- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz rbalint88 #49599 üzenetére
Nem mondom, de szépen felülteitek az embert az érzelmi libikókára egy-egy ilyen hozzászólással
A Vredestein Ultrac Satin nem tűnik rossznak, de ha sportolok a majd 1,6 tonnás PNV-vel, akkor a "Long braking distances in the dry and wet", "Long wet braking, poor dry stability and long dry braking distances" és a "Below average braking performance in the dry and wet." értékelések nem valami jók egy alkalomadtán teperő fémdoboz esetén amivel meg szeretnék állni.
Még nyáron a Falkenekkel akkorát fékeztem a Műegyetemnél az Erzsébet híd irányába... balra az A oszlophoz ki volt téve a telefonom a navigáció miatt és pont írt valaki Messengeren akinek csak rápillantottam a buborékos üzenetére. De annyi elég is volt, hogy odaérjek és majdnem túl is szaladjak egy piros lámpánál... úgy megálltam és olyan távon, hogy még én is meglepődtem.
Meg a gyalogosok, a bringások és a többi autós is....
Aztán a köznép megnyugtatására mindenkinek a jobb tenyerem belső felével zárt ujjakkal határozott de enyhe fejbiccentésekkel az előttem és jobbra lévők felé elfordultam hogy minden rendben mindenki megnyugodhat nincs semmi gond jól vagyok
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz rbalint88 #49602 üzenetére
Na igen a családi gép tud apa játszósa is lenni a többi ember nagy meglepetésére
Csak tudni kell terelgetni a vasat úgy mint unokatesód is közkincsé tette az MX5-ös srácok körébenIdén valamikor tél vége felé az akkor 6-7 éves Semperit Speed-Grip 2-esekkel a Dombóvári úton a Rákóczi hídra vezető fordulóban sikerült kilinccsel előre végigmennem pedig eskü, hogy nem úgy akartam ott és akkor azt a feljutást összehozni
Az E39 gyárilag terpeszt hátul így az is jobban koptatja a belső részét a papucsoknak.
Ha lent lesznek a nyári kerekek akkor megvizslatom, hogy mi a helyzet kopást illetően a Falkenekkel. Múltkor néztem hogy tavaly vettem és most már minimum 22 ezer km beléjük szaladt.
Erősen gondolkodom, hogy elmegyek egy több alkalmas vezetéstechnikai tréningre a verdámmal csak hogy még inkább uraljam a gépet
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Dorien
veterán
válasz rbalint88 #49693 üzenetére
Éves szinten 500km az már komoly futásteljesítmény. Én 7 év alatt 150e km-t mentem Polaris 3-mal, 55e km-t Polaris 5-tel, igaz R14 méretben. Teljesen jó diszkont gumik. Amit mondjuk nem mondanék el a Taurus, Riken, Kormoran, Sebring, Strial márkanéven futó Michelin által gyártott téligumikról. Azok tényleg csúsznak esőben. Havas, jeges időben jók.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SPeti1984
senior tag
válasz rbalint88 #49697 üzenetére
Hobbi autó az gondolom sportosabb kivitel vagy erősebb motorral szerelt, a nyári Michelin sport gumiból is ítélve. Egyértelmű a Polaris 5 nem egy sportosabb autóra való, hanem inkább költséghatékony megoldás. Nekem már egy jó ideje turbos autóim vannak ,de sose volt gondom azzal, hogy télen 3.-ban elkaparjon, mert ha jeges vagy havas az út akkor annak megfelelő módon vezetem, vagy épp a kipörgésgátló elég drasztikusan beleszól. Ha meg persze picit szórakozni akar az ember, akkor valóban nem azt nézem egy üres parkolóban, hogy nem tapad a gumi, mikor tövig taposom neki.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz rbalint88 #49693 üzenetére
Nekem is 205/55 r16 polaris 5 van, és semmi gondom nincs vele. A céges caddyn is ilyen méretben van , azzal sem volt
gondom, pedig azzal főleg nem finomkodom télen sem. A szétfagyott onós esős időben sem éreztem veszélyben magam. Nagyobb hóban sem hagyott cserben sosem, esőben sem éreztem gáznak. Teszten sem a szar kategóriát képviseli. Érdekes hogy neked ennyire rossz.[ Szerkesztve ]
-
TFSi
őstag
válasz rbalint88 #49693 üzenetére
Ez a kedvezőtlen Polaris 5 tapasztalat szerintem típusfüggő. Vannak Polaris 5-tel szerelt tapasztalatok ismerősök köréből és elégedettek. Teszteken sem rossz. Teljesen vállalható kategória. Mindemellett el tudom képzelni, hogy adott típusok nem preferálják a tömegeloszlás, futóműtulajdonságok miatt. Ráadásul a szubjektív értékítélet mezsgyéjén mozgunk.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Dorian
félisten
válasz rbalint88 #49882 üzenetére
Ugyanezek a méretverziók vannak a gépkönyvben is. De akkor sem értem: miért jó az, ha 16"-os verziónál kisebb a tapadófelület?
