Új hozzászólás Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    2 hónapja eladtam egy használt i5-öt, pontosabban nagyanyám közbenjárásával lett eladva, mert en külföldön voltam, haza lett hozatva. Kulfoldon garanciáliskent hirdettem, mert amerikai modell. Elvitte a gyerek, minden oké. A napokban Tibee86 közleményére megírtam neki, hogy Magyarországon is garanciális, bar ne tettem volna. Ma mar írta, hogy be van égve a kijelző (sárgás folt) meg szarakodik neha a wifi, de tegnap mikor írtam neki, még semmi gondja nem volt, köszönte szépen minden oké. Azzal mentegetozott hogy nem o használja, ennek ellenére az elmúlt 2 hónapban szó nem volt arrol, hogy bármi gond lenne vele. Azt mondja, hogy az istyle-ban közöltek vele, hogy meg van buheralva a telo, es emiatt csak akkor el a gari, ha igazolja számlával hogy stimmel a sorozatszam. (Szerintem ha meg van buheralva, akkor onnantól semmilyen gari nincs) kéri vissza a vételárat, ellenkező esetben jogi útra tereli. Mindezt ugy, hogy en itthon nem garanciáliskent hirdettem, papírok nélkül, es egészen ezidáig (2 hónap) egyetlen egyszer se említette, hogy gond lenne a telefonnal, egészen máig, miután en tegnap jóindulatúan megírtam neki, hogy itthon is van ra gari, ha gond van, nyugodtan beviheti. Mit csináljak? :U

    i6 Silver

Új hozzászólás Aktív témák