Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz B-L-A-C-K #50420 üzenetére

    alapban is más bekötést használnak, de a digi szerelők egy része - sajnos - nem arról híres, hogy pontosan alkalmazza a megfelelő színsorrendet, ami bizony problémát okozhat.
    nem mondom, hogy azonnal nekik kell esni, de érdemes nem csak munkaállomással tesztelni, hanem router alatt is, mert az alaplapi lan nem feltétlenül dob érzékelhető hibát, de a routerek jelentős hányada igen!
    több témában is található olyan hozzászólás, ahol a digi előfizető tapasztalta a hibát, telefonálgatott, persze lepasszolták, a router hibájára hivatkoztak, mert anélkül nem mutatkozott probléma, erre - javaslatra - megnézte az előfizető a bekötést, és akinél szerencsés módon a lakásban volt elkötve, ott a korrekció után megszűnt a hiba, akinél viszont a szolgáltatói dobozban/szekrényben, ott csak sokadik nekifutásra értek el eredményt, vagy azóta sem...
    sokan tesznek módosított firmware verziót a routerre, mert azokban olyan extrém beállítások eszközlésére is van lehetőség, amire a gyártói firmware verziók nem adnak lehetőséget, de az újabb szériák esetén stabilitásilag már nincs szükség módosított firmware verzióra, a gyári is okés.
    abban mutatkoznak meg inkább a hibák, hogy sokan nem tudják megfelelően beállítani, aztán szidják, hogy akad, lassul...stb, pedig csak nem lőtték be a környezetnek megfelelő wifi csatornát...stb.
    néha olyan "hibákhoz" is kihívnak, hogy az félelmetes, és még meg is magyarázza a tisztelt tulaj - pedig jellemzően csak simerősökhöz megyek -, miért szeretne más "márkájú" eszközt, amikor viszont néhány perc alatt beállítom és megoldódik a hiba, akkor megy a csodálkozás...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák