Új hozzászólás Aktív témák

  • bartucc

    addikt

    válasz aXXon #8447 üzenetére

    Nem tudom, ki mennyire olvas min. Totalcar-t... volt ott ket nagyon jo iras az elmult 2-3 honapban. Volt egy 1,6 Tdci Focus, piaci ertek kb. Masfel millio, a benne levo kar mar 3 felett jart, es meg messze nem volt teljes a bontasa, allapotfelmerese. Doglik a turbo, az adagolo, hengerfej minimum, de meg a blokk is repedt volt. A kocsi kb 4 eves ossz. Na igy akarjunk a gyarto altal megadott ertekkel dolgozni, kotelezo csereknel.

    A masik a turbos autokkal foglalkozott, egy tuurbo szaki elmondta, nem latott meg 300k felett futott, modern turbost, turbocsere nelkul. Valamint csak a ket legrosszabb dizelt emlitette: PSA csoport Hdi, valamint Fiat 1,3 Multijet. Elobbieket sokkal hamarabb kell apolni, mocsok igenyesek. Az utobbinak meg olyan szerkezeti kialakitasa van, hogy ha kezifekes parkolasnal kicsi meg hatragurul az auto, motorleallas utan, akkor a kovetkezo inditasnal lehet, hogy a vezermuszij ugrik egyel tobbet, mert nem megfeleloen allhatott, es mar gorbulnek is a szeleptuk. (Lehet pontatlanul fogalmaztam, de a lenyeg a szeleptuk serulekenysege, parkolasos helyzetben) Megint egy par eves, modern dizelrol van szo, amit a szomszed Pista nem fog egy csavarhuzoval es villaskulccsal helyrerakni, mint egy 1,9 VW tdi-t...

    "Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

Új hozzászólás Aktív témák