- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #181751 üzenetére
Pár hónapja láttam egy videóinterjút a nagyobb bringa gyártókkal. Pont a többlet kereslet, készlet és gyártó kapacitást feszegették a kérdések. A gyártók válasza meglehetősen egységes volt. Röviden: mivel látják, hogy a megugrott kereslet a vírus miatt van, ezért ennek a tartóssága bizonytalan, így nem építenek ki többlet gyártói kapacitásokat, hanem kivárnak és figyelik milyen időtávon marad meg ez a nagyobb igény és az alapján hoznak döntést később és óvatosabban egy esetleges bővítésre.
Ez üzletileg teljesen ésszerű, egy egyszeri 6-12 hónapig tartó vásárlási hullámra nem lehet sok 10-100 millió dolláros befektetéseket alapozni, amik megtérülése 10 év.Amit viszont több helyen tehetnének, az az ügyfélszolgálat kapacitásának a bővítése. Ilyen pozíciókba kölcsönzött, vagy akár határozott munkaidős szerződéssel is fel lehet venni embereket, hogy javuljon a reakció idő az ügyfelek írásos, vagy telefonos megkereséseire. Szabad munkaerő van bőven a piacon, a munkanélküliségi statisztikát hagyjuk. példa: most kerestünk 1 fő recepcióst, amire két hét alatt 300+ jelentkező volt, régebben max 20.