- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Synology NAS
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz Superman #700 üzenetére
semmi, ha jófej a boltos és látja a cuccon, hogy nem berhelted meg, hanem egyszerűen meghalt mert mondjuk gyári hibás volt akkor ő mondhatja a saját felelősségére azt, hogy nem vizsgáltatja be (mert bizos a vizsgálat eredményében) hanem cseréli neked.
Kevés az ilyen bolt de akadEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Superman
nagyúr
Félek, hogy ez a bolt nem ilyen, vagy nem ebbe a kategóriába esik. ne legyen igzam.
utolsó kérdés: ha van szervízük és ők is meg tudják nézni, hogy mi történt a kártyával, ragaszkodhatok ahhoz, hogy személyesen is jelen legyek? van értelme? Csak mert sok elrettentő sztorit olvastam már ez ügyben.....
Tehát ha azt mondják, hogy a szervízükben megnézik, akkor szerinted mondjam, hogy szeretnék jelen lenni (végül is egy zsák lóvéról van szó...).
Ja és BUÉK neked és köszönet a válaszokért. -
Tattoo
csendes tag
Sziasztok.
Kérdésem a következő: (légyszi csak az válaszoljon akinek ezzel kapcsolatban KONKRÉT tapasztalata van.)
Szóval : decemberben vettem a FEFO-nál 1 sulinetes gépet. A probléma az hogy nincs lerögzítve rendesen a DVD író benne és emiatt hangos. Namármost közben le lett frissítve az alaplapi bios. Kérdés: elveszti e a garanciát igy vagy inkább tegyem vissza az eredetit?? -
Ősember
őstag
tulságosan leszükited a kört, nem vásárol mindenki sulinetnél
ellenben, ha mégis szolhatok szerintem tedd vissza az eredetit, semennyi idöbe sem kerül aztán majd a végén te visszateszed a friss bioszt.______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Taurin
csendes tag
Szerintem is vissza kell tenni az eredeti biost. Egyébként nincs olyan, hogy ennek vagy annak a garanciakezelése. Mert mindegy, hogy számodra milyen hátrányos szöveget írnak a jótállási jegyre, a fogyasztó érdekeit és a kötelező garanciát nem sértheti. Még valami. Ha 10 kg-nál nehezebb a gép, akkor a helyszínen, kiszállási díj nélkül és teljesen díjmentesen kell elvégezniük a javítást.
-
skorBooT
tag
HI
A kérdés az lenne,hogy garanciába visszaküldött /mondjuk/ vga esetén csere helyett lehet kérni ,hogy egy másik vga-t küldjenek, én meg kifizetem a különbséget? -
skorBooT
tag
Értem.De nov3 án vettem a cuccot ,tulajdonképpen már akkor fenn állt a hiba.Csak 1 hónap múlva tudtam minden egyéb gyanús elemet kiküszöbölni, és lettem biztos abban hogy a vga a hibás.Szval a kérdés az hogy nem állhatok el a vételtől ? Végülis a pénzemet kérném vissza amit ugyanott leis vásárolnék.
-
sasa311
veterán
válasz skorBooT #712 üzenetére
nem.
Hogyha észlelted a hibát és 3 napon belül visszavitted volna kötelesek lettek volna cserélni neked, így nem.
Elállni a vételtől akkor lehet, hogya:
1., Nem tudják megjavítani a cuccoadt
/a., nem tudnak helyette ugyan olyan cserét biztosítani.
2., Neked jelentős kellemetlenséget okoz az elhúzodótt javítás (itt ugye törekedniük kell a 15 napra, de tulajdonképpen a törvény sem szabályozza, hogy mi van ha nem törekednek, szóval ez a rész rizikós, valószínűleg nem adnák erre az indokra vissza a pénzed)
3., Megpróbálhatod felajánlani a ''levásárlást'', ebben az esetben viszont se te nem kényszerítheted a boltot erre, sem ők nem kényszeríthetnek téged erre, ugyanis jogilag olyan, hogy ''levásárlás'' nem létezik.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
skorBooT
tag
Ok. Tudom hogy jogilag nincs levásárlás. Jogra járok. Csak a fogyvédelemmel nem vagyok tisztában. CSak azért írtam h náluk levásárolnám az árát +ráfizetnék, mert így tulképpen , nekik nem lesz hátrányuk, sőt egy olcsóbb termék helyett eladhatnak egy drágábbat. Én meg nem ugyanazt a terméket veszem amiből több darab gyárihibás, szval nagyobb az esélye h nem kell megint garral szxxakodnom.
Igaz h +papírmunka de mindenki örül elvileg. -
Ariadne
őstag
A vizes az pont nincs rajta a kis listámon, mert róluk hallottam konkrét panaszokat, és nem is egyszer. Viszont jót is, szóval nem igazán tudom hová tenni őket, lehet, hogy attól függ, ki van éppen bent... De ha neked megfelel és úgy érzed, korrektek, akkor minden rendben, és nyilván jó helyen vagy törzsvásárló.
Hehe, az a Mistralos topik, hát igen, tényleg olyan egyik szemem sír, a másik nevet, sőt röhög. Ugyanott a vizesék nevére is rákereshetsz, nem csak jót fogsz találni, sajnos, meg ebben a topikban sem, ha jól emlékszem...
Mindenesetre a szeles meg a kékhalas üzleteket én speciel messziről kerülöm, viszont kedvelem pl. az idegeneset, ők a legutóbbi garis problémánknál is minden jogszabályi kötelezettséget felülmúlóan normálisak voltak. Tényleg, be is írom a sztorit a jó boltos topikba."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz skorBooT #714 üzenetére
Üdv, kolléga! Azért érdemes megpróbálni megegyezni a levásárlásban, ha kicsi eszük is van, belemennek. Csak hát ugye nem mindig van akár egy kicsi eszük is, nekem is mondták már általuk elismerten javíthatatlan és cserélhetetlen termékre, hogy nem vásárolhatom le, viszont a pénzt sem adják vissza - keresnek másmilyet, ''természetesen'' alacsonyabb értékűt... Gondolhatod... Jogforrásként ajánlom a 151/2003. Korm. rendeletet, a 49/2003. GKM rendeletet, meg a jó öreg Ptk.-t.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szerintem nem lehet alapja ''garanciavesztésnek'' az, hogy bios-t frissítettél. Sulinetben ugye már komplett gépek vannak, mondhatjuk, hogy a bios is része a cuccnak, amit vettél, tehát max azt mondhatják, hogy a szakszerűtlen (hmm) bios frissítés miatt bekövetkezett hibákért nem vállalnak felelősséget - de még ezen is lehet vitatkozni, hiszen tkp a gép megfelelő karbantartásához szükséges, hogy frissítsd időnként, tehát nemhogy gond, inkább elvárható lenne a tulajtól. De a DVD író rossz beszerelése vagy technikai problémája miatti hiba jótállásos orvoslásának ez aztán tuti nem állhatja útját...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hivatalosan [link] ez az LG pixelhiba garanciája, egyébként az LG ha jól emlékszem, nem biztos, hogy 3 év garanciát vállal a termékre. A Samsungnál is 1+2 év inkább az a 3 év emlékezetem szerint, bár most a honlapjukon ''3 év teljeskörű'' garancia szerepel monitorra - akkor viszont ez van. A pixelhibáknál meg tudtommal az első 3 napban egy hibás alpixelre is cserélnek, utána pedig az ISO szabványnak megfelelően, amit itt pl. [link] részletesen leírnak. (a leírás nem nagyon friss, az LG azóta kedvezőb pl., de a szabvány jól benne van)
Viszont a fogyasztóvédelem álláspontja szerint is megnyerhető lenne egy per, ha az ISO szabvány szerint még nem hibás a monitor, de a felhasználót zavarja - ugyanis elvileg hibátlan terméket kellene adniuk, és amin egyetlen alpixelhiba is van, az már ugyebár nem hibátlan. A szabványra nem igazán hivatkozhatnak, mert az nem kötelező a gyártók számára sem, vásárlóként engem vagy téged meg pláne nem kötelez ez semmire. Elkelne már valaki, aki beperel egy forgalmazót emiatt, aki továbbhárítaná ezt a gyártóra...
A Philipsnek egyébként vannak Perfect Paneles monitorai, amelyek az ISO szabvány I. kategóriájába tartoznak (minden más monitor más gyártóknál is a II. osztályba tartozik tudtommal), tehát pixelhiba esetén cserélnek. Nem tudom azonban, hogy a valóságban ez tuti kiterjed egyetlen alpixelhibára is, mivel gyanúsan csak ''pixelhibáról'' beszélnek, alpixelről nem. Számtech üzletes ismerősöm sem tudott erre mit mondani, mert alig vesznek Philips moncsit az emberek, bár igaz nem is hozzák vissza őket. Egyébként nekem is LG-t és Samsungot ajánlottak.
A jogszabályok szerint a hibás terméket választásod szerint a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe vagy a kereskedőhöz is visszaviheted, ennél számodra hátrányosabb kikötést nem tehet egy cég vagy gyártó sem.
Mellékesen találkoztunk karácsony előtt üzletileg, Fáraó fórumtárs Creative hangkártyája köszöni, jól van, tökéletesen műxik a gépemben.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
04ahgy
nagyúr
No, köszi, hogy válaszoltál... Akkor azt hiszem, maradok ott, a vizes boltban, eddig tényleg nem volt gondom. Én is úgy vagyok vele, hogy a hal az bűzlik, a szelet sem szereti sok ember, mert hideg. Tehát azokat én is rég óta kerülöm...
Ma is akarok kicsit röhögni a mustáros hozzáálláson, el fogom olvasni a hwsw-s topikot, ha megtalálom...
És úgy néz ki, megoldódni látszik a 3 hónapja (!!!) gariztatás alatt levő notebookom problémája is! Voltam ma benn, és elbeszélgettem velük egy kicsit, korrekt, csendes hangnemben. Mondtam nekik, hogy eddig itt korrekt kiszolgálásban részesültem, meg minden, de a 3 hónap az akkor is annyi marad... És az már SOK!
A srác megértően, együttérzően bólogatott, és a héten TUTIRA lesz notebook, állítása szerint. Személyesen megy érte a nagykerbe!
A cég amúgy az Informatéka Kft. (Sony bolt az Oktogontól kevéssel a Nyugati felé.)
Még jól és rosszul is kisülhet a dolog irányukban. Meglátjuk lesz-e gép péntek estig...
Pirospontot a 3 hónap miatt nem kapnak, ha lesz, de feketét sem. De ha mondjuk nem lesz még mindig notebook kedd 12:00-ig, akkor kénytelen leszek ezt a Vásárlók könyvében írásosan is jelezni. Remélem erre már nem kerül sor. Akkor feketepont alapból.
HGyu7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Ariadne
őstag
Ilyet milyen cég/gyártó biztosít és milyen cuccra? Laptopra?
Mondjuk ez így úgy tűnik, csak annyiban több a kötelezőnél, hogy kiszáll a szakember ingyen és beviszi, az is csak 10 kiló alatti cuccnál - szóval laptopnál jó lehet."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Taurin
csendes tag
''a 3 hónapja (!!!) gariztatás alatt levő'' ???<----- Ez véleményem szerint kimeríti a jelentős érdeksérelem kategóriát. Kérjél cserét. A jogszabály célja, hogy a kellékszavatos termék az árának és elvárható minőségének megfeleően szolgálja a vevő érdekét, és ha erre nem alkalmas, az eladó érdekeit is méltányolva, de mégis csak a fogyasztó javára és elégedettségére kerüljön sor a jogorvoslatra. A vásárlók könyvével én nem foglalkoznék.
Inkább a fogyasztó védelmet keresném meg levélben(lehet E-mail is), nagyon készségesek. Megértően és együttérzően (látszólag) bólogatni azt lehet, cselekedni viszont kötelező. -
04ahgy
nagyúr
Alapból cserélik...
Illetve egy ideig úgy volt, hogy javítják, és december elején döntötték el, hogy cserélik. A duma meg a szokásos volt: nics a nagykernek ilyen típus, az ünnepek alatt nem is volt nyitva a nagyker, stb...
Mostmár ezt a hetet ki tudom várni, ha már ezt mondták, a fogyvéd meg a jövő héten is megoldás, ha már 3 hónapot kibírtam...
HGyu7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
Nah, vannak fejlemények. Pénteken (2007. 01. 05-én dél körül mentem, hogy van notebook, és át is veszem. Az ajtón A4-es papírlapra kézzel írott szöveg: ''Leltár miatt zárva''. Telefonáltam, felvették. Hétfőn (2007. 01. 08.) megy a gépért, a leltár miatt, őt is váratlanul érte a leltár-dolog. Ezt mondta a srác a telefonban. Meg hogy minden esetben hétfőn hív.
Hétfőt írtunk már, hívott is dél körül: Még mindig leltároznak, a főnök nem engedte, hogy a gépért menjen. De szerdára tényleg lesz (lehet, hogy előbb is), mindenképpen hív, vagy kedden, vagy szerdán. Szerdán fejezik be a leltárt. Cserébe a várakozásért viszont kapok egy 300 perces Hot-Spot kártyát. Elfogadom-e?
Elfogadtam. Két napot végül is kibír a dolog. Most van szerda (2007. 01. 10.) és a gép 3 hónapja és 1 napja van benn. Megkezdődött a negyedik hónap! Mivel vidéki vagyok, nem tudok azonnal felmenni érte (ezt tudják ők is), és ha 14:40 előtt nem telefonál, lekésem a 15:09-es vonatot, akkor már csak a 16:09-es vonathoz tudok kimenni, azzal pedig a nyitvatartásuk alatt nem érek fel. Tehát akkor már csütörtökre lesz csak gép.
Nekem valahogy olyan érzésem van ''(a főnök nem engedte, hogy a gépért menjen hétfőn)'', hogy nincs is gép, csak az időt húzzák.
Álljon itt írásos szavam, hogy ha csütörtök este nem laptoppal sétálgatok a hónom alatt, akkor jön pénteken a vásárlók könyve, meg a fogyasztóvédelem. Ez lesz aznap az első dolgom.
Megj.: a dolgokat még tovább bonyolítja, hogy a gép sulinetes, sulinet m
pedig már NINCS! Mi lesz, ha visszaadják a pénzt? Akkor elesek az adókedvezménytől, 110e Ft-ért pedig nem kapok hasonló gépet, még használtat sem. mi van ilyenkor?
HGyu7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Ariadne
őstag
A sulinet az nagyon megbonyolítja a dolgot, mivel cserénél szintén sulineteset kellene adniuk, valszeg ugyanattól a konzorciumtól, amiről most el tudom képzelni, hogy nem lehetséges, mivel nincs már sulinet. De itt [link] találsz elérhetőségeket, akik illetékesek, és válaszolni tudnak a sulinetes kérdéseidre.
(Ha elállsz és visszaadják a pénzed, sajnos elvész az adókedvezmény is, ez biztos.)"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
04ahgy
nagyúr
Utánanéztem, érdeklődtem. A linked nagy segítséget jelentett. Az ott lévő sulinetes számon arról tájékoztattak, hogy bármire kicserélhetik a sulinetes gépet is. Nem kell regisztráció, matrica, egyebek. Kell viszont az eredeti számla, a matricával ellátott adókedvezményes papír, és egy jegyzőkönyv, hogy garanciális csere történt X típusról (sorozatszámmal) Y típusra (sorozatszámmal).
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Ariadne
őstag
Ez nagyon jó hír! Én sem tudtam pontosan, hogy sulinetben mit lehet és mit nem, de ezek szerint mégiscsak rugalmasak azért. Most már csak a géphez kellene hozzájutni valahogy...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz (Bundás) #729 üzenetére
Nincs ilyen. Egy év kötelező jótállás van többek között a számítógép alkatrészekre is bruttó 10.000 vételár felett. Ezen kívül szavatosság 2 év (tartós fogyasztási cikknél 3 év) van mindenre, értéktől függetlenül, ennek első 6 hónapja olyan, mint a kötelező jótállás, tehát a vásárlónak kedvez. Plusz vannak gyártók, akik többet vállalnak ezeknél, ezt ugye tovább kell adnia a kereskedőnek feléd. De ''3 nap garancia'', ilyen nem létezik...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
lorcsi
veterán
a ramirissel kapcsolatban milyen a garanciális ügyintézés?
van esetleg valakinek tapasztalata?
jelen esetben egy samsung winyóval van gondeladó: vadi új soundcore motion+
-
Vivax
csendes tag
A videókártyámat ők vették vissza a kiskertől...azóta is ülnek rajta. :S
Ami engemet különösebben már nem érdekel, ugyanis valszeg holnap itt a cserekártyám.
Miután 2 hete kézhezkapták (az igencsak kemény hangvitelü) levelem, a cégvezető felhívott, és a vele folytatott beszélgetést követően úgy döntöttek, hogy cserélik. Nagyon korrektek voltak, de lehet, hogy csak a levelem miatt...
Az illető azt mondta, hogy ugyan nekik még nem mondott semmit a Ramirisz, de kicserélik... nekik még lesz egy futásuk a jóváírásáér.
Mókás volt, hogy az illető is egyből azzal kezdet, hogy ez teljesen úgy nézett ki, mindha húzva lett volna... Megjegyeztem, amíg nincs BIOS addig lehetettlen... Valszeg ez is meggyőző érvek közé kerül.
Még abban is benne voltak, hogy más terméket választok...
Szóval ha minden igaz, akkor holnap pontot tehetek egy 2.5 hónapos huzavonára...Az arany sárban is arany
-
Ariadne
őstag
Ha valaki nagykerben vásárol, nem olyan egyszerű a dolog, mert nem ez a normális, jogszabályok által szabályozott menete a cuccok vásárlásának - hivatalosan nem is vásárolhatna ott magánszemély... Befolyásolhat az is, ha céges névre vették például, mert kötelező jótállás pl. csak fogyasztói szerződésnél van, tehát ha fogyasztó és cég között jött létre a szerződés, a hivatalosan cég által vett termékre viszont általában nincs... Fogyasztóvédelemhez sem lehet menni ilyenkor, mert ők is a fogyasztókat védik (már amennyire), a cégeket nem. Szóval rá kellene már ébredni itt Mo-on is az embereknek, hogy azért találták ki a kiskert, hogy onnan vásároljon az ember...
Lorcsi: Sokat nem lehet tenni, menni kell hozzájuk asztalt verni, és kész. Adtak jótállási jegyet?
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ez jó, akkor mindenképp tudsz menni kiállni magadért, erre hivatkozva. De persze ha tényleg sikerül kereskedő ismerőst találni, az lenne a legjobb megoldás, mert egyedül sokkal kevesebb a lehetőséged.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vivax
csendes tag
Nos a mai napon kézhez kaptam az áhított videókártyámat!
Végre pontot tehetek az ügyre. Kicserélték ráadásul az általam megjelölt típusra, és az árkülönbözetet is bevállalták!
Még egyszer köszönöm a segítségeteket!
Konklúzió, mindent meg lehet oldani, csak hozzá állás kérdése az egész...
Üdv: VivaxAz arany sárban is arany
-
Ariadne
őstag
Éljen! De azért a szokásos kérdésemet csak bevetem, remélem nem lesz túl hervasztó: ugye kaptál papírt arról, hogy új kártyád van, és főleg arról, hogy ennek a mai naptól kezdve van x év jótállása? Remélem igen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
(Bundás)
addikt
Garilevél nélkül van-e esély gariztatásra? Ha valami vonalkodot nyomnak rá, vagy esetleg matrica?
Kösz Ariadne az előzőt, meg ezt is! -
Superman
nagyúr
Ha eltelt 20 nap és a szervíz ül a drága videokártyámon, akkor mik a lehetőségek? (bolt vidéki, szervíz pesti) Őszintén megmondom, én nem szeretnék 3 hónapot várni....
-
Ariadne
őstag
válasz (Bundás) #744 üzenetére
Ha megvan a számlád, akkor elvileg igen. A jótállásnál hivatalosan kellene a jótállási jegy, de egy másik jogszabály alapján ''a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni'' ha bemutatod a számlát. Elvileg ez nem lehet akadály, általában meg úgyis tesznek rá valamilyen azonosító címkét, ami alapján meg kell(ene) tudniuk csinálni...
Szívesen, máskor is. Illetve máskor inkább ne legyen szükség a segítségemre, ne romoljon el semmi..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Superman #745 üzenetére
Vivax és 04ahgy is hasonló gonddal küzdött, kicsit feljebb elmondtam nekik, mit lehet tenni.
Egyébként röviden: kiskernél asztalborítás, vásárlók könyve beírás, tértivevényes felszólító levél, békéltető testület, bíróság...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
luciferc
őstag
Pont erre akartam rákérdezni, csak fordított szemszögből. Vagyis, ha van jótállási jegy, de nincs számla/blokk, akkor érvényesíthető a jótállás? Nem hivatkozhat arra, hogy ''a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni'' ha bemutatod a számlát, és ha nem mutatod be, akkor nem tekinti bizonyítottnak? Tehát önmagában jótállási jegy elegendő?
-
Vivax
csendes tag
válasz luciferc #749 üzenetére
Amennyire én tudom nem...legalább is háztartási készülékek esetében csak a számlával együtt érvényesíthető a garancia.
Hozzáfűzés az ''asztal borogatásos'' dologhoz: én végig tárgyilagos voltam, érveletem és nem csapkodtam a pultot. Senkinek sem ajánlom, hogy hőbölögve próbáljon érvényt szerezni az igazának. A kereskedő sem tehet mindenről... Részemrők, ha garanciális ügyet intézek amíg a kuncsaft normális megteszek mindent, hogy megoldjuk a problémáját...
Igaz az én esetemben is kellett, hogy egy kicsit keményebb hangvitelű levéllel megalapzzam a beszélgetést...Az arany sárban is arany
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- Viccrovat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- Horgász topik
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest