Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz INTELligent #162333 üzenetére

    - menő
    - könnyebb
    - terepen nincs szükség nagy első lánctányérokra
    - ugyanakkor terepen az egyszerűség előny
    - menő
    - nem kell az első váltó beállításával és karbantartásával vacakolni
    - egyel kevesebb bovden és váltókar a kormányon
    - 12 sebességes váltoknál ma már úgy tűnik alap a kuplung, szal kemény terepen a váltó csattogását el lehet felejteni, ami nekem óriási előny, gyűlölöm a csattogó váltót
    - az új fejlesztések mtb-n ezután már valszeg mind 12 speedre jönnek
    - menő
    Van még valami? :D Aszfalton persze hátrány, bár nekem a 10T kiskerékkel valszeg elég lenne, szal a következő bringámon tuti 12 sebességes rendszer lesz. Amúgy sokkal jobban tetszenek nekem ezek az új Shimanok, mint az Sramok. Ja, ami még hátrány: régi kerékagyra ezek nem mennek fel, microspline kell :( .

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák