Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz net84 #371 üzenetére

    visszavittem :)
    a munkafelvevő csajszi korrekt volt, nem pattogott, szépen írta, amit mondtunk...most már nem kaptak részletes hibaleírást, hisz a multkorit is elkeverték, aztán előjött, de egyáltalán nem foglalkoztak azzal, hogy a hülye ügyfél vette a fáradságot és reírta a hibák előfordulásának körülményeit...
    Egyelőre vásárlók könyvébe nem írtunk be, a munkalapra felvetettük, hogy nem kérjük a javítást, hanem helyette cserét kérünk...igaz a csajszi azt bejelölte elötte
    - fogyasztói igény: javítás
    - rendezés módja: javítás
    ezek a rendszerükben választható opciók, hidegen hagy, hogy mit írt be
    - Megyjegyzés: CSERÉT KÉR AZ ÜGYFÉL!!!!

    Pénteket jelölték meg, hogy érdeklődjek, mit sikerült intézniük az LG Mo-val...egyelőre az az álláspontunk (faterom nevén van a sulinetes számla, enyém meg a monitor - és így ketten intézzük), hogy ha pénteken még nem tudnak semmit, akkor fogalmazást írunk a vásárlok könyvébe és nyomatékosítjuk igényünket.

    Amint találok egy angolul kiválóan írni olvasni tudó személyt, küldök egy levelet az LG Global-nak, amit biztosan nem az LG Mo kap meg, és leírom, hogy mi ebben az országban a helyzet, meg elküldöm a leveleket, amiket az itteni technical support szakembertől kaptam...meglássuk annak mennyire fognak odakint örülni.

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák