-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz axlfsi #26200 üzenetére
Magyarországon nem a gyártóval vagy a jogszabály alapján jogviszonyban, hanem a forgalmazóval (akitől vetted). Neki kell a 3 év jótállást a magánszemély felé vállalnia. Tehát ha a gyártó esetleg nem vállal rá 3 évet, a forgalmazónak kell tudni megoldani a maradék 1-2 évet.
Ja és a topik összefoglalójában ott vannak a jogszabályok. Amiről beszélünk: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
válasz 4Grider #26201 üzenetére
Ah, értem! Köszönöm a gyors választ!
A lényeg, hogy megillet magánszemélyként a 3 év (hiszen a nyomtató bőven az a kategőria, igaz? ... sőt, inkább az a kevés terméktípus, amire nem vonatkozik!) és a maradékot a forgalmazó/eladó kell, hogy biztosítsa... ezt nem tudtam, de hasznos infó!Annál is inkább, mert elég sok esetben egyenesen a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot gariztatás ügyben, de arra nem tért ki a rendelet, hogy amennyiben a gyártó kevesebbet vállal, úgy a vásárlónak a vásárlás helyét kell felkerensnie ... illetve, innentől kezdve különösen fontos megnézni, hogy egy "ma van, holnap sóval hintették a helyét" cégtől vásárolok vagy mondjuk egy Media Markt, hiszen ezek alapján bottal üthetem a garimat, ha megszűnik a forgalmazó cég ).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz Zsolt,72 #26202 üzenetére
Neked is köszönöm!
... ezt a mondatot még keresem az idézet kormányrendeletből: "A gyártó nem köteles ezt biztosítani.", de valószínűleg csak átfutottam vagy nem értelmeztem valamit megfelelően.
szerk.: vagy csak egyszerűen ez az egyértelmű jogi alapfelállás - ahogy 4Grider kolléga is írta -, ettől az aktuális sávos gari témától függetlenül (amit el tudok képzelni, csak nem vagyok jogász, azért értetlenkedem még kicsit, de majd csak összeáll ).
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
4Grider
nagyúr
-
axlfsi
veterán
válasz 4Grider #26205 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyértelmű. Pl. itt 2 év (és forgalmazó). Viszont felhívtam az EPSON-t (1 évet mondtak), de kértem, hogy segítsenek értlemezni, hogy amennyiben egy hivatalos forgalmazótól megvásárolom a készüléket, követelhetem-e a 3 év teljeskörű jótállást, anélkül, hogy EPSON CoverPlus stb-t vásároltatnának velem... nem tudták persze megmondani, e-mailben majd válaszol, ha kiderítette.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Köszönöm mégegyszer a hozzászólásokat, minden infó a helyére került a fejemben!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
McCoy20
tag
Sziasztok,
segítségeteket kérném a feleségem telós problémája ügyében.
Készülék: Samsung Z Flip 3
Hiba1: a hajlítható kijelző középen a hajlítási ívnél már nem tökéletes, látszik, hogy elkezdett fáradni az anyag... nyilván a technika velejárója
Hiba2: az akksi is elkezdett gyengülni, már egy napot alig lehet vele kihúzni, picit több használat mellett meg nem is bír ki egy napot, 3300mAh-s gyári aksira 8% töltöttség mellett 2600mAh-t tudott tölteni, 79%-osnak írta így a AccuBattery appDurván egy évvel ezelőtt de lehet korábban a teló leesett, és enyhe sérülés látható a burkolaton, ott ahol középen hajlik. Megnyomódott/leugrott a festés, de TÖRVE nincs, nem is volt, se szerelve se mókolva.
El lett küldve a Yettelhez, majd visszaküldték, hogy a külső sérülés miatt nem javítják. El lett küldve a panasz a Samsunghoz is, és ezt írták:
"Szeretnénk tájékoztatni,hogy a jótállás a gyári eredetű (szoftveres illetve hardveres) meghibásodások esetén érvényesíthető, így a külső behatás okozta sérülést nem fedezi. Ezért az ilyen módon keletkező törések, repedések, karcolások, kopások és más esztétikai rendellenességek márkaszervizeinkben díjköteles keretek között javíttathatók.
Márkaszervizeinknek a gyártói előírásoknak megfelelően elsődlegesen a külső behatás okozta sérülést van lehetősége fizetős keretek között kijavítani, ezt követően pedig a gyári eredetű meghibásodást kezeli garancia keretein belül. Ez azzal magyarázható, hogy a sérült vagy törött alkatrész állapota a szétbontás során súlyosbodhat, vagy teljesen használhatatlanná válhat, ezért mindenképp szükséges a fizikai hatás okozta meghibásodást először javítani.
A fizetős javítást követően a készülék garanciája tovább él, a díjszabásokkal kapcsolatban szervizpartnerünk tud pontos információval szolgálni a készülék kivizsgálását követően."
Mit lehet az ügyben tenni, hogy a technológiából adódó hibát orvosolják, ergo cseréljék a kijelzőt + az akksit?
Köszi előre is!
-
válasz McCoy20 #26208 üzenetére
Szia,
Én hasonló "hibával" járt készüléket küldtem be TMX-hez (hivatalos Magyarországi Samsung Mobil szakszervíz), "Fizetős" javításra, majd "Szervízgarancia" és a fizetős után jön a szervízgarancia.
Tiszta sor, törést nem fognak gariba cserélni... nem a gyártó dobta le vagy ütötte meg.
Csatoltam Mobilfutár igénylésnél a számla + gari jegy másolatot (digitális verziót - scanneltem, csináltam .pdf-be)
Elküldtem, fizetem a hátlap cserét, ezen felül kértem (mert közel 3 éves készülék) cseréljék az akksit és a kijelzőt, mert "kezdetleges" beégés tapasztalható.
Egyéb bevizsgálás során tapasztalt hibát, alkatrészt is cseréljenek garanciális kereten belül. /ezt mind lebeszéltem Samsung ügyfélszolgálattal is/Ma kaptam mailt, hogy a javítást befejezték. (ez az általam fizetős javítás)
Jelenleg "SZERVIZGARANCIA" státuszban van.Konkrétan ez az amit vállaltam, (kijelző keret sértetlen - ezt jeleztem is nekik és képen is látszik)
Kérdés?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26210 üzenetére
Ezzel a gyártók szeretnek trükközni, átverni a fogyasztókat. Ha leejtem a telefonom, az a kötelező jótállási időn belül még nem jár garanciavesztéssel a többi, esetleges sérüléstől független alkatrészre. Pl. ha törik reped a burkolat azt nem kell ingyen kicserélniük, de egy akkucserét meg kell csinálniuk ugyanúgy jótálláson belül. Szóval én ezt azért nem hagynám ennyiben. Azért kérdeztem mikori vásárlás, mert ez csak a kötelező jótállás időszakára vonatkozik. Ha kötelező jótálláson belül van a készülék, akkor alapból minden ilyen meghibásodásról feltételezni kell, hogy a hiba már a gyártás során megvolt. Kukacoskodás esetén ragaszkodni kell egy FÜGGETLEN szakértői vizsgálathoz, amit természetesen nekik kell állni (a saját házon belüli vizsgálat nem számít annak), és rögtön más lesz majd a hozzáállásuk.
The Truth is out there...
-
válasz Lackooo84 #26211 üzenetére
Értem.
Én is azért írtam az esetem, mert azért tudom mit, hogy merre és konzultálás után küldtem is el...mivel dolgoztam RMA-kon (mobiloson is) bár ezt mind gyártója is válogatja...tisztában kell lenni az ÁSZF-el meg Privacy Policy, stb..Az általa írt miatt, mivel sérült (leejtés miatt) így azt mindenképp fizetni kell, azt a javítást.
Azután cserélhetik a többi hibás alkatrészt, mert ha leesik és csak az sérül (láthatóan és kizárva más külsérelmi nyomot - beégés meg hasonlók nem azok!)DE
Durván egy évvel ezelőtt de lehet korábban a teló leesett, és enyhe sérülés látható a burkolaton, ott ahol középen hajlik. Megnyomódott/leugrott a festés, de TÖRVE nincs, nem is volt, se szerelve se mókolva.
---->> Ezzel kapcsolatban nem tudok/tudunk sokat mondani, mert nem láttuk konkrétan milyen sérülésről is van szó..meg ezt mindenképp fizetni kell...aztán jöhet a többi GARANCIÁS kereten belül.Meg felhasználó nem látja annyira "súlyosnak" a sérülést, ami nem garanciás javítás tárgya, de ezt mindenképp hivatalos márkaszervizben kell elvégeztetni...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26212 üzenetére
Direkt azért írtam, hogy a kötelező jótállási időn belül, mert ott a gyártók nem variálhatnak, ott ez a szabály.
The Truth is out there...
-
McCoy20
tag
MaxxDamage és Lackooo84, köszönöm a válaszokat.
Holnap majd teszek fel képet, mi látszik mint külsérelmi nyom.
A készüléket a Yettel-nél vette a feleségem 2021 novemberében, tehát így még a 3 éves garancián belül van, de megnézem a papírokat holnap tüzetesen. -
McCoy20
tag
Szóval csatoltam a képeket, 2 kép a külsérelmi nyomról, a 3-on látszik a kijelző hibája.
-
McCoy20
tag
válasz MaxxDamage #26210 üzenetére
A képek alapján nálunk a külsérelmi nyom kb. alig van...
-
válasz McCoy20 #26215 üzenetére
Alig látszik a kereten hiba, de a kijelző az eléggé "gáz" már és ezt egyértelműen küldeném szakszervizbe. /nem szolgáltatón keresztül.../
Amit azért a keret hibáért kérnének (csere pl.) azt fizetném, de a kijelzőt azt gariba cserélhetnék is, meg a betteryt is már!
Van hozzá számla + gari jegyed? (kitöltött, pecsételt)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #26217 üzenetére
2021-től elég a számla.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Lackooo84
nagyúr
válasz McCoy20 #26215 üzenetére
Hát ez kb. napi használatból eredő kopásnak mondanám, még csak nem is sérülés. Erre hivatkozva akarnának lerázni gari ügyben felütném őket a holdig az tuti. Nem is kellett volna mondani, hogy le lett ejtve, ez simán keletkezhet hétköznapi normál használattól, nem selyemkesztyűben haszálja az ember ugyebár.
Ez a fold kijelző nálam az elejétől halálra volt ítélve, tök egyértelmű, hogy egy idő után ilyen lesz, ez fizika.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
jeni
félisten
-
addikt
Srácok, az ASUS gyári garancia tényleg úgy működik ahogyan a nagykönyvben meg van írva?
Futár jön érte, viszi és hozza? Elfogadják a német nagykeres számlát, vagy akkor is segítenek ha nincs róla semmi dokumentumod?⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
addikt
válasz Lackooo84 #26222 üzenetére
Aprón vannak jó árban ASUS VGA-k és azt az infót kaptam, hogy gond esetén az ASUS ügyfélszolgálat nagyon rugalmas.
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
-
addikt
válasz Lackooo84 #26224 üzenetére
Az szép😂
VGA-t csak nem akarnak megragasztani
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
run4fun
tag
Sziasztok,
Aquával intézek garanciális akciókamera javítást. Szerviz munkalapot 09.22-én állítottak ki, amire teljesítési határidőként 10.30-at írtak.
Mehet nekik az email arr hivatkozva, hogy mivel a 30 nap letelt, így kérném a cserét, ha pedig nem megoldható, akkor a visszautalást 8 napon belül?
Ami megnehezítheti a dolgot, hogy kamera alatt bontották a csomagot és megjegyezték, hogy látnak rajta "sérülést" (felületi karcokat, valamint műanyag tok sérülését, hisz egy akciókameráról beszélünk...), amire én válaszoltam, hogy ennek nem kéne gondot okoznia a bluetooth csatlakozásban és lefagyásban. Visszadobhatják így ennyi idő után, hogy helytelen használat miatt romlott el és nem él a garancia?
Köszi szépen! -
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26227 üzenetére
Ha a jogszabály által előírt kötelező ársávos jótállási időn belül vagy, akkor igen, mehet az email, hogy akkor várod a cserét, illetve ha nem tudnak cserélni akkor elállsz a szerződéstől. Innentől nem vagy köteles elfogadni a javított terméket. Viszont ha gyártói jótállási időn belül vagy, akkor úgy kell táncolnod, ahogy ők fütyülnek sajnos.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
jeni
félisten
válasz run4fun #26227 üzenetére
Ha egyértelműen vissza vezethető a külsősérülés a Bluetooth fagyásra és annak helytelen működésére akkor igen,de a felületi karc az nem okozhat ilyen jelegű gondot,és nem is lehet erre hivatkoznia az Aquacomp szerviznek sem.
A teljesítési határidő 2023.10.23-án lejár,ehhez kell TARTANOD a dátumot!
A kiinduló első szerviznap az amikor beérkezik vagyis kiállítják az átvételi számlát dátummal igazolva.Mivel alapból sem tudták teljesíteni a kötelező vállalt 30nap (naptári) szervizjavítási időt szeretnek ilyenkor nagyokat írni és úgy beállítani,mintha ők lennének a jó fiúk úgy mond.
Alapból a 30 naptári nap és a kötelező 8 nap átutalási idő is letelt ha jól számoltam.
Nyugodtan kérheted a termék cseréjét vagy a vételár kifizetését![ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz run4fun #26230 üzenetére
100e felett 2 év a jótállási idő tehát bőven. A 8 napot ne keverd bele már, miután 30 napon belül sikertelen volt a javítás a 8 nap nekik egy újabb határidő de már csak a cserére/pénz visszafizetésre vonatkozóan. Kérdés, hogy te melyikkel járnál jobban.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
,
addikt
válasz Angie™ #26223 üzenetére
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Ezen termék kategória garanciális ügyintézése a kereskedői láncolaton keresztül történik, így kérem juttassa el a készüléket a kereskedőhöz, akinél vásárolta és kérje a garanciális ügyintézését.
Tehát videókártya esetében minden esetben az intézi a garanciát, akinél vásárolta. A videókártyák esetében local garancia van, tehát ha Németországból rendelte és a kisker is Németországban van akkor csak és kizárólag Németországban tudja érvényesíteni a garanciát." -
addikt
Ez remek, szuper vagy!! Köszönöm!! Akkor ezt a vonalat szerintem nem érdemes eröltetni
Az a baj, hogy alternate.de és mindfactory.de nem szállít most magyarországra, az amazon-on sincs rossz ára annak amit kinéztem, de nem BB
Ez a hardveraprós asus VGA lett volna BB, német nagykeres számlát adnak hozzá, de így, ilyen feltételekkel...Komolyan rákérdeztél az ügyfélszolgálatnál? Jövök neked egyel
[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
addikt
Igazi, segítőkész, lelkiismeretes, önzetlen fórumos társ vagy Sok hasonlót kívánok még mások hozzáállásában
Az viszont aggaszt, hogy ezek a kártyák aprón úgy vannak hírdetve, hogy nincs gond a garral és majd a magyar asus segít.. És közben folyamatosan vesznek belőle akik nem kételkednek⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
aktív tag
válasz Angie™ #26236 üzenetére
Igen, ezt én is sokszor tapasztalom, hogy úgy hirdetik az oldalon, hogy gyártói garancia de a számlára rákérdezve már "nincs de nem is kell mert a gyártó nem kéri" a válasz az eladótól de ez nem igaz mert szinte minden gyártó kéri, még ha ő intézi is a garanciát!
Ezt az eladók vagy rosszul tudják vagy füllentenek!
Ezt érdemes lenne az oldalon valahogy a szabályzatba is iktatni mert ezzel sok embert megtévesztenek. -
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #26237 üzenetére
Ez ugyanaz, mint a sok "háztól házig" garanciával hirdetett Legion 5 laptop.... ja háztól házig, csak épp németországban, ausztriában, meg belgiumban asszem, itthon meg cipelheti be szerencsétlen a TMX-be, mert nálunk Magyarországon nincs ilyen Lenovo support, akik persze szarnak rá mit mutat SN alapján a Lenovo rendszeren nekik számla kell, az alapján érvényes csak a gari, szoppancs.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
válasz Lackooo84 #26239 üzenetére
Nekem már ez a (induló) harmadik hete, hogy a TMX-nél van szervizbe Samsung telóm és semmi hír róla... TMX semmi infót nem ad, Samsung meg csak ígérget, hogy mailbe tájékoztat, de semmi... vicc az egész!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz MaxxDamage #26240 üzenetére
Milyen készülékről van szó?
Fizetős?Garanciális? -
addikt
válasz luciferc #26237 üzenetére
Jó de én nem mehetek oda, kioktatni az illetőt, hogy nem korrekt amit csinál. Én tényleg sajnálom azokat akik nem néznek utána, és garanciális meghibásodás lesz a VGA-n.
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #26240 üzenetére
No para, 30. nap után csere vagy pénz vissza, te ráérsz.
The Truth is out there...
-
S20 Ultra 5G (február végéig garis)
Fizetős majd garis.
Fizetős. 10.17. Napon befejezték (új hátlap)
Garis státuszba van azóta, de semmi fejlemény....Samsungal lebeszéltem battery, kijelző (kezdeti beégés) cserét, meg ha találnak bármi hibát, azt javítsák....
Tegnap Online Chaten Samsung is lerázott...azt tőlük se jött semmi mail/tájékoztatás.
Holnap telefonálgatok úgy döntöttem...!
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
run4fun
tag
Sziasztok,
köszi a segítséget a nem rég beírt Aqua-s akciókamera témában, 2 nap alatt még nem tudtak válaszolni egyelőre. Ha a héten nem válaszolnak, akkor hétfőn megírom nekik a számlaszámom, hogy ide lehet utalni, mert kedden amúgy is letelne a 8 nap.Másik téma:
Electroluxtól vettünk beépíthető konyhai eszközöket. Ahhoz, hogy megmaradjon a garancia, kötelező Electroluxszal szerződött villanyszerelőnek üzembehelyeznie ezeket vagy bármilyen számlaképes villanyszerelő üzembe helyezheti a gépeket?Köszi szépen!
-
jeni
félisten
válasz MaxxDamage #26244 üzenetére
Azt tudnod kell,hogy Nov 1.től már nem lehet személyesen bemenni az ügyfélszolg.helységbe bármiféle javítási ügyben.
Ha jól olvastam ma lehetett utsónak még elmenni oda.
-
Nem tudok én oda bemenni, most Mk. oldali protézisre várok (elsőre közel 1 év várakozás lesz), zoknit nem tudom felhúzni sajna nemhogy 200km+ utazzak.....
Holnap fel sem tudom hívni őket?
Bár a számukat sem tudom...Amúgy az ilyen szervizt mind az is.. be kellene zárni és a lakat kulcsát jó messzire eldobni!
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz run4fun #26245 üzenetére
Elektromos tűzhelyre nem kell hivatásos villanyszerelőnek ott lennie ,sem bekötnie. Kivéve ha vegyes vagyis gázzal is megy.
abban az esetben kell a gyártó szerelőjének ott lennie és pecsételtetnie ha az egyik része gázzal megy.
Tiszta villanytűzhely,mosógép,mosogatógép ezekre nem kell külön engedélyt kérni.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz MaxxDamage #26247 üzenetére
az elérhetőséget kell megkeresni,ideértve a telefont és az emailt.
-
Mail az megvan, de telefon számot nem találok sehol.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen