Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Reag3nS #6174 üzenetére

    Akkor elő lehet fizetni a jobb technológiára olcsóbban, senki sem kötelez erre...

    Azt hiszem, hogy ez már mindenkinek tisztán lejött itt, hogy Ő úgy jár el, hogy mindenképpen azt szerette volna kimondatni a szolgáltatóval, hogy az eszköz nem az ővék (mármint, nem az Invitel-é), és így eladhassa. Ezért hajtotta ennyire ezt az ügyet! Igazából, ha csak az lenne mögötte, hogy nem akar vele autózni / utazni saját költségére (ami teljesen érthető), akkor annyit kellett volna tennie, hogy mondjuk email-ben, vagy fax-on (tehát írásban) megírja az ügyfélszolgálatnak, hogy az ilyen és ilyen típusú és számú eszközök, ezen a címen átvehetőek, mivel a szolgáltatást nem Ő mondta fel, és nem az Ő hibájából szűnt meg, így nem áll módjában saját költségére visszajuttatni! Ennyi! És innentől kezdve nem kell naponta telefonálni, az Invitel ha akar jön érte, ha nem akar akkor nem jön! Megbüntetni úgysem tudja, mivel nem hatóság, feljelenteni meg nem fogja, mivel volt sara neki is rendesen, ebben az ügyben, másrészt meg náluk ez amúgy sem tétel. Azt meg nem hiszem el, hogy ne lenne annyi helye a pincében, a padláson, vagy az egyik szekrény aljában, hogy bevágja valahova azt a routert és a telefont. Ha nem keresik mondjuk fél évig, egy évig, akkor már úgysem fogják keresni...

    Én ugyanezt csináltam a kábelmodemmel, mikor anno felmondtam a kábelnetet. Talán egy évig őrizgettem is, aztán ment a kukába.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák