-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni egy ZTE telefon holnapi garanciáztatásához.
Tegnap voltam bent cseréltetni, de nem volt mire. Azt mondta a szervizes, felad egy rendelést, bár készülék valszeg már nem fog érkezni, mennyek vissza holnap és meglátjuk lesz-e cseredarab. Ha nem, akkor visszafizetik a vételárát.
Csakhogy használtan vettem, tehát nem én vagyok az eredeti tulaj. Garijegy, számla, és adásvételi van nálam, de a Tré ezeket keveselli, azt mondják a pénzvisszafizetési bizonylatot csak az írhatja alá, akinek a nevére eredetileg kiállították a számlát. Vagy elfogadnak még közjegyző által hitelesített meghatalmazást. Na most nyilván egyik sem fog megtörténni.Hogy lehetne ezt az álláspontot megtámadni, ha már legálisan rendelkezem a készülékkel, és minden szükséges papírral is, hogy visszakaphassam az árát (ha már nem tudják cserélni)?
Érdekesség, hogy volt már korábban egy ugyanilyen cseredarab híján pénzvisszafizetési ügyem pontosan ugyanilyen feltételekkel, és akkor még megelégedtek a fenti papírokkal, és szépen vissza is adták a vételárat. Kétlem, hogy azóta változtak volna a törvények. Mivel érveljek most náluk?
[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
Köszönöm szépen a válaszaitokat, akkor csak némi határozottságra lesz szükség.
Egyébként abszolút korrekt volt a szervizes, tájékoztatott mindenről, majd akkor az ügymenetbe belemászunk kicsit jobban, hátha csak "rosszul tudja" a részleteket.Ttúl sokat nem nyerek az üzleten, konkrétan 5000 forintot - ilyesmiből nehezen élnék meg.
[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
És ha kipróbálná először a helyszínen? Ha kicsit is gyanús hogy még mindig szar, akkor nem veszi át, és nem írja alá a javítást. És úgy ír be a nagykönyvbe, plusz tesz említést a fogyvédről meg bíróságról. Persze miután ezt szóban felvázolta először az üzletvezetőnek.
[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
válasz atillaahun #10574 üzenetére
Mégegyszer köszi az iránymutatást, sikeresen "visszaszereztem" ma a nem cserélhető telefon árát a Trétől.
Mindössze egy 15 percig játszottunk a szervizes úrral hogy,
- sajnos nem tudjuk így visszaadni az árát, mi a másik tulajdonossal állunk szerződésben...
- sajnos nem értek egyet, domino-ra lett vásárolva a telefon, szerintem nem állnak szerződésben az előző tulajjal...
- igen, de ezt mi így nem tudjuk megoldani ő írhatja csak alá a visszafizetési bizonylatot...
- értem, akkor én leszek ő, úgy már rendben leszünk?
- hát az úgy okirat hamisítás...
- ez meg így nem garanciáztatás...
- akkor azt tudom felajánlani, hogy választ egy másik készüléket az előző értékében...
- igen, végignéztem már a listát, egyik sem volt szimpatikus, inkább az árát szeretném visszakapni...
... és akkor kezdtük elölről ... Mire végül azt mondta, hogy jóvanakkor megírom a bizonylatot a nevére, legfeljebb seggberúgnak. - Mármint hogy önt vagy engem? - Engem. (Itt együttérzően pislogtam). - Akkor kérem a nevét. - Mármint melyik nevemet? - A sajátját. - Az igazi sajátomat? - Azt...
Végül elkészült A papír. - Akkor ezzel most kérjen egy sorszámot az ügyfélszolgálatra. Jó.Odamegyek vele a nőhöz, átadom a köteg papírt. Lapozgatja, nézegeti, ráncolja a szemöldökét. - Kérem a telefonszámát. - Öhh, melyiket? Jah, hogy azt a számot, itt lesz az valahol a számlán... - Azon nem lesz rajta.
- Hát azt a számot hirtelen nem tudom. Jaaaah, hogy a sajátomat. Bocsánat, félreértettem elsőre... elmondom ...
Beírja. Néz. Ez nem az ön nevén van? - Hát nem egészen. - Akkor ezt így nem tudjuk megoldani. (váááááááááá ) Itt jött ugyanaz a játék mint a szervizessel, de már csak 5 percben.
Végén így szól, rendben, akkor kiállítom a bizonylatot, itt írja alá... - Köszönöm. - És milyen készüléket szeretne választani ebben az értékben? - (áááááááá )
- Nos, egyelőre még nem sikerült választani. Erre kiült az arcára egy: akkor a kurva anyádat tekintet. Ezt én viszonoztam egy: a Te kurva anyádat tekintettel, majd leszámolta a suskát és viszont látást köszöntünk egymásnak.[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
Sziasztok, nekem is cipős kérdésem lenne.
Tegnap lekoptattak a Deichmann-ban, hogy lejárt a fél év, most már nekem kell bizonyítanom a 2 év garis cipőnél, hogy nem én b@asztam el.
Szóval küldjem el Bajára megadott helyre (miskolci vagyok), ami 5800 pénzbe fog fájni nekem, plusz posta ktg természetesen. Ha véletlenül mégis gyári hibás akkor térítik a bevizsgálást és javítanak/cserélnek.Első kérdésem ha nekem van igazam akkor cserélniük kell vagy javíthatnak?
Létezik valami hitelesített bevizsgálók listája, akiknek az eredményét hivatalosan el kell fogadniuk, vagy átvihetem a szomszéd suszter Kálmán bához hogy nekem van igazam vagy nekem van igazam? És ha lehet akkor 10k-ról kérném a számlát... Mennyit kötelesek kifizetni?Fél év elteltével egyébként mindenkit kivágnak, vagy csak azt akinek ilyen sunyi képe van mint nekem, hogy Ő, igen ő az aki az alkalmi cipőjében jár focizni - ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs