-
IT café
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szekra
őstag
válasz Luck Dragon #191348 üzenetére
Google flights
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz Luck Dragon #191348 üzenetére
Google Flight vagy Momondo. De sose vegyel kozvetiton keresztul repjegyet. Nezd ki es vedd meg a legitarsasag oldalan
-
-
nord_
veterán
válasz Luck Dragon #191356 üzenetére
Érdemes előre gondolkodni, mert vagy hónapokkal vagy last minute-ben éri meg jegyet venni. Nekünk már az augusztus végi jegyek is megvannak…
-
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #191360 üzenetére
Nem tudom, gyanúsan beragadt délután óta, aztán este levettem a töltőről mit sem sejtve…
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Üdv Magyarországon Gsx-rr!
⭐ Stella
-
Arcképgyáros
Boldog Nyulat!
-
Rage47
veterán
válasz radi8tor #191375 üzenetére
Tiktokot akárhányszor próbáltam, hányás volt. Mindenki ugrál, mindenki influencer, stb. Instán legalább van content, ami érdekel, pl. a Nasa is jó képeket és infókat rak ki, vagy vannak jó art csatornák. Mastodont próbálgatom mostanában, oda még értelmes emberek írogatnak. Ilyen lehetett régen a Twitter
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz Rage47 #191376 üzenetére
Uzleti es reklam szempontbol szerintem a Facebook a legjobb itthon. Nekunk az Insta alig megy kb 2000 kovet
Faceook 57k
Tiktok-on is megvan a fizetokepes reteg.
ma beszeltem a baratommal akie az egyik legnagyobb taplalekkiegeszito uzlet/webshop
Sokszorosara nott az amugy is komoly forgalmuk, pedig nem celiranyos reklamokat nyomnak, interaktivabb plattform es jobban eler az emberekhez -
Ngtx
aktív tag
válasz radi8tor #191377 üzenetére
Direkt változtattam kicsit az érdeklődési körön, rá kerestem konkrét névvel a dolgokra TikTok-on és tényleg 1-2 nap után bőven olyanokat dobál, persze ehhez kell a like is, hogy a továbbiakban is fent tudja tartani. Nem feltétlen kell nézni a pénzéhes csóró influkat a neten.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
.Szaki.
addikt
Érdekes. ... Én kb fél éve minden akaratom ellenére letöltöttem a TikTokot, mert úgy éreztem, hogy lefogok maradni tartalmakról azzal, hogy ott nem vagyok jelen. Az általam követett csoportok nagy része folyamatosan mondogatta, hogy kövessetek be TikTokon is, mert ott külön tartalmak vannak, vagy volt olyan is, hogy egy podcastban hallottam, hogy ez részletesebben a TikTokon lesz fent. ... Szóval kvázi rá lettem kényszerítve, ezért leszedtem, be is kedveltem azon nyomban azokat az oldalakat, amiket a különböző egyéb platformokon is már bekövettem, aztán arra lettem figyelmes, hogy sehol semmi. Valóban volt egy-két külön tartalom, de azokat csak jóindulattal lehetett annak nevezni.
Pár példa a teljesség igénye nélkül: A Speedzone TikTok fiókján az általam egyébként már az AutóSámán segédjeként is unszimpatikus Kolos rakosgatott fel 10 másodperces videókat arról, hogy kitakarta a kormány logóját és megkérdezte, hogy na ez szerintetek milyen autó?
Pista külön csatornáján csak idiótaságok vannak, ami egy kicsit jobb, azt külön felteszi a Facebookra is sztoriba.A TheVR-os srácok is nyomták, hogy ott a TikTok fiók, ők tényleg el is kezdtek rá tartalmat gyártani, de aztán szépen lassan szerencsére visszatértek a YT Shortsra, mert ők is érezték, hogy ez így nem lesz jó.
Szóval összegezve, ami külön tartalom az kvázi értékelhetetlen, ami pedig tényleg érdemes nagyobb megtekintésre, azt úgyis megosztják a többi platformon is, tehát valójában nem maradok le semmiről. Pontosan ezért töröltem is pár hónapja a fiókomat. Köszönöm, nekem nem kell.
A YT, Twitter, Facebook a fontossági sorrendem. Az Instára havonta egyszer nézek fel maximum.
-
Sukta 95
tag
válasz Gergőke88 #191380 üzenetére
A privát preferenciáit a közösségi média platformok között senki esetében nem szeretném vitatni, mindenki azt használ, ahol jól érzi magát.
Céges oldalról azért elég jól rálátok, ha már online marketing ügynökséget viszek, 30+ ügyféllel. Van köztük bőven b2b, webshop és kb. minden szakterület.
Ahogy Gsx-rr írja, itthon az esetek túlnyomó többségében, amennyiben direkt értékesítésről, konverzióról van szó a Facebook és a Google Ads a nyerő. Nagyságrendekkel. Legyen ez webshop, nagyker, szolgáltató, orvos, bármi. Kivéve, ha Z generáció a célcsoport.
Facebook, Google Ads, TikTok, Insta, LinkedIn a top 5 platform kb. Néhány iparágtól eltekintve a fontossági sorrend is ez. Nem lehet már megkerülni a TikTokot, sőt jobb, ha mindenki barátkozik a gondolattal, hogy rövid úton megkerülhetetlen lesz. Szinte már minden partnerünk aktívan jelen van, hirdetünk neki és mérhető módon hoz nekik vásárlókat, leadeket. Legyen az barkács, orvos, bármi. Meg kell találni a módján.
Mellesleg, pontosan a miatt, ami itt is kirajzolódik, hogy mindenki más platformot használ, holisztikusan kell gondolkodni az online jelenlétben. A platformok erősítik egymást, jelen kell lenni mindenhol - amennyiben a büdzsé engedi, mert elaprózódni sem jó -. Kis büdzséből pedig inkább csak 1 max 2 platformot tolni, ahogy a csövön kifér.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Sukta 95
tag
válasz Gergőke88 #191384 üzenetére
Ez teljesen változó. Azért mondom, hogy összességében erősebb a Facebook, mert bármilyen témáról is legyen szó a Google-ben csak azokat az embereket éred el, akiknek már van probléma tudata. Akik megoldást keresnek valamire. A Facebook esetében pedig el lehet ültetni a terméked/szolgáltatásod a potenciális célközönség fejében, hogy majd amikor később lesz problémája, te legyél az első, aki eszébe jut.
De összességében igen, teljesen változó és iparág függő. Az esetek nagy részében azért elmondható, hogy megfelelő kampányokkal a gyártó, nagykereskedő, importőr, b2b cégek esetében is tudunk eredményes közösségi média kampányokat felmutatni (vágott virág importőr, textil nagykereskedelem, CNC munkák, kerti és barkács termékek nagykereskedelme, stb). Mondom ezt azért, mert a cégvezetők is a wc-n ülve is a Facebookot, Tiktokot pörgetik. Csak kicsit több munkát és belefektetett energiát igényel a marketing ügynökség részéről. Ezeket pedig szereti a piacon lévő ügynökségek jelentős része szereti nem beletenni. Inkább a kevés munkával sok pénzt keresni elvet vallják, ami mindent, csak nem ügyfélélményt eredményez.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
szekra
őstag
válasz Sukta 95 #191385 üzenetére
Részben osztom a véleményed de azért ilyen fekete fehéren fontossági sorrendet nem akarnék felállítani, ahogy te is írtad abszolút iparág függő (nem kevés példa van rá, az egy-kettő kicsit erős). Facebook-on kötelező jelleggel fenn vagyunk de kb. csak kötelező jelleggel, a content gyártás oda nem preferencia. Tiktokra is lehetne próbálkozni és ahogy írod kell is majd, de oda fosni kell a tartalmat és nem elég már a trash. Konkurenciánk próbálkozik de nekünk ég az arcunk tőle. Nagyon körül kell járni a témát és finomhangolni a célzást, nem szabad lapátolni a pénzt kötelező jelleggel. Ahogy írod marketing ügynökségek nagy része csak lerántja a cégeket sok pénzért kb. nulla befektetett energiával a végén szép hosszú látványos színes szagos ábrákkal illusztrálva az eredményeket amit valljuk be az nem tud megcsinálni kis utána járással akinek nincs két keze és vak. Imádom az ilyen ROI méréseket.. Tisztelet a kivételnek, neked is mert nem ismerem a munkád. Mondom mindezt közel 10 éves marketing szakmában töltött tapasztalattal (ügynökségi oldalon is voltam, de egy ideje már másik térfélen játszom piacvezető nagyvállalatnál, azért vannak érdekességek.. ).
-
Sukta 95
tag
válasz szekra #191386 üzenetére
Nem vitatom, amit mondasz. Iparágfüggő teljesen, ezért is írtam, hogy a fb, ads kombó a legfontosabb eredményesség szempontjából. Csak azt írtam, hogy olyan iparágban is tudunk rendszeresen, mérhetően konverziókat hozni, amit a többség elkönyveld ads only piacnak.
Ahogy írod is, csak minőségi és átgondolt tartalmat van értelme gyártani, ezért is emeltem ki, hogy jó minél több platformon jelen lenni, de csak a megfelelő marketing tervek, célok és büdzsék mellett. Ahol havi pár száz ezer Ft a büdzsé és egy ember van rá, ők ne akarjanak Tiktokozni, arra koncentráljanak, ami a legjobban megy. De, ahol van pénz és kapacitás, igen is tolni kell már most a TikTok-ot, stb. Ezt azért minden marketing szakirodalom alátámasztja, hogy alapvetően a korai piacra lépők fölözik le a piacot, de sokkal nagyobb ilyenkor a belépési korlát is.
ui.: Az ügynökségekről mondott dolgaiddal teljesen egyetértek. A többség nem törekszik az ügyféllel való kapcsolattartásra, csak köt egy 6-12 havi szerződést, beígér mindent, legyárt néhány sablon posztot Canvában, készít jó esetben 2-2 kampány Fb-ra és Ads-re. Nincs tervezés, célmeghatározás...és nincsenek eredmények, az ügyfél meg alig várja, hogy leteljen a szerződés és elfogyassza a következő ügynökséget is. A hazai piacon egy kkv átlagosan 8 hónapot tölt el egy marketing ügynökségnél. Esetünkben ez a szám több, mint 2 év. A legtöbb esetben pedig egy belsős marketing team vált minket. Mondjuk nem is dolgozunk csak 1 Mrd árbevételű cégekkel és minden szerződéskötést audit előz meg, ahol felmérjük hol tart az ügyfél, mint tudunk neki nyújtani.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Gsx-rr
veterán
11 honapja rendeltem egy autot ,eselyes,hogy iden nem kaptam volna meg, igy lemondtam.
Azert ez vicc.[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz radi8tor #191395 üzenetére
Akkor lehet aláírattak vele egy módosított szerződést, amiben már az egy éves szállítási határidő szerepel és azért nem adták vissza. ... Minden árváltozásnál és módosításnál a szalonnak értesítenie kell az ügyfelet, neki pedig lehetősége van ilyenkor visszamondani a megrendelést. Ami egyébként nagy dilemma, szar volt ilyen cipőben járni. Ha jól emlékszem talán 8 nap, de maximum két heted van eldönteni. Ha elutasítod, akkor visszakapod a befizetett előleget. Ha pedig ők nem tudják teljesíteni, akkor pedig az van, amit előbb írtam, hogy kamattal utalják vissza.
De biztos kellőképpen bebiztosította magát a Porsche. ... Szemét dolog és gondolom nem is 1-2M Ft az előleg náluk.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...