Más: a belinkelt képen teljesítmény-függő is a dolog. Nos, az enyémben van némi gyújtás-optimalizációs chiptuning, az eredeti 126 LE helyett kb. 170 a valóság. Ezt figyelembe kell venni?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dorian
félisten
válasz rbalint88 #49885 üzenetére
Bemondásra ennyi, de nagyon valószínű, hogy nem kamu, mert ismerős csinálta, aki nem sufni műhelyt vezet. Nem is az enyémhez hasonló kategóriás autók ami nála járnak, hanem a több-tízmilliósok és felfelé. Mondta, is, hogy direkt nem akarja koppra írni a programot, mert azért van benne már 160e km, tehát nem új a turbó meg az egr szelep sem.
Füstölni csak kifejezetten agresszív gázadásra füstöl.Most megnéztem amit akkor beszéltünk, nem 170, csak 166 LE (és 420Nm) amit mondott.
Nyilván nem lett belőle versenyautó, de nagyon komfortos lett vezetni: Nincs alacsony fordulatszámon brummogás; Észre sem vettem, hogy 4-esben vagyok, amikor korábban ilyen sebességnél/fordulaton már dadogva követelte a hármast; Kigyorsításnál nem kell azonnal váltani, mert sokkal tovább húzKétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #50013 üzenetére
Dacia? Abba minden hangos De tényleg, +5000 Forint gyártási költség, és több dB-el halkabb lenne.
Egyébként Quatrac nálam nem hangos, rosszabb úton (M0 egyes szakaszai) tényleg hallható, viszont normál minőségű úton abszolút csendes nálam.
Első pár száz km tapasztalata:
Szárazon sokkal kevésbé stabil kanyarokban, mint a VP2 volt, viszont fékútban jobb, ugyanott, ugyanúgy, de abszolút nem kanyarvadász, ugyanazzal a keréknyomással nem ad olyan jó visszajelzéseket a kanyarban, sokkal lágyabb, sokkal jobban ringatózik, polgári abroncs
Vizen a VP2 tragédia volt, ez pedig érzésre jobb, mint szárazon, ugyanabban a kanyarban amíg szárazon érezni, hogy lágyan hullámzik, hol lesz a vége a tapadásnak, vizen ugyanott mintha oda lenne ragasztva, abszolút előfordul bárhol, és megáll úgy, ahogy nem is gondolnám.
A Quadraxer2 ugyan más autón és méretben volt, de hasonló szélességben, az vizen biztosan rosszabb összehasonlítva, viszont szárazon jobb visszajelzéseket ad, kanyarban jobban terhelhető.
Hóban majd meglátjuk, ott nehéz lenne megverni a Kleber-t
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #50013 üzenetére
Mikor felkerult a nyari utan a Q5 es elindultam a gumistol megneztem, hogy minden ablak fel van-e huzva, annyival hangosabb volt. Nem veszes mar megszokta a fulem csak elsore tunt hangosnak.
Pedig a Jazz-ben se nagyon van hangszigeteles…[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
milkabrams
őstag
válasz rbalint88 #50122 üzenetére
Most téli 195/65R15 van acélfelnin, tavaszra keresek valamit.
Sedan focusom van, itt kicsit más a futómű hangolása, lágyabb. De az olvasottak alapján talán 15" alufelnin lesz a nyári.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Vladislav
tag
válasz rbalint88 #50165 üzenetére
Szia!
Sajnos egy szett felnim/gumim van (négyévszakos). A pallene felni nekem speciel nem tetszik, de együtt tudnék vele élni, ha nem lenne tele horzsolásokkal. A fényeztetéséhez le kellene szednem, melyhez kell egy másik felni szett.
Az Orpheus valóban retrós egy kicsit, főleg a régi volvo-s felnikupakkal, a medusa viszont még az ,,új" V40-nek is a gyári felnije volt, melyet az S60 II-vel párhuzamosan gyártottak. A két kocsi megjelenése szemből, a hasonló alakú lámpabúrák miatt hasonló.
Az újabb volvo felnik közül a ,,rex" és ,,bor" fantázianevű tetszene, de horror árban vannak újonnan (ha egyáltalán még lehetne kapni) és használtan is nagyon nehéz lenne beszerezni.
Üdv: Vlad
-
Vladislav
tag
válasz rbalint88 #50182 üzenetére
Nekem az első kettő nem igazán tetszik. Bár elismerem, teljesen vállalhatóak, különösen az első, a Pontos felni [link] Különleges a fényezése miatt, és természetesen S60/V60 gyári felni . A második felnit nem tudtam beazonosítani. A harmadik felni amire hivatkoztál (ha jól látom ez az: [link] ) nem rossz és valóban gyári S60/V60 felni, ellenben ,,túlárazottnak" tartom.
Számomra még mindig az orpheus [link] és a medusa [link] az etalon. És úgy tűnik, hogy a medusa mindenféle átalakító, tehermentesítő gyűrű nélkül felszerelhető az S60 II -re is.
Üdv: Vlad
-
kenguru99
aktív tag
válasz rbalint88 #50492 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy ugyanott, ugyanazon a felületen készült a teszt. Változhatott az asztfalt és a műgyanta felülete is. Hőmérséklet, páratartalom, sofőr, mérőműszer. Ebben annyi a változó, hogy a büdös életben nem fog senki kétszer ugyanolyan mérést kihozni egy év különbséggel. A trend azért kiolvasható. CC2 nem lett jobb műgyantán.
@Tom1939
Rossz teszteredményt én még nem láttam a Vector 3-ról. Az, hogy egyvalaki szubjektíve lehúzta az nem sokat (leginkább semmit sem) számít.[ Szerkesztve ]
-
-
iceQ!
addikt
válasz rbalint88 #50664 üzenetére
Igen, B6 van . Néztem a 18as felniket is, azzal indítottam. Viszont olyan drága rá egy normális gumi hogy el is ment a kedvem tőle,így maradt a 17-es.
Van egy nyári szett Dezent felni + 225x45xr17es Bridgestone turanza gumikkal.Egyébként a 18as szett miatt nem lenne túl merev a futómű?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Piftuka
veterán
válasz rbalint88 #50747 üzenetére
Köszönöm! Ha minőségben az is megfelelő, akkor azt vásároljuk meg.
Gondolom, annak nincsen jelentősége, hogy a "V", vagy "Y" sebességindexű változatot, ugye? Nem a német autópályán használjuk...
Ezt találtuk: 225/45R17 V Quatrac Pro XL Vredestein négyévszakos gumi
(A "gumi.hu" oldalán nem rendelhető ez a típus és méret. Ennek az üzeletnek jó az értékelése. És rémlik, hogy egyszer régebben már vettünk tőlük abroncsot.)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #50853 üzenetére
Ha hobbi autónak van használva akkor talán.
Minél szélesebb a futófelület, annál rosszabb a tapadás vizen, havon, jégen.
Egyébként a mostani Quatrac-al nem is vagyok teljesen kibékülve (205/55 R16), de lehet erre az autóra nem való...
Swift Sporton sokkal jobbnak érzem a 4 éves Quadraxer2-t, igaz az 205/45 R17. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!