- DIGI kábel TV
- Crypto Trade
- Nehéz dolga lenne a big tech-nek egy új Trump-kormány alelnökével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- eBay
- Béta iOS-t használók topikja
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- Jelszókezelők
- Nincs többé Kaspersky az USA-ban
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #39132 üzenetére
2 hiba lehet vagy túldúsít vagy aluldúsít miatta az ecu.
1: Ha a valóságosnál több oxigént mutat a kipufogógázban, akkor a vezérlés emiatt dúsítja a keveréket, megtorpanhat az autó (és többet is fogyaszt mert túldúsít). A túldúsítás miatt a magasabb kipufogógáz hőmérséklet miatt a kipufogórendszer is hamarabb szétéghet, és a katinak se tesz jót, több káros anyagot is pufogsz ki.
Illetve a benzinben túl dús keverék ráadásul lemossa a hengerfalról az olajfilmet, ami rendellenes motorkopáshoz vezet.2: Ha pedig alulméri az oxigénszintet, erőtlennek érződik a motor.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Videó Kaputelefon /// Új // Számla + Garancia
- Specialized Crosstrail M trekking
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nespresso Krups XN1101 Essenza Mini
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Új ATE 24.0128-0234.1 első féktárcsa és ATE 13.0460-5651.2 első fékbetét
- KARCHER 1.198-401.0 CVH 2 Porszívó kézi 70 W 150 ml sárga
- Csepel 125/T típusú motorkerékpár kézikönyve
- GT Talera 26" MTB Megkimélt Állapotban!-További Minöségi Kerékpárok....
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen