-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
''Garancia'' nem létezik Magyarországon, csak jótállás (kötelező és önként vállalt) és szavatosság. No cipőre - hacsak a gyártó véletlenül nem vállalt maga többet - szavatosság van, ennek első 6 hónapja olyan, mint a jótállás, vagyis a vásárlónak kedvez. Jelesül meg kell javítania, ha ez nem megy, kicserélni ugyanolyanra, ha ez sem, visszaadni a teljes vételárat. Kivéve ha bizonyítani tudja az eladó cég (általa fizetett független szakvéleménnyel, nem a sarki cipész bácsi állításával), hogy nem gyártási hibás.
Amire hivatkozhatsz: Ptk. [link] itt megtalálod a vonatkozó részeit.
Ha el akarnak hajtani, 1. csapj az asztalra, 2. írj be a vásárlók könyvébe (kötelező lennie), 3. ennek egy példányával lehet menni békéltető testülethez (helyi kereskedelmi- és iparkamarák mellett működnek), akik ingyen de nem kötelező erővel döntenek az ügyben."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs