- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Bitcoin topic
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Milyen routert?
-
IT café
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Pista0001 #13535 üzenetére
HA rendesen karban... igen, namármost ha szerelnem kell mások bringáját azok általában nincsenek karban tartva
Sajnos ezt a zsír mániát a szerelőbácsik akik a gyárban/szakboltban összeszerelik a gépet nem igazán érzik át. Természetesen Én előszeretettel használom a zsírt még a küllőanyákhoz is, hosszútávon sokat segít az esetleges centírozásoknál.
Amúgy ez a könnyűség baromság, ezaz amitől idegbajt tudok kapni. Én tudom milyen nehéz bringával menni. Szerintem a váz súlya nem sokat ront a menettulajdonságokon! Sztem ez egy baromi nagy HYPE. Egy jóravaló agyváltóval bőven többet lehet spórolni mint a váz súlyán. Pl izomból hasonlítsd össze egy alap 3*7 vagy 3*8-as rendszert amit mondjuk Pesten használnak, vagy a környékén(buda az már gebaszosabb, de oda is elég lehet a 3/4/5-as/es/ös) egy inter/T 3-as rendszerrel. Nincs váltó, nincs sor, rövidebb a lánc, esetleg kontrás(igaz ezt nem mindenki szereti, de ez nem is kötelező, csak egy opció, ha már a súlynál tartunk), alig nagyobb a váltótest mint az agy maga. Nem kell az első három tányér és a hozzá tartozó váltó+bowden+bowden vezető+kapcsoló.
De ez már baromira off... egyszer benéztem a bringás topik-ba és azt mondtam, hogy többet nem nézek be oda. Divat hülyített emberek akik legszívesebben 3*11-el tolnák a városban full tárcsával karbonnal.... kb. Amúgy az agyváltókhoz még annyit, hogy a Shimano most készül egy 11sebis agyváltóval ami könnyebb lesz mint a mostani 8-asa, illetve zárt lesz és olajfürdőben fog futni a holmi. Nos ez lenne a jövő szerintem, nem az, hogy 20grammal könnyebb az alu. Ráadásul láttam már egy-két profi acél vázat és nem volt nehezebb a félprofi vázaknál.[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Mobil flották
- További aktív témák...