- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #227744 üzenetére
Mindkettő van nekem. A ClickFast az csak a csatlakozás neve Enduránál.
A Hummvee shorthoz alapból jár egy ClickFast Liner 200-as betéttel. Na nekem az a 200-as betét, vagy maga a ClickFast Liner szabása nem jött be. Viszont vettem korábban Engineered boxert amiben 300-as betét van és az viszont egy álom. Van amúgy belőle ClickFast nélküli verzió is (patentok hiányoznak de kb ennyi) ha esetleg nem akarsz Endura shortot venni hanem maradnál a megszokott rövidgatyádnál.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #227744 üzenetére
Nem tudom, te milyen biciklis nadrágot próbáltál, rajtam még a gore országútis cuccoknál (akár nadrág, akár felső) jobban szellőző cucc nem volt. Van egy Gore MTB nacim is, trekkingre azt szoktam venni egy gore alsónacival, durva, hogy mennyivel jobban bele lehet rohadni, mint az országútis naciba. Abban konkrétan kicsit szétterpesztem a lábam, és érzem, ahogy a menetszél hűti a koronaékszereket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
m72
tag
Már rég csináltam ilyet, de úgy emlékszem, hogy alapértelmezett felszerelésnek kell megadni az adott tevékenységnél. Nekem így hozzáadta a kilométereket visszamenőleg is a bringámhoz.
-
addikt
válasz andrisbandi #227746 üzenetére
Köszi! Már csak a lánctányérral vagyok gondban. A narrow jó 3 sebességeshez is vagy az csak első váltó nélkülihez?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
Ma valakinek (a másik utcában lakik) sikerült egy jó bicót venni, én meg gazdagabb lettem 460-al.
29R fully, jelképes karcok, kis kopások a bowdentől.
2015-ös, de csak két szezont ment, újszerű.
Fox32 telók nagyszervízelve számlával.
Egy szezonos, karcmetes XT fék, új betétekkel, új 200-as tárcsákkal, frissen lég-ve.
Új hajtás; sor+lánc+hajtómű+lánctányér. Át lett alakítva 1x11-re.
A dropper, a külsők szintén bejáratósak még.Használtban ilyet kifogni, amire semmit nem kell költeni... nem gyakori... és mégsem tudtam könnyen eladni. Külföldön dolgozó magyar vette meg. Mint jópár újrahasznosításra kínált cumót.
Nagyon szerettem ezt a vasat, ez volt az első komolyabb, ahol nem a gép volt a szűk keretmetszet. Pedig "csak" egy 2.200 EUR-os alap össztelós Focus. Nagy tisztelője lettem a márkának. Átgondolt tervezés részletekbe menően. Pl a kerekek; könnyű alu átütős. Volt benne DT Swiss E1900 is, semmivel nem jobb a gyáritól.
Bírta a hülye tuningot; 29 helyett 27.5-ös kerekekkel belement a 2.8"-os külső. 29-en 2.6"-nál még maradt sárférőhely.
Úgy láttam jó sora lesz az új tulajnál. Fiatal országútis kolléga, első montija.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
deny330
aktív tag
válasz Dark Archon #227757 üzenetére
Nem vagyok szaki, de szerintem az inkább 1 sebességes rendszerekhez jó. Első váltós gépekre fölösleges, vagy talán nem is használható.
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
Tettem fel már korábban kérdést tárcsával kapcsolatban, most megint hozzátok fordulnék segítségért. MT-200 as fék alap tárcsáját szeretném cserélni egy nagyobbra és komolyabbra a jobb fékhatás érdekében. RT-76 vagy RT-86 a kiszemelt. Kérdés az hogy nem overkillek kicsit ezek a tárcsák ehhez a fékhez? Jelenleg 180-as a tárcsa, 203-asra cserélném.
Később tervben lenne a komplett fék cseréje, de egyelőre nem szeretnék olyan sokat költeni rá, ezért gondoltam hogy kezdem akkor a korszerűsítést a tárcsákkal.
Másik kérdésem az lenne, hogy érdemes fémes betétet használnom? Elvileg maga fék nem támogat csak műgyantásat, ez mennyire szentírás?A bringa egy Rockrider AM100.
Előre is köszi!
-
ZolkoW
őstag
válasz se4ever2 #227761 üzenetére
tudtommal olyan nincs, hogy a fék nem támogatja, olyan van, hogy az egyszerűbb tárcsák nem szeretik a fémes betétet. Amik nem edzettek, vagy tudomisén, mindenesetre azt írják a típusnál. Tárcsából nem emlékszem biztosan a kódokra, de ami jó ár/értékben Shimanóból, az a még nem szendvics (sima egyrétegű acél, nem ice-tech) , abból is van at alubakos, ami merevebb, nehezen deformálódik, és ha spórolok, ennek a nem alubakos változata, a sima acél. Az még könnyebb is, de főleg 200-asban már elég egy kis pofon neki és egyengetheted a nyolcast benne.
talán rt-76 és 66?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz se4ever2 #227761 üzenetére
A féktárcsa az, ami nem támogatja, hogy olyat veszel, ami kompatibilis vele, akkor nem lesz gond vele. Alakja ugyan az, bele kell mennie a betétbe.
Nagyobb tárcsával a legolcsóbb növelni a fékhatást, nem mondanám overkillnek semmiképp, kevésbé fog melegedni, tovább tart majd benne emiatt a fékbetét, én 200/180-as tárcsákat használok, de ha hátul elkopik, szerintem oda is megy majd a 200 mm-es, ott hamarabb kopott el a fékbetét nekem most, hétvégén ki kellett cserélnem.'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #227664 üzenetére
Nekem sincs semmi bajom a 26"-lal, de gondolkodtam a 27,5"-os kerékszettben, mert simán befér a vázamba és így modernebb lenne (+ jönne hozzá a tárcsafék is már csak kényszerből is.). A 27,5" szerintem marad sokáig. A probléma a 26"-lal inkább az, hogy kezd kifutni, így le fog süllyedni az alsó kategóriás Cruiser és Koliken szintjére, így csak alap dolgok lesznek belőle. Kerékszett még simán van a 26"-ból (sőt többet találtam, mint a 27,5"-ból), akár Mavic Crossmax is.
A 29"-lal nincs bajom, elismerem, hogy van előnye, de nekem sem kellene jelenleg. A 3x9-es (vagy akár a 3x8) hajtással sincs semmi gond, én is maximum addig fogok fejleszteni a 3x7-ről, de mivel van 7s kazetta, lehet maradok azon. Az 1x tetszik, csak az anyagi vonzata nem (minden drágább jóval) és a vázam sem boostos. Ha lenne akkor az 1x8 tetszene (tudom agyváltóból létezik 8s, de kell a francnak).
Milyen WTB kerékszetted van? Ha tárcsafékes lehet érdekelne.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #227740 üzenetére
Szerintem itt találsz [link]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #227679 üzenetére
Sajnos minden alkatrész máshogy viselkedik állványon, mint terhelés alatt. Váltó beállításnál is menet közben kell a finomhangolás. Főleg első váltónál, mert ha megkapja a terhet a hajtőmű, akkor már van egy kis alakváltozás (kijebb kerül, ezért is jobb az integrált). Annyi meg pont elég, hogy a lánc beleérjen az átdobó terelőlemezébe. Hátsó váltónál nem sokat kell csavarni a finomállítón, csak hogy szépen hangtalanul fusson a lánc. Hogy merre azt ki lehet deríteni, hogy mennyire gyorsan és könnyen mászik fel a nagyobb kerekek felé. Ha nehezebben akkor kell feszíteni a bowdenen. Ha gyorsan vált akkor lazítani kell, még némán nem fut.
Az kerékagy is kap egy terhelést felülről (oldalirányú), ami megintcsak a kónuszra terhelődik, meg a csapágygolyókra. Ott meg elég pár tized miliméter, hogy pont ne legyen jó és kotyogjon).
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #227726 üzenetére
5000 km egy tízes sornak lehet sok és kevés is attól függően hány kerékkel osztod... vagyis ideális esetben, a szélső kerekeket természetesen kisebb terheléssel számolva, az az 5000 km oroszlánrésze 5-6 lánckerékre oszlik. Namármost ha te nem változatos terepen nyomulsz, vagy nem sokat foglalkozol a csapásszámmal és gyakori váltás helyett hol 90 hol meg 35 rpm-el pörgetsz ugyanazon az 1,2,vagy 3 lánctányéron akkor elkoptatod a sort, vagyis azt a néhány tányért akár 5000,vagy még kevesebb km alatt is...és itt még nem beszéltünk (kevés) karbantartásról, (alkalmatlan) kenőanyagról, (sok, leginkább erős lábak miatt) belenyomott wattról stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
-
deny330
aktív tag
Tegnap megígértem a pornós képeket az új vasról, szóval tessék
Ha valakit érdekelne nagyobban, itt az album: album
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz deny330 #227778 üzenetére
Kifogytam a szerkesztési időből, pedig utólag a képeket is kisebb felbontásban akartam berakni, remélem nem zavar senkit, és maradhat azért. Szóval ami kimaradt:
A gépsárkány pedig egy Kona Process 153 DL, 2017-es évjárat, XL-es vázzal és egyenesen angliából jött (syb bikes jóvoltából).
A specifikáció szinte teljesen gyári, így ha nem gond nem részletezem itt, csak linkelem a gyári oldalt. LinkPár napos tapasztalatok az előző géphez képest (Giant Reign X0 2014 volt, szintén gyári spec.-el); az RS telók azért érezhetően keményebbek és érzéketlenebbek mint a Giantemen lévő fox telók, szóval a jövőben vagy tuningolom majd őket debonair-el, vagy kicserélem egy fox 36/x2-dpx párosra. A guide rsc fékeknek szerintem még kopniuk kell, mert nem valami harapósak, és ezt úgy mondom, hogy a másik gépen Guide RE fékek vannak, igaz azok be vannak szépen járatva. A váltásról meg annyit, hogy jó hosszúra volt hagyva a lánc, összesen 4 szemet szedtem ki összerakás után, mert nagyon lazának tűnt, a váltó is hangoskodott terepen. Most picit jobbnak tűnik, de ha nagyon zavar, még 2 szemet tuti kitudnék venni gond nélkül. A vázmérettől pedig elsőre nagyon tartottam, de sok utánajárás után és Runner_fxr bíztatására végül bevállaltam. 187-188cm vagyok, a nyeregvázcső hosszúsága bőven kényelmes, kb ugyan akkora lehet mint a Gianté, a felsőcső hossza viszont hatalmas ahhoz képest. Az L-es méretű Giantre visszaülve az olyan, mintha valami 24" -es gyerek bicón ülnék. Kiállva a nyeregből amúgy picit fura, messzinek érzem a kormányt, de nem mondanám semelyik pózban/szituációban sem kényelmetlennek, aztán majd persze a jövőben kiderül, hogy hosszú tekerésekhez, illetve bikeparkozáshoz mennyire válik be. Az biztos, hogy a vázméret ellenére nagyon kis játékos gép, simán lehet vele csapatni a szűkebb rézsűkön és az ugrókon/levegőben is jónak tűnik az eddigiek alapján. Ha már ugrók, az egyből feltűnt, hogy a hátsó rugóút egy kicsivel kevesebb (153mm vs 170mm). Picit gyorsabban fogy el az út hátul, ami eleinte nagyon furának tűnt, azt hittem, hogy rosszul lőttem be a telót, és lekoppant, de szerencsére szó sem volt ilyesmiről. A felfüggesztési rendszer amúgy nagyon bejön, pedig tekerhetőségre külföldi fórumokon szidták egy picit, de abszolút nincsen vele baj, ügyesen lehet vele mászni.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #227779 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #227713 üzenetére
Mindig is kíváncsi ember voltam. Aztán lehet marad a speeder egyenes kormánnyal, és csak a hajtást fejlesztem. Ez lenne a legköltséghatékonyabb most.
Lehet igazad van a gravel kérdést illetően, bár amekkora népszerűségnek örvend, azt gondolom lehet benne valami. Itt is egy vélemény fog elhangzani, mert tapasztalatom nekem sincs a kategóriában! Szerintem a gravel azoknak való akik egy univerzális bringát keresnek, de se aszfalton se terepen nem a legjobb időkért hajtanak. Egy országútival rá vagy kényszerítve szigorúan az aszfaltra, egy montival meg terepre, bár azzal rámehetsz aszfaltra, de tetű lassú. Legalább is koskormányos outi/gravel gépek szintjén. Nyilván nincs mindenre jó bringa és ilyen soha nem is lesz, de azt gondolom egy gravel kiemelkedően univerzális tud lenni. Aztán lehet nem ez lenne a véleményem egy kiadósabb használat után. Meglátjuk. Még kitalálom. De most lehet még is inkább arra hajlok, hogy egyelőre marad a speeder fejlesztése, maradok az egyenes kormány mellett és veszek bele még egy kerékszettet, az egyiken maradnak a 28-as outi külsők, a másikra meg 35-ös gravel külsőket szerelek.Ringman: Tény, hogy azért 800 ezer ft nem kevés pénz, bár nagykerből venném, úgy kicsit jobb az ár, a kerekeket biztosan cserélném, meg a féktárcsákat is. A 32 küllős kerék szerintem nem gáz egy gravel-be, azért itt mégiscsak többet kap mint aszfalton.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Runner_fxr #227782 üzenetére
Ugyanezt bejártam én is, bár én CX-et vettem, nem gravelt (meg nem mondom, mi a különbség), aztán eladtam, és lett egy cross trekking helyette. Ezzel tökéletesen elégedett lennék, ha belemenne a 32-es első fogaskerék helyett legalább valami 40-42-es. Így kevésbé haladós, cserébe aszfalton, hétköznapi mászásnál teljesen fölösleges az utolsó 3 nagy fogaskerék hátul (talán 50 fogas a legnagyobb?). Hosszú mászásokat meg nem ezzel fogok csinálni amúgy sem. Nekem az aszfaltos gumi + teleszkóp páros is bejön, nyilván gravelen vigyázni kell, mókás dolgokat tud csinálni ebben a szárazságban a mély por, meg apró kavics. Ezen a valódi gravel gumi nyilván segítene, de ritkán megyek ilyenre, főleg szar aszfalt van. Edzésre, ilyesmire nem szívesen használom, edzős napokon inkább a karbon országútival megyek melóba is, aztán hazafelé lehet egy haladós kerülőt csinálni. Akármilyen szarok az utak néhol erre is, ha az ember haladni, edzeni akar, akkor marad a virsli gumi, a többibe bele fogsz őrülni.
Amire nagyon tuti, az csajos tempóban családilag együtt cruise-olni, pláne, hogy nőm retteg közúton, szóval inkább ösvényeken, túrautakon kerülni is kell ezeket a szakaszokat, vele aszfalt az max bicikliúton, vagy nagyon végszükség esetén van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz Hasaggymeg #227776 üzenetére
Kettő darab hátsó fogaskerék kopott, legalábbis csak kettőn (17t, 19t) ugrik az új lánc. Elöl meg ritkán váltok máshova, mint a középső. Melóhelyhez nem nagyon kell váltogatni, túrázás, edzés meg ahhoz képest ritkábban van. Karbantartást kapott, annyira erős lábaim szerintem nincsenek, de télen-nyáron használom.
Mindenesetre ez így nem túl takarékos, ha 2 fogaskerék miatt dobni kell az egész sort, és évente cserélhetem. Kínai sorokat érdemes nézni?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #227784 üzenetére
Így mindenképp, sőt, egy kevesebb sebességes, esetleg egysebi, vagy valami olcsó munkába járó öszvér is megfontolandó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #227784 üzenetére
Ezt szokták ajánlani gazdaságos megoldásnak. Megbízható bolt.
~ 5e Ft a különbség kb.A Shimi súlyát nem találtam meg pontosan.
CS-HG500 11-34
Nagyságrendre az is ennyi lehet, mert acél mindkettő.Csak azért, mert én is vettem egyed kovid alatt (12s), de ez az acél sokkal nehezebb a mostani alunál, kb dupla súlynak érződik. Nem is tartom meg.
ZTTO
"Color: 10S-34T"
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
RexpecT
addikt
válasz Runner_fxr #227782 üzenetére
Balaton Bike Derbyn az indulók legalább harmada, de talán közel fele gravel-el ment.
Ennek ellenére az első helyezett egy össztelós montis rider lett. -
Friczy
senior tag
válasz Runner_fxr #227782 üzenetére
Szintén vélemény: kamaszkoromban koskormányos bringán (öszvér, nagyrészt Favorit alkatrészekkel) bringáztam, aztán hosszabb szünet után kezdtem el ismét kerékpározni, trekkinggel. Aztán a gyorsabb haladás érdekében vettem egy Merida Speedert. Időközben rájöttem, hogy jobban szeretem a megszokott koskormányos biciklit, úgyhogy elkezdődött a Speeder átalakítása koskormányosra (ez a V-fék miatt okozott némi problémát, de idővel megoldottam). Aztán úgy alakult, hogy a Speeder lett a 'mindenes' bicikli, csomagtartó, sárvédő került rá, csomagos túrára, munkábajárásra, mindennapi közlekedésre használtam.
Ezt cseréltem le három éve egy Cube Nuroad EXC-re, ez gravel, de inkább túrásított, gyárilag rajta van a sárvédő, csomagtartó, sőt még az agydinamós világítás is. Kb. pont az a kialakítás, mint amit évek során csináltam a Speederből (bár azon nem volt agydinamó). Földutakon továbbra is nagyon ritkán megyek, elsősorban aszfalton használom. Nem sebességbajnok, az agydinamó még lassít is rajta, viszont amire nekem kell, arra tökéletes. -
csƵ
őstag
Van valakinek rosebikes kuponja? Beregisztráltam, de nem kaptam ingyenes szállítást vagy 10 EURt vagy akármit.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #227786 üzenetére
A zinternet szerint a Shimi sem könnyebb, sőt. [link] [link] [link] 400 körül, fölött van...én ezeknél nem is a súly hanem a pontosság, tartosság stb. miatt aggódnék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #227784 üzenetére
nézz rá esetleg a külön kapható fogakra, bár sanszos, hogy a többi is kopott már, és akkor azoknak is hamar eljön az ideje. Ha meg tényleg ennyire csak ezeket használod, akkor aztán végképp megnézném, mi a helyzet ilyen külön lánckerék fronton. [link]
Lehet, hogy szó volt róla, nem tudom, a tied bontható-e.Ja, Sunrace sorok itthon is kaphatóak, és kissé jobb áron szoktak menni, mint a Shimi
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz Hasaggymeg #227785 üzenetére
Lefényképeztem. A hátsó fogaskeréksor 2 fogaskerekén (alulról a 4. és 5.) én mondjuk akkora kopást nem látok, de 1-1 helyen észrevehetően jobban bemaródott. Képek alapján mennyire látszik kopottnak? Mert laikus véleményem szerint a lánctányér még annyira se, pedig az aluötvözet.
andrisbandi: köszönöm a tippet! 431g-ot írnak a Shimanóra webshopokban, mert a gyártói oldalon tényleg nincs fent. De nekem mindegy is.
ZolkoW: nem bontható Vagy a fene tudja, EZ az. Viszont pont nincs olyan fogaskerék, ami kellene (17T, 19T).
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #227792 üzenetére
annyit még én is látok, hogy a középsőkhöz képest a szélein szinte érintetlenek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #227783 üzenetére
kb annyi a különbség, mint a racing bike vs endurance között - elsősorban a geo.
a cx-nél max 33 mm-es külsőt használhatsz, a vázon nincsenek szemek csomagtartó/sárvédő rögzítéséhez, max 2 kulacsot tudsz rárakni (vagy csak egyet), a felsőcső alsó síkja viszonylag lapos, hogy könnyebb legyen vállra venni.
geo esetén kisebb a wheelbase (nem kell annyira sok hely a külsőknek, mint a 45-50 mm-es gumikat fogadó gravelnél), sokszor kisebb a stack, a fejcső és nyeregcső szöge is más (outihoz közelebb), kisebb a chainstay lenght (láncvillahossz), kevesebb a bb drop, mint a gravelnél (ez azért, hogy hirtelen irányváltásnál meg a pálya nyomvályújában ne érjen le a pedál a földre).
meg merevebb is a cx váza, azt nem hosszú távra optimalizáljáka gcn-en is volt idén egy összehasonlítás.
-
addikt
válasz ZolkoW #227791 üzenetére
1-2 eFt nem oszt, nem szoroz, csak kapható legyen.
Sunrace CSMS1 TAW akkor jó lenne? Ugyan nem 34T, hanem 36T a vége, de úgyse használom Gondolom, megfelelő szerszámokkal nem agysebészet kicserélni sem a kazettát, bár lassan jön az éves szerviz, rá tudom bízni a mesterre is.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
sebgutkopf
őstag
válasz deny330 #227668 üzenetére
Gratulálok a géphez, szép bringa! Oldalról azért látszik a váz - kerék méret aránya, hogy ez 27,5. Mit csináltak ezzel, garázsban állt? Mintha új lenne
Felfüggesztés: lyrik igazán a debonair-el lett jó (2021-modellévben jött a charger frisebb verziója), meg persze a charger 2.1 csillapítással. Kérdés ezekkel fejleszhető-e a bent lévő, ha nem csak az egyiket nem éri meg cserélni. Most meg ugye ott tartunk, hogy 2023-as modellévre itt a charger 3 és a debonair 2, amikben a hangolás változtatása mellett az apró vibrációk csökkentésére "feltalálták" a gumi szilentet (ilyen nincs a fox-okban).
Nekem van 2021-es specifikációs lyrik-em a park gépben, a villanyoban fox38, mindkettőt örömmel használom jól működnek, egyik esetében se érzem a viszketést a cserére. Mondjuk azt érezni, hogy a fox38 az merevebb és kicsit máshogy használja a rugóutat, erősebb a támasz a közép tartományban. Azt most próbálgatom 1 tokennel ekvesebbel.Semmering:
Nekem ismerős terep már voltam is elég sokszor, de mindig úgy tudok visszatérni, hogy előtte tudom melyik feature-t szeretném ez úttal kipipálni, amit korábban nem tudtam/mertem.
Reggel kicsit nehezebben melegedtem be a 3. körben kedztem csak érezni, hogy végre nem vagyok olyan merev és rendesen mogzok a bringával. Utána feloldódtak a gátlások és amiért mentem hamar meg is csináltam. A slopestyle park végén a két nagy lyukas ugró volt a cél (a középső drop-ról rávezetve (ezt már korábban megcsináltam) tudtam megfelelő tempót rá szerezni. Így simán be is adtam:
Utána pedig akkor már kamerán kívül egyik srác ráhúzott a nagy pallós drop-ra, így túl is teljesítettem a napi tervet. Itt a középsőn megyek, tehát az itt tőlem balra lévő az, ami mondhatni ajándékba jött, mert magamtól nem tudtam milyen tempó kell hozzá. Az felfelé dob, de az érkező lent van és sok sok méterrel odébb, így nem igazán praktikus rajta elesni
Becsületből utána még mentem egyet a downhill vonalon is csak, hogy érezzem meg tudom csinálni, de azon nem szeretek többször menni, az egész nagyon ráz, mint egy végtelen sziklakert. Itt is meglepett hogy év közben néhol mennyit változik a pálya akár az esőtől, akár a rajta rendezett versenyektől.
Jó napot zártunk, tiszta magyar nap volt, sok ismerőssel, baráttal találkoztunk kint és rendesen elfáradtunk. -
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #227782 üzenetére
Tény, hogy azért 800 ezer ft nem kevés pénz, bár nagykerből venném, úgy kicsit jobb az ár, a kerekeket biztosan cserélném, meg a féktárcsákat is. A 32 küllős kerék szerintem nem gáz egy gravel-be, azért itt mégiscsak többet kap mint aszfalton.
azóta körbenéztem és minden nagyon drága, sajnos a merida ára sem kirívó.a 32 küllős önmagában valóban nem probléma (bár a kerékgyártóknál max. 28 küllősök vannak, a legtöbb dt-swiss is 24-es), a 17 mm széles felni már inkább probléma a külsők méretnövekedésénél, már 21-nél tartanak a kommersz gyártók is (pl cube).
a 2 kerékszett az jó ötlet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs