- Bittorrent topik
- ASUS routerek
- PHP programozás
- WD My Cloud NAS
- JavaScript topic
- Apple TV+
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Milyen NAS-t vegyek?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #4831 üzenetére
Ehh fáradok, bocs a sok hszért...
Ezzel szemben ha pl. eleve törés volt a burkolatán, és ezt a fogyasztó számára az átvételkor _kötelezően_ átadott nyomtatványon jeleztétek is, és ezután látszik a sérült lap, akkor kérhetitek a szétszerelés díját......
És igen, látom, nem a te eseted, csak ismerős, értsd úgy.
Szóval lényeg, hogy a szerviz nem kérhet díjat, a tulaj meg sétáljon be szépen a kiskerbe a szerviztől kapott papírral (mert ezt is kötelező adni), és mondja meg nekik, mi a helyzet, és hogy akkor tessék megjavíttatni/kicserélni/eredeti vételárat visszaadni. Árlistája meg kellene legyen a szerviznek is...
mod: Azért remélem nem minden Dell szerviz ilyen, van cuccom tőlük nekem is, de kiskerben azt mondták, hogy nagyon korrektek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen