- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- DIGI internet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz NandorHUN #169597 üzenetére
Cube nagy általánosságban jobb ár-értékarányt képvisel,pl. a Cross,vagy Nature sorozatok.KTM-ek kissé drágábbak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz NandorHUN #169599 üzenetére
KTM az komoly verseny múltal rendelkező motor márka és teljesen mindegy hogy a bringa vagy a motor sportban van jelen egy cég azt meg kell fizetni hogy nem egy ismeretlen termék és azért mert a név kötelez azért egy kis biztonságot is ad persze nem ingyen
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz NandorHUN #169599 üzenetére
A Merida pont a jó ár-értékarányról ismeretes,ugyanúgy mint Cube,Canyon,vagy Radon,hogy a Rockridert ne is említsem mert ez utóbbi veri az összeset árban...mert próbálja korábbi kétes bizalmát feledtetni és betörni a felső-közép kategóriába.
INTELligent...mivel kened és hogyan? Országútiról/aszfaltról beszélünk,vagy MTB terep?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz NandorHUN #169710 üzenetére
a Cube-nak van saját kiegészítő kínálata, kifejezetten a bringákhoz tervezve (a sárvédő pl extra integrált, de a kitámasztó is) miért nem kérdezted meg a boltban, hogy mit ajánlanak hozzá?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz NandorHUN #169753 üzenetére
imbuszos nyereg bilincs a legegyszerűbb megoldás
igazából mindenhez van imbuszos, vagy saját kulcsos rögzítés (kerékagy, nyereg) de ilyen speciális gyorszárak is voltak régen (Zéfal Lock'n'Roll) ami csak fejjel lefelé működött, tehát az egész bringát át kellett fordítani 180 fokkal, hogy nyitható legyen - lejárt nekik a szabadalom, azóta nem gyártják“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
INTELligent
senior tag
-
őstag
válasz NandorHUN #169795 üzenetére
kezdésnek modjuk ez: [link]
így akinél nincs ötös imbusz, az nem viszi el a kerekeidetde lakatolásnál első számú szabály, hogy a vázat és az egyik kereket együtt kötjük le egy tereptárgyhoz
ha ki tudod venni könnyen, akkor az elsőt a hátsó mellé téve a vázzal együtt lelakatolás a legjobbáltalánosságban elmondható, hogy minél inkább az látszik, hogy melós elvinni valamit, annál inkább kerülik, és a könnyebb ellenállás irányába mozdulva visznek valamit ami nincs erősen (vagy egyáltalán) lekötve. csak akkor viszik el PONT a tiedet, ha az annyira speciális, hogy megrendelésre kell és/vagy a védelem értéke nem éri el a kerékpár 10%-át (tehát egy milliós bringa egy spirálzárral van lekötve)
vannak egészen komoly U-lakatok, amiket csak akkus flexel lehet kinyitni (meg a kulcsával) erővágóval vagy fagyasztó spray-vel nem. ezek jellemzően úgy 20-30 körül vannak. melléjük egy sodrony, ami a másik kereket is védi és biztos keresnek a tied helyett egy másikat.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz NandorHUN #169795 üzenetére
Nincs,drága kerékpárt nem lehet otthagyni sehol.Ha mégis akkor U lakat,vagy vastag lánc,esetleg minőségi hajtogatható,a többi szinte felkérés keringőre...de látom szuperhős kollégánk kimerítően válaszolt már.
(#169796) HollyBoni...akkor jó videót ajánlottam,mi?! Amúgy pont azt az előfeszítő gyűrűt nem értem,mikor a másik faxa nélküle is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vendingo
veterán
válasz NandorHUN #169812 üzenetére
Én igyekszek sehol nem hagyni, de van 2 lezáróm. Egy olcsó tescos, amivel gyors lezárom miközben végig szemmel tudom tartani, pl fagyizó, meg van egy kínai abus bordo másolatom, amivel tartóssan szoktam zárni, ha távolabb tartózkodok, pl strand, de ekkor is úgy zárom, hogy lássam. Ha elakarják vinni, úgy is elviszik. Hosszabb távra u lakat, meg kábel kombinációt tartanám megfelelőnek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Perillustris
senior tag
válasz NandorHUN #169795 üzenetére
Én a járkálós Speederemet egy Abus u-lakattal (hátsó kerék, váz), valamint egy Citadel láncos zárral lakatoltam le (első kerék, váz), amikor sok órára kinn kellett hagynom egy épület előtt. Szerencsére utóbbit mindig ott tudtam hagyni a két tanítási nap között, nem kellett cipelnem minden alkalommal. Egyes bicajtúrákon a láncosat egy Bordóval helyettesítem, ha előre tudom, hogy nem lehet zárt épületben a bringa éjjel, de a két zár súlya már ebben az esetben is bőven a komfortzónán kívül esik, úgyhogy előfordult, hogy leküldtem előre futárral a szállásra.
Perillustris
-
flash-
veterán
válasz NandorHUN #169795 üzenetére
talán ár érték arányban az egyik legjobb az abus u40 mini decathlonból.évek óta 7500 ért árulják, másutt ez a lakat 14 ezertől kezdődik, és ennek 14mm a kengyelvastagsága, 20 ezer alatt csak vékonyabbak vannak(igaz 15 körül van már 13mm ami nem sokkal kisebb de nagyobb az ív)(talán 27ezerér van ami már vastagabb 15mm-es) és mindkét oldalon zár tehát elvileg mindkét oldalon el kéne vágni hogy le lehessen szedni.
hátránya elvileg az előnye, a kis mérete ezzel csak a vázat tudod odakötni valamihez, váz+kerék+ korlát már nem játszik. Előnye lehet hogy nem lehet hozzáférni illetve elég nehezen.
A lezárás a klasszikus kerékpártárolóhoz(kerékbetolós)kis kreativitással megoldható, vagy hátsókerékkel rakod be a keréktartóba vagy a tartó luk mellé így a láncvillát oda tudod kötni(így kis szerencsével két bringát is oda lehet lakatolni láncvillánál, már nem egyszer sikerült) vagy pedig a a középtengelynél teszed rá a kerékártárólóra és így az alsócsövet tudod hozzákötni.(nyilván kereket el lehet így vinni de legalább a vázat nem)nyereg+kerék védelemre is aminap láttam abus-tól megoldást, nem ismerem, és lehet valami hasonló kínából olcsóbban megvan:
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Házimozi belépő szinten
- Hardcore café
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- EAFC 24
- Motoros topic
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...