Új hozzászólás Aktív témák

  • Hintalow

    senior tag

    Mondjuk a fiókba rohangálási fétist én sem értem, pedig lehúztam egy 5-6 évet banki callcenterben, azóta is bankszektorban vagyok.
    Ugyanis amit folyamatosan láttam és tapasztaltam: fiókban a fókusz a számla/hitel/befektetés/biztosítás értékesítésen van, minden oktatás is erre van kihegyezve. Cserébe legalább bazi nagy a fluktuáció, és az egész ügyintézés a "szó elszáll" elven alapszik :K
    Szinte az összes panasz amit láttam az évek során (és sok volt, nagyon sok) ott mindig az volt, hogy a fiókos mondott valami valótlant (általában nagyon nem értenek az elektronikus csatornákhoz, kártyák működéséhez stb.) amiből baj lett, aztán a referens és min. két kollégája tanúsította, hogy "ő mindig a legjobb tudása szerint tájékoztatja az ügyfeleket, de már rég volt, szóval nem is emlékszik igazán mi volt" és itt le lett zárva a dolog.
    Hát ekkora felelősséggel én is összehordtam volna minden hülyeséget, hogy lekoptassam az ügyfelet, ha éppen megzavart a netezésben :D

    Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

Új hozzászólás Aktív témák