Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Pista0001 #13535 üzenetére

    HA rendesen karban... igen, namármost ha szerelnem kell mások bringáját azok általában nincsenek karban tartva :(
    Sajnos ezt a zsír mániát a szerelőbácsik akik a gyárban/szakboltban összeszerelik a gépet nem igazán érzik át. Természetesen Én előszeretettel használom a zsírt még a küllőanyákhoz is, hosszútávon sokat segít az esetleges centírozásoknál.
    Amúgy ez a könnyűség baromság, ezaz amitől idegbajt tudok kapni. Én tudom milyen nehéz bringával menni. Szerintem a váz súlya nem sokat ront a menettulajdonságokon! Sztem ez egy baromi nagy HYPE. Egy jóravaló agyváltóval bőven többet lehet spórolni mint a váz súlyán. Pl izomból hasonlítsd össze egy alap 3*7 vagy 3*8-as rendszert amit mondjuk Pesten használnak, vagy a környékén(buda az már gebaszosabb, de oda is elég lehet a 3/4/5-as/es/ös) egy inter/T 3-as rendszerrel. Nincs váltó, nincs sor, rövidebb a lánc, esetleg kontrás(igaz ezt nem mindenki szereti, de ez nem is kötelező, csak egy opció, ha már a súlynál tartunk), alig nagyobb a váltótest mint az agy maga. Nem kell az első három tányér és a hozzá tartozó váltó+bowden+bowden vezető+kapcsoló.
    De ez már baromira off... egyszer benéztem a bringás topik-ba és azt mondtam, hogy többet nem nézek be oda. Divat hülyített emberek akik legszívesebben 3*11-el tolnák a városban full tárcsával karbonnal.... kb. Amúgy az agyváltókhoz még annyit, hogy a Shimano most készül egy 11sebis agyváltóval ami könnyebb lesz mint a mostani 8-asa, illetve zárt lesz és olajfürdőben fog futni a holmi. Nos ez lenne a jövő szerintem, nem az, hogy 20grammal könnyebb az alu. Ráadásul láttam már egy-két profi acél vázat és nem volt nehezebb a félprofi vázaknál.

    [ Szerkesztve ]

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

Új hozzászólás Aktív témák