Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Ariadne #4831 üzenetére

    Ehh fáradok, bocs a sok hszért... :B

    Ezzel szemben ha pl. eleve törés volt a burkolatán, és ezt a fogyasztó számára az átvételkor _kötelezően_ átadott nyomtatványon jeleztétek is, és ezután látszik a sérült lap, akkor kérhetitek a szétszerelés díját......

    És igen, látom, nem a te eseted, csak ismerős, értsd úgy. ;)

    Szóval lényeg, hogy a szerviz nem kérhet díjat, a tulaj meg sétáljon be szépen a kiskerbe a szerviztől kapott papírral (mert ezt is kötelező adni), és mondja meg nekik, mi a helyzet, és hogy akkor tessék megjavíttatni/kicserélni/eredeti vételárat visszaadni. Árlistája meg kellene legyen a szerviznek is...

    mod: Azért remélem nem minden Dell szerviz ilyen, van cuccom tőlük nekem is, de kiskerben azt mondták, hogy nagyon korrektek. :U

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák