Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Biqci #58319 üzenetére

    A sorson valóban nem tudunk befolyásolni, egy csomó körülményen azonban igen. Sajnos egy ilyen mindig benne van, mentem én már el szarvas mellett úgy, hogy a feje 20 centire volt a balos tükörtől, mentem úgy el vaddisznó mellett, hogy közben szemben jöttek, ő meg a korláton belül kószált a fú és az út határán, ilye alkalmakkor mindig átgondolom, mit tehettem volna másképp mind vezetés, mind autó mászaki állapot, mint gumiválasztás terén.
    Nálad nem tudjuk, mi volt fent, de érdekelne az autó típus, gumi méret, felni méret, gumi márka és konkrét típus, mert most csak annyi derült ki, hogy feltettél valamit, és minden bizonnyal most odavan 3-4 jobb gumiszett ára.
    Itt jön be a következő képlet, ami már sokadszor igazolódik, és amit asszem tegnap vagy tegnap előtt is leírtam, egy autó gyári méretű gumija egyvalamire jó, hogy a gyártó 50-100 ezres nagyágrendben komoly összeggel olcsóbban vegye, és a fogyasztási adatokat könnyen lehessen vele hozni. A fékút nem lesz vele rövidebb, de az már nem az ő bajuk, majd bekapcsol az abs, aztán majd lesz valahogy..
    A megfelelő gumi nálam egy vagy inkább két egységgel szélesebb, legalább fél collal szélsebb felnivel, és nem érdekel a pluszfogyi, vagy hogy drágább rá a gumi, (lehet nem is drágább, mert egy népszerű méretre tudsz váltani) mert magamnak veszem.
    Mindig a nagy és mély 3 vagy 4 hosszanti bordás gumi játszik, lezárt blokkokkal a szélén, nincs v mintás gumi, nincs kínai gumi, nincs koreai sem, ugyanis az elszúrt nap, a tréleser, a javítás több évnyi gumigarnitúra árát viszi el, a sérülés lehetőségéről em beszélve. Én sokat megyek, nekem oda kell érnem időre, utána pedig haza is szeretnék jönni, majd másnap megint dolgom van.
    Sok múlt azon, hogy lett volna bármi másik gumi, amivel megállsz fél méterrel hamarabb csak a keverék alapján, vagy létezik-e váltóméret, amivel olyan gumik kerülhetnek fel, ahol a futófelület nem gyűrődik fékezéskor, hanem lassul a kocsi. Én az ilyen megoldásokat keresem.
    És nálam elég ritkán kapcsol az abs, pedig csinálgattam most a nyáron is fékpróbákat.
    Fontos, hogy olyan méretű gumid legyen, hogy az abs nagyon ritkán dolgozzon, mert a gumi ddig tapad, azaz lassulsz..

    Itt egy összehasonlító teszt arról, amiről én beszélek: [link] szerintem ezen túl nem szorul magyarázatra a dolog.

    Qru: nagyon nem mindegy. Amikor elég lép féktávon belül, az azt jelenti, hogy már nem tudszmegállni, tehát elkerülhetetlen a baleset és a kontakt. De amikor elütöd, egész más dolgokra kell költeni az autón, ha 20km/h sebességgel haladtál, mint ha 50-nel csaptad el.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák