-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
visszavittem
a munkafelvevő csajszi korrekt volt, nem pattogott, szépen írta, amit mondtunk...most már nem kaptak részletes hibaleírást, hisz a multkorit is elkeverték, aztán előjött, de egyáltalán nem foglalkoztak azzal, hogy a hülye ügyfél vette a fáradságot és reírta a hibák előfordulásának körülményeit...
Egyelőre vásárlók könyvébe nem írtunk be, a munkalapra felvetettük, hogy nem kérjük a javítást, hanem helyette cserét kérünk...igaz a csajszi azt bejelölte elötte
- fogyasztói igény: javítás
- rendezés módja: javítás
ezek a rendszerükben választható opciók, hidegen hagy, hogy mit írt be
- Megyjegyzés: CSERÉT KÉR AZ ÜGYFÉL!!!!
Pénteket jelölték meg, hogy érdeklődjek, mit sikerült intézniük az LG Mo-val...egyelőre az az álláspontunk (faterom nevén van a sulinetes számla, enyém meg a monitor - és így ketten intézzük), hogy ha pénteken még nem tudnak semmit, akkor fogalmazást írunk a vásárlok könyvébe és nyomatékosítjuk igényünket.
Amint találok egy angolul kiválóan írni olvasni tudó személyt, küldök egy levelet az LG Global-nak, amit biztosan nem az LG Mo kap meg, és leírom, hogy mi ebben az országban a helyzet, meg elküldöm a leveleket, amiket az itteni technical support szakembertől kaptam...meglássuk annak mennyire fognak odakint örülni.Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Automata kávégépek
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Atomenergia
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest