Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz moddingR #45029 üzenetére

    Előszöris költői kérdésként feltenném hogyan került rá egy nem váltóméretű abroncs és eddig hogyan vizsgázott le vele....
    A típusengedélyt kell megnézni (vagy kézikönyv vagy vezetőoldalon B oszlop vagy tanktető) hogy milyen abroncs való rá.

    Nyugodtan felteheted a különböző méretűt, ugyanis ha igaz lenne amit MCPite írt, akkor egy traktor sem mehetne közúton, de még a hátsó kerekes autók (BMW-k, Mercik) is igen nagy bajban lennének... A KRESZ-ben nincsen megkötve hogy azonos méretűnek kell lennie mind a 4 abroncsnak, ezt már csak a köznyelv tette hozzá, de nézz utána nyugodtan.
    Mindig a jobb állapotú abroncsot tesszük hátra, ez egyszerű vezetéstechnikai kérdés, ha az eleje veszíti el a tapadást, akkor elveszed a gázt és visszaragad, de ha a hátulja azt sokkal nehezebb megfogni, ennyi rá a magyarázat, de összefoglalóban van egy totalcar-os link, tessen elolvasni.
    Akkor veszed amikor akarod, szezonban frissebb sütést kapsz, de drágább is lesz valamivel, bár ez olyan méret hogy nincsen benne olcsó meg drága, mert az ársáv alja és teteje között nincsen 5-10ezer forint/db különbség.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák