOP 2000 ( a zöld shimano zsírra rá is van írva, hogy product of germany ). És még 3-4 másik gyártó is brandingeli pont ugyanezt, más név alatt.
A bármilyen csapágyzsír annyiban igaz, hogy bármi jobb mint a wd40 vagy a semmi.
De a sima általános célú csapágyzsírok jellemzően magasabb fordulatszámra és/vagy nagyobb csapágyátmérőkhöz vannak kitalálva, biciklihez nem, vagy csak alacsony hőmérsékleten és/vagy magasabb fordulatszámoknál elegendő az az alapolajaik viszkozitása ( jellemzően 100÷220 cSt @ 40°C ).
Ez a zöld motorex/shimano/autol zsír 800 cSt @ 40°C viszkozitású olajat tartalmaz, ezért olyan ragacsos, és ezért alkalmas a jellemzően kis átmérőjű, lassan forgó biciklicsapágyakhoz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen