Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Synology NAS
- Windows 11
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Most sajnos se időm, se energiám utánakeresni az MWO béta fórumban (ha még elérhető egyáltalán), de a dev-ek szerint nem volt ilyesmi a Cryengine-ben.
Szerk.: De, megvan:
"Best we can tell Crysis went with a client authoritative approach (very prone to hacking) therefore they didn't require any form of lag compensation (hence why it's not implemented), we went server authoritative for reasons that have been well outlined, so we get to add this to the engine (as would any other game that uses CryEngine that goes server authoritative). Once it's added the net-code will be comparable to other games like CS, TF2 etc. that use this approach. '"
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések